Tandheelkundig Centrum Nederland Daalmeer, Alkmaar
Johanna Naberstraat 45, 1827LB Alkmaar
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag8:00 - 12:15
-
maandag13:00 - 17:00
-
dinsdag8:00 - 12:15
-
dinsdag13:00 - 17:00
-
woensdag8:00 - 12:15
-
woensdag13:00 - 17:00
-
donderdag8:00 - 12:15
-
donderdag13:00 - 17:00
-
vrijdag8:00 - 12:15
-
vrijdag13:00 - 17:00
Tandartspraktijk Alkmaar Daalmeer
Bij het Tandheelkundig Centrum Nederland combineren wij moderne technieken met een klantvriendelijke behandeling. Wij willen graag dat u niet bang bent voor een bezoek aan de tandarts, maar dat u zich juist welkom voelt. Een gezond en schoon gebit is voor iedereen heel belangrijk en wij willen niet dat angst u ervan weerhoudt dit te bereiken.
Door een regelmatig bezoek te brengen aan de tandarts voorkomt u ernstige klachten aan uw mond of gebit. Niet alleen helpen wij uw gebit gezond te houden door tijdens de controles en behandelingen schoon te maken, maar wij geven u ook adviezen over het dagelijkse onderhoud van uw tanden en kiezen.
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Protheses-kunstgebit
- Angst behandeling
- Facings
- Tanden bleken
MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)
Faciliteiten
Deze praktijk heeft nog geen faciliteitsinformatie geladen!
Paginering
Vervelende manier van financiële afhandeling na vergeten rekening.
Beste meneer Adriaan,
Wij willen u allereerst ons excuses aanbieden voor de ongemakkelijke situatie die is ontstaan als gevolg van de situatie. We kunnen ons voorstellen dat dit frustrerend voor u is geweest.
Het is onze bedoeling om de financiële afhandeling zo soepel mogelijk te laten verlopen en we streven ernaar om open en eerlijk te zijn over de kosten van onze diensten. Daarom nodigen wij u graag uit om contact met ons op te nemen om dit probleem te bespreken en te kijken hoe we dit kunnen oplossen. Ons doel is om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met onze dienstverlening en we willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten.
Nogmaals, onze excuses voor eventuele ongemakken die zijn ontstaan. We waarderen uw feedback en hopen dat we uw vertrouwen kunnen terugwinnen.
Met vriendelijke groet,
Team TCN
Deze Google-recensie is zonder tekst
Goedemiddag Machteld en Johan,
Wat een prachtige waardering en wat fijn dat u de moeite neemt om dit te delen.
Wij geven de waardering uiteraard door aan het team.
Met vriendelijke groet,
Team TCN
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Ria,
Wat fantastisch om te horen dat u zo een fijne ervaring heeft gehad.
We gaan dit uiteraard aan het team doorgeven, want dit soort reacties zorgen ervoor dat wij excellent blijven presteren.
Met vriendelijke groet,
Team TCN
Mijn ervaringen zijn alleen maar positief. Een afspraak is gauw gemaakt (waarbij men zoveel mogelijk rekening houdt met de mogelijkheden qua tijd), je wordt een aantal keren herinnerd aan je afspraak, het personeel is vriendelijk, de tandartsen zelf ook en eveneens zeer kundig.
Ook de behandeling is prima met modern materiaal. Al met al ben ik zeer tevreden.
Beste Jacco,
Wat fantastisch om te horen dat u zo een fijne ervaring heeft gehad.
We gaan dit uiteraard aan het team doorgeven, want dit soort reacties zorgen ervoor dat wij excellent blijven presteren.
Met vriendelijke groet,
Team TCN
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Georgio,
Bedankt voor de waardering!
Met vriendelijke groet,
team TCN
Hele aardige mensen, en snel behandeld.
Beste Koen,
Bedankt voor de review! Wij waarderen dit enorm.
Met vriendelijke groet,
team TCN
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Henk,
Bedankt voor de waardering!
Met vriendelijke groet,
team TCN
Deze Google-recensie is zonder tekst
Goedemiddag Mariska,
Bedankt voor uw moeite om deze review te plaatsen en wat spijtig om te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad.
Graag nodigen wij u uit om contact op te nemen zodat we de klacht nader kunnen bekijken.
Met vriendelijke groet,
Team TCN
Deze Google-recensie is zonder tekst
Goedemiddag Amit,
Wat een mooie waardering. We gaan de recensie uiteraard ook doorgeven aan het team.
Met vriendelijke groet,
Team TCN
Vriendelijke (assistent) tandartsen en dames achter de balie, denken ook me je mee! Ik ga hier naar de tandarts en mondhygiëniste en de ortho zit er ook! Erg fijn!
Goedemiddag Cynthia,
Wat een mooie review en bedankt dat u dit heeft willen delen.
Het is altijd fijn als ons werk de beloond wordt met een goede ervaring.
Met vriendelijke groet,
Team TCN
De behandeling was erg duur.
Goedemiddag Ibolya,
Ten eerste bedankt voor het delen van uw ervaring.
Wij zijn altijd opzoek naar kwaliteit en goede zorg. Is het wellicht mogelijk dat u contact met ons opneemt. Als het niet voor een oplossing is, dan wel als feedback-gesprek.
Met vriendelijke groet,
Team TCN
De beste tandarts ever!!
Beste Jasper,
Bedankt voor de review! Wat lief van u.
Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen bij ons in de praktijk.
Met vriendelijke groet,
team TCN
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Annemarie,
Bedankt voor de waardering.
Met vriendelijke groet,
team TCN
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Arllene,
Bedankt voor de waardering.
Met vriendelijke groet,
team TCN
Redelijke tandarts, luisterd wel naar je. Alleen jammer dat ze niet vermelden dat ze bepaalde dingen in kostem brengen. En zelf de ervaring gehad dat ik geen eens 30min op de stoel gezeten heb (20min stoel, 5min praten), maar dat ze wel 30min behandeling én consult rekenen. Ja, zo loop je lekker binnen natuurlijk... Bezwaar gemaakt haalde niks uit, niet het idee dat ze je tegemoed komen met dit soort zaken.
Na de review kreeg ik redelijk snel email reactie. Zo zie je maar dat bezwaar niet veel uit maakt, maar een review dus wel.
Beste mevrouw van Bergen,
Wij hebben hier contact over gehad. En dit is allemaal besproken en opgelost.
Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen bij ons in de praktijk.
Met vriendelijke groet,
team TCN
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Esther,
Bedankt voor de waardering.
Met vriendelijke groet,
team TCN
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Mevrouw,
Bedankt voor de waardering.
Met vriendelijke groet,
team TCN
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Tineke,
Bedankt voor de waardering.
Met vriendelijke groet,
team TCN
De mondhygiëniste was erg vriendelijk en legde alles goed uit. De tandarts was nu minder stug dan de eerste keer. Alleen bleek de vulling niet goed te zitten en heeft de tandarts op mijn werk dit gecorrigeerd.
Beste Harrie/Patricia,
Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Wij waarderen dit enorm.
Lief van de review.
Met vriendelijke groet,
team TCN
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Cornelis,
Bedankt voor de waardering.
Met vriendelijke groet,
team TCN
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Sacha,
Bedankt voor de waardering. Wat zouden wij kunnen verbeteren om de 5 sterren te halen?
Wij horen graag van u.
Met vriendelijke groet,
team TCN
Prima service helemaal top
Beste Pascal,
Bedankt voor de review. Tot snel weer bij ons in de praktijk.
Met vriendelijke groet,
team TCN
Mijn ervaringen zijn Goed. Er word met je overlegt over de behandeling.
Beste Riet,
Fijn dat u tevreden bent, dat waarderen wij enorm.
Met vriendelijke groet,
team TCN
Fijne tandartspraktijk
Beste meneer Dijkstra,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Uw mening is enorm belangrijk voor ons.
Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in de praktijk.
Met vriendelijke groet,
team TCN
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Sietse,
Bedankt voor de waardering.
Met vriendelijke groet,
team TCN
Kom hier graag,mijn angst is zoveel minder. Bijna weg zelf.
Beste Saskia,
Bedankt voor de review, lief van u!
Wij waarderen dit.
Met vriendelijke groet,
team TCN
Top service, ben goed geholpen toen ik kiespijn had!
Beste meneer Salhi,
Bedankt voor de review!
Met vriendelijke groet,
team TCN
de problemen die ik en me famillie hebben ervaren bij deze praktijk zijn ongeloofelijk. ik had een spalkje los en hun zeggen ow dat kunnen wij wel, ik daarheen zetten ze het zo strak dat het werkt als een omgekeerde beugel. me tand scheef. ik loop nu opnieuw bij een orthodontist en moet straks misschien een beugel omdat hun me spalkje te strak hebben gezet, ik vertel het me ma hebben ze bij haar een nieuwe tand op haar kroon scheef gezet dus ze loopt met een scheve tand rond verteld zij mij. wij dachten, okay dit kan zo niet langer meer we gaan hier weg. ik naar een nieuwe tandarts: vertellen ze me dat ik 6 of meer gaatjes had terwijl tcn halfjaar terug nog geen kon vinden, worden fotos gemaakt, zien ze dat de wortelkanaalbehandeling die gedaan is door tcn niet goed gevuld is waardoor onder me tand een ophoping aan bacterien is ontstaan. en dit terwijl ik ze eerder nog heb gevraagd of het klopte dat het daar telkens bloede als ik met stoker of tandborstel in de buurt kwam. ik moet nu dus naar een specialist om opnieuw een wortelkanaalbehandeling uit te voeren. bedankt he! wat een nachtmerrie.
Beste heer,
Wij willen dit graag met u bespreken, kunt u contact met ons opnemen op telefoonnummer: 072 - 5617761.
Met vriendelijke groet,
team TCN
Hele slechte tandarts zeker niet heen gaan!!!
Beste Joost,
Kunt u contact met ons opnemen op telefoonnummer 072 5617761.
Wij horen graag van u. Wij willen graag u ervaring weten.
Met vriendelijke groet,
team TCN
Goeie tandarts niks mis mee geeft je voldoende info
Zo graag als ik een afspraak heb in 1 afspraak willen afhandelen en niet een week later nog een keer terug komen
Beste Peter,
Bedankt voor uw reactie! Dit kunt u met de balie bespreken voor de volgende keer.
Met vriendelijke groet,
team TCN
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Rina,
Fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Wij waarderen dit enorm.
Met vriendelijke groet,
team TCN
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste,
Fijn dat u zo tevreden bent, dit waarderen wij enorm!
Met vriendelijk groet,
team TCN
TCN Daalmeer
Echt letterlijk schandalig! Geen hart voor ze werk! Snap dat jij als tandarts je geld wel krijgt dus waarom zou je wat sneller of 5 minuten langer werken als het jou bedrijf niet is!
Was letterlijk 8 minuten te laat. Heb hier over gebeld dat ik 5 minuten verlaat zou zijn. Bij binnen komst werd gemeld dat de afspraak niet meer door kon gaan. Heb hiervoor bijna 3 kwartier heen en weer 3 kwartier terug voor in de auto moeten zitten.
Zat bij deze tandarts vanwege angst voor de tandarts. Maar blijkbaar word er geen extra aandacht gegeven aan angstige patiënten. (Paar jaar geleden was de service top maar in de loop der jaren sterk afgenomen! ) Ben op dit moment 25 weken zwanger. Heb me angst 2x extra gemeld voor me afspraak. Hierdoor een week slecht geslapen en buik spanning gehad. Ruim een week niet normaal kunnen eten van de pijn. Voor de behandeling moest ik eerst een antibiotica kuur doen van 3x daags 1 week. Waar ik ook nog eens ziek van ben geweest. Uitgelegd verkeer zat tegen plus me angst zat enorm hoog. Wortelkanaal behandeling met angst is gewoon een drama. Hier was 0 begrip voor en kon zo weer vertrekken. Inkomende bel gegevens als bewijs dat het om 8 minuten te laat ging. Ivm dit bij de tandarts die mij nu heeft over genomen de assistenten heeft gezegd dat ik ruim 13 minuten te laat was.
Beste mevrouw van der Weg,
Wij hebben telefonisch contact gehad en alles is naar wens bij TCN Castricum.
U bent de dag erna bij TCN Castricum geweest om de behandeling uit te laten voeren en zijn blij dat u daar geholpen bent.
Wij gaan uw review intern bespreken.
Met vriendelijke groet,
Team TCN
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Marjan,
Bedankt voor de reactie, dit waarderen wij enorm!
Met vriendelijke groet,
Team TCN
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Sandra,
Bedankt voor de review! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in de praktijk.
Met vriendelijke groet,
Team TCN
Ik was positief getest voor corona. Netjes opgebeld om dat te vertellen, krijg ik een boete opgestuurd van €50, omdat ik volgens tcn daalmeer niet ben komen opdagen…
Hooguit belachelijk
Beste mevrouw Groen,
Wij hebben hier telefonisch contact over gehad. En dit samen besproken.
Met vriendelijke groet,
team TCN
Ik ben gister en vandaag geholpen door tandarts Afrian en ik ben echt zéér te spreken over hem! Ik heb nog nooit zo'n prettige tandarts gehad. Hij kwam op mij heel rustig een aandachtig over, echt het gevoel dat hij naar mij luisterde. Heel secuur, vriendelijk en aardig. Hij informeerde mij goed over de behandeling en liet mij ook mee kijken en liet me voorbeelden zien. Tijdens de behandeling vroeg hij regelmatig of het nog goed ging met me en hield hij me op de hoogte van wat hij deed en hoe ver hij was. Hij liet het bv ook weten toen hij halverwege was en toen hij bijna klaar was, dit is toch geruststellend. Ik heb gedurende de gehele behandeling geen moment pijn gehad. Ik zou deze tandarts werkelijk waar aan iedereen aanraden!
Ook de assistentes waren heel vriendelijk en de praktijk is netjes. Ik kon super snel terecht en er werd echt met mij mee gedacht. Super praktijk!
Beste mevrouw,
Wij zijn ook blij met u als patiënt! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent!
Met vriendelijke groet,
team TCN
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor de positieve beoordeling George!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste M, we zien dat je ontevreden bent over onze dienstverlening. Helaas zien we geen naam en alleen een beoordeling zonder tekst, waardoor we niet weten waarover je ontevreden bent. We komen daarom graag met je in contact om je ervaringen met onze praktijk te bespreken, zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren. Kun je ons bellen: 072 561 7761? Met vriendelijke groet, TCN Daalmeer
Fijne mensen, mooie praktijk, goede apparatuur, hygiënisch te werk. Er wordt altijd goed geluisterd naar de klachten en gaan te werk met de klacht in gedachte, je staat hier als patiënt centraal.
Beste Sebastiaan, fijn om te lezen dat je tevreden bent over ons personeel, de praktijk, onze apparatuur en de service. Goed om te zien dat onze medewerkers goed luisteren naar je klachten en je ook daadwerkelijk het gevoel krijgt als patiënt centraal te staan bij onze tandartspraktijk. Bedankt voor de mooie review en goede beoordeling! Met vriendelijke groet, team TCN Daalmeer
Super goed geholpen! Vanwege een spoedbehandeling beland in Daalmeer Alkmaar. Sharon (receptioniste) een super warm mens die je meteen weet gerust te stellen. Ze vertelde ook dat ze angstige mensen begeleidt door middel van ademhalingstechnieken. Sharon (assistent) is een topper! Vraag om Sharon!
Beste Belinda, fijn om te lezen dat je zo goed bent geholpen en dat Sharon je meteen gerust wist te stellen. We zullen het hier intern doorgeven en willen je bedanken voor het achterlaten van deze leuke review en positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, TCN Daalmeer
Zeer fijne tandarts! Zelf ben ik geholpen door Leena en Mariska. Geen pijn, angst of zorgen. Super behandeling!
Beste Patrick, Fijn dat de behandeling goed is bevallen en bedankt voor het achterlaten van de positieve beoordeling! met vriendelijke groeten, TCN
Goede tandartsen met veel geduld. (Angsttandartsen)
Bedankt voor de positieve review en mooie beoordeling Martijn! Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Met vriendelijke groet, TCN Daalmeer
Heel goed geholpen en vriendelijk.
goed
ja
nvt
Nadat onze vorige tandarts helaas vertrok, en zij was echt geweldig, was het natuurlijk afwachten wie ik nu zou krijgen en vooral hoe diegene zou zijn. Nou, na enkele behandelingen kan ik zeggen dat ik zeer tevreden ben. Kundig, geduldig, duidelijk, vriendelijk en vooral invoelend. Top dus1
heel positief en trots
Eerste kennismaking is prima verlopen Afspraak op tijd
Goed
Prettige ontvangst bij de receptie. Deskundige tandarts en assistente.
Goede ervaringen ( zie punt 1 )
Zodra je binnen komt luisteren ze naar je En zijn vriendelijk en nemen de tijd voor je top
Goede info van tandarts gekregen
Ervaring was prima, geen op- of aanmerkingen
Ik zat niet eens 5 minuten bij de tandheelkunde, even geklopt op mijn tanden en klaar was ik. Ben aan het overwegen om de tandarts van mijn verzekering af te schrijven, zonde van het geld dat ik aan tandarts betaald een hele jaar door. Gewoon betalen als ik een tand eruit moet trekken.
Men wordt vriendelijk ontvangen en de behandeling geschied kundig en met veel gevoel. Dank daarvoor.
Ik werd v.t.v. gebeld voor een nieuwe afspraak. De afspraak en controle verliep soepel . Prima organisatie.
Zie vorige vraag
Ben heel tevreden met de behandeling. Zowel de tandarts als mondhygieniste zijn professioneel en secuur. Vriendelijk in het contact
Toppie
Vriendelijk personeel en goed in hun werk
Vriendelijk en kundig
Goed bereikbaar en goede service
Snel, duidelijk en vriendelijk
Met name de toelichting op de controle gaf mij een goed gevoel dat ik op de goede weg ben. Daarnaast heeft de mondhygiënist een paar jaar geleden mij goed op weg geholpen opdat nu mijn gebit in een veel betere staat is gekomen en beter aanvoelt. Weliswaar is de wachtkamer een beetje krap en voldoet net.
Goed ontvangen en even tijd voor me genomen
vriendelijk, kundig
Niets bijzonders :)
Top
Uitstekend
Tevreden
Vriendelijk, hulpzaam, duidelijk
Super mooi team de TCN Alkmaar in daalmeer. Deskundig, vriendelijk, rustig en de tijd nemend voor mij. Overall feeling een 10+
Snelle hulp maar onvoldoende gerepareerd. Voor tanden verschillen nu in grootte
Deskundige mensen die ook tijd maken voor de persoon erg prettig. Complimenten voor hoe ze het doen en hoe het georganiseerd is.
Ontevreden
Ik ben zeer tevreden
vriendelijke mensen
Niets op aan te merken, altijd fijn om langs te gaan.
goede mondhygienist
Ik word altijd fijn geholpen door de mondhygiëniste. Afspraken zijn snel gemaakt, soms is de wachttijd in de wachtkamer voor een afspraak wel wat lang maar dat was dit keer niet het geval.
Ik kom er nu 2 jaar daar voor bijna 15 jaar niet naar de tandarts geweest Gewoon slechte ervaringen met andere voor de wortelkanaal behandeling een drama. Nu ga ik nog steeds niet in een feest stemming heen maar ze helpen me super. Een groot verschil met vroeger toen werdt er niks verteld en dat is nu beter De ant is de Koning niet de Tandarts 0
De tandarts legt uit wat hij gaat doen en wat je kan verwachten
Vriendelijke medewerkers en goed geholpen, afspraak verliep vlot.
Zeer tevreden met de vriendelijke behandeling en deskundigheid!
Iedereen is heel vriendelijk en duidelijk in communicatie. Ik wil nog weleens afspraken vergeten, maar ik krijg altijd een e-mailtje ter bevestiging van een afspraak en daarbij ook nog eens, op de dag vóór mijn tandarts afspraak, een telefoontje van één van de medewerkers ter herinnering. De artsen zijn heel open, denken graag mee en communiceren in begrijpelijke laagdrempelige taal. Alle vragen die ik stel worden ook altijd beantwoord in overleg naar mijn specifieke situatie en daarom voel ik mij dus serieus genomen.
Prettig
Onze tandarts Jie is heel vertrouwd en goed! Een plaatsvervanger is ook goed. We worden altijd goed en zo snel mogelijk geholpen! We zijn ook heel tevreden over de mondhygienst! Werkt heel nauwkeurig! Puntje van aandacht de vloer in de wachtkamer ziet er niet fris uit! Lag ook een peuk op de grond.
Prima behandeld
Ik wilde zsm een afspraak met mijn tandartsen ik kon dezelfde ochtend terecht
Ik ga liever niet maar ben bij Jie in goede handen
Ik werd snel en kundig geholpen.
Hebben mij heel erg goed geholpen
Kom al jaren bij TCN met tevredenheid
Is prima
was gewoon prima
Goede deskundige ervaring
als zeer goed ervaren
Zie hierboven.
Kundig
Nette praktijk. Vriendelijke balie assistenten. Ben al 37 jaar bij tandarts Jie, nog steeds tevreden
Deze kwam spontaan over
Goede tandheelkundige zorg.
Vooral esmee zet zich heel erg voor mij in. Die mag echt even in het zonnetje gezet worden.
Keurig en netjes ziet het er uit en alles stipt volgens afspraak. De behandelingen tot zover altijd goed uitgevoerd. Er wordt voor een behandeling overlegd en ruim voldoende informatie gegeven.
Professioneel en vakkundig..
Goed behandeld
Na 5 jaar kwam ik bij tcn terecht, hele fijne tandarts goed geholpen!
De tandarts straalde vakbekwaamheid uit en gaf goede advies
Al bijna 30 jaar ga ik naar tandarts Jie en die helpt mij altijd ontzettend goed. Heel erg blij mee.
Deskundige behandeling
Behandeld door een heel vriendelijke mondhygiënist.
Heb alleen de ervaring van een duurdere tandartsrekening! Eigenlijk gelijkluidend zoals er in de ziekenhuizen wordt gerekend.
de service is goed
Met de tandarts W. JIE was altijd al goed geweest. Sinds kort ook onder behandeling van een mondhygiëniste. Ook een prima uitvoering. De administratie was ook prima en snel te regelen voor een afspraak en enkele dagen vooraf een telefoontje ter herinnering dat er een afspraak is. Kortom TCN is prima.
Prima geholpen bij tandextractie.. Geen pijn gehad…Top!!
Zowel receptie als tandarts als mondhygiëniste, warm welkom, vriendelijk advies, meedenkend: heel plezierig.
Vriendelijke receptie, tandartsen met skills.
De controle was volledig (inclusief een foto) en er bleek duidelijk niks aan de hand. dus over een half jaar weer :-)
Zeer prettig
hoi ik had een afspraak bij tcn. en ik meld me bij de balie en ik zeg ik heb een afspraak om 14:20, zij de baliemedewerkster dat ik even op de gang moest wachten want ik had geen mondkapje op. ze zegt heb je er een bij je zeg ik nee kan ik niet tegen. terwijl ik vorige keer nog heb gezecht dat ik een lvb heb en dat ze het in mijn dossier zouden zetten?! niet gedaan dus! lvb staat voor licht verstandelijke beperking dus daar mogen ze wel rekening mee houden de volgende keer vind ik?! ik zou tcn wel aanbevelen!
goede ontvangst met vriendelijke begeleiding
Prettige deskundige mensen
Ik had geen tandarts meer.ben op nieuw gesaneerd.en mag dr ieder half jaar terug komen. Ben nu 11 mei en 20 mei. Daar geweest.vooe diverse behandelingen. Ik vond deze tandarts. Perfekt.
Goed geholpen ook met mijn vragen, en als eerst verteld wat het gaat kosten. Omdat ik niet aanvullend verzekerd ben
Snel en goed geholpen
Goede service, goede behandeling en
Prima transparante aanpak van de behandelingen, correct, beleefd, sociaal.
Alleen als je een bedrag afspeekt Neem ik aan dat dit het hele bedrag is én niet een deel daarvan maar dat komt wel goed denk ik voor de rest prima behandeld.
Ik heb mijn tandarts W. Jie al ongeveer 34 jaar. Het enige jammere vindt ik dat de afspraken minder soepel te maken zijn. Ik woon niet in de buurt en ik was gewendt dat de tandarts de controle en kleine probleempjes gelijk oploste zodat ik niet weer moest reizen. Nu was mmn controle gepland maar er was een stukje van m’n kies afgebroken, ik meldde dat bij de receptie maar voor de gebroken kies moest ik maar een maand later terugkomen en dat vindt ik een nadeel. Er moet toch ook tijd zijn voor ‘spoedjes’!
geholpen op de afgesproken tijd. vertrouwen in de deskundigheid van de tandarts.
Het zijn toppertjes Ga er altijd met plezier heen ondanks dat de tandarts niet mijn favoriet is! En de telefonistes zo vriendelijk Ben blij met TCN Alkmaar
Prima
Gebeld i.v.m. een afgebroken stukje tand en ben direct dezelfde dag geholpen ! Klasse !! Compliment voor iedereen! Van telefoniste tot de tandarts en zijn assistentie.
Een mooie praktijk met geweldige mensen die er werken. Nooit te lang wachten en heel vriendelijke telefonistes.
Aangegeven dat ik ontzettend bang was voor de tandarts zodra ik de eerste keer bij tandarts omar malik kwam, werd hier totaal geen gehoor aangegeven en moest maar even opschieten in mijn keuze wortelkanaal of kies trekken want hij had nog meer te doen . Kortom op zijn Hollands gezegt een botte boer!! En werd totaal niet gerust waardoor mijn angst alleen maar toenam . Heb dan ook geen wortelkanaal of kies laten trekken door hem. Heb de volgende dag gelijk mijn gegevens laten overhevelen naar tcn einstijnstraat ,hier werd ik ontzettend gerust gesteld en goed geholpen door tandarts Kim en haar lieftallige assistente. Ik blijf hier en heb aardig wat angst overwonnen door deze dames!!!
Omdat het zo snel was vraag ik me af of een goede controle zo snel kan worden uitgevoerd. Maar ik twijfel niet aan de deskundigheid! dus tevreden
netjes en geduldig met kinderen
Ik ben heel erg bang voor de tandarts en het zal ook nooit meer dan goed worden maar ze hebben me goed behandeld
Ik vind dat er onprofessioneel en onvriendelijk met klanten om wordt gegaan. Als je in de praktijk bent wordt er niet op of om gekeken en zijn de medewerkers vooral met elkaar aan het lullen. Ik heb elke keer een nieuwe tandarts. Ik wil hier dan ook eigenlijk weg.
Ik word altijd vriendelijk te woord gestaan door medewerkers achter de balie. De tandarts en mondhygieniste zijn zeer vriendelijk en geduldig!
Kundig en snel. Er was voor mij geen zitplaats in de wachtruimte. Die, 2 stuks, waren bezet. Dus moest ik helaas staan.
Zie boven
Duidelijke intake, goed advies. Verbeteringen: - lange wachtlijst voor mondhygiënist - geen gezamenlijke administratie met andere tcn vestigingen
Op tijd geholpenen vriendelijk
Goede zorg geleverd.
Mijn tandarts heeft zich aangesloten bij TCN. In plaats van 1 behandeling die we van hem gewen waren moet nu alles los gepland worden. Hierdoor is 1 afspraak veranderd naar 3. Tevens is de rekening een stuk hoger dan we van hem gewend zijn.
Geen negatieve ervaringen. De STEM op het bandje vind ik persoonlijk ronduit verschrikkelijk! Hoe hoog kun je piepen....
fijne tandartsen en medewerkers
1 keer geweest, namen de tijd. Goede uitleg en prettige sfeer.
Voor de derde keer in de paar jaar dat we bij deze praktijk komen is er een nieuwe tandarts. Hij kwam bekwaam en vriendelijk over, maar we vonden het vreemd dat hij zich niet voorstelde
Blij met behandeling door mondhygiëniste. Kundig,vriendelijk. Tandarts kundig,duidelijk en vriendelijk
De vervangende tandarts heeft goed naar het gebit gekeken en zijn bevindingen/vragen duidelijk verwoord.
Ik voel mij serieus genomen .vind dat de apparatuur up to date is en de mensen hun vak verstaan. Ik ben zeer tevreden
Ik vind het erg jammer dat het tandsteen weghalen niet gelijk gebeurt. Nu moet je er weer voor terugkomen. Een tandarts moet dat toch ook kunnen...
ik werk van maandag tot donderdag van 06.00 uur tot 17.30 uur op vrijdag vrij . maar nu word mijn vertelt dat ik niet meer op vrijdag kan om dat er dan geen tandarts is en geen preventie assistente. dus moet ik naar de andere kant van de stad om naar de tandarts te gaan. ik moet denk toch maar gaan zoeken naar een andere tandarts. ik denk dat dit een afbraak van de zorg is die jullie verlenen
Ik werd heel goed geholpen door de secretaresse die de telefoon aannam. Kon snel terecht bij mijn tandarts die zeer kundig en vriendelijk is.
Goede binnenkomst zowel wachtkamer als behandelkamer,geen lange wachttijd.
Goed
weinig informatie
Rustig en meedenkende tandarts
Graag meer aandacht aan de afspraaktijd. Ik had een afspraak om half 11, vanwege corona ben ik er 4 tot 5 min voor die tijd aanwezig. Ik werd 7 minuten na half 11 binnen geroepen, hierdoor ontstaat er een drukte van mensen in de wachtruimten die van de behandeling klaar zijn en een vervolg afspraak moeten maken. Graag tijds eenheden inplannen en daar goed aan houden in deze corona tijd.
deskundig en uiterst vriendelijk
Zeer goed en fijn geholpen
Erg fijn wordt je geholpen
Zie hierboven
.
Tandheelkundig Centrum Daalmeer is zeer kundig. Jammer dat dit centrum zich in een klein gebouw bevindt.
Schone en nette praktijk en zeer geduldig en klantvriendelijk
Ben gelukkig tevreden!
Geen gebreken! Alles was top! Ik was goed geholpen!
Zo,n enquête vind ik echt onnodig zonde van de tijd en geld Als ik klachten zou hebben hoort u het heus wel.
Mijn kies was in het weekend afgebroken, en moest maandag voor controle . Het is meteen gerepareerd , zodat ik niet nog een keer terug moest komen.
tandarts heeft mij prima geholpen
Qua tandarts goed maar qua mondhyginiste vind ik het rommelig qua afspraken die geregeld afgezegd worden en steeds wisselen van personeel.
Maar ik vind het nog doodeng En elke keer blij als ik buiten sta Want de wortelkanaal behandeling toen ik 13 was zonder verdoving vergeet je nooit meer
Sinds mijn tandarts daar is aangesloten moeten we daar heen. Wel een beetje lopende band werk. Ik mis de persoonlijke werkwijze van mijn 'oude' tandarts. verder aardig personeel etc, maar het is toch heel anders. Hij mag nu ook alleen de basis doen. vandaar dat de kwaliteit voor mij minder is geworden
Ik ben prima geholpen. Ze geven een professioneel en klantgericht gevoel. Verder prima geholpen.
Weinig informatie over verloop vd weg naar implantaten.
Goed,op m'n gemak
Word goed geholpen .
Ik kon meteen terecht en werd echt vakkundig geholpen.
Gewoon in orden prima
Ik ben goed geholpen
Heel fijn. Ik was doodsbang voor de tandarts en nu ga ik een stuk rustiger heen. Ik hou er nog steeds niet van en ben doodsbang voor verdovingen maar over m’n angst ben ik na 2 afspraken al heen.
Prima
Zie boven
Vriendelijk en Tandarts De Jong heel rustgevend met behandelen. Top. En rustig aan , is fijn.
Pijn, bloeden, verdoving werkte amper,
Zeer goede ontvangst, informatie zeer duidelijk, vriendelijke medewerksters
DEZE TANDARTS IS ZEER VAKUNDIG,VRIENDELIJK, ENGERUSTELLEND BIJ ANGST VOOR INGREPEN. VERTELD WAT HIJ DOET. ERG PRETTIG.
Zeer vriendelijk
Zoals afgesproken, netjes goed en duidelijk.
Vriendelijke een goede uitleg was ze gaan doen
Ondanks mijn angst ben ik door mijn mondhygieniste zeer goed geholpen. De uitleg van de behandelingen en de nazorgmogelijkheden die ik kreeg, een en al lof voor haar!
Prima geholpen, keurig op tijd
zie boven
Deskundig en goede inlevingsvermogen. Vriendelijke mondhygienisten/ tandartsen die je graag willen helpen. Ze nemen de tijd voor je om je zo goed mogelijk te helpen!
Duidelijke uitleg gekregen over mondhygiëne en netjes geholpen. Erg tevreden!
Zeer deskundig praktijk, fijn personeel bij de balie. Makkelijk een afspraak te maken. Kortom zeer tevreden!
Tevreden
Deskundige, vriendelijke behandeling. Goede sfeer in de praktijk en goede preventieve maatregelen i.v.m. het corona virus.
Prettig en professioneel
Als nieuwe cliënt zeer vriendelijk en behulpzaam ontvangen
Mocht zonder mondkapje op de gang staan , Ik als 68 jarige voelde me weer even als een puber op school , toen ik ongehoorzaam was ......
Fijne tandarts. Open communicatie en met de patiënt altijd in mind.
Ik wist dat mijn tanden waren niet so goed maar ik vond dat het in een beter manier over kunnen komen. Ik ben het laatste tijd nerveus als ik na het tandarts moet dus ik was helemaal niet goed voor een paar dagen na mijn bezoek
Op de dag dat ik bel is mijn klacht verholpen.
De afspraak die ik heb loopt meestal uit ook de laatste keer ruim 10 min terwijl ik er altijd 10 min van te voren aanwezig ben. Behandeling oke
Tandarts F. de Jong is sinds jaar en dag onze tandarts. 41 jaar. Jammer vcor ons dat hij met pensioen gaat.
De preventie assistentie was vriendelijk en vertelde duidelijk wat zij ging doen aan handelingen. Dat vond ik prettig.
Goed geholpen zowel door de receptionisten als door de tandarts
Erg attent om even te bellen vlak voor de afspraak
werd serieus genomen
Tandarts en assistente beiden zeer invoelend, kundig, sociaal, gezellig, lief, betrokken. Moet ik nog meer zeggen? Ik zou ze niet willen ruilen!
Mijn ervaring met de mondhygienist was geweldig wel aan te raden
Hele fijne tandarts + assistenten.
De afspraken lopen prima en er is hierdoor geen wachttijden. Prima geregeld.
ik heb tevreden
goede ervaring door deskundige behandeling
Door mijn angst deze tandarts uitgezocht en ben echt heel fijn geholpen
Ik voel mij op mijn gemak. En je bepaalt zelf wat je gaat doen,je wordt niet gepust om het te doen.
Zoals altijd, prima geholpen!
mijn ervarig is heel goed. ze hebben geduld.
Goede deskundigen
De klachten worden serieus genomen en de behandelingen zeer zorgvuldig afgewerkt.Heel vriendelijk personeel van de balie tot de specialisten toe.
Er is aandacht geschonken aan mijn probleem, maar het is niet verholpen. Ik moest het maar afwachten en nu is het probleem nog niet verholpen.
Ik heb een behoorlijke angst voor tandartsen door trauma als kind. Mijn dochter was al bij jullie geweest en vertelde over haar ervaringen.daardoor ook overgestapt naar jullie. Ik voel me veilig en mijn angst werd serieus genomen. Ik werd echt gehoord. Ook na afloop wat ik zeer fijn vond werd door baliemedewerkster gevraagd hoe het ging. Erg fijn !!!!!!
Op tijd aan de beurt, vriendelijke assistentes, duidelijk coronabeleid. Zeer prettige, accurate arts die gestroomlijnd samenwerkt met assistente. Verdoving: geen probleem; nauwelijks voelbaar. Prima communicatie, rustige, relaxte sfeer. Alles brandschoon. Behandeling duidelijk en rustig uitgelegd. En geen irritante achtergrondmuziek. :-)
Goede behandeling en uitleg
Al meer dan 40 jaar bij dhr Fred de Jong! Altijd prima behandeld. Jammer dat het afscheid in zicht komt!
Mondhygiëniste neemt de tijd, doet haar werk goed, prettig in de omgang.
Ik vind jammer dat het zo moet maar ze doen t grandioos We kunnen en zij kunnen ook niet anders
Er werd goed uitgelegd wat er ging gebeuren en ik kreeg ook goed advies waarom ik naar de mondhyg.moest.
Goed gespek
Werd vriendelijk geholpen en fijne uitleg. Ook de mogelijke opties werden goed uitgelegd.
Zeer deskundig personeel
De tandarts is erg bezorgt als het om pijn gaat, voor mjzelf is dat niet echt nodig, maar ik weet dat veel mensen in mijn omgeving dit als erg prettig ervaren.
Snel en vakkundig geholpen! Snel= op de afgesproken tijd!
Geweldig.
De vorige keer was geen pretje, gezien de aard van mijn behandeling. Maar deze tandarts is zo lief: ze vroeg nu ook bijna om de minuut of het wel ging en lette echt op me of ze me niet teveel pijn deed. Wat een wereld van verschil met de tandarts die ik de eerste 35 jaar van mijn leven moest bezoeken, die nooit wat zei en nooit enig invoelend vermogen toonde. Als ik toen had geweten dat er ook dit soort tandartsen bestonden, was ik allang overgestapt!
halfjaarlijkse controle. duidelijke informatie. plezierig contact.
Prettig ontvangst Nemen de tijd voor je. Fijne bekwame tandarts.
Tandarts De Jong doet het goed leuk geholpen.
Mijn hele leven kom ik al bij tandarts De Jong, zeer tevreden!! We gaan hem missen als hij met welverdiend pensioen gaat...
Prima ervaring, goed geregeld.
Prima, behandeling, met zorg en rust wordt je gebit controleerde of onderhouden
snelle en fijne behandeling
De tandarts is een rustige aardige dame. Helaas is het bij TCN blijkbaar normaal dat een tandarts tijdens het werken met een client gestoord wordt met vragen op een totaal ander vlak. Daarna kan zij zo nu en dan kwijt zijn waar ze ook al weer was gebleven met de controle en een deel van het gebit overslaan. Dat is jammer. Het lijkt mij dat storen tijdens de behandeling van een client niet hoort.
Prettige, vakkundige, behandeling, professioneel in de sociale omgang
Hou niet van de tandarts, echt niet! Maar ze luisteren goed en zeggen wat ze gaan doen!
Aangegeven bij binnenkomst mondkapje op te zetten. Tijdens het wachten kwam er een man naar binnen zonder mondkapje en ging ook nog eens op een bank zitten wat is gemarkeerd met een kruis. De medewerksters achter de balie ( 3 dames ) spreken de man niet aan. kijken er alleen naar. Tevens werdt door een medewerkster van de praktijk een jongeman die voor de ingang zat te wachten op gehaald liep mee naar binnen zonder mondkapje op. Het laat zien dat de praktijk medewerkers de eigen interne regels aan de laars lapt.Dit geeft mij en mijn vrouw geen veilig gevoel. Zou graag uw reactie Vernemen. Met vriendelijke groet, E.Th.C. Reijnen
Ik ben diabetespatient en vond het heel spannend om in deze corona- tijd naar de tandarts te gaan. Daar werd door de assistente prima rekening mee gehouden tijdens mijn bezoek. Kortom prima.
Jammer dat ik na het rebasen van mijn gebit er niks mee ben opgeschoten.het zit nog net zo los als ervoor.
Uiterst vriendelijke en correcte receptie! Zeer deskundige en vriendelijke aangeboden zorg door zowel de tandarts als de mond hygiëniste, waarbij opvallend moderne apparatuur hen ten dienste stond!
Hadden bij de afspraak kunnen melden!!
x
xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Door slechte ervaringen met tandartsen sinds 2 jaar bij TCN. Gewoon super, geduldig en aardig
Na een tijd niet meer geweest te zijn ivm angst, was het tijd om een andere tandarts te nemen. De tandarts stelde mij gerust en vroeg door over mijn angst waarna er foto's gemaakt werden en over de toestand van mijn gebit gepraat werd. Dit was voor mij een fijne ervaring.
.
De tandarts (onbekend voor mij) die mij behandelde stelde zich niet voor. Hij was onbehouwen en niet zachtzinnig tijdens het onderzoek. Humeurig? Daar mag de patiënt nooit de dupe van zijn! Bovendien poneerde hij stellingen "waar ik dan maar eens goed over moest nadenken" waarbij hij noch aangaf wat dan de relevantie voor mijn gebit en/of mondverzorging zou zijn, noch enige moeite deed om achtergronden van zijn bevindingen uit te vragen. Laat staan dat er enige uitleg volgde om het überhaupt te begrijpen wat de zin van zijn conclusie dan was. Ik ben nu ruim dertig jaar client bij 1 van de tandartsen uit de praktijk. Sinds deze is overgegaan in TCN Alkmaar Daalmeer heb ik mijn oude tandarts bijna niet meer gezien. Terwijl ik toch twee keer per jaar daar kom. Vaste prik. Het is rumoerig. Zelfs wanneer de deur van de behandelkamer grenzend aan de wachtruimte is gesloten. Via de andere deur, grenzend aan de "personeelsgang", die vrijwel altijd openstaat, hoor je nog steeds alles en hoe er over diverse cliënten word gesproken. Niet echt professioneel in mijn ogen... Aanleiding om maar eens van tandarts te gaan veranderen, dat is deze laatste ervaring zeker. Ik wil er dan ook graag nog eens van gedachten over wisselen met mijn oude, vertrouwde tandarts.
De tandarts zelf zeer tevreden, maar de receptioniste zeer onprofessioneel en niet Klantvriendelijk. Komt zeer belerend en beetweterig over. Geen prettig contact.
Goed, vakkundig en snel
Ok
Wij hadden een afspraak met het gezin. Er was totaal geen rekening gehouden met de ruimte. Ik ging zitten op de bank maar werd al snel aangesproken. Ik heb duidelijk gemaakt dat hun het hadden moeten regelen. Hun maken de afspraken. Dan weet je ook wie er binnen komen. Ik werd onjuist behandeld. Door de dame achter de bali. Er waren andere klanten bij. Ze wilde mijn wegsturen naar buiten als ik mijzelf niet aan de regels kan houden. We werden vervolgens ook nog later geholpen. Met opzet omdat ze haar verhaal aan collega's vertelde. Ongelofelijk idiotenrie
Het bevalt mij prima bij TCN Daalmeer, het enige dat mij enigszins stoort is dat ik meestal om 13.00 uur een afspraak hebt en eigenlijk altijd pas om 13.10 of later geroepen wordt. Andere wachtenden worden wel op tijd geholpen. Klein puntje van kritiek, maar verder ben ik tevreden!
De vulling lag er na twee dagen alweer uit!
Vriendelijk personeel, goed telefonisch bereikbaar, vrijwel altijd op tijd geholpen. 1x gehad dat ze mij niet hadden ingelicht over een dure behandeling, maar nadat ik dat aangegeven had hebben ze hiervan geleerd en melden ze alles.
Wat ben ik blij dat ik bij tcndaalmeer zit
We zijn sinds kort verhuisd, daarom op zoek naar een tandarts in de buurt. Deze is op enkele minuten lopen. Ziet er allemaal netjes en verzorgd uit en heb het idee dat er kundig personeel is. Al met al positieve eerste indrukken.
Niemand gaat graag naar de tandarts
Altijd met lood in mijn schoenen naar binnen en blij naar buiten.
Vriendelijke medewerkers en goede service
Wat betreft de tandarts en mondhygiëniste ben ik zeer tevreden, echter de secretaresses bij de balie vind ik onprofessioneel, ze smoezen en zijn met andere zaken bezig dan met de praktijk. Ondanks dat ik begrijp dat er ook best wel eens andere zaken te bespreken zijn als je daar een hele dag zit. Maar de manier waarop zij dat doen vind ik storend, zo is het als je daar zit te wachten dat ik een telefoongesprek kan horen over een klant die een openstaande rekening heeft. Dit vind ik uitermate slordig.
De baliemedewerksters hebben altijd tijd voor elke vraag en zijn bijzonder vriendelijk. De tandartsen hebben hoge kwaliteit van werken en nemen de tijd voor elke bEhandeling.
goede behandeling
Klantvriendelijk
bijzonder prettig geholpen !
Service en meedenken met je klacht is prima. Tandarts vertrouwd en geruststellend.
Op de deskundigheid van tandarts Jie heb ik niets aan te merken. Wel op de wachtruimte, die is erg gauw vol, zeker nu in de Coronatijd. Dat voelt niet fijn. Daarom een mindere beoordeling.
Ze zijn daar allemaal super vriendelijk en zeer deskundig!
haay
Vakkundig,vriendelijk,klantgericht.
Tandarts de Jong en mondhygieniste Handan zeer vriendelijk en uiterst bekwaam. Zij stellen je op je gemak en een aanrader voor "bange patiënten ".
Het enige wat beter zou kunnen is dat ze meer zeggen wat ze op dat moment doen met je gebit. Ik kreeg een staaf in mijn mond en snapte later pas dat je daar foto's mee kan maken
Goed geholpen met duidelijke uitleg. Zeer vriendelijk en deskundig.
Heb tot nu alleen maar goed ervaring
Alles corona voorzorg maat regels goed geregeld
gebit ter reparatie, allemaal goed. Ik kon het de volgende dag ophalen en mijn tandarts had dan geen dienst maar hij zei dat er altijd wel iemand was om te kijken of het goed was. Ik kwam bij de balie en kreeg mijn gebit in een zakje toegeschoven en toen het niet paste vroeg ik of er iemand was om dat even recht te zetten, maar er was schijnbaar niemand en toen moest ik de andere dag weer terug. behandeling op zich was super maar afhandeling door centrum zeer slecht
Ik ben geholpen door tandarts Marcia Bohnenn. Ik was ontzettend bang bij de tandarts maar bij haar mijn angst is geheel weg.
Respectvol en goede zorg
Er werd tijd genomen om kennis te maken
Juiste expertise heeft mevr. handan
Ik heb sinds afgelopen week een andere tandarts geraadpleegd op aanraden van een kennis. Daar bleek na een eerste blik, dat ik zoveel barsten in mijn kiezen had nav het kaakklemmen. En dat de zwarte vlekken bij mijntandvlees gewoon gereinigd kunnen worden. Tevens dat de zwarte/blauwe amulgaanvullingen vervangen moeten worden ivm het barsten van mijn kiezen. Hierdoor heb ik besloten om daar een reinigings en hersteltraject aan te gaan. Ondanks dat ik recent een mooi herstel heb gekregen van een, voor de helft, afgebroken kies. Als de vullingen en barsten eerder waren vervangen herkend en vervangen, had ik deze vulling mogelijk nooit nodig gehad.
altijd keurig behandeld.
alles is goed van tand arts tot met mondhygiënist nooit bij een andere zo goed verzorgt ze doen het goed ik zeg word klant.
De behandeling is goed gegaan. Jammer dat ik geen duidelijke oplossing aangedragen kreeg op mijn laatste vraag.
Fijne, vrolijke deskundige tandarts. Onaardige baliemedewerkers die je afsnauwen.
half jaarlijkse controle is prima
bij tand/gebit problemen, snel geholpen.
Prima ervaring met vriendelijk personeel zowel bij het ontvangst en tijdens de behandeling. Had ook het gevoel dat de tandarts deskundig was maar heb tot dusver alleen een controle gehad en nog geen behandeling dus daarom een gevoel.
Duidelijk en snel. Ik kreeg precies de informatie waar ik naar opzoek was binnen no-time!
Tandarts Jie heb ik al 35 jaar. Voor ons is dus alleen de praktijk veranderd, In een super moderne praktijk. Makkelijk Alles bij elkaar in 1 gezondheid Centrum.
tevreden
Lieve mensen . Ze stellen je altijd gerust. Ik ben al 40 jaar patiënt bij fred
Goede adviezen professionele behandeling
Controle van mijn kaken
Ik snap de corona-maatregelen, maar vond het nogal onpraktisch om een hele lijst te moeten lezen voordat ik de deur in kon gaan. Het was te veel, en had anders gekund, ms plaatjes ipv letters? Bovendien was 1 van de regels dat je je moest melden, ook al heb je een afspraak, maar degene bij wie ik mij meldde zei dat dat niet kon omdat de receptioniste met pauze was. Ga dan niet achter die balie zitten, of zet een bordje ofzo neer waar dat duidelijk uit wordt. Verder ben ik wel heel goed geholpen door in dit geval de mondhygiëniste, die nam ook goed de tijd voor mij.
Tandarts Ong is al jaren mijn tandarts dus niet nieuw voor mij maar de mondhygiënische aandacht is prima
Er is ontzettend veel aan mijn gebit gesleuteld laatste tijd ,maar met veel zorg door de tandarts. Waardoor het allemaal stuk dragelijker is geworden en met een mooi resultaat.
Zeer snel, pijnloos, denken met je mee. Geen geldklopperij
Goed ervaren...er was een goede hygiëne maatregel. Gelijk al bij binnenkomst.
Zoals altijd, netjes ontvangen en ook de behandeling keurig en professioneel uitgevoerd
Een prettige eerste ontmoeting waarin het duidelijk en professioneel uitleg werd gegeven, een goede ervaring!
2 vullingen kwart over 10 afspraak en kwart voor 11 klaar prima
mijn gebit is totaal verpest door een kapitaal aan behandeling die achteraf niet goed zijn gedaan en na een klacht bij herhaling heb ik nog steeds geen fatsoenlijk bericht gekregen om alles op jullie kosten weer in orde te laten maken!!!!!!!! Hopelijk helpt deze keer mijn klacht wel!!!!!!!
nog nooit teleur gesteld
Mijn klachten zijn zo complex dat er geen oplossing voor is. Het zijn zenuwpijnen die in mijn mond aanwezig zijn de Gnataloog kon er ook niks mee. Therapie gedaan maar geen voldoende resultaat. Nu met de Corona is het ook afzien.
de behandelingen waren op maat en heel proffesioneel
1x geweest voor controle en 1x om een gaatje te laten vullen n.a.v. de controle. Al 2x gebeurd dat ik gebeld ben en een afspraak zou hebben volgens hun na deze 2 afspraken wat dus niet zo was. De afspraak om het gaatje te vullen hadden ze ineens verwijderd maar toen ik aan de balie stond me alsnog gezien. Gaat dus veel fout qua planning wat geen goede indruk op mij achter laat als nieuwe klant. Dit is dus een taak van de assistente. Op de tandarts geen feedback dat was gewoon goed.
Ik heb serieus nog nooit zo een incompetente tandarts meegemaakt. Het draait alleen maar om geld verdienen aan handelingen die totaal onnodig zijn. Mijn vullingen vielen er vanzelf spontaan weer uit na nog geen twee maanden, bel je kun je twee weken later een keer terecht. En er wordt geïmpliceerd dat het aan de patiënt zelf moet liggen. Dus geen aanrader of je moet graag willen dat je gebit naar de knoppen gaat of te veel geld hebt en die graag daar achter wilt laten.
Gezien de sterren verdere uitleg niet nodig!
ik ben niet bij jullie geweest dus snap het niet zo
Mijn behandeling van een wortelkanaalbehandeling is volkomen mis gegaan. Ik had een lichte kiespijn en door meerdere malen boren en meerdere afspraken is er uiteindelijk een wortelkanaalbehandeling van gemaakt. Dit terwijl ik nooit iets met mijn gebit heb! Echt niet oke hoe dit is gegaan, ik ga daar ook nooit meer heen.
De tandarts stelt me altijd op mijn gemak. Dat is voor mij heel belangrijk omdat ik vroeger altijd angst had voor de tandarts.
prima tevreden
Ben nogal ongelukkig met kiezen trekken bij U.Twee keer van de twee naar de kaakchirurg geweest,eerste keer met zes weken ertussen,tweede keer drie dagen.Het ging niet zo lekker.
Goede kwaliteit en gezellige collega's
Gaat zo als altijd gewoon goed
Prima tandarts. Ze hebben veel geduld met je. Juist wanneer je iets angstig of nerveus bent nemen ze rustig de tijd voor je. Zo voelt het tenminste want je staat altijd zo weer buiten. Alleen wel bijzonder dat de dames achter de balie soms privé gesprekken aan de telefoon lijken te voeren, maar dat is waarschijnlijk een momentopname gezien ik er maar eens per half jaar kom.
Prima, zie hiervoor
Vriendelijke mensen....nog geen ervaring
In Ouddorp was mijn ervaring ronduit bedroevend omdat ik circa 1 uur moest wachten terwijl ik een afspraak had. Maar gelukkig werd ik naar TCN Bergen geplaatst en daar ben ik door Implantoloog Klaas geweldig geholpen en heeft zeer vakkundig mij van 2 implantaten voorzien. De gehele behandeling met afspraken liepen voorbeeldig. De implantaten zijn perfect geplaatst en voelen als mijn eigen gebit, hulde aan Klaas. Bovendien de behandelingen gingen bijzonder fijn en weinig napijn. Klantvriendelijk TCN Ouddorp: ronduit bedroevend en Bergen TCN Uitstekend! Overigens is Daalmeer TCN ook Prima!
Ik kom al mijn hele leven bij tandarts De Jong. Inmiddels woon ik in Amsterdam maar ik reis graag terug zodat ik daar patiënt kan blijven!
Goed
Er werd heel goed aan de normen gehouden gewoon top was niet angstig
Kan nog geen goed oordeel geven, de ene keer dat ik geweest ben is goed bevallen.
Goed
Omdat ik een enorme angshaas ben, ontdooi ik heel langzaam. Mede door het begrip van alle medewerksters krijg ik het vetrouwen in de tandarts terug. Ik ben er nog lang niet maar ik hoef geen smoezen haha meer te verzinnen om niet te gaan.
Vakkundig, vriendelijk, duidelijk
Men wordt vriendelijk ontvangen goed voorbereid wat er aan gedaan wordt en men wordt gerust gesteld.,waardoor de behandeling minder erg wordt ervaren.Goede voorbereiding op wat er gaat gebeuren.Al met al komt alles prettig over.Bravo.
ben al vanaf dat Fred de jong begon als tandarts in Petten bij hem. denk dat ik zijn langst aanwezige klant ben dus geen klagen over hem.
Zeer klant vriendelijk .ik ben ook minder bang om heen te gaan
Zeer deskundige medewerkers. Ook nemen ze voor iedere patiënt de tijd. En ze stellen de patiënten gerust.
Fijne oplossing, vlotte behandeling, transparantie, deskundigen artsen!!
Goed geholpen in een korte tijd.
Prima
Prettige en vriendelijke medewerkers. De afsppraaktijden kloppen prima.
Al meer dan 30 jaar bij tandarts de Jong. Zeer rustige, kundige aardige man. Altijd naar volle tevredenheid behandeld.
Bij Fred de Jong al jaren client. Absoluut geen klachten.
N.V.T
Duidelijk uitleg wat er gaat gebeuren. Alleen de rekening was hoog
prima
Onze ervaring is dat er met veel kennis en meedenken naar ons gekeken wordt. We zijn zeer tevreden! Familie van Dalsem
Prima
Ik kwam binnen en er werd meteen goed uitgelegd wat ik moest doen. Alles was super goed geregeld en ik snapte meteen wat ik moest doen. Het duurde ook helemaal niet lang.
Geduldig, deskundig
Toen Jip zijn tand was afgebroken, konden we binnen 3 dagen terecht. Het is heel mooi geworden.
Ik ben grote angsthaas voor de tandarts maar bij deze praktijk voel ik mij op mijn gemak en veel respect voor tandarts F. De Jong en mondhygiënist Handan voor hun wijze van werken
Een dikke 10 prima
Ik belde omdat ik klachten had en er werd mij een snelle oplossing aangeboden.
Vind het erg krap allemaal . Hitec aparatuur maat je kan er je komt niet keten
Ze zijn vriendelijk en de behandeling woord prima uit gevoerd
Al 37 jaar patiënt van fred de jong nooit klachten gehad en sinds het tcn is wordt het alleen maar beter!
Ik heb nog nooit eerder een review over iets geschreven, maar in dit geval ben ik zo geschrokken dat ik in ieder geval wil dat andere mensen dit verhaal weten voordat zij de keuze maken om zich bij deze tandartspraktijk aan te melden. Bij aankomst vroeg de tandarts aan MIJ waarvoor ik kwam. Ze wist dus niet dat ik voor het trekken van mijn verstandskies kwam, terwijl dat ik hiervoor een aantal weken geleden ben doorverwezen door een andere tandarts binnen dezelfde praktijk. Ik moest zelf antwoord geven op de vraag of er ooit foto's van deze kies gemaakt zijn. Het lijkt mij dat dit ook in mijn dossier hoort te staan? Toen ik vroeg of zij überhaupt gecertificeerd is om verstandskiezen te mogen trekken, was het antwoord "ik weet niet of ik jouw kies mag trekken". Hierdoor kreeg ik veel spanning voor de behandeling. Verder bleek er een gat in een andere kies te zitten die de andere tandarts een aantal weken geleden niet heeft opgemerkt/gemeld aan mij. Het antwoord van deze tandarts op mijn vraag hoe zoiets kan gebeuren was "hij heeft het niet gezien of niet tegen je gezegd". Belachelijk! Überhaupt vond ik dat de tandarts, op veel dingen die ik vroeg of aangaf, erg in de verdediging schoot. Deze hele ervaring voelde voor mij alsof ik in een één of andere slachtfabriek was beland. Alles moest snel gebeuren en het was één grote chaos; want natuurlijk stonden alle spullen voor mijn behandeling ook nog niet klaar. Daarnaast leken de assistentes ook geen flauw benul te hebben van wat er moest gebeuren voor deze behandeling, waardoor de tandarts een aantal keer tegen hen snauwde waar ik bij was. Ik gaf al een aantal keer aan dat ik mij niet prettig voelde en erg gespannen werd van- en door alles. Hier werd pas semi oprecht gehoor aan gegeven toen ik brak. Ik heb helaas al veel bezoekjes moeten plegen aan de tandarts in mijn leven, maar dit was echt de slechtste ervaring die ik ooit heb gehad. Ik heb mij dan natuurlijk ook direct laten uitschrijven bij deze praktijk.
Ik was nieuwe klant en natuurlijk moeten er dan foto's gemaakt worden. Alleen de diagnose dat alle vullingen ouder dan 15 jaar, vervangen moeten worden, betwijfel ik nog steeds. Dat had ik van mijn vorige tandartsen nooit gehoord, terwijl de vullingen toen ook al ouder dan 15 jaar waren.
Deskundigheid van mw met buitenlands accent en de kwaliteit van de gemaakte tweevlaksrestauratie. Het gevoel dat er elk klein dingetje wordt gefactureerd zoals bijvoorbeeld een rubberen mond kapje (€16..) hoewel niet nodig en nog wat dingetjes in het verleden dat is een beetje jammer en geeft mensen soms het gevoel dat het hier veelal om omzet gaat.
De service is goed snel geholpen
mooie praktijkruimte maar wel het idee dat je meer een nummer bent
Vriendelijke geholpen en duidelijk alles uitgelegd
Vriendelijk personeel,netjes voorgelicht over de behandelingen en vlot geholpen.
is een goede ervaring , klantvriendelijk !!!
Vriendelijke mensen,goede adviezen en vooral pijnloze behandelingen
voor mij perfect
Zoals in bovenstaande staat vind ik persoonlijk ook nog dat men ontzettend rekening houdt met de patiënt.Wat voor de patiënt uiteraard zeer prettig is. Kortom,ik ga niet met trillende benen naar een behandeling toe. De betreffende dames doen mijns inziens hun uiterste best de patiënt zo goed mogelijk van dienst te zijn.Bravo!
Nieuwe tandarts vertelde duidelijk het behandelplan helemaal goed!
Relaxte behandelingswijze,
Prima. Afspraak op tijd en goed advies voor behandeling.
De tandarts Marcia en zijn assistent zijn behoorlijk bekwaam en aardig. De receptie en de telefoondienst zijn ook erg goed. Ik miste het schoonmaken van al mijn tanden aan het einde van mijn behandeling, omdat dit meestal in andere kantoren werd gedaan.
plezierig,snelle afhandeling
Hele fijne, geduldige en prettige behandeling
.
Personeel is vriendelijk Jammer alleen dat er verkeerde info bij mijn staan zoals ziekte,s
Netjes geholpen en duidelijke uitleg
Al jaren tevreden klant bij tandarts De Jong
Bijzonder gastvrij en meedenkend met ons en zeer, zeer kundig!!!!! Jammer dat we maar 5 sterren kunnen geven en geen 10 want dik en dik verdiend! Groetjes Theo en Margreet Bootsma en zonder tegenbericht tot volgend jaar in april
Zie boven
Ik hou normaal nooit van andere tandartsen dan mijn eigen. Maar de vervanger die ik nu uit nood toch kreeg was toch wel een zeer aangenaame jonge tandarts die zelfs op mij wachte omdat ik op het verkeerde adres stond. Ik ben zeer tevreden.
Zijn vriendelijk
Zeer vriendelijk en professioneel personeel. Ze zorgen ervoor dat jij je op je gemak voelt, betrekken je bij de behandeling en staan voor je klaar.
Prima! Heel fijn contact en na een wat hikkende start een prima vervolg. Heb dan ook een goed gevoel bij de verdere behandeling(en)
Kom al jaren bij tandarts de Jong...gewoon prima!
ik vind ze hebben geduld
Goede service. Ze stellen je gerust wanneer er iets moet gebeuren. Ze zijn geduldig en vriendelijk. Ik ben dik tevreden.
afgelopen week bij mondhygiënist geweest. Duidelijke informatie gekregen over nieuwe behandelmethode. erg vriendelijk, nam goed de tijd
Rustige duidelijke uitleg. Er word echt naar je geluisterd en men houd rekening met angst
Prima geholpen, legde goed uit wat ze ging doen!
Erg vriendelijk ontvangen. Vergeleken met andere tandarts snelle controle.
Wij, mijn vrouw en ik, komen al bijna 40 jaar bij tandarts de Jong. U zult begrijpen dat we best wel erg tevreden zijn met de algehele segment van - deskundigheid, kwaliteit, klantvriendelijkheid etc. Ook nu , op de nieuwe locatie, is dat niet veranderd.
Ik Leo ben heel fijn geholpen. Ik wens jullie allen fijne feestdagen toe
erg opgewekt blij met jullie
mijn eerste contact was positief en deskundig..dacht ik!!! achteraf blijkt dat ik voor veel geld kronen en brug had laten zetten links,de rechter bovenkant zou daarna gedaan worden. dit was noodzakelijk had 3 kiezen niet meer en moest i.v.m. kaakarthrose ook daar kunnen kauwen. nu blijkt dat ze dat niet doen omdat er geen ruimte is!!!!!! Er wordt geen oplossing gezocht en loop ik doorlopend met pijn in oor en kaak na het kauwen ,links!!! Wel als ze links gaan verhogen kunnen ze het oplossen maar dat kost mij geld en dit door fouten van de tandarts!!!! Ze had dit gelijk moeten zien en het hele gebit moeten aanpassen. Ik vind dit heel erg slordig en dat heb ik ook gezegt maar vind geen gehoor bij jullie. Ik verwacht dat alles kosteloos zo wordt hersteld als mij beloofd is.!!!!!!! Toen ik bij het eerste contact vroeg om een kunstgebit werd dit afgewezen omdat ze dat zonde vond......haha!!! Nu is het echt zonde van mijn geld en knoeiwerk...pijn en geen kiezen!!! hopelijk gaan jullie dit allemaal verhelpen anders zal ik er werk van moeten maken om recht te krijgen!!!!!!
Tandarts de Jong een hart van goud mede leven . EN HEB DEZE TANDARTS AL HEEL LANG . Al 40 jaar goede beslissingen hij weet alles van mijn gebit ups en Dows heel belangrijk om dat van je Pasient te horen en rekening mee te houden. Jammer hij is nu aan het afbouwen maar staat altijd voor mij klaar als ik wat heb een grote pluim 👌🤗👍
Is prima voor elkaar. Afspraken lopen ook goed
Vanwege ziekte een afspraak moeten afzeggen. Bijzonder vriendelijk en empatisch telefoongesprek. Top. Zelden zo meegemaakt.
Helaas was ons de verhuizing van Daalmeereiland naar huidige adres niet bekend. Vinden wachtkamer erg klein.Groet Jan en Heleen van Stormbroek.
Erg fijn om elke behandeling door Fred behandeld te worden.
heel prettig geholpen, maar iedere keer een andere tandarts, heel vervelend!
Allemaal toppers❣️
Tot nu toe nog kort een klant bij TCN maar de deskundigheid en klantvriendelijkheid bevallen mij tot nu toe erg goed.
Erg onbeschoft behandeld door 1 tandarts, andere tandarts mijn kies getrokken, 2 weken erg pijn gehad! Spoedarts geweest in weekend, bleek wond erg ontstoken te zijn! Mn kroon eraf geweest door wrikken, andere kies los gaan zitten! Is er door tandarts de jong eruit gehaald! Topper deze tandarts, en van Vlaanderen zeer onbeschoft behandeld! Liep gewoon weg tijdens gesprek, assistente moest het maar oplossen, die wist ook niet wat ze moest zeggen! Zo ga je niet met patiënten om! Dus absoluut niet te spreken hierover! Tandarts de jong in Daalmeer een topper!
Niet goed Nederlands sprekende tandarts, verkeerde rekening, behandeling moest over door foutieve voorlichting over voorzichtig eten na vulling.
Vind de behandelkamer errug klein..
Super goed geholpen ( zenuwbehandeling )
Je wordt super lief benaderd en behandeld ik word gerust gesteld ze nemen mij serieus dat is een heel verschil bij mijn vorige tandarts daar zag ik ook erg tegenop daar na toe te gaan was ook heel angstig lag te trillen in de stoel en hier helemaal niet ben er erg blij mee top tandarts
deskundig en vlot geholpen
In ale opzichten prima
Het is omdat we bij tandarts De Jong patient zijn, anders waren we al lang naar een andere tandarts vertrokken. Over tandarts De Jong zijn we zeer tevreden, over de overige werknemers bij TCN niet!! TCN Daalmeer is verhuisd, waar wij niets van gehoord hadden. De baliemedewerkster vertelt ons doodleuk dat het niet bestaat dat wij hier geen melding van hebben gekregen, maar toen we dit aan de tandarts voorlegden, waren we de zoveelste al met die klacht. Echt niet klantvriendelijk. Bij onze dochter zijn, zonder dat we de kans kregen om er goed over na te denken, 4!!!! kiezen tegelijk getrokken. Ze is er een week ziek van geweest.
Ik was bij tandarts de Jong en ben prima en goed behandeld.
Tandarts TCN daalmeer zou overleg hebben met tandarts TCN Einsteinstraat. Echter nooit wat gehoord, geen enkel bericht, dus voor hulp naar eigen tandarts gegaan die mij van alle pijn heeft afgeholpen. Ik heb veel kosten gehad die niet nodig waren geweest als er goed gekeken was en gezien was dat er cariës in de overgebleven 2 tandjes zat. Deze bleven staan voor 'n overkappingsprothese, maar waren niet geschikt! onder de tandjes zat dan ook veel pus. je begrijpt dat ik blij ben dat mijn eigen tandarts mij wel goed heeft geholpen. Jammer dat het zo moest lopen, maar ik had veel geld in zak kunnen houden.
Al 32 jaar kom ik bij tandarts de Jong. Meneer de Jong zou ik ook zeker aanbevelen, maar helaas gaat hij niet heel veel jaren nog onze gebitten bekijken. De eerste 3 rapportcijfers zijn voor meneer de Jong!! Nadat het TCN geworden was, mistte ik al snel de vaste assistentes van meneer de Jong, niet iemand meer die ons bij naam kende en nu opeens zonder melding een nieuwe locatie. Geen mail of telefoontje hierover. Gelukkig werd ik ingeseind door mijn ouders. Het is prettig als ze even bellen ter herrinnering voor een afspraak. Dat is top. Verder geen bijzonderheden.
Zeer vriendelijk behandeld
Tot nu toe niets te klagen. Alleen de eerste keer dat ik op deze locatie kwam heb ik ruim een kwartier aan de balie gestaan omdat de receptioniste in gesprek was met een klant.
Wisselt continu van tandarts waardoor er nooit iemand volledig op de hoogte is van je situatie. Verhuisd opeens zonder dat klanten door te geven, geeft dan ook nog een enorme attitude wanneer klanten te laat komen voor hun afspraak. Ik ga opzoek naar een andere tandarts
Goede kwaliteit en erg meedenkend
De tandarts is duur naar mijn mening, onlangs naar een andere tandartspraktijk gegaan die dezelfde behandeling gaat doen voor €250 euro minder.
Mijn ervaring is positief. Eerst was ik minder te spreken omdat ik weer een andere tandarts kreeg. Dat was de 4e binnen een paar jaar.Nu ben ik zeker tevreden. Deze tandarts is prima.
Prima behandeling gehad!
Prima, alleen geen telefoontjes meer om je aan de afspraak te herinneren. Zeer storend. Graag net als eerder een mailtje. Je hebt de afspraak dan zwart op wit!
ben blij met de penicillinekuur,,,bij die andere tandarts had de ontsteking wel kunnen resulteren in een hartaanval..een ontsteking die zolang aanblijft dient gelijk aangepakt te worden. uiteindelijk zei mijn schoonzus dat ik die kuur nodig had. ik had zo,n pijn dat wil je niet weten nu al beter. ik ben weer mezelf
Prima tandarts praktijk. Niets negatiefs ervaren.
De behandelkamers zijn erg klein. Moet hier wel aan wennen. En dat alles een bruine uitstraling heeft.. ook was er geen kapstok om je jas kwijt te kunnen.. en de stoel ging ook moeilijk naar boven.Het was beter geweest als er minder behandelruimtes ware .dan hadden ze de andere groter kunnen maken.
Ondanks de betere bereikbaarheid voor cliënten in een rolstoel, zijn de behandelkamers erg krap.
alleen voor controle geweest maar wel grondig gedaan
De telefoon wordt zelden opgenomen. Ben diverse keren zolang in de wacht gezet of erger doorgeschakeld naar een andere locatie. Heb mobiel een extra rekening gehad van maar liefst € 7,01 excl. BTW, voordat er een keer werd opgenomen. Geen spoed nummer via de telefoon. De desbetreffende receptioniste volhard dat de telefoon niet is overgegaan. Misschien tijd voor een gratis hoortest.
Na in Eind Juni een Kroon gekregen te hebben eigenlijk constant een zeurend gevoel erin, 2 week geleden begon dit heviger te worden. Hierdoor op maandag 13 augustus een afspraak gemaakt, daar werd mij duidelijk gemaakt dat de kies overbelast was en werd hier een actie op ondernomen. Echter op Dinsdag 14 Augustus werd de pijn zo ondragelijk dat ik alsnog weer een afspraak gemaakt heb op woensdag 14 augustus wat overigens niet op onze locatie kon plaatsvinden. Na wederom foto's te maken( waarom zijn de filialen ICT technisch gezien niet gekoppeld?) bleek dat ik een wortelkanaalbehandeling moest ondergaan!! (to the point!! Waarom is dit op maandag al niet geconsteerd. a:hoef ik dan niet meerdere dagen vrij te vragen, b:vind ik het niet zo vreemd dat de gezondheidskosten zo hoog worden als dit soort praktijken in heel Nederland plaatsvinden) Verder zeer tevreden tot nu toe, maar er moet nog een na behandeling plaatvinden voor de wortelkanaalbehandeling :-)
Rustige tandarts die de tijd neemt en luistert. Klein minpuntje er was een spoed geval tussen gekomen waardoor ik 40 minuten heb moeten wachten. Op zich geen probleem maar het had netjes geweest als ik daarover door wie dan ook even was ingelicht. Nu moest ik hier zelf achter aan.
Heel fijn geholpen. Mijn zoontje had zijn eerste echte controle en dat ging heel goed.
Ik ben heel tevreden ,de vriendelijkheid/behandeling ,Top
ik wordt pas 13-9-2018 geholpen
Voor het eerst hier geweest, maar echt een aanrader! De vrouwelijke tandarts van TCN Daalmeer was super lief en stelde me erg op mijn gemak tijdens de behandeling. Na al mijn slechte ervaringen met tandartsen eindelijk 1 gevonden waar ik me wel op mijn gemak voel.
Ik ben bij TCN Daalmeer geweest afgelopen mei, dit heb ik als zeer fijn ervaren. Omdat ik toch last heb van angst kijk ik er vaak dagen tegen op om te gaan. De vrouwelijke tandarts uit Daalmeer een heel erg fijn. Zij is lief en geduldig en ik voel mij gehoord. Haar nederlandse taal is er nog niet helemaal, maar ik begrijp haar feilloos en zij mij. Ik heb weer vertrouwen gekregen in de tandarts en ben erg blij.
Iedere keer een andere tandarts en iedere keer een andere mondhygieniste/preventieassistente werkt niet. Je bouwt geen band meer op en kan minimaal voort borduren op de vorige afspraken. Niet elke medewerker kan zich goed in het Nederlands uitdrukken wat de communicatie nog slechter maakt. De kwaliteit is sinds de overname door TCN hard achteruit gegaan.
kom al meer dan 30 jaar bij deze tandarts en ben zeer te te vrede over deze tandarts
vind ze erg commercieel. Jaren lang was er niets aan de hand, maar zodra je bij tcn binnenstapt is er van alles mis..... ook de elektrische tandenborstels waren nog steeds niet voorradig.
Altijd vriendelijk en duidelijke uitleg of overleg
Pas geleden overgestapt naar jullie. Bij binnenkomst vragenlijst invullen en wachten in wachtkamer. Ondertussen zaten de receptioniste en andere collega rustig te roddelen over een mevrouw met een kind dat daarvoor was geweest, hoe irritant het kind was om te huilen waardoor ze ook nog eens uitliepen etc. Daarna nog over een collega die geholpen werd met inwerken bij het verwijderen van tandsteen etc. maar die er eigenlijk niet veel van bakte omdat ze bij het oefenen ook in het tandvlees van de collega zat. Al met al kunt u begrijpen dat dit helaas, helemaal als een eerste indruk, niet goed overkomt. Verder vind ik het vervelend dat je voor een beetje tandsteen een hele aparte afspraak moet maken terwijl dit binnen 2 minuten verwijderd zou kunnen worden. Maar goed dat zijn dan wellicht de procedures bij jullie. Al met al dus nog niet heel tevreden helaas. Wie weet of dit in de toekomst nog recht trekt.
in algemeen genomen prima
Ik kom al heel wat jaren bij Fred de Jong en dit bevalt mij nog steeds prima. Elke keer weer, word ik vriendelijk te woord gestaan.
goed
Hallo dit was de eerste keer dat ik deze tandarts bezocht. Ik vond de uitstraling wat ouderwets en achterhaald. Ik vond het personeel erg klantvriendelijk. Maar zodra ik geholpen was werden er onder het personeel allemaal thuissituaties besproken. Dat vond ik niet heel passend
Hele lieve mensen!
Ben goed en kundig geholpen. De baliemedewerkstes zijn ook heel vriendelijk
Ik word altijd vriendelijke behandeld en gerustgesteld. Ik ben tevreden over mijn behandelingen.
Goed en vriendelijk.
Erg vriendelijk, goed en snel!
Er wordt sinds TCN de praktijk heeft overgenomen ontzettend directief gestuurd. Dit zal mij doen besluiten zodra mijn oorspronkelijke tandarts dhr de Jong stopt voor een andere praktijk te kiezen. De cijfers hierboven komen voor rekening van dhr. de Jong en niet voor TCN.
Fijne tandarts!
Ben tevreden over de behandelingen.
Ervaring is uitstekend
Wij zijn al cliënt van tandarts de jong sinds 1979 dus al heel lang en zeer tevreden
altijd vriendelijk en rustig personeel. Telefonisch goed bereikbaar, als de locatie gesloten is wordt je automatisch doorverbonden. Mijn dochter haar angst wordt heel goed behandeld en alles wordt eerst duidelijk uitgelegd.
Al ong. 40 jaar client bij Fred de Jong. Altijd goed geholpen. Een 9 voor de man.
Op alle punten word je correct en vakkundig geholpen
Veel rumoer in de praktijk. Veel geklaag door personeel, openlijk, waar patiënten bijzitten. Onduidelijk wie nu je tandarts is. De een doet een behandeling wel, de ander niet. Als patiënt wordt je in de stoel niet rustig behandeld, sterker een collega stoort degene die de behandeling uitvoert. Erg vervelend. Als je om 08.00 uur een afspraak hebt, wordt je pas om 08.10 of 08.15 uur behandelt. Daarvoor maak je geen afspraak om 08.00 uur. En als klap op de vuurpijl: onjuiste facturatie. Uiteraard te veel, nooit te weinig.... Ben graag bereid een toe te lichten: 06-11569010. Kan me voorstellen dat deze terugkoppeling een telefoontje waard is. Was getekend: een zeer tevreden klant in de tijd dat Tandarts De Jong de praktijk nog onder zich had.
Lieve rustige tandarts!
Prima tandartspraktijk met vriendelijk en deskundig personeel.
Blijkbaar was er veel haast. Was een beetje beunhazen voor mijn gevoel.
Leena Ibrahim is een geweldige angsttandarts. Ze heeft heel veel geduld en inlevingsvermogen. Sinds 2009 kom ik al bij haar voor mijn gebit. Het gaat prima. Alle amalgaam vullingen zijn verwijderd en mijn kiezen hebben mooie witte vullingen. Ik raad haar absoluut aan.
Ik was altijd bang en nerveus voor een bezoek aan de tandarts. Ik word hier op mijn gemak gesteld door de tandarts en ook de mondhygiëniste en ga nu zonder buikpijn naar de tandarts. Het blijft niet mijn favoriete bezigheid, maar ik ga nu trouw heen.
Mijn dochter Anne Gelens had besloten niet mee te gaan met onze tandarts die eerst op uw locatie gevestigd was. reden was dat u voor haar beter bereikbaar zou zijn. De eerste afspraak is zeer tegengevallen. Weinig tot geen communicatie en uitleg over de behandeling en lang wachten zonder dit even te vermelden. het geeft geen vertrouwen in de behandeling. Zij is inmiddels uitgeschreven bij u. Telefonisch heb ik bovenstaande ook aangegeven maar daar leek weinig interesse in. Vriendelijke groet, Bianca Stolp
mijn man en ik wonen sinds kort in Daalmeer eb onze kennismaking is én met de mondhygieniste én met de tandarts heel goed bevallen. familie Wiersma .
Ik ben van mening dat dit soort alomtegenwoordige 'marktonderzoek' totale onzin is en een verspilling van geld. De tandarts levert zorg en de zorgsector is geen markt en dat het wel zo heet is een gotspe. Zorgkosten dienen zoveel mogelijk beperkt te worden. Houd hier dus mee op!
perfekt behandeld
Prima praktijk en zeer vriendelijk personeel met name tandarts de Jong.
prima behaneling gehad
Altijd vriendelijk
Vriendelijke hulp, luisterend oor ,
sinds dat het is overgenomen vind ik mijn huidige tandarts erg gejaagd. ik heb altijd het gevoel dat het wordt afgeraffeld ook vind ik keuzes die gemaakt worden niet geloofwaardig.
De behandelingen bij Fred de Jong zijn uitstekend. Over de mondhygiëniste ben ik minder tevreden. We zijn geen kleine kinderen. Ik ervaar het als alles ligt aan mij. Bij bespreken van eventuele klachten wordt er op een nogal defensieve manier gereageerd. Met de behandeling die daarop volgt is zeer hardhandig. Ook de vooraf besproken zaken bij Fred, welke doorgegeven worden, hebben invloed op de handeling. Het aanbevelen van TCN Alkmaar staat op JA, maar deze geldt alleen voor Fred de Jong, niet voor de MH.
Al jaren kkant, graag geen enquête meer
de telefoniste is een schat !
Ik kom elk half jaar langs voor mijn check en wordt altijd prettig geholpen. Altijd even een praatje hoe het gaat, de nodige handelingen worden verricht. Gewoon even wat er nodig is, geen overbodige toestanden, erg fijn.
De afspraken die gemaakt zijn, kloppen en weinig wachttijd
Het rolstoel /rollator drempeltje is erg vervelend, ik struikel telkens er overheen .als ik de praktijk in ga en er weer uit moet. Is het een mogelijkheid op de stoep op te hoge zodat het drempeltje weg kan, Heel graag.
Mijn intake en mijn behandeling bij de mondhygieniste waren heel prettig. Volgende week do wordt m'n verstandskies getrokken, die behandeling kan ik dus nog niet beoordelen.
Behandeling ging razendsnel en vullingen voelen perfect aan. De rekening is wel iets hoger dan van te voren aangegeven. Inloggen bij infomedics lukt (nog) niet.
Sinds jullie het hebben overgenomen in Daalmeer is de kwaliteit en service hard achteruit gegaan. Iedere keer zie je een andere preventie assistente (wat niet bevorderlijk is voor kinderen). Ook heb ik het idee dat de tandarts niet echt de tijd neemt en naar je luistert.
praktische uitvoering geweldig
Het was voor mij de eerste keer en het is mij heel goed bevallen, blijf dus nu bij deze tandarts. Daarbij hoef ik alleen uit mijn gebouw te lopen en aan het einde van de weg bij de tandarts naar binnen te lopen met de rollator. Dus prima.
Vind het af en toe wat rommelig lopen. En steeds andere tandartsen .Ben daar zelf niet zo van . Heb duidelijk aangegeven dat ik graag bij 1 vaste tandarts en een vaste mondhygiëniste wil komen. Als dat niet meer kan ben ik weg!
Wederom werd mijn afspraak op het laatste moment afgezegd. Dit was juist de reden om over te stappen naar een andere tandarts. Dit blijkt niet echt een goede keuze.
ontzettend tevreden over deze tandarts. ik heb het volste vertrouwen in hun
Al 25 jaar een tevreden patiënt!
alles is bespreekbaar qua behandeling (en)
prettige tandartspraktijk, ik ben tevreden.
Gewoon super leuke en kundige tandarts en niet te vergeten de assistente ;-)
Parkeren hier en daar een drama. Klantvriendelijkheid van kantine personeel kan beter.
Wel jammer nadat ik voor een eerste consult kwam.bleek er diezelfde dag op fb een voucher voor een gratis gebitsreiniging te kunnen aanvragen. Helaas is mij dit niet verteld. Of ging ik nog voor de elektrische tandenborstel actie . Deze is mij ook niet aangeboden.
Goede service en fijn dat er met de klant mee gedacht wordt!
Dankzij Leena en Mariska kan ik weer lachen, goede informatie, goede begeleiding en mooi resultaat!!
Prettige omgang met personeel en artsen.
lieve vriendelijke dames.je wordt zeer op je gemak gesteld.mijn gebit ziet er weer tip top uit.
bellen altijd dag van te voren de afspraak na, perfect samenspel tussen assistente en tandarts, niets gevoelt van de verdoving. goede voorlichting. Dikke 10. Complimenten!!
3 vullingen in 35 min. Geen last na behandeling, top
Tandarts F. de Jong kennen wij al 37 jaar. Uitstekende tandarts en prettig in omgang.
Zeer vriendelijke tandarts waar je je bij op je gemak voelt