hoi
ik ben azhar ik kom uit bahrain en ik wil tandheelkunde studeren in Nedelands en ik begin in septmper :)
ik hen een vraag over de studie is het moeilijk want mijn taal niet zo goed alleen 10 maanden nederlds studeren :D
ik selecte de tandheelkunde want ik ben echt bang voor tandarts, toen ik kleine was :( mijn tandarts was echt slechte dokter en hij wist niet hoe de kinderen moet behandling dit is de reden voor mijn studie
ik hoop dat jullie begrijpen mijn taal :wink:
azhar :smt020
ik ben azhar ik kom uit bahrain en ik wil tandheelkunde studeren in Nedelands en ik begin in septmper :)
ik hen een vraag over de studie is het moeilijk want mijn taal niet zo goed alleen 10 maanden nederlds studeren :D
ik selecte de tandheelkunde want ik ben echt bang voor tandarts, toen ik kleine was :( mijn tandarts was echt slechte dokter en hij wist niet hoe de kinderen moet behandling dit is de reden voor mijn studie
ik hoop dat jullie begrijpen mijn taal :wink:
azhar :smt020
Re: hulp mij *_^
Succes
ja mijn Engeles is goed en zeker beter dan nederlands :P
Bedaaaankt :smt003
ja ik studeer in Groningen en ik weet alle colleges in nederlands :smt005
maar de boeken in Engeles dat is beter :D
de studie is niet heel moeilijk, meer erg tijds-intensief. Maar als je makkelijk kunt leren, en gewoon je uren draait op de faculteit, dan moet het goed te doen zijn. Heb de opleiding er zelf in 5 jaar doorlopen :wink:
Dank je wel :P ik hoop alles gaat goed met mijn studi
Als je even lid wordt van de LETS-ruilring in Groningen, dan wil ik je af en toe wel een uurtje Nederlandse les geven.
ja bedankt :lol: maar ik begrijp de LETS_ruilring neit! :smt020 wat beteken dat? :cry:
Maar ik wil het je ook wel even uitleggen. Ik doe dat wel via een pb omdat het niets met tandheelkunde te maken heeft.
:smt020 dank je wel
* deel verwijderd wegens spam*
:smt020