Ik ben zojuist bij de tandarts geweest voor het passen van een metalenframe aangezien al mijn kiezen uit mijn onderkaak getrokken zijn wegens onstekingen. Mijn vorige tandarts heeft mij te laat advies gegeven wat ik met de lege onderkaak moest doen. Ik zit nu bij een hele goeie tandarts, echter kon deze geen implantaten meer zetten ivm een te dunne kaaklijn.
Ik kon alleen nog een frame nemen aangezien de voortanden verder goed waren.
Nu ben ik vanochtend geweest om het te passen en dit viel mij vies tegen. De zilveren ankertjes zijn dusdanig goed te zien dat ik mij hier vanochtend al helemaal niet meer prettig door voelde. Ik moet alles al zelf betalen, dat is al een tegenvaller, maar dat je het zo goed ziet is nog veel erger. Ik kan mij niet meer troosten met de gedachte dat er ergere dingen zijn dan dit. Ik las op internet over een flexprothese. Kunt u mij vertellen of dit eventueel wat voor mij is? Ik kan dan eventueel naast het metalenframe nog zo'n frame nemen.
Ik werk in heet onderwijs en moet met ouders praten, geef cursussen...ik zie dat met zo'n frame niet goed gaan.
ik hoop dat u mij enig advies kunt geven. Mijn tandarts wil ik hier nu even niet mee storen tijdens zijn werk.
Groetjes esther
Ik kon alleen nog een frame nemen aangezien de voortanden verder goed waren.
Nu ben ik vanochtend geweest om het te passen en dit viel mij vies tegen. De zilveren ankertjes zijn dusdanig goed te zien dat ik mij hier vanochtend al helemaal niet meer prettig door voelde. Ik moet alles al zelf betalen, dat is al een tegenvaller, maar dat je het zo goed ziet is nog veel erger. Ik kan mij niet meer troosten met de gedachte dat er ergere dingen zijn dan dit. Ik las op internet over een flexprothese. Kunt u mij vertellen of dit eventueel wat voor mij is? Ik kan dan eventueel naast het metalenframe nog zo'n frame nemen.
Ik werk in heet onderwijs en moet met ouders praten, geef cursussen...ik zie dat met zo'n frame niet goed gaan.
ik hoop dat u mij enig advies kunt geven. Mijn tandarts wil ik hier nu even niet mee storen tijdens zijn werk.
Groetjes esther
Re: frame met lelijke haakjes
Overleg deze mogelijkheden met je tandarts. Het is altijd afhanelijk van de situatie in de mond wat mogelijk is.
Veel succes, grts Mignon
Mijn tandarts had wel wat problemen met het opofferen van gezonde tanden.
Iemand nog eventueel een andere oplossing? Ik hoor het echt graag!!!
Lijkt mij de beste optie, toch ankers en geen klammers zichtbaar (hoewel het esthetisch probleem meer bij u zelf leeft dan dat andere mensen daar een probleem mee zouden hebben, ziet er van een beetje afstand meer uit als een goed gepolijste zilveren vullinkje) en ook financieel toch minder dan een paar kronen.
Ik wil ook nu een mooi gebit en daar vallen die ijzeren haakjes niet onder.
Ik ga sowieso uw oplossing voorleggen aan hem, kijken wat hij hiervan vindt. Dus darvoor in elk geval hartelijk dank!!! :smt006