Tandartsspoedpraktijk Amsterdam - OLVG oost
Oosterpark 9 -, 1091AC Amsterdam
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
zondag:15 - 23:45
-
maandag:15 - 23:45
-
dinsdag:15 - 23:45
-
woensdag:15 - 23:45
-
donderdag:15 - 23:45
-
vrijdag:15 - 23:45
-
zaterdag:15 - 23:45
De Praktijk is 24 uur per dag en 7 dagen per week beschikbaar, dus óók in de weekenden en vakanties.
MEEST VOORKOMENDE SPOEDBEHANDELINGEN
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)
Faciliteiten
- Vroege afspraak mogelijk
- Avond behandeling mogelijk
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Afspraken in weekend mogelijk
- Parkeergelegenheid (Betaald)
- Spoed
- 24/7-365
Deze Google-recensie is zonder tekst
👍
Ben gisteren zeer goed geholpen door Wesley Do samen met 2 superlieve assistente. Kundig en pijnloos heeft dit team mijn geholpen met probleem wat ik had aan een kies.
Beste Patrick - dank voor je compliment!
(Vertaald door Google) Ik ben zeer dankbaar voor de service van het OLVG spoedtandarts team dat vriendelijk en bekwaam was en mijn overmatig bloedingsprobleem na implantaten en hechtingen behandelde.
(Origineel)
I am very grateful for the service provided by the OLVG spoedtandarts team which was friendly and competent and dealt with my excessive bleeding problem following implants and stitches.
(Vertaald door Google) Geachte heer Fountain, blij dat we u konden helpen.
(Origineel)
Dear Mr Fountain - happy we could be of help.
Fijne, lieve tandarts. Ik was heel angstig maar ze hielpen mij erdoorheen. Was het uur rijden meer dan waard! Heel erg bedankt 🥰
Blij dat onze medewerkers je goed konden helpen.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dank!
Toen ik belde met vreselijke kiespijn tegen 17.00u op een vrijdagmiddag, kon ik een uur later al terecht. Helder werd mij uitgelegd wat de opties waren: het trekken van de kies of een wortelkanaalbehandeling. Op basis van de prognose en mijn financiele situatie koos ik voor het eerste. De rekening was schappelijk (120 euro). Had ik gekozen voor de eerste optie dan waren de kosten aanzienlijk hoger geweest maar was de noodzakelijke tweede behandeling gratis geweest bij ACTA. Kortom: vijf sterren
Geachte heer Van Laar,
Dank voor je positieve feedback!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dank!
Wat een vriendelijk en lief personeel werkt hier. Eerst al heel vrolijk en behulpzaam aan de telefoon. Er was wat onduidelijkheid, maar dat losten zij voor mij op en werd keurig en vlot teruggebeld. Ook bij de praktijk werd ik goed ontvangen. Alles werd uitgelegd en laten zien. Als je dan toch naar de tandarts moet dan wil je hierheen.
Geachte heer Moenis - dank voor positieve feedback!
De spoed tandarts kliniek is wederom weer een leuk verdienmodel. Jonge tandarts.. wellicht nog student. Keek 2 seconden in mijn mond en natuurlijk een foto maken, want dan kunnen we de kosten opvoeren. Verkeerde diagnose zo uit het duimpje gezogen. En mij met veel pijn naar huis gestuurd met pijnstillers om vervolgens maandag naar mijn eigen tandarts te zijn gegaan en daar onder verdoving een abces verwijderd. En 2 dagen later eeer terug. Tandarts langer gebleven. En daarvoor maar 44,00 in rekening gebracht. Spoedkliniek 75,00 plus parkeerkosten en 1,5 gewacht. mails verstuurd voor verzoek terugboeken ivm verkeerde diagnose. Niets meer vernomen.
Geachte mevrouw Van de Kar,
De tandarts heeft inmiddels op uw klacht gereageerd en diagnose en opties aan u uitgelegd. Bij vragen kunt u ons ook altijd bellen.
Erg vriendelijk en professioneel personeel.
👍
(Vertaald door Google) Snelle afspraak, de tandartsen waren zeer professioneel en vriendelijk, en mijn probleem werd in een recordtijd opgelost! Ik zal een langdurige oplossing moeten zoeken bij mijn eigen tandarts, maar ze hebben pas over een week of twee tijd. Echt onder de indruk van hun kennis en communicatie over mijn probleem. Bedankt voor de geweldige hulp!
(Origineel)
Quick appointment, the dentists were very professional and friendly, and my problem was taken care of in record time! I'll have to get a long-term fix at my own dentist, but they won't have time for another week or two. Really impressed with their knowledge and communication about my issue. Thanks for the great help!
Geachte heer Hageman,
Dank voor voor uw positieve feedback! Belangrijk voor ons team omdat af en toe terug te horen 👍
Hartstikke lieve mensen. Heel mee levend en kan niet anders zeggen dan kwaliteit zorg. Als voormalig tandartsassistente was ik hartstikke tevreden van de manier van handelen.
Dank voor compliment! Extra bijzonder omdat je kennis van zaken hebt
Hoewel ze erg uitliepen hebben ze me uiteindelijk toch zeer kundig geholpen. Dank daarvoor.
Fijn te horen dat je goed geholpen bent. Soms lopen we inderdaad uit doordat er acuut spoedgeval tussendoor gezien moet worden
Werd 's nachts zeer goed geholpen aan schade aan mijn gebit als gevolg van een fietsongeluk. De dienstdoende tandartsen die voor mij werden ingevlogen waren vriendelijk, duidelijk en kundig. Het was een enorme geruststelling voor mij dat mijn voortanden weer rechtgezet kon worden!
Beste Soek Yi,
Ik zal je compliment doorgeven aan dienstdoende tandarts van die nacht. Blij dat we je goed geholpen hebben (ook snachts)!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Geachte heer Van Klaveren - fijn dat u tevreden bent met onze zorg!
Hg,
Christopher
Deze Google-recensie is zonder tekst
🙏
Ik ben met een gebroken voortand naar de tandartsspoedpraktijk in het OLVG Oost gegaan en ben uitstekend geholpen. De 2 studenten die de tandarts assisteerde gaven mij een veilig gevoel en namen hun werk erg serieus. De tandarts was duidelijk en legde het proces goed uit. Ik ben erg tevreden met mijn nieuwe voortand en kan iedereen aanraden om hier langs te gaan als je acute problemen hebt!
Geachte heer Leemans,
Dank voor je positieve feedback. Extra stimulans voor ons team!
Deze Google-recensie is zonder tekst
👍
de telefonische afspraak verliep zeer vriendelijk en behulpzaam, na 5 uur kon ik al komen
door de tandartsen werd ik vrolijk ontvangen, de kies trekken was pijnlijk maar ik werd voortdurend gerustgesteld en aangemoedigd
door de tandarts en assistent
het was een positieve ervaring
een dikke 10 met een griffel
gegroet Anton Gregoire
Geachte heer Gregoire,
Blij dat ondanks dat het een zware behandeling was u tevreden bent met de behandeling!
(Vertaald door Google) Snelle afspraak, professionele reparatie, goed en vriendelijk personeel. Goede informatie. Echt goed opgelost. Er brak een stuk van mijn tand af, maar deze reparatie was absoluut boven de norm.
(Origineel)
Fast appointment, professional reparation, good and friendly staff. Good information. Really well fixed. A piece of my tooth broke off, but this fix was definately above standard.
(Vertaald door Google) Beste Skill, goed om te horen dat we je hebben kunnen helpen en dat je tevreden bent met ons professionele team!
(Origineel)
Dear Skill - great to hear we could help you and you were happy with our professional team!
Goede tandarts, slechte organisatie.
1 ster gedaan omdat helemaal geen eentje niet kan.
Je dient meteen na de behandeling aan de balie te betalen met PIN.
Dit wordt ook kenbaar gemaakt van te voren, dus geen verrassing
Maar ontvang zelf dan bijna 2 jaar later voor dezelfde behandeling een factuur, met de mededeling dat er nog een bedrag openstaat.
Tevens is de reeds voldane factuur nu in 4 aparte afrekeningen toegezonden via en derde partij.
Welke ondanks aangeleverd bewijs van betaling het bezwaar wordt afgewezen.
De reden wordt dan weer niet kenbaar gemaakt.
Contact erover opnemen is tevens erg lastig en alleen per mail te doen.
Geen aanrader dus aangezien ze de administratie niet op orde hebben en lijken te willen brengen.
Inmiddels opgelost (zie reactie hieronder), wel jammer dat je eerst van het kastje naar de muur gaat.
Geachte heer Mudde,
Wat vervelend dat dit is gebeurt en onze excuses voor ongemak. Onze administratie was bezig met nog openstaande facturen. Als het goed is heeft men het nu voor je opgelost.
Hg, Christopher
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dank voor compliment!
(Vertaald door Google) Helemaal geen noodgeval.
(Origineel)
Not emergency at all.
(Vertaald door Google) Goedenavond meneer Arabadzic,
Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Gezien uw korte bericht niet wat we beter moeten doen?
(Origineel)
Good evening Mr Arabadzic,
Sorry to hear that you are not happy with our service. Given your short message not what we should do better?
(Vertaald door Google) Afspraak gemaakt voor kind om 15:30, nu is 17:00 - wacht nog steeds in de lobby. Maar het bezoek zelf was snel, professioneel en behulpzaam.
(Origineel)
Made an appointment for kid on 15:30, now is 17:00 - still waiting in lobby. But visit itself was fast, professional and helpful.
(Vertaald door Google) Geachte heer Bukov
Het spijt me te horen dat uw meisje gistermiddag zo lang heeft moeten wachten. Omdat we een spoedeisende tandartspraktijk zijn, moest onze tandarts eerder die middag een trauma behandelen dat de vertraging veroorzaakte. Hopelijk heeft onze tandarts uw dochter kunnen helpen?
(Origineel)
Dear Mr Bukov
Sorry to hear that your girl had to wait so long yesterday afternoon. As we are an emergency dental practice our dentist needed to attend to a trauma earlier that afternoon which caused the delay. Hope our dentist was able to help your daughter?
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dank voor je postieve feedback!
Vriendin met ontstoken kaak door paar laatstejaars studenten verteld dat ze het ook niet weten en maar een paracetamolletje extra moet slikken na twee nachten niet slapen van de pijn en koorts. En dan vijftig euro moeten betalen voor de “hulp”. Geen woorden voor.
Bij de tandarts geweest, die was er net zo min over te spreken. Waarom staan er mensen bij de eerste hulp die geen antibiotica mogen voorschrijven? Hartstikke gevaarlijk, niet okee dit.
Geachte heer Kluit, beste Martijn,
Ik kan me goed voorstellen dat uw vriendin vreselijke pijn heeft en dat je dan wil dat er iets aan gedaan wordt. Onze BIG geregistreerde tandartsen gaan echter niet behandelen als ze geen diagnose kunnen stellen. Een verkeerde behandeling is namelijk nog veel erger. Vaak wordt het na 1 of 2 dagen wel duidelijk wat er aan de hand is en kan uw eigen tandarts hopelijk morgen of overmorgen wel een eenduidige diagnose stellen. Ik wens uw vriendin veel sterkte.
Ontzettend goed geholpen.
Dank voor compliment!
Zojuist geholpen bij de spoed tandarts. Er was een voortand vlak boven tandvlees afgebroken. In een rap tempo is alles bekeken opties doorgesproken en een nieuwe voortand gemaakt. Compliment voor de dames voor deze snelle mooie (tijdelijke) oplossing
Dank voor het compliment!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Graag vernemen we wat we beter kunnen doen?
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Soufian - jammer dat je niet tevreden bent. Laat ons weten wat we beter kunnen doen?
Very professional, welcoming and available in cases of emergency. Perfect place to deal with urgent teeth problems.
(Vertaald door Google)
Zeer professioneel, gastvrij en beschikbaar in geval van nood. Perfect adres voor dringende gebitsproblemen.
Thank you for the compliment!
(Vertaald door Google)
Dank je wel voor het compliment!
Is there a Dentist by the name DR.MONIKA GUPTA.
Could anyone help me please
(Vertaald door Google)
Is er een tandarts met de naam DR.MONIKA GUPTA.
Kan iemand me alsjeblieft helpen
There is not a dentist working in our Emergency Dental Practice by that name. Sorry!
(Vertaald door Google)
In onze Tandartspraktijk Spoedeisende Hulp is geen tandarts werkzaam met die naam. Sorry!
Geestig hoe ze hiermee denken de waarheid te kunnen verbergen (zie de screencaps). Via de website van het @OLVG ziekenhuis kan iedereen er simpel achterkomen wie de eigenaren zijn... erg bijzondere werkwijze!!!
Geachte heer Boerterend - wij zijn een tandheelkundige spoeddienst gevestigd in het OLVG, Locatie Oost op de afdeling Mondziekten, Kaak- en Aangezichtchirurgie. Wij zijn dus een echte tandartspraktijk voor noodgevallen. Wij doen de spoeddienst voor verwijzende tandartsen in de avond, nacht en weekend.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Blij dat u tevreden was met onze dienst en de behandeling
Ontzettend onvriendelijke dame bij het maken van een afspraak ivm acute ontstane hevige pijnklachten. Eenmaal bij de tandarts naar huis gestuurd met diagnose; ontstoken tandvlees. Hele nacht zeer pijnlijk geweest, en ondragelijke klachten. Sochtend bij eigen tandarts wortelkanaalbehandeling ondergaan. Volgens tandarts OLVG oost, was er niks aan de hand.
Een zenuwontsteking kan vreselijk veel pijn doen. De dienstdoende tandarts had je heel graag willen helpen gisteravond. Zij kon echter geen duidelijke diagnose stellen. Bij twijfel is het niet goed om een behandeling te starten. Fijn dat je eigen tandarts vanmorgen wel een duidelijke diagnose kon vaststellen en je kon helpen.
Mijn zoon heeft een goede eerste behandeling gehad bij TSP OLVG nadat hij 's-nachts beide voortanden was verloren bij een fietsongeluk. De praktijk was ook bijzonder behulpzaam bij de afhandeling van de declaratie bij de verzekeringsmaatschappij.
Geachte mevrouw Slewe - blij dat we uw zoon snachts konden helpen. Op moment dat echt belangrijk is dat er zo snel mogelijk hulp wordt geboden.
Geweldig dat de kennis en de kunde aanwezig is om van de ondraaglijke pijn af te komen.
Geachte heer Limam - blij dat we je konden helpen!
Zo net geweest in het olvgh oost 2 kanjers van een heren mij gelijk geholpen met 2 tanden die eruit lagen me heel erg keurig netjes en snel geholpen klasse werk mensen met ervaring die weten wat ze doenn..super bedankt..!! Groetjess
Beste Vivi - dank voor compliment! Dit is moment dat het belangrijk is dat je zo snel mogelijk wordt geholpen.
Onbereikbaar
Dank voor je melding. Aangezien we geen storingsmelding hebben gekregen van KPN, kan het misschien zijn dat je 1 hebt gekozen ipv 2 voor afspraak in het OLVG?
Super!
Dank!
Vriendelijk geholpen, en goed geholpen
Dank voor je compliment!
Slechte ervaring hebben we 3 weken terug in het weekend met TSP OLVG gehad. Begint al vreemd met een betaald telefoonnummer. Welke tandartspraktijk gebruikt een betaald nummer!? Dan wordt er uitgelegd dat je alleen geholpen gaat worden als je direct gaat betalen wat ook al vreemd op mij overkwam. Maar niets was zo vreemd als dat de behandeling die mijn partner kreeg werd gedaan door een student! Als we door studenten willen worden behandeld gaan we wel naar de universiteit. Hier is het laatste woord nog niet over gezegd!
Geachte mevrouw Koelma,
Aangezien wij dag en nacht telefonisch bereikbaar moeten zijn, vragen we een kleine bijdrage van patiënten die ons bellen voor de hoge kosten die aan deze dienst verbonden zijn. Net als bij uw eigen tandarts kunt u de kosten van de behandeling indienen bij uw verzekering. We werken alleen met bij voorkeur in Nederland opgeleide en geregistreerde tandartsen. Daarnaast werken er bij ons inderdaad ook veel studenten tandheelkunde als assistent. Ons doel is om iedereen die een spoed tandarts nodig heeft zo goed mogelijk te helpen. Als u een klacht- of vragen heeft kunt u ons emailen op info@tandartsspoedpraktijk.nl dan nemen we zo snel mogelijk contact met u op.
I had a tremendous pain, all my mouth was burning. Calling these characters past midnight caused me another pain. I was rejected, they wouldn't accept me. The guy on the phone told me that since I lived in Almere and my dentist was located there I was supposed to get help from them. I explained that there was no dentist available in my city during the night, as I had called Mondzorg Poli earlier and got that information. Well, the guy just emphasized there was nothing theh could do for me, because my dentist doesn't have a contract with them. Further he advised me to simply wait until the morning and wished me good luck with my dentist. Very sad that contracts and business come before the patient. Also sad that obviously my money didn't seem good enough for them. But the worst thing is that they are publicly lying how they are there to help 24/7 in cases of emergency. It's simply not true!
(Vertaald door Google)
Ik had enorme pijn, mijn hele mond brandde. Het bellen van deze personages na middernacht deed me nog een pijn. Ik werd afgewezen, ze wilden me niet accepteren. De man aan de telefoon vertelde me dat ik, aangezien ik in Almere woonde en mijn tandarts daar was gevestigd, hulp van hen moest krijgen. Ik legde uit dat er 's nachts geen tandarts beschikbaar was in mijn stad, omdat ik eerder Mondzorg Poli had gebeld en die informatie had gekregen. Nou, de man benadrukte net dat hij niets voor me kon doen, omdat mijn tandarts geen contract met ze heeft. Verder raadde hij me aan gewoon te wachten tot de ochtend en wenste me veel succes met mijn tandarts. Heel triest dat contracten en zaken voor de patiënt komen. Ook triest dat mijn geld duidelijk niet goed genoeg voor hen leek. Maar het ergste is dat ze publiekelijk liegen hoe ze er zijn om 24/7 te helpen in geval van nood. Het is gewoon niet waar!
Dear Mrs Krivec,
In case of serious pain you should call the emergency dentist as mentioned on the website and voice-mail of your own dentist in Almere. If they do not respond, you should register a complained with Mondzorgpoli/your dentist. Our service is indeed 24/7 available in Amsterdam, after midnight however our dentist will only return to the hospital in case of a serious trauma or bleeding as explained on our website. Hope this answers your question and hope you are well again.
(Vertaald door Google)
Geachte mevrouw Krivec,
Bij ernstige pijn belt u de spoedtandarts zoals vermeld op de website en voicemail van uw eigen tandarts in Almere. Als zij niet reageren, meldt u dan een klacht bij de Mondzorgpoli/uw tandarts. Onze service is inderdaad 24/7 beschikbaar in Amsterdam, na middernacht zal onze tandarts echter alleen terugkeren naar het ziekenhuis in geval van een ernstig trauma of bloeding, zoals uitgelegd op onze website. Ik hoop dat dit je vraag beantwoordt en hoop dat het weer goed met je gaat.
Deze Google-recensie is zonder tekst
👍
Deze Google-recensie is zonder tekst
Laat ons weten wat we beter hadden kunnen doen?
Vanavond had ik spoedhulp nodig maar de tandarts was ziek, punt!? De telefonist verontschuldigde zich meermaals maar had geen oplossing. Ik moest toch echt geholpen worden waar zij het uiteindelijk ook mee eens waren waarop werd geantwoord dat als ze geen behandelaren hebben naar andere praktijken sturen!? Enige wat ze kon doen was naam van andere praktijk geven. Waarom mijn tandarts naar het OLVG stuurt voor spoed is mij een raadsel. Slecht geregeld daar in het OLVG. 👎
Geachte heer Ter Meulen - onze excuses hiervoor! Helaas worden onze tandartsen ook heel af en toe ziek en is het soms lastig om last minute vervangende tandarts te vinden. Als u niet naar een van onze andere vestigingen in bijvoorbeeld het St.Antonius kunt komen zijn er soms nog andere lokale tandartsen die open zijn.
Deze Google-recensie is zonder tekst
👍
Super slecht! Onvriendelijk! Onbehulpzaam!
Middernacht met ontzettend veel pijn aan mijn kies met een ontsteking heb ik moeten bellen naar de praktijk. De assistent aan de telefoon vond mijn pijn niet eens belangrijk genoeg om erover te overleggen en koos hij ervoor om zo snel mogelijk op te hangen. Hij heeft niet geluisterd naar mijn klacht en verzocht gelijk het volgende; Hij zei dat ik overdag kon bellen voor een afspraak verzoekje, dan zou er overlegd kunnen worden of een afspraak nodig is....👎🏼 Wat een afkeurend en onbehulpzaam gedrag heb ik moeten aanhoren met ook nog verschrikkelijk veel pijn aan mijn gezicht!
Wacht niet met bellen tot het te laat is! Ons reguliere spreekuur eindigd om 2230. Daarna komt onze tandarts alleen nog terug ingeval van ernstig ongeval of heftige nabloeding.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dank!
Vandaag geweest met mijn zoontje van 5....wauw wat een geweldige lieve tandarts en assistent. Super lief, kindvriendelijk, maar vooral heel geduldig en vertrouwd voor mijn zoontje. Hele dikke respect voor jullie... Top vrouwen.. En zelfs heel zorgzaam voor emotionele mama's 😁☺️👍
Hi Sas - dank voor het compliment!
Helpen je niet na 23.00 uur in de avond . Ondanks heftige pijnklachten ( 9 op een schaal van 10 )
Wacht niet te lang met bellen als je pijn hebt! Snachst komen we alleen terug voor ernstige trauma’s of nabloedingen
Geholpen met de laatste pijnlijke verstandskies. Tandarts besprak de opties. Na even wrikken was die er zo uit. Super geholpen. Dankjewel.
Hoi Naomi - dank voor positieve feedback voor ons team!
Vlotte, vriendelijke en adequate behandeling. Erg blij dat ik in het weekend van mijn enorme kiespijn afgeholpen ben.
😃👍
Deze Google-recensie is zonder tekst
-
Gebeld omtrent een losgeschoten spalk.
Kon na 1.5u terecht. Hele vriendelijke en vakkundige medewerkers.
De behandeling was erg betaalbaar.
(De behandeling werd vergoed door mijn verzekering maar alsnog fijn om te weten dat je niet word opgelicht zoals soms bij normale tandartsen/orthodontisten)
😃👍
The service at the clinic was friendly. They found a possible cause for my teeth pain and fixed it without any guarantee of improvement. I requested to be given pain killers for a guarantee of at least not suffering pain; they refused. After the anestesia was gone a pain even worse than before kicked in. I called the hotline and after trying to request a possible solution they VERY RUDELY asked us to stick to the miraculous Paracetamol. We tried in 2 more attemps to express to the that I was having headache, fever and that I puked the medicine. The hot line just told us rudely and with 0 emphaty that "take paracetamol" and that is just teeth pain, no issues. We fully understood the treatment of the hotline, not the rudness and lack of emphaty. I come from Spain and there we have a drug called pain killer that in responsible dosage helps people not getting crazy from pain. Conclusion: I DO NOT RECOMMEND THIS PLACE. Bettet go to Mondzorg Poli. Went today, MUCH MORE professional treatment.
(Vertaald door Google)
De service in de kliniek was vriendelijk. Ze vonden een mogelijke oorzaak voor mijn tandpijn en repareerden het zonder enige garantie op verbetering. Ik vroeg om pijnstillers als garantie dat ik in ieder geval geen pijn zou lijden; ze weigerden. Nadat de verdoving was verdwenen, deed de pijn nog erger dan ervoor. Ik belde de hotline en nadat ik had geprobeerd om een mogelijke oplossing te vragen, vroegen ze ons ZEER RUDELY om vast te houden aan de wonderbaarlijke Paracetamol. We probeerden in nog 2 pogingen uit te drukken dat ik hoofdpijn had, koorts had en dat ik het medicijn kotste. De hotline vertelde ons net grof en met 0 nadruk dat "paracetamol nemen" en dat is gewoon tandpijn, geen problemen. We begrepen de behandeling van de hotline volledig, niet de grofheid en het gebrek aan empathie. Ik kom uit Spanje en daar hebben we een medicijn genaamd pijnstiller dat in verantwoorde dosering mensen helpt niet gek te worden van pijn. Conclusie: IK BEVEEL DEZE PLAATS NIET AAN. Bettet gaat naar Mondzorg Poli. Vandaag geweest, VEEL MEER professionele behandeling.
Dear Jordi - Good to hear service in our clinic was good. We will let our team know that they need to provide proper instructions with regards to pain killers after the treatment.
(Vertaald door Google)
Beste Jordi, Goed om te horen dat de service in onze kliniek goed was. We zullen ons team laten weten dat ze na de behandeling goede instructies moeten geven met betrekking tot pijnstillers.
Zeer vakkundige professionals, kon na mijn telefoontje gelijk langskomen voor behandeling!
👍
Spoed blijkt een beperkt begrip bij de tandartsspoedpraktijk van het OLVG Oost. Vorige week donderdagavond kreeg mijn zoon ontzettende pijn van een eerder afgebroken kies. De reguliere tandarts had die dag geen tijd om hem te behandelen. Hij had al paracetamol en ibuprofen geslikt, maar dat hielp niet en hij was al uren misselijk van de pijn en zat telkens tegen flauwvallen aan. Eerst gebeld naar de huisartsenpost, met een vraag om pijnstilling, maar die gaven aan dat dit niet hun probleem was en dat ik de tandartsspoedpraktijk moest bellen. Deze praktijk gaf echter aan dat het probleem niet ernstig genoeg was voor een spoedbehandeling. Terug naar de huisartsen[post en vandaar opnieuw verwezen naar deze spoedpraktijk. Opnieuw werd ik onverbiddelijk afgepoeierd: alleen heftige bloedingen en afgebroken kiezen ten gevolge van ongevallen verdienen bij de spoeddienst een spoedbehandeling. Wij bleven machteloos achter met nog de hele nacht voor ons. Mijn tip: geef bij kiespijn aan dat het door een ongeval kwam. Anders kun je hulp vergeten. Nog 1 ster in de beoordeling toegekend omdat de telefoon in elk geval werd opgenomen om je af te schepen!
Geachte mevrouw Ruis,
Vreemd dat uw eigen tandarts geen tijd had om uw zoon te helpen! Wij zijn er inderdaad om uw zoon te helpen. Als het echter laat is en het spreekuur is afgelopen en de tandarts naar huis, komt de deze alleen nog terug voor ernstige trauma’s en nabloedingen. Ons advies voor de volgende keer, wacht niet te lang met bellen.
On the 14th of December, past midnight, I had an accident and broke one from my teeth from the gum line. I walked to the OLVG (Oost) where they told me to call the emergency dentist and so I did. The dentist said that this was not an emergency and did not come. I had to sleep with a broken tooth and eventually I lost my tooth. Surprisingly, on their website, a broken tooth is considered a Critical emergency treatment.
(Vertaald door Google)
Op 14 december, na middernacht, kreeg ik een ongeluk en brak er een van mijn tanden door de tandvleesrand. Ik liep naar het OLVG (Oost) waar ze zeiden dat ik de spoedtandarts moest bellen en dat heb ik gedaan. De tandarts zei dat dit geen spoedgeval was en niet kwam. Ik moest slapen met een gebroken tand en uiteindelijk verloor ik mijn tand. Verrassend genoeg wordt op hun website een gebroken tand beschouwd als een kritieke noodbehandeling.
Dear Ms Karyotaki,
If your own dentist in Amsterdam doenst have a emergency contract with us we refer you to the dental emergency service of your own dentist. We understand that this is not nice.
(Vertaald door Google)
Geachte mevrouw Karyotaki,
Als uw eigen tandarts in Amsterdam geen spoedcontract bij ons heeft, verwijzen wij u door naar de tandheelkundige spoeddienst van uw eigen tandarts. We begrijpen dat dit niet fijn is.
Onmogelijk te pakken. Ik belde ze 3 keer en elk keer werd ik niet verbonden.
Geachte mevrouw Boermans - inmiddels hebben we geinvesteerd in ons eigen callcenter en kunnen we u hopelijk de volgende keer veel beter en sneller helpen
Deze Google-recensie is zonder tekst
👍
Deze Google-recensie is zonder tekst
🙏
Heel slecht ervaring, 9 keer gebeld waarvan 5 keer opgehangen en 1 keer hoorde ik vrouwen lachen en meteen weer opgehangen en 3 keer ik blijf wachten en wachten opnieuw gebeld en zelfde, niet te geloven. Heel slecht
Geachte heer Uyghur
We hebben geinvesteerd in ons eigen callcenter dus u zult sneller en beter geholpen worden
Zeer professionele en correcte tandarts
👍
terrible. i explained that the bracket of my braces came off and if it was possible to put it back on. they said yes. came got it done by someone who told me was not an orthodontist but that he knows how to do it; it also took him long. paid 47 euros and it came off again 2 weeks later. called for them to do it again since THEY DID NOT DO IT RIGHT. kept telling me i can get reimbursed by my insurance. now i have to go elsewhere pay AGAIN for the same problem. if your employee does not know how to do it, then don't say that you are able to do it. wish i could give 0 stars.
(Vertaald door Google)
vreselijk. ik legde uit dat de beugel van mijn beugel eraf was en of het mogelijk was om hem er weer op te zetten. ze zeiden ja. kwam het laten doen door iemand die me vertelde dat hij geen orthodontist was maar dat hij weet hoe het moet; het kostte hem ook veel tijd. 47 euro betaald en 2 weken later was het er weer af. riep hen op om het opnieuw te doen, aangezien ZE HET NIET GOED HEBBEN GEDAAN. bleef maar zeggen dat ik vergoed kan worden door mijn verzekering. nu moet ik ergens anders heen gaan en OPNIEUW betalen voor hetzelfde probleem. als uw werknemer niet weet hoe het moet, zeg dan niet dat u het wel kunt. wou dat ik 0 sterren kon geven.
Dear Ms McBryde,
We are indeed an dental emergency service not an orthodontist. So we are only able to help with brachets which cause pain or similar problems. We always recommend to go to your own orthodontist afterwards
(Vertaald door Google)
Geachte mevrouw McBryde,
Wij zijn inderdaad een tandheelkundige spoeddienst, geen orthodontist. We kunnen dus alleen helpen met brachets die pijn of soortgelijke problemen veroorzaken. Wij raden altijd aan om daarna naar je eigen orthodontist te gaan
Had a slight issue with a wire from my braces which came loose. Luckily I was able to receive the required attention immediately upon arriving at the hospital on what was a national holiday.
Impressed with the staff's service, both the dentist and assistant were very kind and helpful.
I must have been in and out within 15minutes. Definitely recommend if you are in the area seeking rapid attention.
(Vertaald door Google)
Had een klein probleem met een draad van mijn beugel die loskwam. Gelukkig kon ik meteen de nodige aandacht krijgen bij aankomst in het ziekenhuis op een nationale feestdag.
Onder de indruk van de service van het personeel, waren zowel de tandarts als de assistente erg aardig en behulpzaam.
Ik moet binnen 15 minuten in en uit zijn geweest. Absoluut een aanrader als je in de buurt bent en snelle aandacht zoekt.
Thank you for the compliment!
(Vertaald door Google)
Dank je wel voor het compliment!
ik beschrijf mijn klacht heb super veel pijn het is 21:55 dit is het eerste nummer. Meneer aan de telefoon zet me 3x in de wacht. het gesprek word even teruggenomen door iemand anders Oeps nog even geduld me collega komt eraan. Vervolgens meneer komt terug sorry we gaan net naar huis voordat u hier bent nee dat duurt te lang.. je snapt met me pijnlijke bek.. ben ik nog niet geholpen. sorry 1 ster is al teveel.. oja hij heeft de tel opgenomen.. na 3 minuten overgaan duim omlaag.
Beste Eline,
Snap je frustratie. Had graag gezien dat ons team gebleven was om je te helpen. Zullen dit met ons team bespreken. Advies voor de volgende keer….wacht niet te lang met bellen. Bel ons of je eigen tandarts zodra je last krijgt!
Pas geleden op zaterdagmiddag geweest. Ik had al een tijdje last van een kies maar dat werd plotseling erger en door de tandarts in het OLVG werd besloten te starten met een wortelkanaalbehandeling. Ze hebben me vervolgens zeer vakkundig en vriendelijk geholpen met de modernste apparatuur. Ik heb nauwelijks pijn gehad en alles werd rustig en duidelijk uitgelegd. Ook mijn eigen tandarts was er heel blij mee en zij dat het keurig was gedaan. Ik kan deze dienst iedereen aanbevelen die last heeft van zijn/haar gebit.
Dank voor positieve feedback
I had to get my wisdom teeth taken out under anesthesia, and had to wait two months before I could be helped with that, which i gladly waited out but last week I was in the OLVG and I was left alone and had to wait for five hours with extreme panic and no medication and after five hours the doctor came in and said they had no more time for me and to come back at a later date.
They then rescheduled me for a month and a half later, while i was already in excruciating pain with no prescriptions. A few days later one of the wisdom teeth broke off, and I called the OLVG. After 30 minutes of trying to call them they basically told me they were busy and couldn't help me.
We then proceeded to call another hospital in Amsterdam and were helped within 30 minutes.
- Robin
(Vertaald door Google)
Ik moest mijn verstandskiezen onder narcose laten trekken, en moest twee maanden wachten voordat ik daarmee geholpen kon worden, wat ik graag heb afgewacht maar vorige week zat ik in het OLVG en ik werd alleen gelaten en moest vijf uur wachten uren met extreme paniek en geen medicatie en na vijf uur kwam de dokter binnen en zei dat ze geen tijd meer voor mij hadden en op een later tijdstip terug zouden komen.
Vervolgens hebben ze me anderhalve maand later opnieuw ingepland, terwijl ik al ondragelijke pijn had zonder voorschriften. Een paar dagen later brak een van de verstandskiezen af en heb ik het OLVG gebeld. Na 30 minuten proberen ze te bellen, vertelden ze me in feite dat ze het druk hadden en me niet konden helpen.
We zijn toen naar een ander ziekenhuis in Amsterdam gaan bellen en werden binnen 30 minuten geholpen.
- Robin
Beste Robin - ik begrijp dat dit feedback is voor de kaakchirurgen. Wij werken op dezelfde afdeling maar zijn van de spoedtandarts.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Laat ons de volgende keer weten wat we beter kunnen doen?
Dear Dhr. Bonello and team,
I just wanted to thank you and your assistant, plus everyone at the hospital and pharmacy, who were so kind when I came in last evening, already desperately in pain. Your caring and attention made a great difference — as well as the antibiotics, which seem to be working!
Please know that your work makes a positive difference in this world.
Thank you!
All the best,
Andrea Kats
(Vertaald door Google)
Beste Dhr. Bonello en team,
Ik wilde alleen jou en je assistent bedanken, plus iedereen in het ziekenhuis en de apotheek, die zo aardig waren toen ik gisteravond binnenkwam, al wanhopige pijn. Je zorgzaamheid en aandacht hebben een groot verschil gemaakt - evenals de antibiotica, die lijken te werken!
Weet alsjeblieft dat jouw werk een positief verschil maakt in deze wereld.
Dank je!
Al het beste,
Andrea Kats
Dear Ms Kats
Happy that you highly apreciated our dentist!
(Vertaald door Google)
Geachte mevrouw Kats
Fijn dat u onze tandarts zo waardeert!
Snel en vakkundig