Hallo allemaal,
Vond het vrij moeilijk om foto's te nemen maar dit is ongeveer hoe mijn gebit eruit ziet. Mijn hoektand groeit over mijn kies heen en begin hier ook best last van te krijgen.
Ben door de tandarts doorverwezen naar de ortho maar vanwege verzekeringen moet ik tot ik volgend jaar januari wachten.
Toch wilde ik weten of er iemand mij enige toelichting kan geven en mij een beetje advies kan geven over welke opties ik heb.
Alvast heel erg bedankt.
Vond het vrij moeilijk om foto's te nemen maar dit is ongeveer hoe mijn gebit eruit ziet. Mijn hoektand groeit over mijn kies heen en begin hier ook best last van te krijgen.
Ben door de tandarts doorverwezen naar de ortho maar vanwege verzekeringen moet ik tot ik volgend jaar januari wachten.
Toch wilde ik weten of er iemand mij enige toelichting kan geven en mij een beetje advies kan geven over welke opties ik heb.
Alvast heel erg bedankt.
Re: Enig advies qua opties
Heb echt altijd een hele hoop ellende met mijn gebit sinds ik ben aangereden door een auto. Maar ik hoop dat ik ooit eens een keer een stralende lach heb.
Bedankt voor uw reactie :)
Daar raakte ik nogal van in paniek in de eerste instantie. Moest vervolgens nog naar mijn tandarts voor een kroon. Met hem overlegd en we hebben nu besloten dat ik eerst het consult met het team afwacht. Dus op dit moment heb ik nog geen uitsluitsel. Maar ik hou jullie het op de hoogte.
En dat betekent dat je helemaal niet behandeld kunt worden? Dat zou wel jammer zijn.....