Ik heb volgens mij 06-10-11 een tijdelijke vulling gekregen..
2 dagen flink pijn gehad daarna niets meer aan de hand, vrij normaal dus.. Zag niet in waarom ik de meegeleverde antibioticacuur moest innemen; ik houdt niet zo van troep in mijn lichaam =p
Maargoed: eerst was mijn tijdelijke vulling een bobbel het voelde in ieder geval niet aan als een normale kies.. Nu heb ik pijn en ontdek ik dat de vulling er inneens dieper in zit...
Is dit gebruikelijk?
2 dagen flink pijn gehad daarna niets meer aan de hand, vrij normaal dus.. Zag niet in waarom ik de meegeleverde antibioticacuur moest innemen; ik houdt niet zo van troep in mijn lichaam =p
Maargoed: eerst was mijn tijdelijke vulling een bobbel het voelde in ieder geval niet aan als een normale kies.. Nu heb ik pijn en ontdek ik dat de vulling er inneens dieper in zit...
Is dit gebruikelijk?
Re: Te zachte vulling?
Het betreft een wortelkanaalbehandeling ik ga maandag terug in princiepe voor de vaste vulling...
Maar ik wou eerst weten wat er is en of ik iets moet ondernemen..
Een AB kuur haalt je klacht niet weg, en ik zou dat pas doen als je echt kloppende pijn krijgt en evt koorts
Als je elemaal pijn hebt zou je haast alles gaan slikken om er vanaf te komen maar als de AB kuur niet helpt gaan we die zeker niet nemen o.O"
Maar dan klopt mijn vermoede; ik heb de vulling mn kies ingeduwd, niet verwacht dat dat kon =o
Las zojuist pas via Google op dit forum dat voor duikers de vulling te zacht was om mee te duiken... Dus dat deed mij een vermoede =p
In ieder geval; de conclusie is; geen broodkorsten e.d. met die kant eten en even uitzitten met wat ibuprofen, want de druk daalt met de tijd?
Okee, top die antizwel in ibuprofen ^^
Wat is het voordeel als ik tegelijkertijd paracetamol slik?
Nogmaals: heel erg bedankt!
Dus als je al weet dat je medicaties niet gaat nemen deel het dan mee vooralleer je buiten gaat en niet wanneer je de volgende keer terug komt. Of erger ga dan niet verzwijgen dat je ze niet genomen hebt of beweer niet dat je ze genomen hebt. Want dat doen wel meer mensen.
om dezelfde redenen verzeijg ook nooit zaken op een medische vragenlijst omdat je denkt dat de tandarts dat niet hoeft te weten.
Trouwens wat dat discusieren betreft daarvoor zal altijd een reden gevonden worden, de angstfobie die in de praktijken gecreeerd werd veroorzaakt reakties die de realiteits eissen soms ver voorbij lopen.