de titel zegt het al een beetje maar zal het toch even uitleggen..
afgelopen zondagavond is mijn vulling van mijn wortelkanaal behandeling eruit gegaan. het kan goed zijn dat hij er al eerder uit was maar heb het niet gemerkt.
die behandeling is al wel afgemaakt hoor maar het punt is nu..
ik kon de hele week niet naar de tandarts omdat mijn kind in het ziekenhuis lag en ik absoluut niet weg kon. ik had er ook geen last van ofzo (nu nog steeds niet).
maar ik was het door heel het gedoe ook vergeten.
voelde namelijk niets kwa pijn ofzo.
nu vraag ik me af of dit kwaad kan? kunnen ze hem na een week nog vullen? want als ik nu met mijn tong voel "lijkt" het alsof ik tandvlees in het gat voel..en ja een wortelkanaal behandeling geeft toch een behoorlijk gat en nu ben ik dus bang dat er tandvlees ofzo in dat gat groeit waardoor ze hem niet meer kunnen vullen..
weet iemand hier iets van?
hopelijk snel reactie want ben me echt enorm druk aan het maken.
Groetjes Isabella
afgelopen zondagavond is mijn vulling van mijn wortelkanaal behandeling eruit gegaan. het kan goed zijn dat hij er al eerder uit was maar heb het niet gemerkt.
die behandeling is al wel afgemaakt hoor maar het punt is nu..
ik kon de hele week niet naar de tandarts omdat mijn kind in het ziekenhuis lag en ik absoluut niet weg kon. ik had er ook geen last van ofzo (nu nog steeds niet).
maar ik was het door heel het gedoe ook vergeten.
voelde namelijk niets kwa pijn ofzo.
nu vraag ik me af of dit kwaad kan? kunnen ze hem na een week nog vullen? want als ik nu met mijn tong voel "lijkt" het alsof ik tandvlees in het gat voel..en ja een wortelkanaal behandeling geeft toch een behoorlijk gat en nu ben ik dus bang dat er tandvlees ofzo in dat gat groeit waardoor ze hem niet meer kunnen vullen..
weet iemand hier iets van?
hopelijk snel reactie want ben me echt enorm druk aan het maken.
Groetjes Isabella
Re: vulling wortelkanaalbehandeling er al tijdje uit..is dit erg
maar denk dat het dus al emer dan een week eruit ligt... en dat is geen punt??? kan altijd gevuld worden?
weet iemand dit?
wilde ik nog aan mn bericht toevoegen..
ze moesten gewoon de helft van de vulling die er nog in zat eruit boren
en dan opnieuw vullen.
wel hadden ze me aangeraden als dit probleem blijft bestaan (is al 'n keer vaker voorgekomen maar toen liet ik het meteen die dag nog vullen) dat een kroon een oplossing is.. tja een dure oplossing ja;)
bedankt voor de antwoorden.
ohja, en het boren deed PIJN terwijl de zenuwen dus dood zijn. echt raar
met een dubbele verdoving had ik nog last tijdens het boren.
vreemd of niet