haplepel niet te verwijderen

Author:
robdine
Posted:
do, 01/06/2011 - 16:08
Afgelopen maandag ben ik bij de tandarts geweest om te happen t.b.v.een nieuw frame voor boven en ondergebit,de haplepel was bij het bovengebit al zeer moeilijk te verwijderen,maar lukte uiteindelijk wel,daarna was het ondergebit aan de beurt,en toen de haplepel verwijderd moest worden zat deze onwrikbaar vast,uiteindelijk moest er een tweede tandarts bijkomen.en ook hij kreeg de haplepel niet uit mijn mond,daarop besloot hij om de lepel in stukken te slijpen,en met een tang uit mijn mond te trekken,hierbij zijn er veel beschadigingen in mijn mond ontstaan,waardoor er hechtingen zijn aangebracht,het gevolg is een blauwe kin,niet kunnen eten,geen tanden kunnen poetsen ,kortom heel veel ongemak,maar het ergste vind ik nog,dat ik na de behandeling geen tandarts meer gezien of gesproken heb,ze hebben de assistente de boel verder laten afhandelen,zoals mij enigzins rustig maken,want ik was helemaal overstuur,nu willen ze dat ik aanstaande maandag weer kom happen,voor het ondergebit,ze zullen dan een kleinere lepel,en ander materiaal gebruiken,maar ik durf niet meer,ik zou graag eerst willen weten waarom dit zo verschrikkelijk fout is gegaan,kan iemand mij hier een antwoord op geven?
robdine

Ja,dit was inderdaad een nachtmerrie,en nog zit ik met de gevolgen,tanden poetsen en eten is een ramp,omdat de hechtingen zo trekken,zeer pijnlijk,de afspraak voor komende maandag,heb ik in elk geval verplaatst naar eind januari,in de hoop dat alles dan weer goed genezen is,in ieder geval,hartelijk dank voor je reactie,dit doet me erg goed.

met vr.gr.
vr, 01/07/2011 - 14:50 Permalink
vV

tandarts had er vandaag nog een belletje aan kunnen wagen. wel zo netjes.. maandag was in ieder geval te snel, en dat weet ie zelf ook, met zilke schade dat hechtingen nodig waren. Erg veel pech, komt niet heel vaak voor, maar dan kan je nog wel achteraf even informeren hoe het ervoor staat...
vr, 01/07/2011 - 16:26 Permalink
robdine

Dinsdagmorgen heeft de assistente mij gebeld om te informeren hoe het ging,maar de tandarts zelf heb ik na het incident niet meer gezien of gesproken,dit kan ik ook niet echt waarderen,temeer daar de verstandhouding met de tandarts,tot nu toe zeer goed was,ik ben altijd heel tevreden geweest over de behandelingen,nu al ruim negen jaar,het is voor mij dan ook onbegrijpelijk dat dit heeft kunnen gebeuren,trouwens de lepel is ook niet van tevoren in mijn mond gepast,terwijl de assistente die de eerste afdrukken heeft gemaakt,tijdens de eerste afspraak dit wel heeft gedaan,dit heeft dan ook geen problemen gegeven,dus ik ging dan ook heel onbevangen naar de tweede afspraak,die dus echt als een nachtmerrie eindigde.

met vr.gr.
vr, 01/07/2011 - 16:47 Permalink