Geen andere oplossing ?

Author:
angeliquev
Posted:
di, 02/25/2014 - 08:29
Ik begin sinds vandaag last te krijgen (warm/koud kauwen) van de 47,in die kies had ik 7 jaar terug een WKB in gehad .. Nu ben ik bang dat mijn wortelpunten ontstoken zijn .. maar heb totaal geen zin in een Apexresectie ... Welke opties heb ik dan nog ? Zou mijn tandarts willen trekken ? Want ik mis de 17 sowieso .. maar .. ik weet dat mijn tandarts niet iemand is die gauw trekt .. hoe kan ik hem wel zover krijgen ? Het zou toch niet zo erg zijn dat de 47 er ook uit gaat ? Ik doe er amper wat mee met kauwen .. Effe hulp bij nodig .. desnoods in een privébericht ..
angeliquev

Dat is juist het leuke .. dat wilt die niet .. hij zegt dan dood leuk .. als je geen zin heb om het te laten behandelen ga je maar op zoek naar een ander tandarts ! Nog leuker .. ik heb klachten ingediend bij zowel de tandarts als de aangesloten klachtencommissie (KRT) .. niemand reageert daar ! Ze hebben er maling aan ! En dat ze me nog erger dwars ! Andere tandartsen zitten niet in mijn buurt (ben gehandicapt,moet met OV reizen en hou maar 2 uur vol voordat ik zo moe ben dat ik geen stap meer kan verzetten !) niemand heeft plaats ! Super irritant !
di, 02/25/2014 - 09:47 Permalink
marjo67

Jeetje, dat is ronduit a-sociaal. Al verbaasd het me niet echt, want volgens mij zijn alle tandartsen zo. Ik ben ook al heel lang op zoek naar een TA die luistert en ook nog wat empathie heeft voor zijn/haar patienten.

Die van mij zegt dus ook dat als het je niet zint, je maar naar een ander moet gaan....
En dat soort mensen noemt zich zorgverzerlener.

Ze willen maar 1 ding en dat is zoveel mogelijk verdienen aan een patient en dat terwijl ze soms niet eens beseffen waar ze mee bezig zijn....
di, 02/25/2014 - 10:06 Permalink
vV

KRT kan niets doen want is geen klachtencommissie. KRT houdt alleen de nascholing ed bij.
NMT of ANT , al waar de tandarts bij aangesloten is. Of de algemene medische tuchtraad. Gaat tijd overheen, dus moet parallel lopen aan een oplossing.
Tandarts gaat nu dus ver buiten zijn boekje want dit is nooit reden een patiënt uit te schrijven. Mag gewoon niet. Gezien het hele verhaal is extractie een logische keuze.
di, 02/25/2014 - 10:17 Permalink
angeliquev

Ja had het naar de goede emailadres gestuurd .. Kan ik weer overnieuw beginnen .. ze worden bedankt .. en dat raken ze straks weer kwijt .. en hoevaak moet ik dan bellen (als ik bel) .. alles loopt niet goed in dit land .. word er zo chagerijnig om !
di, 02/25/2014 - 13:12 Permalink
vV

gewoon, op papier en aangetekend. Een mail raakt niet kwijt. wellicht in spambox geraakt, puntje of zo verkeerd, foutje is zo gemaakt. Als je hem verstuurd hebt heb je zelf de verstuurde mail nog, en kan je die, na controle mailadres en met leesbevestiging uiteraard natuurlijk gewoon opnieuw insturen.
di, 02/25/2014 - 13:21 Permalink
angeliquev

Ik had weer een klacht ingediend (per email),bij de praktijk,kreeg een vaag mailtje terug,en nu is die tandarts van mij van hun website gehaald .. dus die is ontslagen .. of weg gegaan .. erg vaag ! Alleen jammer dat ze me niet lieten weten dat hij weg zou gaan .. ben namelijk benieuwd wie ik nu ga krijgen .. ga daarover morgen eens bellen ! Dan weet ik waar ik aan toe ben op 3 april tijdens de controle haha
zo, 03/02/2014 - 12:48 Permalink
vV

een kaakchirurg werkt op verwijzing van de tandarts, en volgt dus zijn behandelplan in principe. Als de optie extractie niet in de verwijzing staat zal hij het niet doen. Overigens heb ik met de afdeling kc locaal gewoon de afspraak dat als het onhaalbare kaart is of er andere redenen zijn wellicht liever te trekken zij even met mij bellen of gewoon in direct overleg met patiënt afwijken van verwijzing, bv wanneer er een breuk in de wortel blijkt en element verloren is.. Hangt dus af van onderlinge afspraken.
zo, 03/02/2014 - 17:16 Permalink
angeliquev

Ik heb echt door gezet met uitstellen .. wil het het echt volhouden tot 3 april ... Maar sinds vandaag krijg ik last van een pijnlijke kaak die steeds moeilijker open ga ..Pijn gaat op en af in die kies (47) .. ik heb het zo gehad met de tandarts (door de ellende van vorig jaar) .. dat ik geen zin heb om eerder te gaan .. nou wil ik alleen weten .. waar lijkt het naar toe te gaan .. mij lijkt het op een kaakontsteking .. Weet niet wat het resultaat word 3 april ..
wo, 03/26/2014 - 15:52 Permalink
angeliquev

Vandaag controle gehad .. die kies .. is niets mis mee .. tandvleesontsteking .. hoe kan alleen bij die kies tandvleesontsteking zitten .. tja heeft meneer ook geen mening op :smt017 Ik poets ruim 5 minuten (dit ook omdat ik een haperende rechterhand heb .. dus ik doe stukken extra poetsen),ik flos 2 tot 3 keer in de week en stoken doe ik elke dag ..

Wel weer goed nieuws .. ondanks die tintel lip .. is die Apex gelukt .. bij de controlefoto zag het er goed uit !
do, 04/03/2014 - 10:30 Permalink