:-?
Beste mensen,
In hoeverre kan iemand het liefst een deskundige mij alg.en bijzondere
informatie verstrekken over de bijwerking van het vulmateriaal
glasionomeer.
Ik heb nl. sinds kort hevige pijnklachten, die wisselend zijn dus afnemen en vervolgens weer toenemen.
MET dank voor het antwoord.
cornver
Beste mensen,
In hoeverre kan iemand het liefst een deskundige mij alg.en bijzondere
informatie verstrekken over de bijwerking van het vulmateriaal
glasionomeer.
Ik heb nl. sinds kort hevige pijnklachten, die wisselend zijn dus afnemen en vervolgens weer toenemen.
MET dank voor het antwoord.
cornver
Re: Bijwerking van glasionomeer
Ik geef aan dat een bepaald puntje op de kies erg pijnlijk is.
De arts drukt vervolgens op de gehele kies en ik geef aan waar de pijn zit.
De arts verwijdert het puntje dmv bijschaven.
De pijn is weg.
Dit vind plaats op een donderdag morgen.
Tegen 4 a 5 uur komt de pijn weer terug ik bel de praktijk, bericht gaat u maar naar de
waarnemer tel.no etc.Ik bel de waarnemer ik heb inmiddels een kaakontsteking- vrijdag- het volgende afgedraaide bandje
alleen voor spoedgevallen kunt u nr. bla bla bellen U wordt verzocht contant te betalen indicatie 150 euro.
OP ZATERDAG GA IK NAAR EEN INMIDDELS ANDERE WAARNEMER MET HETZELFDE BLA BLA VERHAAL
Ik vraag de tandarts eerst of hij wil trekken vanwege de kies die de pijn veroorzaakt.
HIJ vraaGT OF DE TANDARTS EEN RONTGENFOTO HEEFT GENOMEN. ANTWOORD NEE
De r.wordt genomen en hij constateert een wortelpuntonsteking.
Ik kies niet voor een wortelkanaalbehandeling omdat mij niet duidelijk is wat de oorzaak is van de hevige pijnklachten.
De kies wordt niet getrokken ivm het feit dat het zeer ontstoken is, en een bezoek aan de kaakchirurg raaDT HIJ IN HET
WEEKEND AF, omdaT JE EERST VOLLEDIG VERBOUWT MOET ZIJN alvorens je geholpen wordt.
LANG LEVE DE GEZONDHEIDSZORG MET NAME DE KAAKCHIRURGEN.
IK STUUR U DE FOTO ,
U VRAAGT OM EEN GAATJE ER IS ECHT GEEN GAT dan wel gaatje TE zien in de betreffende kies[attachment=0]forumj.jpg[/attachment]
over wat er mis is in de andere tanden op de foto heb ik het dan nog niet eens. En geen verwijt naar de kaakchirurg aub, die kan hier niets mee.
Wat suggereert u nu feitelijk, wie zegt dat ik de kaakchirurg iets verwijt.
Wellicht is een feitelijk antwoord meer op zijn plaats dan een suggestief antwoord. :smt001
Groetend
cornver
Ik denk dat ik neit feitelijker kan zijn, en zeker niet suggestief. Uw vraag is afdoende beantwoord lijkt mij, door 2 verschillende onafhankelijke tandartsen. klip en klaar.
weergegeven.
Groetend.
""de onafhankelijke""?
Discussie gesloten
kleine kies naast "ruimte" : vulling met vaag donkere vlek eronder en in de wortel een deukje wat wortelcaries maar ook slijtage door poetsen kan zijn
meest linker element: vulling met lekkage of iets anders wat er niet hoort te zitten.
je verhaal overklachten beschreven: komend en gaand, stekend en bij minder belasting na afronden: minder pijn
ik denk echt dat ie dood aan het gaan is gelet op de grootte van de vulling. overbelast door kauwkrachten kan ook, maar dat levert een ander klachtenpatroon op.
dat bepaal ik zelf wel...
de tekst is nog integraal aanwezig, niets is derhalve uit verband gerukt maar gewoon zo na te lezen, en u geeft geen antwoord op mijn vraag...
en met onafhankelijk bedoel ik dat 2 verschillende tandartsen, onafhankelijk van elkaar, hetzelfde antwoord geven. U begrijpt mij niet geloof ik, of u wilt mij niet begrijpen. of ik geef niet het antwoord wat u wilt horen.