Tandartspraktijk Archipel

Tandartspraktijk Archipel
Poeziestraat 360, 1321 HZ Almere
Neemt patiënten aan
Praktijk gegevens aanpassen (Alleen voor praktijk eigenaren)
Tandarts
7.3
Google
2.4
Zorgkaart
2.5
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:30 - 17:00
  • arrow dinsdag
    8:30 - 17:00
  • arrow woensdag
    8:30 - 17:00
  • arrow donderdag
    8:30 - 17:00
  • arrow vrijdag
    8:30 - 17:00

Tandartspraktijk Opmaat en Archipel biedt complete tandheelkundige zorg voor het hele gezin.
Met een team bestaande uit 9 tandartsen, 3 mondhygiënisten, 4 preventieassistentes, 2 ortho-assistente en 1 tandprotheticus,
kun je rekenen op goede mondzorg van de hoogst mogelijke kwaliteit.
Uw mondgezondheid staat bij ons op de eerste plaats en d.m.v. persoonlijke aandacht en
service proberen wij u de beste mondzorg te leveren.

In onze praktijken wordt volgens de laatste inzichten en modernste technieken gewerkt en
dankzij regelmatige nascholing zijn wij in staat tandheelkunde van de hoogste kwaliteit te leveren.
Graag verwelkomen wij u op een van onze locaties.

ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Angst behandeling
  • Facings
  • Tanden bleken
  • Cosmetische tandheelkunde
  • Gehandicapte patiënten

Team

tandarts
Tandarts
BIG nummer: 89922010202
tandarts
8.0
Tandarts
BIG nummer: 39918938902
tandarts
Mondhygiënist
tandarts
Preventieassistent
tandarts
10.0
Tandarts
BIG nummer: 39063517802
tandarts
Tandarts
BIG nummer: 19020461302
tandarts
Tandarts
BIG nummer: 09921931302

Faciliteiten

  • Mondhygiënist(e) aanwezig
  • Toegankelijk voor rolstoelen
  • Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
  • Spoed
7.3
2.4
2.5
waardering icon
Nissrine 01 Nov 2024 - 16:04 Review voor de praktijk
Daniele mondhygiënist, in een woord wauw! Praktijk opmaat mag echt blij zijn met een persoon als haar in dienst. Super blij met haar.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
waardering icon
Joep 25 Mrt 2024 - 15:14 Review voor de praktijk
Een vriendelijke tandarts met veel ervaring, ze kan je ook goed geruststellen en uitleg geven.
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
8
Is deskundig
8
Aanbeveling
8
8.0
waardering icon
M. v.d. Ven 05 Mrt 2024 - 14:04 Review voor de praktijk
Ben erg tevreden over de tandarts en over de andere zorgverleners.
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
8
Aanbeveling
9
8.8
Sunny _Sunset 21 Dec 2022 - 07:16

Slechtste praktijk die ik ook heb gezien, ze zijn er heel erg onduidelijk over de afspraken, tandarts en mondhygieniste waren erg onvriendelijk, als tiener wil je daar niet zitten, ook echt geen aanrader

Julianne Claessens 12 Dec 2022 - 10:46

Hele fijne tandartspraktijk. Werd erg snel geholpen en de tandarts war erg vriendelijk.

marloes Bijl 12 Dec 2022 - 10:46

Tandarts J. Groote is een fijne tandarts en erg vriendelijk.

Heleen Voogt 29 Sep 2022 - 06:31

Beste tandartservaring ooit bij deze tandartspraktijk! Ik raad deze praktijk iedereen aan.

Jojo Joseph 14 Sep 2022 - 08:05

(Vertaald door Google) Niemand beschikbaar voor de tandartsafspraak van mijn zoon gisteren om 12.30 uur. Ik wachtte tot 13.00 uur en niemand beschikbaar bij de receptie. Heb ze geprobeerd te bellen maar niemand reageerde. Ik kwam rond 2.30 uur weer om de afspraak te verzetten, de dame beweerde dat ze kwam en mijn zoon twee keer riep in de wachtlobby. Dat is niet acceptabel… we stonden daar al vanaf 12:26 te wachten. Ik kan begrijpen dat er fouten worden gemaakt, maar ze zouden het moeten toegeven in plaats van de klanten uit te dagen ... zeer slechte reactie

(Origineel)
No one available for my son’s dental appointment yesterday at 12:30. I waited till 1 pm and no one available in the front desk. Tried to call them and no one responded. I came again around 2:30 to reschedule the appointment, the lady was claiming that she came and called my son name two times in the waiting lobby. That is not acceptable… we were waiting there from 12:26. I can understand that mistakes happen but they should admit it instead of challenging the customers…very bad response

Ying Man 10 Aug 2022 - 23:57

Deze Google-recensie is zonder tekst

ASW 06 Apr 2021 - 21:19

Zeer slechte tandarts en mondhygiënist. Eerst bij mondhygiënist Marieke een afspraak gehad voor het schoonmaken van mijn gebit en heb nooit eerder zoveel pijn gehad dan bij haar. Ze was ook heel onaardig en gaf mij een slecht gevoel.
De tandarts Jorieke Grooten heeft mijn voortanden opgevuld maar ik kon na een dag weer terug omdat mijn gebit niet goed sloot en mijn tanden heel grof aanvoelden. De tanden waren veel langer dan oorspronkelijk na het opvullen en waren niet glad gepolijst. Na terug te zijn geweest om het bij te slijpen en te polijsten heb ik nu een scheur in mijn tand aan de achterkant.
Mijn vrouw is er ook geweest en heeft dezelfde slechte ervaring met Marieke de mondhygiënist.
Ik zou niemand deze tandartspraktijk aanraden.
Wij zijn heel erg teleurgesteld in deze tandarts!

waardering
Reactie van/namens: Tandartspraktijk Archipel

Beste ASW,
We vinden het heel naar, dat u het bezoek aan de praktijk niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij weten en begrijpen, dat een behandeling niet altijd even prettig kan zijn en we doen ons uiterste best om dat toch zo veel als mogelijk te beperken.

U reageert met een anoniem Google account. We vinden het jammer dat wij uw ervaringen op deze manier vernemen. Dat maakt het voor ons onmogelijk om met u persoonlijk in gesprek te komen. Als iemand ergens ontevreden over is, dan staan wij altijd open voor een oplossing naar tevredenheid. Wij nodigen u uit om contact met ons op te nemen voor een nieuwe afspraak. Dan gaan we met elkaar in gesprek om de kwestie snel en goed op te lossen.
Hartelijke groeten en tot ziens.

arson leigh 08 Mrt 2021 - 14:53

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Tandartspraktijk Archipel

Hartelijk bedankt voor je waardering!

Jouke Schotanus 05 Okt 2020 - 21:18

Deze Google-recensie is zonder tekst

Shinto K A 11 Nov 2019 - 09:56

(Vertaald door Google) De tandarts had om 8.30 uur open moeten zijn. Ik kwam rond 8.15 uur naar het ziekenhuis, omdat ik een spoedafspraak wilde en wachtte tot 9.15 uur. Niemand kwam om de tandartsafdeling te openen en ik ging weg en kwam naar MediMere Tandarts. Als wij het waren die te laat waren voor een afspraak, zouden we een boete moeten betalen, maar voor het ziekenhuis is het prima om de patiënten te laten wachten.

(Origineel)
The dentist should have been open by 8:30. I came to hospital by around 8:15, since i wanted an emergency appointment and waited till 9:15. No one came to open the dentist department and i left and came to MediMere Tandarts. If it was us who were late for an appointment we would be charged a fine, but for the hospital its totally fine to keep the patients waiting.

waardering
Reactie van/namens: Tandartspraktijk Archipel

(Vertaald door Google) Geachte heer Shinto
Het spijt me heel erg dat we die maandag gesloten waren. Normaal gesproken zijn we vijf dagen per week geopend. Vanaf december 2019 zijn we weer open op maandag. Helaas heeft u ons niet gebeld. Als je ons had gebeld, hadden we je verder kunnen helpen.
Ook voor een spoedbehandeling maken wij altijd eerst een afspraak. Dit kan meestal dezelfde dag nog. De tandartsen hebben meestal een agenda met vaste afspraken en de mogelijkheid voor spoedafspraken.

(Origineel)
Dear Mr Shinto
I'm very sorry that we were closed that monday. We are normally open five days a week. Starting december 2019 we are open again on monday. Unfortunately you did not call us. If you had called us, we could have helped you further.
We also always first make an appointment for emergency treatment. This is usually possible the same day. The dentists usually have an agenda with regular appointments and the possibility for emergency appointments.

E J 21 Nov 2018 - 13:56

Hele slechte tandarts, een factuur ontvangen ivm het niet komen opdagen nadat ik specifiek heb aangeven dat ik ziek was en helaas het niet heb kunnen doorgeven omdat ik in een ziekenbed laag.

Vandaag direct bij een andere tandarts ingeschreven ik zal iedereen aanraden om bij elke andere tandarts in Almere poort in te schrijven en niet bij tandzorg op maat ( maatwerk wordt er niet geleverd in geen enkele vorm wisseling van tandartsen en geen flexibilteit in het inplannen van afspraken).

waardering
Reactie van/namens: Tandartspraktijk Archipel

Beste EJ,
Als u meer dan 24 uur van tevoren een afspraak wilt verplaatsen, dan kan dat zonder enige kosten.
Als u niet komt opdagen, dan kunnen wij in die tijd geen andere mensen helpen en staan we nutteloos op u te wachten. Voor het niet komen opdagen heeft de overheid een vast tarief gesteld, dat wij in zo'n situatie berekenen.
In bijzondere gevallen mag u rekenen op coulance en zijn we zo flexibel, dat we binnen korte tijd alsnog een afspraak met u inplannen.
Met vriendelijke groet.

Mylene Mylene 10 Aug 2018 - 11:00

Slechte tandarts, had mijn halve kies weggeboord. Zonder te weten, zodat ik beter kan flossen. Ben naar andere tandarts overgestapt. En weigerden ze mijn dossier over te dragen.

waardering
Reactie van/namens: Tandartspraktijk Archipel

Geachte mevrouw, het is lastig om hier een reactie te geven, zonder privacy gevoelige informatie te delen.
Het medisch dossier wordt door ons altijd op papier aan u afgegeven. Verzending per gewone e-mail mag niet, omdat een e-mail nu eenmaal gemakkelijk onderweg afgevangen kan worden. Uw medische gegevens zijn bij ons echt vertrouwelijk.
Als een patiënt niet regelmatig voor controle komt, kan het zijn dat een kies erg aangetast is. Dan moet een flink stuk van de kies hersteld worden. Bij het maken van de vulling wordt dan meteen ruimte gelaten om goed te kunnen reinigen en flossen.
Jammer, dat het ons niet goed gelukt is om een en ander goed aan u uit te leggen.

K. A. 09 Apr 2018 - 18:06

Slechtste tandarts ooit. Nog nooit een tandarts meegemaakt waarbij er maar op twee dagen een tandarts aanwezig is.

waardering
Reactie van/namens: Tandartspraktijk Archipel

Geachte heer / mevrouw,
Onze praktijk is vijf dagen per week geopend. Tenminste op vier dagen van de week zijn er één of twee tandartsen aanwezig. Als uw tandarts op twee dagen werkt, die u niet schikken, bent u van harte welkom bij één van de collega's.

Lieke P. 12 Okt 2017 - 14:58

Ik ben zeer tevreden over deze praktijk. Er is helaas best veel wisseling geweest in tandartsen de laatste maanden. Maar de tandarts van de maandag en dinsdag is echt heel goed, professioneel en aardig.