MID Tandartsen

MID Tandartsen
Belcampoplantsoen 1, 1187VT Amstelveen
Neemt patiënten aan
Praktijk gegevens aanpassen (Alleen voor praktijk eigenaren)
Tandarts
9.5
Google
3.7
Zorgkaart
9.9
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:00 - 20:00
  • arrow dinsdag
    8:00 - 17:00
  • arrow woensdag
    8:00 - 17:00
  • arrow donderdag
    8:00 - 17:00
  • arrow vrijdag
    8:00 - 17:00

Welkom bij MID tandartsen in Amstelveen!

MID tandartsen verzorgt een perfecte glimlach voor u.

We hanteren geen wachtlijst en richten ons op iedereen, ook op diegenen die het lastig vinden om naar de tandarts te gaan. 

Een lieve tandarts

Of het nu gaat om een halfjaarlijkse controle, een kroon, een brug of een gebitsreconstructie, in onze kliniek voor tandheelkunde is een van de belangrijkste doelstellingen om de patiënt in een angst- en pijnvrije sfeer te behandelen, zonder onnodige wachttijden en met het beste resultaat. Daarom past het keurmerk De Lieve Tandarts perfect bij onze praktijk.
Wij hebben ruime openingstijden.

Hoe mogen we u helpen?

In onze tandartspraktijk in Amstelveen bieden wij verschillende behandelingen. Naast algemene tandheelkunde en mondhygiëne en orthodontie kunt u terecht voor implantologie, klikprotheses op implantaten, een onzichtbare beugel, esthetische tandheelkunde en prothetiek (eigen tandtechnisch laboratorium). 

Weldoordachte behandelplanning, professioneel intercollegiaal overleg en een optimale communicatie met de patiënt zorgen voor het best mogelijke resultaat. Met onze unieke behandelconcepten en technieken kunnen wij in de meeste gevallen de patiënt van tevoren het resultaat laten zien. Door cosmetische en reconstructieve tandheelkunde harmonisch te integreren in het aangezicht van de individuele patiënt voeren wij esthetische tandheelkunde tot in perfectie uit.

We also welcome expats!

Bezoek website
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Angst behandeling
  • Facings
  • Tanden bleken
  • Orthodontie
  • Onzichtbare beugels/aligners
  • Kindertandheelkunde
  • Cosmetische tandheelkunde
  • Kaakgewrichtsklachten / gnathologie
  • Kleine kaakchirurgische ingrepen
  • Gehandicapte patiënten

MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)

tandarts
9.9
Mondhygiënist
tandarts
10.0
Mondhygiënist
tandarts
9.6
Mondhygiënist
tandarts
Tandarts
BIG nummer: 89920305402
tandarts
9.0
Tandarts
BIG nummer: 09064957902
tandarts
7.1
Mondhygiënist
tandarts
Mondhygiënist
tandarts
Tandarts voor Orthodontie
BIG nummer: 89054821602
tandarts
9.8
Tandarts
BIG nummer: 89931735002

Faciliteiten

  • Mondhygiënist(e) aanwezig
  • Vroege afspraak mogelijk
  • Avond behandeling mogelijk
  • Toegankelijk voor rolstoelen
  • Afspraken in weekend mogelijk
  • Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
  • Cone beam CT-scan (3D) aanwezig
  • Spoed
9.2
3.7
9.9
waardering icon
M ARORA 17 Dec 2024 - 18:20 Wijnand Bekker (Tandarts)
Heel vriendelijk en deskundig.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
waardering icon
Renée 17 Dec 2024 - 13:05 Review voor de praktijk
Deskundigheid
8
Mate van luisteren
8
Algehele ervaring en zorg
8
Hygiene
9
Informatie na behandeling
8
7.7
waardering icon
hans 10 Dec 2024 - 13:38 Sabine Brontsema (Mondhygiënist)
zeer vakkundig en plezierige vrouw die alle tijd neemt.echt een aanrader en waar je je op je gemak voelt.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Liesbeth Koolhaas 17 Jun 2024 - 08:08

Ik kom hier al jaren. Hele aardige en geduldige tandarts (Wijnand) legt alles heel goed uit en heeft ook nog een leuke humor.

(Translated by Google)
I've been coming here for years. Very nice and patient dentist (Wijnand) explains everything very well and also has a nice sense of humor.

Daniele 08 Jun 2024 - 07:32

Vreselijke manier om klanten te behandelen.
De afspraak stond gepland om 3 uur en ik kwam 7 minuten te vroeg aan.
Ik wachtte 18 minuten voordat ik naar binnen ging.
Toen mijn dochter en ik de tandartspraktijk binnenkwamen, was er alleen de assistente die mijn dochter vermaakte door met hem over onzinnige dingen te praten om de tijd te doden. De tandarts was verdwenen.
Toen arriveerde rond 15.30 uur eindelijk de tandarts en in letterlijk 1 minuut controleerde ze alles zonder enige uitleg te geven en zonder enige professionaliteit, aandacht en respect voor de ophelderingsbehoeften van de cliënt.
Ze printte meteen de kostenramingen uit en probeerde arrogant, agressief, zonder enig verlangen en totaal gestresseerd ons een beugel te verkopen.
Schaamte. De grof onwetende racistische Spaanse en Latijns-Amerikaanse cultuur (van de assistent) passen zich inderdaad in een perfecte mix aan aan de Nederlandse arrogantie.

(Translated by Google)
Terrible way to treat customers.
The appointment was scheduled for 3am and I arrived 7 minutes early.
I waited 18 minutes before going in.
When my daughter and I entered the dental office, there was only the assistant who entertained my daughter by talking to him about nonsensical things to pass the time. The dentist had disappeared.
Then around 3:30 PM the dentist finally arrived and in literally 1 minute she checked everything without giving any explanation and without any professionalism, attention and respect for the client's clarification needs.
She immediately printed out the cost estimates and arrogantly, aggressively, without any desire and completely stressed, tried to sell us braces.
Shame. The grossly ignorant racist Spanish and Latin American culture (of the assistant) indeed adapt to Dutch arrogance in a perfect mix.

Ilia Ahmadpour 10 Mei 2024 - 20:35

I visited MID Mondzorgcentrum for what I thought was a straightforward dental procedure: a simple filling and treatment for a tooth without a root canal. However, I was shocked to receive a bill totaling 1000 euros, with 400 euros attributed to materials alone. Additionally, without informing me beforehand, they proceeded to perform dental scaling, which added an extra 100 euros to the bill.the lack of transparency regarding additional procedures and costs left me feeling disappointed and taken advantage of. For anyone seeking dental care, I cannot in good conscience recommend MID Mondzorgcentrum based on my experience. Clear communication and fair pricing are essential aspects of any professional service, and unfortunately, this establishment fell short in both regards.

waardering
Reactie van/namens: MID Tandartsen

Thank you for taking the time to share your experience at MID Mondzorgcentrum.

We strive to be transparent in our communication with patients. Our standard procedure involves a consultation before any treatment begins. During this consultation, the dentist would have discussed the potential need for additional procedures like dental scaling, along with their associated costs.

At MID Mondzorgcentrum, we always provide cost estimates before starting any treatment, as we did in your case. This cost estimate is therefore signed in advance so that the patient is aware of the costs of the upcoming treatment, as you did.

We appreciate your understanding that due to privacy regulations, we can't disclose specific details about your treatment plan in a public forum.

To discuss this further and regain your trust, please don't hesitate to contact us .

Sincerely,

The MID Mondzorgcentrum Team

David Bikker 30 Apr 2024 - 11:05

Hele goeie tandarts en mondhygiënist ze zijn netjes en duidelijk dus gewoon vakmensen

(Translated by Google)
Very good dentist and dental hygienist, they are neat and clear, so they are simply professionals

Selçuk blacksmoke 29 Sep 2023 - 06:09

Na het boren vraagt hij een implantaat, de assistent zegt die hebben we niet. Wat? Dus dan maar dieper boren om een ander implantaat erin te doen. En mocht de implantaat ook niet hebben nadat die eruit was, maar er wel voor betalen natuurlijk.

(Translated by Google)
After drilling he asks for an implant, the assistant says we don't have one. What? So then drill deeper to put in another implant. And they weren't allowed to have the implant after it was removed, but they had to pay for it of course.

waardering
Reactie van/namens: MID Tandartsen

Dit is een nep review! !!
Ik verzoek u dit bericht per direct te verwijderen. Alle patiënten die bij MID Tandartsen een implantaat behandeling ondergaan weten dat wij vakkundig te werk gaan. Implantaten worden vooraf aan iedere behandeling gecontroleerd.

ypke 19 Jun 2023 - 21:42

Ik ben op aanraden van een collega bij tandarts Bekker gekomen. Z’n aardige man! Tijdens de behandeling gebruikte hij een gaasje voor m’n kies. Ik raakte volledig in paniek, maar hij en z'n assistente namen
Alle tijd om mij gerust te stellen. Bedankt voor Uw geduld Wijnand :-))

(Translated by Google)
I came to dentist Bekker on the recommendation of a colleague. Such a nice man! During the treatment he used a gauze over my tooth. I completely panicked, but he and his assistant took it
Plenty of time to reassure me. Thank you for your patience Wijnand :-))

Anna Kosciukiewicz 01 Jan 2023 - 20:51

Deze Google-recensie is zonder tekst

Cor W 16 Apr 2022 - 22:52

Good dentist. Already 15 year a regular. Had 2 times surgery. For those who complain about the bill; that's how the Dutch system works. Dentists are NEVER fully covered by your insurance. Standard coverages is even zero. Call your insurance if you need more info. Don't blame the doctor

Ton van Oostveen 16 Apr 2022 - 09:08

Ben meer dan 10 jaar bij deze tandarts. Er zijn wat wisselingen geweest van tandartsen en samenstelling. Huidige team van tandartsen, mondhygiënisten en assistenten is, ondanks de drukte, vriendelijk, klant gericht en deskundig.

(Translated by Google)
I have been with this dentist for over 10 years. There have been some changes in dentists and composition. Despite the crowds, the current team of dentists, dental hygienists and assistants is friendly, customer-oriented and knowledgeable.

Mohammed LGEBN 19 Jun 2021 - 15:26

Goed geholpen en nauwelijks wat gevoeld bij het vullen van de gaatjes. Ik had een goede tandarts in Adam, dus ik wilde niet van tandarts ruilen. Dus mocht je in Amstelveen wonen en netals ik niet willen ruilen. Ik snap je volledig, maar het is toch echt fijn om in de buurt een tandarts te hebben. Goed poetsen en stokeren he!!

(Translated by Google)
Helped well and hardly felt anything when filling the holes. I had a good dentist in Adam, so I didn't want to change dentists. So if you live in Amstelveen and, like me, don't want to exchange. I completely understand you, but it is really nice to have a dentist nearby. Good cleaning and heating!!

H G 21 Mei 2021 - 00:02

Na jarenlange tandvlees en gebitsproblemen heb ik met tandarts/implantoloog Wijnand Bekker van MID tandartsen een duurzame oplossing hiervoor besproken. Duidelijk en geduldig heeft hij mij de mogelijke maar ook ingrijpende opties toegelicht. Uiteindelijk na enige tijd de keuze voor de meest passende behandeling gemaakt. Na de ingreep was hij zelfs op zon- en feestdagen beschikbaar om pijn en ongemak als gevolg van de behandeling te verhelpen. Grote dank voor zijn deskundigheid, zorg en toewijding.

(Translated by Google)
After years of gum and dental problems, I discussed a sustainable solution for this with dentist/implantologist Wijnand Bekker of MID dentists. He explained the possible but also radical options to me clearly and patiently. Finally, after some time, the choice was made for the most suitable treatment. After the procedure, he was even available on Sundays and holidays to alleviate pain and discomfort resulting from the treatment. Many thanks for his expertise, care and dedication.

Petra Simonse 20 Mei 2021 - 23:49

Tandarts en implantoloog Wijnand Bekker heeft mij op een uitstekende wijze voorzien van een implantaatgedragen kroon na het verlies van een kies. Hij heeft duidelijk de verschillende keuze opties toegelicht, vervolgens het proces van de gekozen behandeling geschetst en gaf transparant een begroting van de kosten. Ben heel tevreden met het resultaat: een mooie goed passende implantaatkroon en daarmee weer een compleet gebit. De rust en humor waarmee dhr. Bekker zijn cliënten tegemoet treedt is heel aangenaam. Een warme aanbeveling voor deze deskundige tandarts/implantoloog.”

(Translated by Google)
Dentist and implantologist Wijnand Bekker did an excellent job of providing me with an implant-supported crown after the loss of a tooth. He clearly explained the various options, then outlined the process of the chosen treatment and provided a transparent estimate of the costs. I am very satisfied with the result: a beautiful, well-fitting implant crown and therefore complete teeth again. The calm and humor with which Mr. Bekker treats his clients is very pleasant. A warm recommendation for this expert dentist/implantologist.”

Jan Tráva 10 Apr 2021 - 16:14

I had o lot of problems with my teeth since I came to the Netherlands. When I move to Amstelveen I search the area and the best-rated dental clinic was MID Tandartsen Zorgkaart. Personnel is really accommodating, highly qualified and speaks really good English so it's quite easy for those who can't speak Dutch.
I give this clinic 10 from 10 and recommend it to everybody!

Deepali jain 31 Mrt 2021 - 16:25

Very co operative dentists and staff.

Sandip Kanase 03 Dec 2020 - 23:39

I went to visit dentist for my son. Lovely and friendly staff. Doctor made sure that my son felt comfortable at facility considering it was his first visit to dentist.

Liquid Depression 07 Okt 2020 - 10:56

Ik vind de klantvriendelijkheid ver te zoeken. Mijn dochter komt hier regelmatig voor haar beugel. Bij de orthodontist genaamd Lydia zou ze een nieuwe draad krijgen. Met het afknippen van het stukje ijzerdraad dat uitstak schoot de orthodontist uit. De tang deed mijn dochter hierdoor erg veel pijn en de orthodontist riep tegen haar dat het haar eigen schuld zou zijn en beter stil moest liggen. Mijn dochter liep even later huilend met mij naar de auto. Het was moeilijk om haar rustig te krijgen aangezien hoeveel pijn het deed. Is één huilend kind nog niet genoeg?!

(Translated by Google)
I find the customer friendliness lacking. My daughter comes here regularly for her braces. She would get a new wire at the orthodontist named Lydia. The orthodontist escaped by cutting off the piece of wire that was sticking out. The forceps caused my daughter a lot of pain and the orthodontist shouted at her that it was her own fault and that she should lie still. A little later my daughter walked to the car with me, crying. It was hard to get her to calm down considering how much it hurt. Is one crying child not enough?!

waardering
Reactie van/namens: MID Tandartsen

Wat vreemd dat u na 2 jaar met een voor ons onbekende klacht op de website komt . De desbetreffende assistente Lydia is al bijna 2 jaar niet meer werkzaam als orthodontie assistente bij MID . Helaas kunnen wij uw klacht op deze wijze niet meer naar behoren in behandeling nemen. Graag spreken wij u indien nodig nog telefonisch over deze klacht.

Max 08 Jun 2020 - 16:36

Deze Google-recensie is zonder tekst

Kristiyan Metodiev 24 Mrt 2020 - 15:17

Totally disappointing. They were unable to help me when I was in pain, so I have to help my self like in 19th century at home. Again, so disappointing.

vanessa de la rie-toms 16 Jul 2019 - 15:24

Heel erg goed..heel lief en volop met geduld. Ik kan ze echt aanraden. Heel vriendelijk, leggen alles uit van tevoren, en kom met het beste oplossingen. Ik voel mij echt opgelucht, omdat ik eindelijk een echt zorgzaam tandaarts heeft gevonden.

(Translated by Google)
Very good...very sweet and full of patience. I can really recommend them. Very friendly, explain everything in advance, and come up with the best solutions. I feel really relieved because I have finally found a truly caring dentist.

waardering
Reactie van/namens: MID Tandartsen

Beste Vanessa, bedankt voor je mooie compliment hier streven we naar.

Jeroen verhoef 06 Jun 2019 - 16:55

Al jaren prima geholpen. Meer zelfs dan je mag verwachten. Nooit stress in de tent. Voor ons hele gezin(5pers.) fijn. Wij zullen nooit van tandarts veranderen, ondanks dat we in hoofddorp wonen. 15 minuten rijden via de n201...

(Translated by Google)
Been very helpful for years. Even more than you might expect. Never stress in the tent. Nice for our whole family (5 people). We will never change dentists, even though we live in Hoofddorp. 15 minutes drive via the n201...

Patrizia Fiorenza 20 Apr 2019 - 17:13

Ik heb veel tandartsen gehad maar nog nooit zo'n fijne als de MID Amstelveen. Vriendelijk, professioneel en een zeer fijne en leuke sfeer. Naar de tandarts gaan is nooit leuk, maar hier kom ik met plezier! Warm welkom al bij de receptie gevolgd door geweldige tandartsen en specialisten. Ze nemen allemaal de tijd voor je en ze werken precies en zeer professioneel. Ik heb facings laten plaatsen en vond het zeer spannend. Er werd goed uitgelegd wat er ging gebeuren en herhaaldelijk gevraagd of alles goed ging. Ik ben zeer tevreden over het resultaat en de nazorg. Altijd behulpzaam en altijd bereikbaar. Ik zou deze praktijk absoluut aanraden!

(Translated by Google)
I have had many dentists but never one as nice as the MID Amstelveen. Friendly, professional and a very nice and fun atmosphere. Going to the dentist is never fun, but I enjoy coming here! Warm welcome at reception followed by great dentists and specialists. They all take the time for you and they work precisely and very professionally. I had veneers placed and found it very exciting. It was well explained what was going to happen and repeatedly asked if everything went well. I am very satisfied with the result and the aftercare. Always helpful and always available. I would absolutely recommend this practice!

vishal bokaria 15 Mrt 2019 - 19:02

These guys are absolute cheats. They gave an initial estimation that everything is covered under insurance for the treatment. And after the treatment they send me a bill of 200 euros. Absolutely unethical company and is run by money making mafia. Totally not recommend them.

waardering
Reactie van/namens: MID Tandartsen

Dear Sir, we regret to see that despite our advice to get informed at your insurance provider about what gets covered you failed to do so. We could not possibly be held accountable for a lack of insurance.
We abide by professional work ethic and we hope you respect that.
Respectfully MID

Irina Klymko 04 Feb 2019 - 09:03

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: MID Tandartsen

Dear Ms Klymko , according to our administration you are not our patient neither you visited our practise in Amstelveen. We would like to know the reason for your poor rating so that we can improve our service in the future .
MID team Amstelveen

rudyjan1 09 Jan 2019 - 13:59

Een geweldige praktijk met zeer ervaren en gedreven personeel. Ik geef 5 sterren, maar als het mogelijk zou zijn gaf ik er 10!

(Translated by Google)
A great practice with very experienced and driven staff. I give 5 stars, but if it were possible I would give 10!

D. 21 Dec 2018 - 11:15

Deze Google-recensie is zonder tekst

Nóra Mihályi 03 Dec 2018 - 16:37

Professional and friendly staff. I was lucky enough to get same day appointment for my urgent problem just after moving to Amstelveen. Since then, I joined to this practice with my whole family.

M 22 Aug 2018 - 03:29

Deze Google-recensie is zonder tekst

Dane Dalmeijer 19 Nov 2017 - 14:47

Deze Google-recensie is zonder tekst

Mike 02 Jan 2017 - 15:16

Too much money oriented, no care on the health of teeth at all, a few examples:
-Making too often and much X-ray fotos.
-Applying too much fluoride paste, which is costly and not seems to be helpful at all.
-Already receiving a consulting bill, just by asking a few questions on possibility of doing some special treatment.

Henk Koningen 31 Okt 2016 - 09:42

Vanaf de eerste behandeling ben ik prima geholpen en alles is perfect gelopen hartelijk dank.

(Translated by Google)
From the first treatment I received excellent help and everything went perfectly, thank you very much.