ik ben 7 december jongstleden naar de kaakchirurg geweest om een kies te laten trekken die me al langer problemen gaf.
nu is het ondertussen 28 december en ik moet nog 4 keer per dag pijnstillers slikken om de pijn onder controle te houden.
heb ook het idee dat er nog een stukje in zit wat ik kan voelen met mijn tong.
iemand enige raad wat ik het beste kan doen ???
nu is het ondertussen 28 december en ik moet nog 4 keer per dag pijnstillers slikken om de pijn onder controle te houden.
heb ook het idee dat er nog een stukje in zit wat ik kan voelen met mijn tong.
iemand enige raad wat ik het beste kan doen ???
Re: na 3 weken nog napijn ???
zal wat worden zo vlak voor oud en nieuw
hoe is het nu? Ik zit op dit moment ook na 3 weken nog met pijn ( 21 dec verstandskies laten trekken ) ben al aan mijn 2e antibioticakuur begonnen en heb nu paracetemol met codeine naast de 600 brufen en nog pijn, een ramp! Gaat dit ooit nog weg?
gr cine
morgen maar weer is terug
peniciline gekregen zwaar van aan de dunne gegaan dus dat is ook niet best
Bij mij leek het af te zwakken vandaag, maar s'avonds laait het weer op. Alles lijkt stil te staan thuis, ben alleen bezig met pijn te onderdrukken, ik moet 11 jan weer terug naar kaakchirurg, heb onderhand een 10-rittenkaart op de kaakchirurg en ze allemaal al een keertje gezien.....als de pij dan niet weg is had hij het over de wond opnieuw openmaken, zodat er weer een nieuwe genezing zou kunnen ontstaan, maar dat zie ik ook niet zitten, dan ben ik weer een aantal weken zoet en van die hoeveelheid antibiotica en pijnstillers wordt ik ook zo moe en niet lekker....hellup
sterkte,
gr cine
gr cine
lauw water met zout erin even spoelen helpt inderdaad
icepack hmm als ik het koud wil hebben ga ik wel naar buiten :)
gr cine ps hoe is jouw pijn nu? en wat doe jij eraan om dit zo goed mogelijk uit te zitten cq door te komen? Of zijn er nog anderen die ervaring hebben met hoe lang zo'n napijn kan aanhouden?
lijkt wel een abonnement zo ondertussen.
pijn is al aan het minderen maar hij had het over een secundaire genezing ofzo.
enfin het is uit te houden tot nu toe
had mij de kerst en oud en nieuw ook anders voorgesteld en deze nasleep in het nieuwe jaar is ook niet leuk....vraag mij af hoe dat in de middeleeuwen ging, toen was er nog geen verdoving en ibuprofen ( maar das een andere discussie)
Mijn wang is ook na 3 en een halve week nog stijf, misschien komt dat wel door de kracht en druk die daar op gezet zijn.
Dit wil ik echt nooit meer meemaken...
gr en sterkte cine