Mijn tand naast me voortand is verkleurd, de tandarts zegt dat deze "dood" is.Enige tijd geleden had ik aan de andere kant een fistel deze is opengesneden en er kwam veel pus uit, daarna heeft ze de tand van binnen goed schoongemaakt en een kanaalbehandeling gedaan , nu maanden later doet mijn tand weer zeer vooral met koud drinken en er zit een bobbel in me gehemelte zelfs naast mijn neus is pijnlijk als ik me neus optrek of er op druk doet het zeer,ik heb al een antibiotica geslikt maar dat werkt dus waarschijnlijk niet , zou het liefst me tand eruit willen maar dat staat natuurlijk raar zo'n gat,maar wel de goedkopste oplossing denk ik.Ik heb nl geen tandarts verzekering meer heb al een beetje geinformeerd bij de tandarts de 1 zegt een wortelpuntverwijdering de ander zegt eruit en een kroon,een kostenplaatje konden ze me niet geven dus ben niet veel wijzer geworden. Wat denken jullie??
Marie
Marie
Re: pijn
Andere optie is een her-endo. Schijnt meer kans van slagen te hebben, maar laat je adviseren door je tandarts.
Bedank voor je antwoord
Ik heb geen tandarts kan ik gewoon een kaakchirurg bellen of toch maar eerst langs de tandarts??
Ok zal dus eerst een tandarts moeten zoeken, zijn er ook tandartsen die deze behandelingen doen?
Ok bedankt