Ik begin sinds vandaag last te krijgen (warm/koud kauwen) van de 47,in die kies had ik 7 jaar terug een WKB in gehad .. Nu ben ik bang dat mijn wortelpunten ontstoken zijn .. maar heb totaal geen zin in een Apexresectie ... Welke opties heb ik dan nog ? Zou mijn tandarts willen trekken ? Want ik mis de 17 sowieso .. maar .. ik weet dat mijn tandarts niet iemand is die gauw trekt .. hoe kan ik hem wel zover krijgen ? Het zou toch niet zo erg zijn dat de 47 er ook uit gaat ? Ik doe er amper wat mee met kauwen .. Effe hulp bij nodig .. desnoods in een privébericht ..
Re: Geen andere oplossing ?
Hij hoeft tenslotte die DURE behandeling niet te betalen....
Die van mij zegt dus ook dat als het je niet zint, je maar naar een ander moet gaan....
En dat soort mensen noemt zich zorgverzerlener.
Ze willen maar 1 ding en dat is zoveel mogelijk verdienen aan een patient en dat terwijl ze soms niet eens beseffen waar ze mee bezig zijn....
NMT of ANT , al waar de tandarts bij aangesloten is. Of de algemene medische tuchtraad. Gaat tijd overheen, dus moet parallel lopen aan een oplossing.
Tandarts gaat nu dus ver buiten zijn boekje want dit is nooit reden een patiënt uit te schrijven. Mag gewoon niet. Gezien het hele verhaal is extractie een logische keuze.
http://www.tandartsennet.nl/patienteninfo/klachtenregeling-voor-patient…
Wel weer goed nieuws .. ondanks die tintel lip .. is die Apex gelukt .. bij de controlefoto zag het er goed uit !