Hallo,
Zou iemand mij kunnen helpen met het volgende:
Ik heb nu ongeveer 17 jaar porseleinen facings. 4 boven en 4 onder. Nu krijg van die zwarte driehoekjes omdat mijn tandvlees omhoog is getrokken en ik word hier doodongelukkig van. Mijn tandarts die ze ook heeft geplaatst, is huiverig om ze te vervangen maar sowieso kan ik toch niet eeuwig met die facings doen?
Groetjes
Zou iemand mij kunnen helpen met het volgende:
Ik heb nu ongeveer 17 jaar porseleinen facings. 4 boven en 4 onder. Nu krijg van die zwarte driehoekjes omdat mijn tandvlees omhoog is getrokken en ik word hier doodongelukkig van. Mijn tandarts die ze ook heeft geplaatst, is huiverig om ze te vervangen maar sowieso kan ik toch niet eeuwig met die facings doen?
Groetjes
In principe kunnen ze eraf…
Mijn tandarts, die ze ook…
Ik ben eigenlijk nu…
Afbreken lijkt mij niet of…
Dankjewel voor je reactie! …
Hij hamert er alleen op dat het de mooiste facings zijn die hij in 17 jaar heeft gemaakt en dat de technieker die ze destijds heeft gemaakt, is verhuisd. Dat hij het zonde vindt om zijn kunstwerk kapot te maken. Ik twijfel nu sowieso of ik de facings nog wel door deze tandarts wil laten vervangen omdat hij zo angstig overkomt. Wat is wijsheid? Wachten tot hij ze wel wil vervangen of toch naar een andere tandarts?
Overigens heb ik een andere…
Ik heb even een fotootje…
Als ze goed zijn hoeven ze…
Een tandvleescorrectie is…
Ik heb op internet twee klinieken gevonden die porseleinen facings zetten. Reviews zijn bij beide erg goed. Hoe kan ik de beste keus maken tussen deze twee? Bij allebei op intakegesprek en dan op goed geluk?
Het liefst wil ik het natuurlijk bij mijn eigen tandarts laten doen, maar omdat hij zo huiverig is ben ik zelf ook bang geworden om het door hem te laten doen.
U rookt...houdt rekening mee…
Ik woon in Bergen op Zoom …
Toevallig...ik in Halsteren…
Dankjewel voor je advies! …
Heb je overigens misschien goede ervaringen/verhalen gehoord over de gebitskliniek in Sliedrecht of Viedenta in Oirschot? Op deze twee was is gekomen na het googelen voor nieuwe facings.
Ze maken veel reclame maar…
Ik heb voor nu een…
Adverteren dat zij…
In Steenbergen kan ik helaas…
Ik dacht dat in Sliedrecht…
Zou je even willen googelen…
Op hun site staat dat ze van alles doen…
Ook goede reviews.
Mijn eigen tandarts zegt dat hij niet wil boren in zo een mooie glimlach en geeft aan dat hij niet kan garanderen dat het weer even mooi wordt, dus dat is niet verstandig nog aan te dringen denk ik?
Heb echt mooie facings, maar door die black triangel vind ik mijn glimlach dus niet meer mooi en wil ik er iets aan laten doen.
Niemand kan garanderen …
Ik heb volgende week…
Hoe meer de opties hoe…
Hoe bedoel je dit? Ik heb…
Idd en als u die opties…
Ik ben gisteren geweest in…
Verhaal is logisch... Eerst…