Tandartspraktijk De Dam
Dam 55, 2952AB Alblasserdam
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag8:00 - 16:30
-
dinsdag8:00 - 16:30
-
woensdag8:00 - 16:30
-
donderdag8:00 - 16:30
-
vrijdag8:00 - 12:00
Onze praktijk streeft ernaar u een breed en kwalitatief hoogwaardig aanbod van tandheelkundige zorg en optimale dienstverlening te bieden. Wij zien iedere patiënt als zorgconsument. Tandartspraktijk De Dam in Alblasserdam neemt nieuwe patiënten aan. U kunt bij ons terecht voor uw (half)jaarlijkse controle, maar ook andere behandelingen, zoals esthetische tandheelkunde, slaap, apneu en snurkproblematiek en behandeling kaakgewrichtsklachten, mondhygiene en preventie.
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Facings
- Tanden bleken
- Orthodontie
- Onzichtbare beugels/aligners
- Cosmetische tandheelkunde
- Kleine kaakchirurgische ingrepen
- Snurk specialist
MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Vroege afspraak mogelijk
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
- Spoed
Paginering
Hier word je altijd fijn geholpen. Vriendelijk personeel, nemen echt de tijd voor je.
Deze Google-recensie is zonder tekst
ik ben niet te tevreden maar probleem opgelost ik heb een nieuwe tandarts voor ons vier personen. veel succes als u inschrijven bij Tandartspraktijk De Dam
Vorige week voor de eerste keer hier geweest. Ik ben erg fijn geholpen, lieve tandarts en assistenten. Alles wordt duidelijk uitgelegd, er wordt goed de tijd voor je genomen. Ook met wat angst voor de tandarts zit je hier goed. Heel tevreden over de praktijk!
Geachte heer Van Herk, wat fijn te horen dat u uw bezoek als prettig heeft ervaren. Heel veel dank namens het hele team.
Tandarts verwees mij door voor de gnatholoog. Krijg een belachelijk hoge rekening. Heel creatief voor iemand die niks voor mijn klachten kon doen en gespecialiseerd zou zijn. Zet zelfs een bedrag extra op rekening 'covid toeslag'?!! Echt van de zotten!
Geachte mevrouw Binnendijk,
Dank voor uw bericht. Wij begrijpen dat u het een hoge rekening vindt, echter voor een intake bij een tandarts-gnatholoog is dit tarief vastgesteld door de Nederlandse Zorgautoriteit. Wij bepalen dus niet zelf onze tarieven. De kosten van de intake bij de tandarts-gnatholoog hebben wij per mail vooraf aan u kenbaar gemaakt, zodat u geen verrassing had op uw afspraak zelf. Ook is u uitgelegd dat afhankelijk van de diagnose een machtiging aangevraagd wordt voor de genoten behandeling. Wij zijn nog in afwachting of u de volledige behandeling vergoed krijgt. Helaas hebben wij nog geen bericht hierover ontvangen van uw zorgverzekeraar.
De Nederlandse Zorgautoriteit heeft ook de extra COVID-19 toeslag in het leven geroepen. Gelukkig mogen wij sinds eind april jl. weer patiëntenzorg uitvoeren onder zeer strenge maatregelen. Deze maatregelen kosten geld, die wij tot voor 1 augustus niet mochten doorrekenen aan onze patiënten. De NZa heeft in de periode van 1 augustus tot 1 november 2020 ingesteld dat hier een vergoeding voor berekend mocht worden. Na 1 november 2020 is deze extra vergoeding overigens niet meer van kracht.
We hopen u spoedig te contacten met een positief antwoord van uw zorgverzekeraar. Mocht u verder nog vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen op het bij u bekende nummer.
Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met hartelijke groet,
Brigitte van der Kleij
Praktijkhouder
Deze Google-recensie is zonder tekst
Fijne tandarts en erg vriendelijk personeel
Dank je wel voor de goede beoordeling. Ons team is er erg blij mee.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Geachte heer Aria, vorige week heeft u onze praktijk bezocht. Jammer genoeg wilde u geen uitleg aan mij geven waarom u niet tevreden was over uw tandarts, wat mij zeer spijt. U ontevredenheid heeft u nu via dit communicatiemiddel te kennen gegeven. Toch wil ik u aanbieden om nogmaals bij ons langs te komen en uw ontevredenheid aan ons kenbaar te maken. Door alleen een negatieve recensie te plaatsen en niet het gesprek aan te gaan weten wij niet wat er aan de hand is en kunnen wij er ook niet van leren. Rest mij verder u een prettige dag te wensen. U kunt ons bereiken op het bij u bekende telefoonnummer 078-6916615.
Not happy with the service they bill you for everything and when you cancel they bill you anyway
(Vertaald door Google)
Niet tevreden met de service, ze factureren je voor alles en als je annuleert, brengen ze je toch in rekening
Geachte mevrouw Lerdo de Tejada, dank voor uw bericht. U heeft inderdaad drie maal een nota van ons ontvangen, voor afspraken die op de dag zelf kort voor de afspraak zelf door u zijn afgebeld. Anderhalf uur of zoals bij uw laatste afspraak, 5 minuten van te voren afgezegd, dan kunnen wij helaas geen nieuwe patiënten meer plaatsen op uw geannuleerde afspraak. Zoals ook op uw afsprakenkaartje vermeld en op onze website vragen wij de mensen altijd minimaal 24 uur vooraf melding te maken van het verzetten of annuleren van een afspraak. Wij kunnen dan andere patiënten met noodzakelijke tandheelkundige zorg helpen. U gaf bij alle drie afspraken aan dat u door uw werk verhinderd was om te komen. De tandarts en de tandartsassistente hebben toen tevergeefs op u gewacht. Deze wachttijd zijn wij in dit geval helaas genoodzaakt bij u in rekening te brengen, daar zij toch betaald dienen te worden in deze tijd.
Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen op het bij u bekende telefoonnummer 078-6916615.
De praktijk is het laatste jaar enorm verbeterd!