De titel zegt het al. Ik vraag me af hoe sterk gevulde kiezen en tanden nog zijn? Stel je hebt zowel element 15-16-17 gevuld en daaronder ook 45-46-47, kun je dan nog goed eten en kauwen?
Is de stevigheid nog te vergelijken met echte tanden?
En is er een verschil tussen een 1-vlak of een meervlaksvulling qua stevigheid?
Is de stevigheid nog te vergelijken met echte tanden?
En is er een verschil tussen een 1-vlak of een meervlaksvulling qua stevigheid?
ik zie veel vragen. niet
Is individueel.
Maar het hoeft geen probleem te zijn. Al mijn 6-en en 7's zijn gevuld, meest 3-vlaks of 2 2-vlaks tegen elkaar aan.. Van mijn vorige en huidige tandarts is nog nooit één vulling vervangen, dat is sinds 1990. Sinds begin jaren 90 gebruik ik niet veel suiker meer en ik eet op de meeste dagen slechts 4-5x per dag iets, en na die tijd zijn er niet veel vullingen meer bijgekomen, paar kleintjes in gaatjes 'tussen' de kiezen.
Als antwoord op ik zie veel vragen. niet door vV
ik zie veel vragen. niet
Ik begrijp dat er belangrijkere vragen zijn en ook voorbij komen. Maar de vragen die ik tot noch toe gesteld heb zijn vragen die ik met uitvoerig zoeken (zowel hier als op internet) niet zelf heb kunnen beantwoorden. Het doel van dit forum is (denk ik in ieder geval) toch niet puur de belangrijke vragen stellen? Het lijkt mij eigenlijk dat deze juist (ook) gesteld moeten worden aan de behandelende tandarts omdat hij er dan ook zicht op heeft.
Als antwoord op Is individueel. door Chris888
Is individueel.
Met Amalgaan?
Als antwoord op Is individueel. door rbbrt
Is individueel.