Dit is veranderd op de website Tandarts.nl

Ingediend door Make Marketing Magic op

Tandarts.nl is inmiddels weer een aantal jaar live en daarom werd het de hoogste tijd een aantal vernieuwingen door te voeren. Samen met enkele specialisten zijn we aan de slag gegaan, na het peilen van de meningen van de bezoekers van de website.

Wat is er veranderd op de website en op wat voor manier hebben u en uw patiënten daar profijt van? We lichten het hieronder toe.

Duidelijker lettertype

Het kan u bijna niet ontgaan zijn, of wellicht bent u inmiddels helemaal aan de wijziging gewend. Eind oktober is het lettertype van de teksten op de website aangepast. Met een duidelijke reden, want bezoekers van de website gaven aan dat vanwege de hoeveelheid tekst deze soms moeilijk te lezen was. Daarom hebben we in de keuze voor een nieuw lettertype gekeken welke het meest prettig is voor de ogen. Het lettertype is daarnaast ook beter op de mobiele telefoon en de tablet te lezen dan het voorgaande lettertype.

Informatieve pagina’s actualiseren

De website bestaat inmiddels uit honderden pagina’s waarop behandelingen staan uitgelegd. Die onderwerpen variëren van orthodontie tot implantaten en van tandvlees tot kronen. Deze pagina’s zijn we ook nu nog aan het verversen, omdat we ze zo actueel mogelijk willen houden. Met deze inhoudelijke pagina’s nemen bezoekers van het forum kennis van de nieuwste technieken. Het forum trekt nog steeds vele bezoekers met vragen over tandheelkundige behandelingen.

Button voor het zoeken van een praktijk

Veel bezoekers van Tandarts.nl zoeken naar een nieuwe tandarts of mondhygiënist. Soms zoeken ze een oplossing voor een spoedeisend probleem. Daarom is de ‘zoekfunctie’ aangepast naar de volgende mogelijkheden:

  • Spoed: de bezoekers willen graag weten welke tandartspraktijken in de avonduren, op zaterdag en soms zelfs op zondag is geopend. We raden u aan te controleren of de opgenomen openingstijden op Tandarts.nl compleet en volledig zijn.
  • Mondhygiënisten: behalve de button voor spoed is ook een button ingebouwd waarmee snel naar mondhygiënisten kan worden gezocht. Net als bij spoed was ook dit een veelgehoorde vraag. Het is een aangename manier voor zelfstandige mondhygiënisten om zich nog beter te profileren.
  • Tandartsen: het zoeken naar een tandarts bestond al, deze functie wordt uitgebreid met het zoeken op specialisme, faciliteiten en beoordelingen.
  • De Bel button en Bel me terug button: gemak en interactie van een nieuwe patiënt om direct contact te maken met de zorgaanbieder wordt op tal van pagina’s doorgevoerd. Immers, als praktijkhouder wilt u dat nieuwe patiënten makkelijk met u in contact kunnen komen. Afhankelijk van het abonnement kan een praktijk meer of minder zichtbaar worden geplaatst. Dit kunt u af laten hangen van de behoefte aan nieuwe patiënten.

Heeft u feedback of wilt u meer weten?

Neem gerust contact met ons op als u nog feedback heeft op onze website of als u zich zou willen aanmelden als praktijk.