2 weken geleden bij de tandarts geweest voor een dikke wang, kreeg toen AB mee voor 1 weekje. Nu is deze kuur afgelopen maar heb ik een beurs gevoel aan het tandvlees, als ik erop druk geeft het een vervelend gevoel. Nu had mijn tandarts een vermoeden dat het ging om een ontstoken kies, maar doordat ik m'n mond amper open kon doen kreeg ik dus die AB kuur.
Tandvlees is ook een klein beetje teruggetrokken, en als ik bijvoorbeeld lach geeft het een beetje trekkend (pijnloos) gevoel.
Nu mag ik 7 maar teruggekomen voor de behandeling, maar ben als de dood als die injectie eenmaal in dat gevoelige tandvlees kom dat ik door de grond zak. Wat zijn jullie bevindingen ? wat kan het zijn ? ontsteking ?
Tandvlees is ook een klein beetje teruggetrokken, en als ik bijvoorbeeld lach geeft het een beetje trekkend (pijnloos) gevoel.
Nu mag ik 7 maar teruggekomen voor de behandeling, maar ben als de dood als die injectie eenmaal in dat gevoelige tandvlees kom dat ik door de grond zak. Wat zijn jullie bevindingen ? wat kan het zijn ? ontsteking ?
Antibiotica alleen helpt
Als antwoord op Antibiotica alleen helpt door Lieneke
Antibiotica alleen helpt
Heb sinds 2 weken geen last meer van mijn kies met koud eten en drinken, is dit dan een teken dat de zenuw is overleden ?
Als antwoord op Antibiotica alleen helpt door eric1990
Antibiotica alleen helpt
Antibiotica alleen helpt
Is het verstandig om voor de WKB een zakje ibuprofen (600 MG) te slikken ? dit om de napijn voor te zijn.
Als antwoord op Antibiotica alleen helpt door eric1990
Antibiotica alleen helpt
Antibiotica alleen helpt