Afgelopen maandag ben ik bij de tandarts geweest om te happen t.b.v.een nieuw frame voor boven en ondergebit,de haplepel was bij het bovengebit al zeer moeilijk te verwijderen,maar lukte uiteindelijk wel,daarna was het ondergebit aan de beurt,en toen de haplepel verwijderd moest worden zat deze onwrikbaar vast,uiteindelijk moest er een tweede tandarts bijkomen.en ook hij kreeg de haplepel niet uit mijn mond,daarop besloot hij om de lepel in stukken te slijpen,en met een tang uit mijn mond te trekken,hierbij zijn er veel beschadigingen in mijn mond ontstaan,waardoor er hechtingen zijn aangebracht,het gevolg is een blauwe kin,niet kunnen eten,geen tanden kunnen poetsen ,kortom heel veel ongemak,maar het ergste vind ik nog,dat ik na de behandeling geen tandarts meer gezien of gesproken heb,ze hebben de assistente de boel verder laten afhandelen,zoals mij enigzins rustig maken,want ik was helemaal overstuur,nu willen ze dat ik aanstaande maandag weer kom happen,voor het ondergebit,ze zullen dan een kleinere lepel,en ander materiaal gebruiken,maar ik durf niet meer,ik zou graag eerst willen weten waarom dit zo verschrikkelijk fout is gegaan,kan iemand mij hier een antwoord op geven?
Re: haplepel niet te verwijderen
Niet goed opgelet van de tandarts bij het passen van de ind. lepel.
met vr.gr.
met vr.gr.
met vr.gr.