hulp mij *_^

Author:
azhara
Posted:
do, 07/30/2009 - 13:26
hoi
ik ben azhar ik kom uit bahrain en ik wil tandheelkunde studeren in Nedelands en ik begin in septmper :)
ik hen een vraag over de studie is het moeilijk want mijn taal niet zo goed alleen 10 maanden nederlds studeren :D
ik selecte de tandheelkunde want ik ben echt bang voor tandarts, toen ik kleine was :( mijn tandarts was echt slechte dokter en hij wist niet hoe de kinderen moet behandling dit is de reden voor mijn studie
ik hoop dat jullie begrijpen mijn taal :wink:
azhar :smt020
Marc34

Ik ben dan wel geen tandarts maar bioloog en vraag me oprecht af of je met 10 maanden Nederlands leren wel aan zo'n studie kan beginnen. Heb je wel goede beheersing van de Engelse taal? Bij mij was vrijwel alle studiemateriaal in Engels. Wel zo handig als je dat dan goed kan lezen in ieder geval :wink:

Succes
do, 07/30/2009 - 13:31 Permalink
azhara

Ik ben dan wel geen tandarts maar bioloog en vraag me oprecht af of je met 10 maanden Nederlands leren wel aan zo'n studie kan beginnen. Heb je wel goede beheersing van de Engelse taal? Bij mij was vrijwel alle studiemateriaal in Engels. Wel zo handig als je dat dan goed kan lezen in ieder geval :wink:

Succes

ja mijn Engeles is goed en zeker beter dan nederlands :P
Bedaaaankt :smt003
do, 07/30/2009 - 15:12 Permalink
azhara

waar ga je studeren dan? In Groningen zit er vrij veel engelse literatuur in de opleiding, hoewel alle colleges in t Nederlands zijn..

ja ik studeer in Groningen en ik weet alle colleges in nederlands :smt005
maar de boeken in Engeles dat is beter :D
do, 07/30/2009 - 15:13 Permalink
Groningen

Groningen is een leuke stad, met een leuke, teamgerichte opleiding.
de studie is niet heel moeilijk, meer erg tijds-intensief. Maar als je makkelijk kunt leren, en gewoon je uren draait op de faculteit, dan moet het goed te doen zijn. Heb de opleiding er zelf in 5 jaar doorlopen :wink:
do, 07/30/2009 - 17:06 Permalink
azhara