Heeft het zin als ik voor de wkb een paracetamol neem? mag dat eigelijk wel, in verband met evt. bloeden. Ik word er namelijk wat ontspannender door.
Een asprobruis kan denk ik zeker niet. dunner bloed van.
Wie kan mij helpen.
Reina
Een asprobruis kan denk ik zeker niet. dunner bloed van.
Wie kan mij helpen.
Reina
Re: Paracetamol voor de behandeling nemen?
een paracetamol nemen voor de behandeling kan geen kwaad. Paracetamol verlengt de bloedingstijd niet. Dit in tegenstelling tot NSAID's zoals aspirine. De pijnstillende werking van de paracetamol zal waarschijnlijk geen effect hebben wanneer het gebied verdoofd is. Als er met verdoving wordt gewerkt kun je het beste een tabletje innemen 1/2 uur voordat de verdoving is uitgewerkt. Maar als de paracetamol je een rustig gevoel geeft zou ik er zeker een van tevoren innemen. Het kan in ieder geval geen kwaad.
grts, Mignon
Dat schreef ik ook, dat ik het van mijn huisarts kreeg op indicatie, want je krijgt ze niet zomaar, uiteraard heeft dat meer oorzaken maar dat was van geen belang voor de tandheelkundige vraag die er gesteld werd. Misschien even dom van mij om het alleen aan te merken in dit Topic, wat dat betreft excuus want het is niet mijn bedoeling om alle patienten verslaafd te laten worden.
Uw arts schreef het voor op indicatie, om meerdere oorzaken. Dat is dus nou net wel van belang voor het algemene beeld, en duidelijk van belang bij uw antwoord hier!
Overigens ging dit topic over wel/geen paracetamol, is toch wel iets anders dan tramadol.