Ontsteking ??

Author:
eric1990
Posted:
wo, 03/01/2017 - 23:23
2 weken geleden bij de tandarts geweest voor een dikke wang, kreeg toen AB mee voor 1 weekje. Nu is deze kuur afgelopen maar heb ik een beurs gevoel aan het tandvlees, als ik erop druk geeft het een vervelend gevoel. Nu had mijn tandarts een vermoeden dat het ging om een ontstoken kies, maar doordat ik m'n mond amper open kon doen kreeg ik dus die AB kuur.

Tandvlees is ook een klein beetje teruggetrokken, en als ik bijvoorbeeld lach geeft het een beetje trekkend (pijnloos) gevoel.

Nu mag ik 7 maar teruggekomen voor de behandeling, maar ben als de dood als die injectie eenmaal in dat gevoelige tandvlees kom dat ik door de grond zak. Wat zijn jullie bevindingen ? wat kan het zijn ? ontsteking ?
Lieneke

Antibiotica alleen helpt sowies niet. Helpt maar eventjes...de oorzaak moet nog weggenomen worden. Als je je niet laat behandelen dan heb je kans op een super-infectie; alle sterke bacteriën zijn nu overgebleven en laaien dan weer op. Een injectie is nooit echt fijn, maar dat is maar eventjes. Het komt trouwens niet in het tandvlees zelf maar in de omslagplooi.
do, 03/02/2017 - 09:04 Permalink
eric1990

Als antwoord op door Lieneke

Vandaag de WKb gedaan viel op zich mee, duurde ongeveer 25 minuten. Kies was bijna al helemaal dood, kwam behoorlijk wat pus uit. Kies is gevuld en hoef (tot mijn verbazing) niet meer terug te komen. Nu heb ik wel een abces boven de kies, volgens de tandarts gaat deze binnen enkele dagen weg, zou ook geen pijn moeten ervaren. Alleen heb ik nu wel een drukpijn bij het kauwen, is dat normaal ?
di, 03/07/2017 - 19:46 Permalink