Misschien maak ik mezelf gek, maar ik weet even niet meer wat te doen. Een week of 2 geleden had ik af en toe last van kiespijn links onder. Ik liet de kies met rust en dan was er ook geen pijn meer. Afgelopen zaterdagmiddag kreeg ik ineens gigantische kiespijn onder. Niets hielp pcm niet en ibruprofen 400 niet. Niet kunnen slapen van de pijn. Naar de spoedtandarts geweest. Hij heeft getikt op kiezen en niets deed zeer. Hij heeft een foto gemaakt en zegt dat ik een kaakontsteking heb. AB kuur gekregen en zwaardere ibruprofen. Ik slik de maximale dosis pcm en ibro. De pijn leek vandaag iets af te nemen. Echter leek het of ik vandaag bovenin pijn kreeg. Dus ik druk op een kies en een helse pijn. Die nu ook aanhoud. Tandarts gebeld en ze doen niets totdat de ab kuur is afgemaakt. Is dit normaal? Kan het zijn dat ik met de verkeerde omschrijving van de klacht de kuur heb gekregen? Heb ik nu toevallig 2 klachten tegelijk. Kan de pijn van ljnks onder nu ineens rechtsboven zitten? Ik heb even geen idee meer of ik nu uberhaupt AB slik voor het juiste en hoe ik zo snel mogelijk van de pijn afkom of maak ik mezelf gewoon gek?
Altijd de kuur afmaken. Kan…
Bedankt voor de snelle…
De foto is te wazig om goed…
Dank je wel voor het kijken…
De kuur onderdrukt maar…
De assistente wilde niet…
7 dgn na definitieve…