Hallo,
Sinds vorig jaar is, na het losraken van het draadje achter mijn tanden van de vroegere beugel, mijn voortand naar beneden gezakt. Mijn voortanden stonden mooi recht naast elkaar. Maar de ene is nu dus iets lager, 2mm(?). Het is niet veel, maar duidelijk te zien.
Ik vind dit echt niet mooi en durf amper te lachen, is het mogelijk om ze weer enigzins gelijk te laten vijlen?
Wat zijn de nadelen hiervan?
En wat zullen de kosten hier ongeveer voor zijn?
Groeten,
Sinds vorig jaar is, na het losraken van het draadje achter mijn tanden van de vroegere beugel, mijn voortand naar beneden gezakt. Mijn voortanden stonden mooi recht naast elkaar. Maar de ene is nu dus iets lager, 2mm(?). Het is niet veel, maar duidelijk te zien.
Ik vind dit echt niet mooi en durf amper te lachen, is het mogelijk om ze weer enigzins gelijk te laten vijlen?
Wat zijn de nadelen hiervan?
En wat zullen de kosten hier ongeveer voor zijn?
Groeten,
Re: Voortand boven laten slijpen
Het zou dus kunnen, dat wanneer ik het laat slijpen, ondanks dat mn spalkje weer vastzit, de tand toch weer kan zakken?
Is er een andere optie voor stabiliteit?
Het spalkje is trouwens wel vaker losgeraakt, maar nooit eerder is een tand ip deze manier verschoven.
Was er erg van geschrokken.
Bedankt voor't antwoord.
Groeten
Wil je alsjeblieft even duidelijk zijn in de chronologie, ik kan het niet meer volgen zo?
In die tussen tijd, 1.5 week, is de tand gezakt. Daarna is het draadje weer vastgezet. Terwijl de tand naar beneden was gezakt.
Dit is door mij aangegeven, maar dan moest ik maar een nieuwe beugel nemen was het antwoord.
Groeten
Mijn vraag, wat de voor- en nadelen waren van het slijpen en wat de kosten waren zijn beantwoord.
Ik begrijp dat hij niet verder kan zakken.
Meer vragen heb ik neit gesteld.
Bedankt.