Goeie Dag ,
Ik heb gister (8-2-12) een wortelkanaal behandeling gehad , ik heb de hele woensdag en vandaag tot 4uur nog tandpijn gehad deze is nu zo goed als weg .
Alleen nu is sinds 6uur me wang dik geworden en heb er best veel pijn aan .
De pijn is wel uit te houden en lang niet zo erg als de kiespijn die ik woensdag had .
Nu heb ik vandaag meteen me tandarts gebeld die had het erg druk maar had me wel Amoxicilline mee gegeven , deze heb ik uiteraard meteen genomen .
Nu is mijn vraag is dit normaal kan dit voorkomen na een kanaalbehandeling ?
Aangezien ik dit nog nooit heb mee gemaakt ik hoop dat iemand me wat meer erover kan vertellen .
Alvast bedankt :D !
Ik heb gister (8-2-12) een wortelkanaal behandeling gehad , ik heb de hele woensdag en vandaag tot 4uur nog tandpijn gehad deze is nu zo goed als weg .
Alleen nu is sinds 6uur me wang dik geworden en heb er best veel pijn aan .
De pijn is wel uit te houden en lang niet zo erg als de kiespijn die ik woensdag had .
Nu heb ik vandaag meteen me tandarts gebeld die had het erg druk maar had me wel Amoxicilline mee gegeven , deze heb ik uiteraard meteen genomen .
Nu is mijn vraag is dit normaal kan dit voorkomen na een kanaalbehandeling ?
Aangezien ik dit nog nooit heb mee gemaakt ik hoop dat iemand me wat meer erover kan vertellen .
Alvast bedankt :D !
Re: Dikke Wang Na Wortelkanaal Behandeling ?
hi, ik heb dat ook een keer gehad na een zenuwbehandeling en kreeg net als jij antibiotica ,
en na een paar dagen was het over gr digna
Okay thanks ! :)
Als ik iets warms drink zoals koffie of thee en erna op me kies bijt doet deze een beetje zeer ?
Het is niet ernstig of zo maar toch een raar gevoel , merk ook als ik met me vinger tegen de tand duw dat het gevoelig is !?
Kan dit nog zijn van de behandelig of is dit iets anders ,
Hoop dat iemand me hier wat info over kan geven !
Mvg Hurricane !
Niemand ? Heb nog steeds de zelfde klachten !