De Nieuwe site en platform is live.

Ingediend door admin-systeembeheer op

Deze vijf verschillende schilden geven service en voorzieningen van je praktijk helder weer.
 

Eerder vertelden we al dat de landkaart op de vernieuwde website van Tandarts.nl direct opvalt. Het is het eerste dat op de homepage wordt getoond. Bezoekers die van de homepage weggaan en een praktijkpagina bezoeken, zien daar verschillende schilden. Deze schilden presenteren in één blik uw praktijk welke voor de patiënt van belang is.


De praktijkpagina’s waar praktijken zich voorstellen en praktische informatie geven, hebben nu een rustige en meer professionele uitstraling. Iedere bij Tandarts.nl aangesloten praktijk staat weergegeven op de landkaart. Op de praktijkpagina staan de openingstijden en een spoednummer bij urgente klachten voor de avonduren en weekenden. Hiervoor werken we samen met o.a. Spoedtandarts, Dental 365 en Tandarts Post Twente, Tandarts Spoed Praktijk, Mondzorg Poli, Tandartsenpost Eindhoven. Andere spoeddiensten worden de komende maanden verder toegevoegd.
 

Patiëntenwaardering


Op elke praktijkpagina mogen bezoekers ervaringen delen en een waardering toekennen aan een praktijk. Dat kan binnenkort per behandelaar binnen een praktijk. Als praktijkhouder kun je ook zelf reageren. Via het agendasysteem van de praktijk kan de patiënt na afloop van een bezoek automatisch een bericht ontvangen, waarin een verzoek wordt gedaan voor een review van de praktijk op Tandarts.nl. Een koppeling tussen jouw praktijk en Tandarts.nl maakt dit mogelijk. Wil je als praktijkhouder Tandarts.nl onder de aandacht brengen, dan kun je flyers neerleggen in bijvoorbeeld de wachtruimte.

 

De schilden


Een overzicht van de schilden:

Tandarts.nl schilden

  • Patiëntwaardering. Dit schild kan middels een link ook op de eigen website van de praktijk weergegeven worden. 
  • SPOED-regeling met weergave van het spoednummer na sluitingstijd van de praktijk.
  • De praktijk heeft gelegenheid beschikbaar om de patiënt met pijnklachten diezelfde dag te kunnen behandelen.
  • (Jaarlijkse) nascholing door praktijkmedewerkers.
  • De praktijk beschikt over HKZ-, ISO-9001 certificering of en check van Kwaliteit in Praktijk*.

 

De ontwikkelingen gaan door, Tandarts.nl is in gesprek met een aantal partijen met wie we de service voor praktijken verder uitbreiden. Daarover een volgende keer meer.

Type samenwerkingen


Wil je als praktijk patiënten direct met hun mobiele telefoon naar de praktijk laten bellen, dan kan dat vanaf de samenwerking Zilver. Via de button ‘afspraak aanvragen’ kunnen patiënten dag en nacht aangeven dat ze een afspraak willen aanvragen. Op een voor de praktijk geschikt moment kan met de patiënt contact opgenomen worden per mail of telefoon. Deze functie is gratis en beschikbaar voor alle praktijken in Nederland.

De functie ‘Nieuwe patiënt aanmelden’ is een paar maanden geleden ontwikkeld in de eerste COVID-19 golf om patiënt en praktijk bij elkaar te brengen. Aan de hand van specifieke informatie m.b.t. bijvoorbeeld service en specialisaties kunnen patiënten zich makkelijk en snel bij een praktijk aanmelden. Beschikt de praktijk al over voldoende patiënten of geldt er een tijdelijke patiëntenstop? Dan kan deze functie worden uitgezet. Ook deze functie is beschikbaar voor samenwerkingsvormen vanaf Zilver.

Tandarts.nl onderscheidt de samenwerkingsvormen Brons, Zilver, Goud en Platina. Door een samenwerking kan je gebruik maken van diverse (collectieve) diensten die je praktijk veel tijd en kosten kunnen besparen. **

Met deze samenwerking ondersteun je tevens de missie van tandarts.nl om de mondgezondheid in Nederland te bevorderen door de consument te informeren, motiveren en inspireren. De stap naar de tandarts te verkleinen en de patiënt de weg naar jouw praktijk te wijzen.

 

Zoekresultaten naar regio

Praktijkpagina’s binnen Tandarts.nl worden vanaf de samenwerking Zilver geïndexeerd door zoekmachines als Google. Hiermee wordt de praktijk met woonplaats getoond onder de advertenties waardoor praktijken extra opvallen voor mensen die zoeken naar een geschikte praktijk. Hiervoor worden geen kosten aan Google gerekend.

De komende weken vertellen we meer over de verbeteringen die we op het platform hebben aangebracht en wat dit betekent voor uw praktijk.


 

*    In samenwerking met Adviesbureau Kwaliteit in Praktijk.

**   - Mondzorg Flexpool in samenwerking met DCP.

      - Declaratie Benchmarking in samenwerking met de Notacheckers

      - Certificering en patiëntentevredenheid in samenwerking met Kwaliteit in Praktijk. 

 

Lees over vernieuwingen van de site:

Bericht 1 WAT LEVERT HET VERNIEUWDE PLATFORM VAN TANDARTS.NL JOUW PRAKTIJK OP?

Bericht 2 PATIËNTEN INFORMEREN, ENTHOUSIASMEREN EN LATEN KIEZEN VOOR DE PRAKTIJK DIE HET BESTE BIJ HEN PAST