Klanten Vertellen op Tandarts.nl

Ingediend door admin-beheer op

Klanten Vertellen op Tandarts.nl

Klanten Vertellen Embleem

Wat levert het vermelden van de Klanten Vertellen reviews voor een praktijk op?

Wat kan ik met de Report Monitor allemaal zien en beheren?

Kan ik de Widget met alle totaalscores op mijn website plaatsen?

Welk voordeel heb ik als we de services van Tandarts.nl gaan gebruiken?

Klanten vertellen reviews nu zichtbaar op Tandarts.nl

Vanaf heden vermeldt Tandarts.nl de reviews van de 4 grootste review platforms. Hiermee krijgt een zorgconsument, medewerker en toekomstige werknemer een transparant en helder overzicht van uw praktijk. Patiënten en medewerkers die zoekende zijn oriënteren zich vooral online. Daarom is de onlinereputatie zo belangrijk geworden. Degene die zich oriënteren vinden graag alles op 1 betrouwbare plek en gaan niet naar allerlei verschillende websites. Kijk naar het succes van TripAdvisor, Booking en ook Google weet dat.

Wat levert het vermelden van de reviews van Klanten Vertellen voor de praktijk op?

De reviews van Klanten Vertellen zijn nog niet heel zichtbaar. Ze helpen wel bij het beter ranken van uw praktijkwebsite binnen zoekmachines, maar als de praktijk de reviews van Google, Zorgkaart Nederland en Tandarts.nl niet meeneemt is de ranking binnen de zoekmachines een stuk lager. We slaan daarom de handen in elkaar. Tandarts.nl is het eerste platform dat alle reviews in een overzicht zichtbaar maakt voor een optimale online reputatie. Belangrijk voor (nieuwe) medewerkers en patiënten.

Overzicht van review tekst

 

Zoeken op de kaart of per postcode of naam van de praktijk

 

Praktijk weergave per plaat

 

Wat kan ik met de Report Monitor allemaal zien en beheren?

Lees hoe reviews positief kunnen werken en hoe eenvoudig het is om ze te verzamelen, inzicht, overzicht en beheer te houden.

 

 

Kan ik de Widget met alle totaalscores op mijn website plaatsen?

Widget van 4 platformen

De widget met de 4 scores op een rij is een stukje HTML code die uw webbeheerder eenvoudig kan plaatsen op de eigen praktijk website. En vervolgens wordt deze, via een slimme functie door gegeven aan de zoekmachines zoals Google met de totaal aantal reviews en de score, waardoor uw website nog hoger op komt.

Maar er is meer! Als u dit toch doet, plaatst dan meteen de “Stoppen met roken” button. Uw advies om te stoppen met roken maakt u concreet door patiënten te verwijzen naar uw eigen website voor persoonlijke coaching. Een belangrijke stap ter ondersteuning van de dentale behandeling. Een klik op de button verwijst naar een 3 maanden durend programma om, samen met een coach uw patiënt te helpen met het stoppen met roken. Het is een succesvol traject dat volledig vergoed wordt door 98% van de zorgverzekeraars met behoud van eigen risico. Hou de volgende nieuwsbrieven in de gaten!

Button stoppen met roken

Welk voordeel heb ik als we de services van Tandarts.nl gaan gebruiken?

  1. De praktijk ondersteund de nr. 1 dentale consumentenplatform met informatie en motivatie.
  2. De praktijk heeft inzicht en overzicht over alle reviews van de 4 grootste platformen, Google, Zorgkaart Nederland, Klanten Vertellen en Tandarts.nl en kan deze makkelijk beheren.
  3. De praktijk kan een reactie plaatsen op reviews van Google en Tandarts.nl voor een transparante interactie.
  4. De praktijk kan na inlog op Tandarts.nl zelf (gratis) een AutoAudit doen om inzicht te krijgen in de stand van zaken van de praktijk m.b.t. de wet- en regelgeving ten behoeve van kwaliteit. Deze score kan ook worden weergegeven op de praktijkpagina en eigen website. (een goed alternatief óf startpunt van een ISO of HKZ-certificering)
  5. Uw ‘stoppen met roken’ advies wordt een concreet advies met een gratis button op de eigen website. Deze verwijst naar een ‘stoppen met roken’ programma met behulp van een persoonlijke coach dat geheel betaald wordt (2022) door de zorgverzekering met behoud van eigen risico. U biedt hiermee een volgende stap aan uw patiënt.
  6. De MondzorgFLexpool is ontwikkeld voor snel en eenvoudig invulling te geven aan ziek- en piekmomenten binnen de praktijk.
  7. Nieuwe patiënten kunnen zich aanmelden met een aanmeld formulier. (of indien gewenst  vermelding van een patiëntenstop)
  8. Nieuwe medewerkers werven door op aantrekkelijke wijze de vacature te publiceren op, de zelf in te richten praktijkpagina en tevens zichtbaar op de homepage van het platform.