oo dit is erg ik had van mij de week aan gemeld bij een nieuwe tandarts.
k was al een poos niet geweest zoon anderhalf jaar.
belde ik vanmorgen voor een afspraak maken, oef moet ik vanmiddag al eng
oo ik ben nu al zoo zenueuwachtig :-?
plak handjes hardslag en het is pas vanmiddag. ik heb echt geen idee hoe ik rustig moet blijven: :o
maar goed ben al trots op mij zelf want heb al de eeste 2 stappen gezet. namelijk inschrijven en het bellen:o
tips om rustig te blijven kom maar op
liefs
k was al een poos niet geweest zoon anderhalf jaar.
belde ik vanmorgen voor een afspraak maken, oef moet ik vanmiddag al eng
oo ik ben nu al zoo zenueuwachtig :-?
plak handjes hardslag en het is pas vanmiddag. ik heb echt geen idee hoe ik rustig moet blijven: :o
maar goed ben al trots op mij zelf want heb al de eeste 2 stappen gezet. namelijk inschrijven en het bellen:o
tips om rustig te blijven kom maar op
liefs
Re: bang
ik heb altijd een stressballetje mee knijp daar in of wat ook helpt
naar je benen kijken of een mp3 of ipod mee dan ben je ook wat afgeleid
en probeer goed door je neus te blijven ademen en naar je buik ademen dat soort dingen helpen mij ik heb van de huisarts omdat ik een behandelplan zit
medicatie gekregen ter ondersteuning om rustiger te blijven alprazolam,
maar je kan ook oxazepam of diazepam krijgen alleen die zijn een stuk sterker
en vertellen dat je bang bent ik heb moeite bijv met happen mijn tandarts had daar helemaal aangepaste lepels voorbesteld waardoor het toch mogelijk was
ook heb ik moeite met fotos met zo,n kaartje in me mond mijn tandarts maakt
ook meestal fotos met zo,n apparaat wat om je heen draait
ook heb ik moeite met achterin maar dat gaat iets makkelijker ik probeer zo goed mogelijk door me neus te blijven ademen en nog een tip probeer je tong zo slap
mogelijk te houden dat voorkomt kokhalsneigingen
ook heb ik afspraken gemaakt dat als het niet gaat vinger om hoog dan stoppen ze meteen ook heb ik vaak last van droge mond dan doet ze water op me tong
en als je niet tegen verdovingsprikken kan kunnen ze je voorverdoven dan voel je de verdovingsprik amper tot niet ik hoo pdat ik je wat geholpen heb
digna
Succes vanmiddag...laat je ff weten hoe et ging?
kwas 2 jaar niet geweest nouja dik 2 jaar dan
en had maar 1 gaatje en het viel allemaal reuzen mee, hele aardige meneeer:D ben blij dat ik gegaan ben
Snappie???