hallo gister heb ik mn tanden laten trekken en meteen gebit in
ik ben blij dat het achter de rug is.is alleen heb er we last van
het is zo n raar gevoel een kunst gebit te hebben!
maar mijn vraag is ik durf mn gebit nit it te doen voor schoon te maken ben er n beetje bang voor
kan ik daarmee oo wachten tot dat ik weer bij de tandarts ben???ik moet dinsdag er weer heen namelijk
dan kan ik vragen of hij dat de eerste keer kan doen (zou dit kunnen????)om te wachten 5 dg ????groetjes
ik ben blij dat het achter de rug is.is alleen heb er we last van
het is zo n raar gevoel een kunst gebit te hebben!
maar mijn vraag is ik durf mn gebit nit it te doen voor schoon te maken ben er n beetje bang voor
kan ik daarmee oo wachten tot dat ik weer bij de tandarts ben???ik moet dinsdag er weer heen namelijk
dan kan ik vragen of hij dat de eerste keer kan doen (zou dit kunnen????)om te wachten 5 dg ????groetjes
Re: gelukkig achter de rug!!
Gr, Mignon
en ik moest dinsdag daarheen ,(de 5 de dag is dat)er moet nog wat dingetjes gedaan worden,omdat ie te groot is ,ik durf het gebid niet uit te doen nu de eerste keer klapt wel naar onder !!!dus zit niet vast ofzo ,ik ben bij het amalia kliniek geweest!zou ik dan kunnen wachten tot de 5 de dag met schoonmaken???groetjes
Grts, Mignon
en ze hebben niets gezecht waneer ik het schoon moet maken enzo ,vanmorgen wel ff uitgedaan het gebit ,maar het erg veel pijn pfff dus meteen weer aan gedaan! welk spoel middel kan ik het beste gaan halen dan kan ik vlug nog ff naar de winkel spoel middel kopen groetjes