Dikke Wang Na Wortelkanaal Behandeling ?

Author:
Hurricane2k
Posted:
do, 02/09/2012 - 23:50
Goeie Dag ,

Ik heb gister (8-2-12) een wortelkanaal behandeling gehad , ik heb de hele woensdag en vandaag tot 4uur nog tandpijn gehad deze is nu zo goed als weg .
Alleen nu is sinds 6uur me wang dik geworden en heb er best veel pijn aan .
De pijn is wel uit te houden en lang niet zo erg als de kiespijn die ik woensdag had .
Nu heb ik vandaag meteen me tandarts gebeld die had het erg druk maar had me wel Amoxicilline mee gegeven , deze heb ik uiteraard meteen genomen .

Nu is mijn vraag is dit normaal kan dit voorkomen na een kanaalbehandeling ?
Aangezien ik dit nog nooit heb mee gemaakt ik hoop dat iemand me wat meer erover kan vertellen .

Alvast bedankt :D !
Hurricane2k

Ben nu 1 maand en 1 week verder .. geen last meer gehad maar nu begint de laatste 2 dagen me kies waar ik de wortelkanaal behandeling gehad heb toch weer raar aan tevoelen ,
Als ik iets warms drink zoals koffie of thee en erna op me kies bijt doet deze een beetje zeer ?

Het is niet ernstig of zo maar toch een raar gevoel , merk ook als ik met me vinger tegen de tand duw dat het gevoelig is !?
Kan dit nog zijn van de behandelig of is dit iets anders ,

Hoop dat iemand me hier wat info over kan geven !

Mvg Hurricane !
do, 03/15/2012 - 18:53 Permalink
Hurricane2k

Ben nu 1 maand en 1 week verder .. geen last meer gehad maar nu begint de laatste 2 dagen me kies waar ik de wortelkanaal behandeling gehad heb toch weer raar aan tevoelen ,
Als ik iets warms drink zoals koffie of thee en erna op me kies bijt doet deze een beetje zeer ?

Het is niet ernstig of zo maar toch een raar gevoel , merk ook als ik met me vinger tegen de tand duw dat het gevoelig is !?
Kan dit nog zijn van de behandelig of is dit iets anders ,

Hoop dat iemand me hier wat info over kan geven !

Mvg Hurricane !

Niemand ? Heb nog steeds de zelfde klachten !
zo, 05/06/2012 - 21:21 Permalink