Qyom Tandartsen
Openingstijden
-
maandag7:30 - 20:00
-
dinsdag8:30 - 17:00
-
woensdag8:30 - 17:00
-
donderdag7:30 - 17:00
-
vrijdag8:30 - 17:00
V.I.P.
De Qyom Tandartsengroep in Amsterdam heeft een eigen behandeling genaamd: V.I.P. Het staat bij ons voor Verzorging, Indicatie en Preventie. Deze unieke behandeling voeren wij al sinds 1986 uit en al onze patiënten hebben er niet alleen veel plezier van, ook heel veel baat bij. Dit geldt voor zowel de volwassenen als de kinderen.
Halfjaarlijkse controle
Halfjaarlijks wordt er door de preventiemedewerker van Qyom samen met de tandarts een controle uitgevoerd. Bovendien vindt er een uitgebreid verzorgingsprogramma plaats. Plak en tandsteen worden verwijderd, tanden en kiezen worden gepolijst, pockets worden gecontroleerd en de bloedingsneiging van het tandvlees wordt gecheckt. Daarnaast worden er eventueel röntgenfoto’s gemaakt.
Persoonlijk dossier
Al deze informatie wordt digitaal opgeslagen in het persoonlijke dossier van de patient bij de Qyom Tandartsengroep. Zonodig wordt er na deze behandeling samen met de tandarts een vervolgplan gemaakt en worden uw (technisch, functionele en esthetische) wensen doorgenomen. Wij doen er alles aan om samen met u uw mond in topconditie te houden. Wij nemen nog nieuwe patienten aan!
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Angst behandeling
- Facings
- Tanden bleken
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
- Kaakgewrichtsklachten / gnathologie
- Kleine kaakchirurgische ingrepen
- Kaakchirugie
MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Vroege afspraak mogelijk
- Avond behandeling mogelijk
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Parkeergelegenheid (Betaald)
- Spoed
Paginering
Al meer dan 20 jaar in zeer goede handen bij deze praktijk :)
(Vertaald door Google) Sinds 2008 maak ik gebruik van de diensten van Qyom Tandartspraktijk, ze zijn altijd behulpzaam en professioneel. En ik ben blij met de resultaten.
(Origineel)
Since 2008 I am using the services of Qyom Tandartspraktijk, they are always helpful and professional. And I am happy with the results.
(Vertaald door Google) Redelijk duur, niet transparant over hun prijzen, de geleverde service is ondermaats in vergelijking met andere praktijken en ze hebben hoge late vergoedingen.
(Origineel)
Fairly expensive, not transparent about their prices, the service provided is subpar relatively to other practices, and they have steep late fees.
Na lang twijfelen de stap gezet om facings van composiet te laten plaatsen.Op advies van een vriendin kwam ik bij Qyom terecht en werd Nico mijn behandelaar. Ik heb de hele procedure als prettig ervaren en het resultaat is mooi. Nico en zijn assistent zijn rustig, deskundig en luisteren goed naar mijn wensen.
Dank je Kim, wat leuk dat je ons zo waardeert. Maakt onze dag nog beter. groet Nico ook namens mijn team
Een erg vakkundige en betrouwbare Tandartsenpraktijk. Voel me altijd erg op mijn gemak en dat terwijl ik niet de grootste fan ben van de tandarts. Ze nemen de tijd voor je en werken ontzettend professioneel. Absoluut een aanrader!
Dank je Benjamin voor je compliment. Altijd fijn om te horen dat we goed bezig zijn.
Oeps, mijn kroon kwam plotseling los te zitten en na 2 dagen kwam deze compleet los. Even schrikken want vakantietijd en overal personeelskrapte en onderbezetting. Mijn opluchting was dan ook groot toen de vriendelijke receptioniste van Qyom aangaf dat ik al de volgende dag terecht kon bij Nico Bezuur, mijn vaste tandarts sinds jááááren. De kroon zat er al een tijdje (1998!) en bleek aan vervanging toe. Had absoluut niet verwacht dat dat dezelfde dag nog geregeld kon worden maar door een uitgevallen afspraak van een andere patiënt kon ik direct geholpen worden! Nogmaals mijn dank voor deze slagvaardige, professionele, pijnloze en patiëntvriendelijke behandeling. Mooi teamwerk ook Nico en Larissa!
Wat een mooi compliment Caroline, dank je. Je bent een geluksvogel dat precies zo'n afspraak meteen achter jou in de agenda niet kon komen. Het is zeker ons doel om iemand snel te helpen. We bellen ook wel eens een andere patient op, bijvoorbeeld van de volgende dag zonder urgente behandeling, om te vragen of die het ook prima vindt een weekje later te komen. Als we het even goed uitleggen dan vinden we met elkaar altijd wel een oplossing. Wij zijn ook gelukkig met een hechte groep van hele aardige patienten zoals jij die bereid zijn iets voor een ander te doen. Groet Nico
Erg blij met dhr. Gravemaker. Snelle behandeling en mooie praktijk!
Dank je Melissa.Wij zijn ook trots op onze praktijk en het mooie gebouw waar wij in mogen werken.
(Vertaald door Google) Zeer goede tandarts: aardig personeel, klantvriendelijk, goede service. Al met al een geweldige ervaring!
(Origineel)
Very good dentist: nice personnel, customer friendly, great service. All in all a great experience!
(Vertaald door Google) Bedankt voor je lieve woorden. Deze complimenten bevestigen dat we op de goede weg zijn. Je hebt ons vandaag een extra glimlach bezorgd.
(Origineel)
Thank you for your kind words. These compliments confirm that we are on the right track. You gave us an extra smile today.
Top geholpen door Qyom. Dhr. Gravemaker is heel professioneel en hielp mij goed tijdens en na de behandeling. Aanrader!
Fijn dat je ons deze waardering geeft.
Goede tandarts, mooie praktijk.
Veel onnodige behandelingen gehad hier. Dat is het verdienmodel van deze tandartspraktijk. Overgestapt naar een andere tandarts en ineens heb ik vrijwel geen gaatjes meer. Mijn jaarlijkse tandartskosten zijn sindsdien met 80% gedaald.
Wat vervelend dat u zo over ons denkt. Heeft u wel onder uw eigen naam met ons contact opgezocht? Dit vraagt goed onderzoek of de tandartsen het wel met elkaar eens zijn. Wij doen nooit onnodige behandelingen. Echt nooit!!! Onze praktijk heeft een hele hoge naam als het gaat om preventie en grondig onderzoek. Door regelmatige controle worden kleine beginnende gaatjes bij ons zorgvuldig gevolgd. Dat betekent niet alleen wachten tot het mis gaat. Met de juiste adviezen, goed onderhoud, regelmatig onderzoek, verhoging van de preventie en verbeteren van het voedingspatroon, kunnen we juist beginnende gaatjes vaak weer stabiel laten regenereren. Dat u na ons geen behandeling meer nodig hebt kan ook betekenen dat wij ons werk goed hebben gedaan, en dat de risico's goed zijn aangepakt. Dit probleem dat u benoemt gaat bijna altijd over onvolledige communicatie en dat is ons met elkaar kennelijk niet goed gelukt. Dat spijt ons want daar zijn wij intensief toe opgeleid. U kunt ons daar wel de kans toe geven, dat is lastig onder deze voor ons anonieme naam. Als u uw naam bekend maakt kunnen we de dossiers teruglezen, contact opnemen en alsnog met elkaar in balans komen. Ook al bent u bij ons vertrokken dan is het toch belangrijk helderheid te hebben met elkaar en elkaar te begrijpen. Boosheid moet niet blijven hangen en iemand pijn doen zonder naam erbij is niet sterk en veroorzaakt verdriet en onmacht.Vriendelijke groet Nico Bezuur tandarts
At the beginning I was really happy with the dentist, and I can say honestly, he is really good, I have to admit it, unfortunately the place he works, it's not, I was also happy with the first dental hygienist, even when for me is really strange the way it works, because normally I am always attended by my dentist, but ok, later they changed my dental hygienist without telling me, the new person was ok, not my favourite, but later they changed again for one really bad, without telling me. They charge me for thing I didn't ask for. A week later after a treatment, the filling was broken, I sent an email to ask if they could repair what they did a week ago, they call me, I made the appointment, and for my surprise, I was attended by the hygienist to make a control and cleaning.. what?! I ask her about the email and she said , well we have to make another appointment! Unbelievable! New appointment and guess what, with another dentist. of course I have to pay again. This place is awful, the women in front desk are very rude an unpleasant. And the prices are overrated, hygienist rate as a dentist...I will search for another place, for sure much better. This one only take you money...
(Vertaald door Google)
In het begin was ik erg blij met de tandarts, en ik moet eerlijk zeggen, hij is echt goed, ik moet het toegeven, helaas is de plek waar hij werkt niet zo, ik was ook blij met de eerste mondhygiënist, zelfs toen voor ik vind het echt vreemd hoe het werkt, want normaal word ik altijd bijgewoond door mijn tandarts, maar ok, later veranderden ze mijn mondhygiënist zonder het mij te vertellen, de nieuwe persoon was ok, niet mijn favoriet, maar later veranderden ze weer voor een echt slecht, zonder het mij te vertellen. Ze brengen me kosten in rekening waar ik niet om heb gevraagd. Een week later na een behandeling was de vulling kapot, ik heb een mail gestuurd om te vragen of ze konden repareren wat ze een week geleden hebben gedaan, ze bellen me, ik heb de afspraak gemaakt, en tot mijn verbazing werd ik bijgewoond door de mondhygiënist om een controle maken en schoonmaken.. wat?! Ik vraag haar naar de e-mail en ze zei, we moeten nog een afspraak maken! Ongelooflijk! Nieuwe afspraak en raad eens, bij een andere tandarts. natuurlijk moet ik weer betalen. Deze plek is verschrikkelijk, de vrouwen bij de receptie zijn erg onbeleefd en onaangenaam. En de prijzen zijn overschat, het tarief van een mondhygiënist als tandarts... Ik zal een andere plek zoeken, zeker veel beter. Deze kost je alleen maar geld...
Dear Joselin, thank you for your reply. If this was our experience, we would feel disappointed too. It is not our policy to change dentist or oral hygienist. If it is urgent we act as a team and then it is possible that for one appointment you could be helped by another. Afterwards back to your own dentist and hygienist again. Why does it look as if everything we stand for went wrong in your case!!! In your file we can find that we tried to understand each other but obviously we did not succeed. The least we will do is learn from your complaint. We will do our utmost best to make sure that this feeling will never happen to another patient again. It hurts but through your detailed complaint we can and definitely shall improve our service to our clients. The one lesson we can see is..
If a patient is unhappy or angry stand with and next to the patient, understand why he or she is angry, don't get angry yourself or step over it, even if you feel that the complaint is not true or fair considering the hard work we do. The goal is solve it, if that doesn't work try again and again. Change your strategy and try again and again. If nothing works, agree to disagree and thank the patient for the honesty. That is one of our missions in being a professional. Hope you found an office that feels good for you.
(Vertaald door Google)
Beste Joselin, bedankt voor je antwoord. Als dit onze ervaring was, zouden we ons ook teleurgesteld voelen. Het is niet ons beleid om van tandarts of mondhygiënist te veranderen. Als het dringend is treden we op als team en dan is het mogelijk dat u voor de ene afspraak door een andere geholpen wordt. Daarna weer terug naar je eigen tandarts en mondhygiënist. Waarom lijkt het alsof alles waar we voor staan in jouw geval fout is gegaan!!! In uw dossier kunnen we terugvinden dat we geprobeerd hebben elkaar te begrijpen, maar dat is duidelijk niet gelukt. Het minste wat we zullen doen is leren van uw klacht. We zullen ons uiterste best doen om ervoor te zorgen dat dit gevoel nooit meer bij een andere patiënt zal gebeuren. Het doet pijn, maar door uw gedetailleerde klacht kunnen en zullen we onze service aan onze klanten verbeteren. De enige les die we kunnen zien is..
Als een patiënt ongelukkig of boos is sta met en naast de patiënt, begrijp waarom hij of zij boos is, word niet zelf boos of stap er niet overheen, ook al vindt u de klacht niet waar of eerlijk gezien het harde werk wij doen. Het doel is om het op te lossen, als dat niet werkt, probeer het dan opnieuw en opnieuw. Verander je strategie en probeer het opnieuw en opnieuw. Als niets werkt, ga dan akkoord om het oneens te zijn en bedank de patiënt voor de eerlijkheid. Dat is een van onze missies als professional. Ik hoop dat je een kantoor hebt gevonden waar je je goed bij voelt.
Geweldige esthetische opknapbeurt met een heel natuurlijk resultaat.
Dank je Mirjam voor je mooie compliment en je vertrouwen. Ik zal je geen geheim vertellen...esthetic redesign behoort tot mijn allergrootste passies als tandarts. Groet Nico
Professioneel bedrijf, vriendelijke en behulpzame mensen en een vlotte afspraak als het echt nodig is. Mijn wortelkanaalbehandeling is top verlopen. Een echte aanrader als je goed geholpen wil worden.
All staff here is friendly and knowledgeable. I come to this dental practice for about 40 years now with some breaks in between to other practices when i lived too far away. But this place is the best.
(Vertaald door Google)
Al het personeel hier is vriendelijk en deskundig. Ik kom nu zo'n 40 jaar naar deze tandartspraktijk met wat pauzes tussendoor naar andere praktijken toen ik te ver weg woonde. Maar deze plek is de beste.
Zeer vakkundige, fijne en professionele tandartspraktijk. Voel me er ontzettend op mijn gemak (na heel wat andere tandartsen te hebben versleten...)
Ronald Gravemaker raad ik iedereen aan!
Top tandartsen praktijk. Ronald Gravenmaker is een zeer geduldig en kundig tandarts. Zeker aan te bevelen!
Dank je wel!
Fantastisch geholpen door endodontoloog Dhr. Gravemaker, hij verloste mij van mijn kiespijn! Waar andere endodontologie praktijken me lieten weten dat het toch echt wel 3 tot 6 weken ging duren voor ze me konden behandelen, zorgde de aardige medewerkers van Qyom ervoor dat ik binnen 5 dagen in de stoel zat. Alle lof voor deze tandartspraktijk!
Dank je wel Mirjam!
A practice with extremely unhelpful, unfriendly, rude staff with strange policies. Making an appointment with my dentist feels like making an appointment with the president. They love tricking you into having basic checks by the mondhygiënist and charging you as if she’s a dentist. Making money seems to be prioritized over satisfying customers.
(Vertaald door Google)
Een praktijk met uiterst onbehulpzaam, onvriendelijk, onbeschoft personeel met vreemd beleid. Een afspraak maken met mijn tandarts voelt als een afspraak maken met de president. Ze vinden het heerlijk om je te misleiden om basiscontroles door de mondhygiënist te laten doen en je te laten betalen alsof ze een tandarts is. Geld verdienen lijkt voorrang te krijgen boven het tevreden stellen van klanten.
Mijn gebit vertrouw ik volledig toe aan Nico Bezuur. Een deskundige tandarts waar ik al sinds de jaren 90 kom. Bij alle behandelingen of afspraken is er ruimte voor inspraak met helderheid en duidelijkheid als gevolg. Bij angst of pijn wordt je menselijk opgevangen. Klasse!
Fantastic staff and level of expertise!
(Vertaald door Google)
Fantastisch personeel en niveau van expertise!
Thank You Nina for your very kind words.
(Vertaald door Google)
Dankjewel Nina voor je zeer vriendelijke woorden.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dank je wel Hendrik
Een mooie praktijk in hartje Jordaan. Ik ben vriendelijk en zeer deskundig geholpen. Aanrader!
Kom hier al sinds de basis school als ik me niet vergist brn super te vrede.
Dank je wel Patrick!
Wortelkanaalbehandeling gehad van dhr. Gravemaker. Komt op mij over als zeer vakkundig! Neemt uitgebreid de tijd voor je als dat nodig is, en belt de dag na de ingreep op om te vragen hoe het gaat.
Dank je wel Boris!
Er zijn meerdere tandartsen, de mijne is zeer deskundig. Grote groepspraktijk.
👍🏻🙏🏻
Beste tandartsen en mondhygiënisten praktijk van Amsterdam.
Fijn om te horen, Joop. Groeten van team Qyom
Nadat een kroon afbrak voor een tweede keer, na een jaar van plaatsing, er 'simpel' werd gezegd dat ik wéér een nieuwe moest zetten voor het volledige bedrag. Terwijl je ervan uit kan gaan dat zoiets minimaal 5 jaar blijft zitten. Ze bieden geen garantie en zijn alleen maar uit op winst. Afrader.
Helaas klopt uw bericht niet en probeert u hiermee ons in een kwaad daglicht te zetten. Als u meer informatie wilt, kunt u ons natuurlijk benaderen. Ook hebben we een klachtenprocedure, mocht u het ergens niet mee eens zijn. Dat zal eerder wat oplossen dan deze wijze. Mvg, team Qyom
Not a patient friendly but very commercial practice. They won't help you if you do not book check-up sessions periodically. Advise unnecessary treatments, in one month period they did twice teeth cleaning, unnecessary x-ray films. Advised replacing existing fillings although it was not necessary (second opinion by another dentist).
(Vertaald door Google)
Geen patiëntvriendelijke maar zeer commerciële praktijk. Ze helpen je niet als je niet periodiek een controlesessie boekt. Adviseer onnodige behandelingen, in een maand tijd twee keer tandenpoetsen, onnodige röntgenfilms. Geadviseerd om bestaande vullingen te vervangen terwijl dat niet nodig was (second opinion door een andere tandarts).
I went there in may for to do an estraction of 2 teeths. Instead to tell me that they were too busy and the dentist was going in holyday,they very soon made a very deep cleaning.After this? Nothing!!!!after almost 2 months i can have extraction at the end of july!Honesty and respect are so important in the life....in the while i lost naturally 1 teeth,waiting theme!!!Terrible experience,i only wont to forget!Enjoy the holyday(to my face)☺
(Vertaald door Google)
Ik ging daar in mei heen voor een estractie van 2 tanden. In plaats van me te vertellen dat ze het te druk hadden en dat de tandarts op vakantie was, maakten ze al snel een zeer grondige reiniging. Hierna? Niets!!!!na bijna 2 maanden kan ik eind juli een extractie krijgen!Eerlijkheid en respect zijn zo belangrijk in het leven....in die tijd ben ik op natuurlijke wijze 1 tand kwijtgeraakt,wachtend thema!!!Verschrikkelijke ervaring,ik gewoon niet vergeten! Geniet van de vakantie (in mijn gezicht) ☺
Dhr. Gravemaker heeft een wortelkanaal behandeling bij mij gedaan op aanraden van mijn eigen tandarts.
Voordat de afspraak plaats vond heb ik een begroting van de behandeling ontvangen, na mijn akkoord te hebben gegeven is de afspraak ingepland.
Op de dag van behandeling kreeg ik een zeer nette uitleg.
Dhr. Gravemaker en zijn assistente hebben er voor gezorgd dat ik mij erg op mijn gemak voelde en waren erg vriendelijk.
Een dag na de behandeling ben ik opgebeld om te vragen hoe het met mij ging na de behandeling, zeer goede nazorg!
Dank je wel Raven!
“
Ronald Gravemaker is al jaren mijn tandarts, de behandelingen ervaar ik als zeer prettig ben erg tevreden hij is heel vakkundig.
”
Ik kom al jaren bij deze tandartspraktijk en ben erg tevreden. Personeel is altijd vriendelijk en de behandelingen worden zeer professioneel uitgevoerd. Een echte aanrader!
Dank je wel Claudia!
Geweldige ontvangst bij de receptie van Qyom , na wat formulieren ingevuld te hebben gelijk naar de behandelkamer. Daar werd ik op mijn gemak gesteld door zeer uitgebreide uitleg , door zowel assistent Tatjana als tandarts , Ronald Gravenmaker. De behandeling was pijnloos en zeer professioneel . Ik kan deze praktijk aan iedereen aanbevelen en krijg een dikke 9 Plus.
Dank je wel Andrew!
Tja daar lag ik weer op de stoel van Nico Bezuur, al decennia mijn vaste tandarts. Alleen maar goede behandelingen gehad van die betrouwbare vakman. Gebruikmakend van de modernste technieken en methoden wordt mijn gebit perfect onderhouden. Eigenlijk meestal door de mondhygiëniste. Af en toe komt Nico eraan te pas, zoals vandaag; er moet een kroon gezet worden. Na ruim een uur sta ik weer buiten met een nieuwe zonder een centje pijn. Het is een hele geruststelling als je je gebit aan zo iemand kunt toevertrouwen.
Dank je wel Olivier!
(Vertaald door Google) Uitstekende tandarts - hoge normen en vriendelijk personeel.
(Origineel)
Excellent dentist - high standards and friendly staff.
(Vertaald door Google) Bedankt Stefan!
(Origineel)
Thank you Stephen!
ik kom al 28 jaar bij nico bezuur tandarts zeer tevreden wil geen ander en vakman en mooie praktijk en wat heel fijn is als kroon nodig is in een dag klaar
Dank je wel Karin!