na 3 weken nog napijn ???

Author:
graves1302
Posted:
wo, 12/28/2011 - 05:40
ik ben 7 december jongstleden naar de kaakchirurg geweest om een kies te laten trekken die me al langer problemen gaf.
nu is het ondertussen 28 december en ik moet nog 4 keer per dag pijnstillers slikken om de pijn onder controle te houden.
heb ook het idee dat er nog een stukje in zit wat ik kan voelen met mijn tong.

iemand enige raad wat ik het beste kan doen ???
cine

Hi,

hoe is het nu? Ik zit op dit moment ook na 3 weken nog met pijn ( 21 dec verstandskies laten trekken ) ben al aan mijn 2e antibioticakuur begonnen en heb nu paracetemol met codeine naast de 600 brufen en nog pijn, een ramp! Gaat dit ooit nog weg?

gr cine
za, 01/07/2012 - 21:50 Permalink
cine

Hi,

Bij mij leek het af te zwakken vandaag, maar s'avonds laait het weer op. Alles lijkt stil te staan thuis, ben alleen bezig met pijn te onderdrukken, ik moet 11 jan weer terug naar kaakchirurg, heb onderhand een 10-rittenkaart op de kaakchirurg en ze allemaal al een keertje gezien.....als de pij dan niet weg is had hij het over de wond opnieuw openmaken, zodat er weer een nieuwe genezing zou kunnen ontstaan, maar dat zie ik ook niet zitten, dan ben ik weer een aantal weken zoet en van die hoeveelheid antibiotica en pijnstillers wordt ik ook zo moe en niet lekker....hellup

sterkte,

gr cine
zo, 01/08/2012 - 22:21 Permalink
cine

Een goed ritme met inname pijnstillers helpt ook, zorgen dat je de pijn voor bent! Woendag weer naar de kaakchirurg, bij mij is namelijk ook de zenuw gekneusd of beschadigd maar dat weten ze nog niet de tijd moet het uitwijzen. Nu geen gevoel meer in kin en onderlip.....maar ja je hebt geen keuze de verstandskies kon bij mij ook niet blijven zitten...vanwege ontstekingen....ik had het al 3 jaar op de lange baan geschoven....

gr cine ps hoe is jouw pijn nu? en wat doe jij eraan om dit zo goed mogelijk uit te zitten cq door te komen? Of zijn er nog anderen die ervaring hebben met hoe lang zo'n napijn kan aanhouden?
ma, 01/09/2012 - 20:45 Permalink
cine

Haha, heb ook een 10-rittenkaart, ik heb ze nu geloof ik allemaal ( van de kliniek)al een keertje gezien en woensdag is de kaakchirurg die hem eruit heeft gehaald weer aan de beurt :wink: Tsja bij mij lijkt de pijn nu ook wat minder te worden, wel van die uitstralingspijn naar jukbeenderen en onderkaak toe. Secundaire genezing? wat is dat? Bij mij had hij het over de wond opnieuw openmaken zodat er weer een nieuwe spontane wondgenezing zou kunnen ontstaan, toen zakte mij echt de moed in de schoenen, ben onderhand half stoned van de ibuprofen, paracetemol met codeine en antibiotica :smt012

had mij de kerst en oud en nieuw ook anders voorgesteld en deze nasleep in het nieuwe jaar is ook niet leuk....vraag mij af hoe dat in de middeleeuwen ging, toen was er nog geen verdoving en ibuprofen ( maar das een andere discussie)

Mijn wang is ook na 3 en een halve week nog stijf, misschien komt dat wel door de kracht en druk die daar op gezet zijn.

Dit wil ik echt nooit meer meemaken...

gr en sterkte cine
ma, 01/09/2012 - 22:42 Permalink