Hallo!
mijn tandvlees is echt zwaar geirriteerd de oorzaak hoe ik niet te weten want zo ver was ik al :P maar ik ben benieuwd wat ik er aan zou kunnen doen ik zal even het gevoel beschrijven:
het is namelijk een soort jeuk alsof ik iets tusse me tanden heb maar ik heb er al veel met flos tusse gezeten en er zit echt helemaal niks moet ik nou met dit na de tandarts gaan of weten jullie nog iets
alvast bedankt! :D
mijn tandvlees is echt zwaar geirriteerd de oorzaak hoe ik niet te weten want zo ver was ik al :P maar ik ben benieuwd wat ik er aan zou kunnen doen ik zal even het gevoel beschrijven:
het is namelijk een soort jeuk alsof ik iets tusse me tanden heb maar ik heb er al veel met flos tusse gezeten en er zit echt helemaal niks moet ik nou met dit na de tandarts gaan of weten jullie nog iets
alvast bedankt! :D
Re: Tandvlees geirriteerd
Het kan wat prikkerig aanvoelen, hou daar rekening mee.
Vervolgens een klein beetje water nemen en ermee spoelen en doorslikken.
Ook gebruik ik dan Belladonna D6 van VSM, een homeopatische ontstekingsremmer. Na het poetsen is het ook goed te spoelen met een reinigings/ontsmettingsmiddel, even aan de tandarts of mondhygieniste vragen. Ik wens je veel sterkte
Succes