Hee, wat jammer dat er een slot is opgegooid.
Ik had nog een vraag....
De benauwdheid met de amoxi werd heviger en zodoende moest ik overstappen op ciprofloxacine. Nu lees ik daar niks over op het forum. Word dit middel uberhaupt wel gebruikt voor onstekingen in de tanden?
Ik had nog een vraag....
De benauwdheid met de amoxi werd heviger en zodoende moest ik overstappen op ciprofloxacine. Nu lees ik daar niks over op het forum. Word dit middel uberhaupt wel gebruikt voor onstekingen in de tanden?
Re: Vervolg kloppende tand
Wat zei de apotheek over de dosering? kan de benauwdheid daar niet mee te maken hebben??
Wat was de verklaring voor de benauwdheid?
ben ik ook benieuwd naar
zitten jullie klaar?? komtie:
bactericide, gramneg aerobe microroganismen, streptokokken en mycoplasma matig gevoelig, anaerobe matig gevoelig tot resistent.
ind: luchtweginfecties, infecties aan urinewegen, maagdarmkanaal, huid, weke delen, gonnoroe, prostatitis, osteomyelitis.
Als die laatste er niet bij gestaan had...
Voor het eerst dat ik hoor dat deze gebruikt wordt voor een periapicale ontsteking overigens. ben ook erg benieuwd of ie doet wat ie moet doen.
Ik had 1 pil van 500 mg en werd flink benauwd. De huisarts zei vervolgens
dat ik misschien niet tegen dat middel kon. De tandarts zei dat ik gewoon een ander antibioticum moest nemen maar dan 1 zonder het penicilline type?
Waarop de HUISarts deze heeft voorgeschreven....gaat lekker zo of niet?
Ik heb dus ook zo mijn twijfels of dat nou wel werkt..
Wat zou een ander (beter) alternatief zijn voor antibioticum als amoxi niet kan?
Ze zien me weer aankomen bij de huisarts/ apotheek...
Ik heb nu dus gisteren 1x amoxicilline en 1x cipro gehad en vandaag 2 x ciprofloxacine. Kan het kwaad om nogmaals over te stappen of moet ik maar gewoon bij de ciprofloxacine blijven?
Als de antibiotica niet helpt voor dit probleem....gaat misschien de ontsteking uit zichzelf weg (of is dat te optimistisch gedacht :wink: )
De antibiotica is dus ook meer voor snellere onderdrukking van de symptomen. Waar bij je je kan afvragen of het nodig was, maar dat is een andere discussie.
Ik heb wel wat last van die anitbiotica (duizelig, misselijk, druk in het hoofd) en in feite hoeft het dus niet eens echt... Ik zal het nu maar afmaken, want onderbreken is waarschijnlijk ook niet aan te raden.
De pijn is iets minder geworden, maar nog steeds ontzettend aanwezig. Een deel van mijn gezicht (nabij de tanden) is en blijft pijnlijk.
In april (lekker snel) wordt de behandeling verder afgemaakt.
Spiegeltje zal zo wel zeggen waarom. :smt003
2009
:smt009
ff serieus: ook al gaat er nu AB tegenaan, april is zo ver weg, in bacterietaal gesproken, dat die vieze jongens tijd zat hebben weer aan de slag te gaan. Naar mijn mening mag het afsluiten toch wel iets eerder afgerond worden.
Die vraag is nog niet zo makkelijk te beantwoorden. Maar het bevalt me niet. :D
Dus nu ook niet helemaal op heksenjacht gaan dudes
:smt003
edit omdat ik vaak met 1 hand blijk te typen :smt020
Oftewel Fleur, geen zorgen, maar wel snel reageren als je het idee hebt dat de klachten weer opkomen.
Ok :wink: