aangezien ik veel pijn aan mijn gebit heb door kaakklemmen en ik in januari pas een bitje krijg wilde ik eens informeren wie er iets neemt om in de nacht wat te ontspannen en dan heb ik het over iets homeopatisch
wie heeft een tip voor me?
wie heeft een tip voor me?
Re: welke rustgever voor de nacht ivm klemmen
Ik heb dat ook wel ondanks mn knarsbitje.Ik gebruik melatonine tabletjes, zijn erg goedkoop(ff googelen)
werkt bij mij goed,veel succes
ja dat klopt maar als je meer ontspannen slaapt heeft dat denk ik ook uitwerking op het kaakklemmen.anders zou je iets van ontspannings therapie moeten proberen.Kaak klemman gaat om bewust door (onverwerkte) spanningen.
heel veel succes
geef eens wat meer info over voortraject, behandeld door fysio, hoe lang splint etc, want deze vraag zoals hij nu gesteld is kan ik niet veel mee.
1 apex kies is nog gevoelig, maar niet pijnlijk, volgens de tandarts zit daar nog een kleine ontsteking ( apex in juli) zou volgens hem vanzelf weggaan, heeft tijd nodig zegt die, klopt dit?
het kan zijn dat ik zoveel ontstekingen heb door het klemmen, dus in januari krijg ik zo'n bitje, heb zelf al een ander kussen gekocht, probeer veel te doen voor een goede weerstand, want na een aantal kuren en narcoses is mijn weerstand 0
ben een jaar geleden bevallen , keizersnede en toen is het allemaal begonnen
tja wat een gedoe
Gebruik de zoekfunctie maar eens, al heel veel over geschreven hier.
ze zeggen dat het door spanningen komt en de enige spanningen die ik nu heb zijn mijn tanden :smt013
bezoek klemfysio !!!!!
Zoals gezegd: splint is in de eerste plaats ter bescherming van het gebit, in de 2e plaats heeft het bij veel mensen het extra effect dat men minder, minder hard of uiteindelijk niet meer knarst. Maar het is geen op zichzelf staande therapie.
probeer rustpillen van DE TUINEN zo heet die winkel
geen troep natuurlijke elementen en ik gebruik het al n jaar tegen stress/spanning
gr