Academisch Centrum Tandheelkunde Amsterdam (ACTA)

Gustav Mahlerlaan 3004, 1081LA Amsterdam
Neemt patiënten aan
Praktijk gegevens aanpassen (Alleen voor praktijk eigenaren)
Tandarts
5.5
Google
3.2
Zorgkaart
8.5
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    6:00 - 22:00
  • arrow dinsdag
    6:00 - 22:00
  • arrow woensdag
    6:00 - 22:00
  • arrow donderdag
    6:00 - 22:00
  • arrow vrijdag
    6:00 - 21:00

 

Het Academische Centrum Tandheelkunde Amsterdam (ACTA) is het samenwerkingsverband van de ...

ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Orthodontie
  • Kindertandheelkunde
  • Cosmetische tandheelkunde
  • Geriatrische tandheelkunde/ouderen
  • Kaakgewrichtsklachten / gnathologie
  • Gehandicapte patiënten

MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)

tandarts
Tandarts
BIG nummer: 69022546002
tandarts
Tandarts
BIG nummer: 49029142802
tandarts
Tandarts
BIG nummer: 09927500802
tandarts
Orthodontist
tandarts
Tandarts
BIG nummer: 29022856002
tandarts
Tandarts
BIG nummer: 09924102702
tandarts
Tandarts
BIG nummer: 19055761102
tandarts
Tandarts
BIG nummer: 19050661102
tandarts
Tandarts
BIG nummer: 99915495402
tandarts
BIG nummer: 19926813802
tandarts
Tandarts
BIG nummer: 79921644102

Faciliteiten

  • Mondhygiënist(e) aanwezig
  • Toegankelijk voor rolstoelen
  • Parkeergelegenheid (Betaald)
  • Cone beam CT-scan (3D) aanwezig
5.5
3.2
8.5
waardering icon
Jenny K 02 Mei 2024 - 00:33 Review voor de praktijk
Het gaat hier specifiek om meneer Feilzer en de directie van ACTA. Houden zich niet aan de afspraak, zijn niet objectief, onkundig, onprofessioneel, hebben zeer gebrekkige klachtenprocedure (zijn niet aangesloten bij de KNMT!), voeren grensoverschrijdend gedrag (beledigen)! en lossen zelf veroorzaakte klachten niet op maar sturen je domweg door naar de SGIM (om hun ellende/ zooi op te lossen). Maken de situatie ook nóg erger i.p.v. oplossen. Ik kwam specifiek voor een second opinion van mijn slechte kronen en werd door de zeer bevooroordeelde meneer (Feilzer) gezien, die mij direct al beledigde en mijn tanden "pianotoetsen" noemde! (ik heb al een complex door de slechte kronen, hoef niet nog meer beledigd te worden en een complex aangepraat te krijgen!) Ook hield deze meneer zich niet aan de afspraak en heeft een rapport vol verwijten richting mij opgesteld en zonder mijn toestemming deze doorgestuurd naar mijn tandarts. Dit allemaal gebaseerd op zijn eigen vooroordelen en dus geen feiten, dit heb ik deze meneer al tijdens het consult uitgelegd, maar er werd niet geluisterd. Meneer Feilzer is enorm anti kronen en bleken, in mijn opinie is deze meneer absoluut ongeschikt voor een objectieve second opinion consult over kronen. Maar de directie blijft stil en houd een hand boven het hoofd van deze meneer (want zwijgen is immers toestaan), er heerst dus ook een enorme vriendjespolitiek! Er is een reden waarom de google reviews uit staan van ACTA. (blijkbaar zijn er te veel eerlijke, negatieve reviews). Ik heb correctie van het rapport geëist met alleen feitelijke bevindingen over mijn kronen (waar ik daadwerkelijk voor kwam), maar meneer Feilzer weigert dit en vind dat zijn rapport "voldoende" is. Dit is nonsens en voor mij onaanvaardbaar! Het klopt simpelweg niet en is niet op feiten gebaseerd. Klachtprocedure heeft weinig uitgehaald, omdat meneer Feilzer mij wekenlang bleef negeren en zelf met de klachtenambassadeur de klacht 'behandelde'. Een slager die zijn eigen vlees keurt dus, lekker objectief! Je wordt als gedupeerde totaal niet gehoord of serieus genomen bij ACTA, er gaat veel fout en ze zijn niet bereid hun fouten te herstellen en/ of passende excuses te maken. Zo ga je NIET om met mensen. Tijdens de röntgenfoto's kwam het apparaat te hard tegen mijn kroontand aan (auw!), de factuur klopte vervolgens niet, het rapport was een opsomming subjectieve aannames van Feilzer, klachtenprocedure is allesbehalve objectief en de directie interesseert dit allemaal niks! Ik kan een klachtprocedure starten bij de SGIM volgens de directie! Er is geen zelfreflectie of verantwoordelijkheidsgevoel. Dit is bizar slecht en zorgelijk, omdat ze wisten dat ik juist bij hun kwam voor de slechte kronen waarvoor er al een KNMT/ SGIM klachtenprocedure loopt. Dus in plaats dat ze mij helpen oplossen (d.m.v. objectief en professioneel rapport), hebben ze nóg meer ellende veroorzaakt en voor nóg een klacht bij de SGIM gezorgd. Schrijnend van een zogenaamd 'academisch centrum tandheelkunde'! GA HIER NIET NAARTOE, GA NAAR EEN ANDER DIE WEL AFSPRAKEN NAKOMT, KUNDIG, RESPECTVOL EN OBJECTIEF IS.
Duidelijke uitleg
1
Behandeltijd
1
Is deskundig
1
Aanbeveling
1
1.0
waardering icon
Gilles 07 Jan 2024 - 02:45 Review voor de praktijk
Onprofessioneel en intern ontzettend slecht.
Duidelijke uitleg
1
Behandeltijd
1
Is deskundig
1
Aanbeveling
1
1.0
waardering icon
AJ de Wind 04 Jan 2022 - 22:32 Review voor de praktijk
je wordt hier bijzonder goed geholpen vroeger was ik echt bang naar acta ga ik met plezier zorgen wel dat je geen pijn hebt
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0