Tandartsenpraktijk Van de Veer

Tandartsenpraktijk Van de Veer
Tussen Meer 80, 1069DS Amsterdam
Neemt patiënten aan
Praktijk gegevens aanpassen (Alleen voor praktijk eigenaren)
Tandarts
1.0
Google
2.7
Zorgkaart
5.5
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:00 - 17:00
  • arrow dinsdag
    8:00 - 17:00
  • arrow woensdag
    8:00 - 17:00
  • arrow donderdag
    8:00 - 17:00
  • arrow vrijdag
    8:00 - 17:00
  • arrow zaterdag
    8:00 - 13:00

 

van der Veer Osdorp

Welkom bij tandartsenpraktijk Van de Veer in Amsterdam Osdorp. Wij bieden kwaliteit, vakmanschap en patiënt-vriendelijkheid. Onze recent verbouwde en zeer modern ingerichte groepspraktijk in Amsterdam Osdorp heeft de beschikking over zes behandelkamers, die volgens de laatste stand der techniek ingericht zijn.

Wij hebben een mooie en lichte tandartspraktijk, waar met veel plezier wordt gewerkt. Voordat u aan de beurt bent, kunt u plaatsnemen in een van de drie comfortabele wachtruimtes. De tandartspraktijk is gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer en in de naaste omgeving zijn voldoende parkeerplaatsen beschikbaar.

Bezoek website
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Angst behandeling
  • Facings
  • Tanden bleken
  • Orthodontie
  • Kindertandheelkunde
  • Cosmetische tandheelkunde

MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)

tandarts
Tandarts
BIG nummer: 29023454902
tandarts
8.5
Tandarts
BIG nummer: 69912406802
tandarts
Mondhygiënist

Faciliteiten

  • Mondhygiënist(e) aanwezig
  • Vroege afspraak mogelijk
  • Avond behandeling mogelijk
  • Toegankelijk voor rolstoelen
  • Afspraken in weekend mogelijk
  • Parkeergelegenheid (Betaald)
  • Spoed
1
2.7
5.5
waardering icon
Mohamed 09 Feb 2022 - 22:53 Gerard van de Veer (Tandarts)
De behandeling wordt grotendeels door een assistente uitgevoerd terwijl de tandarts niet eens op locatie is. Zoals het plaatsen van de invisalign en de spalk. Als je dan aangaf dat iets niet goed zat dan was de reactie dat hoort zo of dat gaat vanzelf over. Ik kwam hier in juli 2020 voor een behandeling aan mijn ondertanden. Daarbij is onderzoek gedaan naar de mogelijkheden of in ieder geval flink voor gefactureerd. De snelle conclusie was dat eerst de boven tanden gedaan moesten worden , waar echt helemaal niets mis mee was en waar ik ook niet voor kwam. Ik heb meerdere malen nadrukkelijk aangegeven dat boven prima is en ik voor mijn ondertanden kom. Maar zij bleven het maar doordrukken totdat ik er, tot mijn grote spijt, mee akkoord ging. Want dat was volgens hen echt nodig om de volledige behandeling te doen. Dat bleek achteraf gewoon een grote leugen. Nog geen halfjaar later na boven te hebben gedaan ben ik weer op consult gekomen voor ondertanden. De conclusie was nu opeens dat beneden te complex is en toch niet kan. Echt tandarts onwaardig en een schande voor de beroepsgroep. Dat onder te complex was krijg ik te horen nadat ik ruim € 1.500 heb betaald voor een totaal zinloze behandeling van 12 weken die ook nog eens slecht uitpakt. Ondertussen zit ik nog steeds iedere dag met pijn aan mijn tanden. Bovendien ben ik bij behandeling aan de boven tanden ben totaal niet ingelicht over de risico’s. Een half jaar later nogmaals geweest na hevige pijn en reactie van tandarts daar was: ga maar naar je eigen tandarts of mondhygiënist voor een behandeling. Dat heb ik zeker ook gedaan. Heb nu meerdere onderzoeken elders gehad, ben duizenden euro’s verder, veel tijd, energie en vooral leed omdat zij hun eigen belang laten prevaleren en niet die van de patiënt die erop vertrouwd dat er integer wordt gehandeld. Ik heb nog iedere dag vreselijke tandpijn en kan vanwege de pijn langer dan een jaar niet meer normaal slapen of eten. Ze belazeren hier alleen maar de boel. Het draait hier niet om de patiënt maar om eigen belang. Iets wat gezond is moet je niet aan zitten. Maar deze onethische tandartsen kunnen daar blijkbaar goed mee leven!
Duidelijke uitleg
1
Behandeltijd
1
Is deskundig
1
Aanbeveling
1
1.0
Alex De Wit 29 Mrt 2023 - 20:01

Heb het niet eens een jaar volgehouden en weer een andere tandarts. Vertellen niet hoeveel je nog hebt qua zorgverzekering en blijven je maar inplannen. Al zouden ze mij betalen voor de behandelingen zou ik niet terug gaan. Stelletje grappenmakers

Sharon Ngu-Nji 09 Feb 2023 - 11:48

Ik sta een paar maanden ingeschreven bij deze tandarts en ik heb nog nooit zoveel problemen gehad met een tandarts in een korte tijd. Mijn eerste probleem is het feit dat ik een boete heb gekregen voor een afspraak die ik had gemist. Het feit dat ik het gemist had was terecht, maar toen ik vroeg om een verlaging van de boete omdat mijn daadwerkelijke afspraak veel korter was, konden ze mij niet helpen. Daarnaast valt het mij op dat zij boetes soms wel aan sommigen geven en anderen niet. Nu ben ik bijna in de problemen gekomen met incasso omdat ik mijn verzoek om te betalen nooit in mijn mailbox heb ontvangen. Al deze dingen hebben mij te veel extra stress gekost en deze tandartspraktijk is niet een praktijk die ik zou aanraden aan anderen.

Nassim Boussaa 06 Feb 2023 - 10:10

Verschikkelende tandarst

Jan Blokker 30 Jan 2023 - 11:05

goede service, ben blij met het resultaat met dank aan Angelique

Betul Ozl 25 Jan 2023 - 14:20

Ik ben tevreden, ze zijn heel aardig en behulpzaam.

Marij van Tienen 16 Dec 2022 - 11:37

Wat een verschrikkelijk slechte tandarts is dit, door hun wortelkanaalbehandeling moest ik naar de kaakchirurg omdat hij te ver heeft geboord en in plaats van excuses kreeg ik nog een rekening voor de afspraak om te constateren dat hij het verkloot had!!!! Ze rekenen ook altijd teveel per afspraak, vaak dubbel aantal minuten, ze rekenen vast ook de wachttijd. Echt schandalig en ik raad iedereen aan hier weg te rennen. Een ster is teveel.

ad d 09 Nov 2022 - 13:25

Mondhygiëniste Farah Toutouh heel professioneel super tevreden met haar

Casper Denneman 08 Nov 2022 - 16:23

Slechtste tandarts/orthodontist op de hele wijde wereld. Doen het alleen voor het geld. Laten je meer betalen dan afgesproken en als je daar een beugel neemt vernagellen ze je gehele gebit. Ik zou willen dat ik nooit naar deze praktijk ben gegaan, maar helaas. Het enige wat ik nu kan doen is andere waarschuwen; GA HIER NIET HEEN!

Down Above 18 Okt 2022 - 18:59

De mensen achter de balie zijn vriendelijk en mondhygiëniste Farah Toutouh was erg professioneel en ging snel maar niet gehaast te werk. Ik was erg blij met de behandeling.

Donna Bijkerk 16 Sep 2022 - 13:05

Ik heb in m’n leven niet zo’n slechte tandartsenteam meegemaakt als bij van de Veer. Dit is geen tandartspraktijk maar een GRAAIERSpraktijk. Het enige wat ze hier zien is geld geld geld! Een consult bij de mondhygienste yassamin gehad, zij liep uit. Uiteindelijk 10 min in de stoel gezeten maar wel 25 min gefactureerd! Daarna teruggekomen voor de tandarts deze wou koste wat kost foto’s maken. Nee want die had ik een paar maanden geleden al laten maken. Dan heeft ie er al geen zin meer in en kan je gaan. Voor dat consult is 120 euro in rekening gebracht en hij heeft NIKS gedaan! Mondhygiëne wordt heel langzaam gedaan waardoor je weer terug moet komen voor een afspraak: kaching! Receptie deugt voor geen meter, belt nooit terug als ze dat afspreken. Klantonvriendelijk, geldbelust en incapabel. Nooit meer voor mij!

Salma Nounou 16 Aug 2022 - 00:52

Deze Google-recensie is zonder tekst

mahmut tokgoz 27 Jul 2022 - 22:10

Slechte tandarts. Onhygiënische behandeling gekregen. Heb een ontstoken tandvlees gehad door een infectie. Ik raad deze tandarts niemand aan!

S M 14 Jul 2022 - 19:17

Meest verschrikkelijke tandarts ooit.

Yassmina Mess 01 Jul 2022 - 11:22

Meest schandalige tandarts ooit!!! Tand is afgebroken door mondhygiëniste Yasmin. Met moeite een afspraak kunnen maken om de tand te controleren. Tijdens het wachten in de wachtkamer, werd ik door een medewerkster die afspraken maakt brutaal aangesproken. Ik zou aan de telefoon niet de juiste dag hebben doorgegeven voor de afspraak? Net een klein kind op de middelbare school.

De mondhygiëniste heeft ook tijdens de controle letterlijk staan schreeuwen tegen me. En maar roepen dat zij me echt niet gaat helpen voor zo'n klein bedrag, dat ze niks ziet aan m'n tand en dat ik maar naar een andere tandarts moet gaan. Werkelijk in shock van het onprofessionele gedrag! Gelijk uitgeschreven!

Gelijk na de afspraak bij een andere tandartspraktijk geweest voor een second opinion. Daar hebben zij mij direct en vriendelijk kunnen helpen. Uiteindelijk blijkt het dat m'n tand wel degelijk is afgebroken!!

Ben je je gebit lief, zou ik niet naar praktijk van der Veer gaan!! Amateurs!

Amira ! 20 Jun 2022 - 17:11

Deze Google-recensie is zonder tekst

Emre A 03 Mei 2022 - 00:05

Ze hebben mijn moeder op geen enkel manier geholpen, daarnaast niet eens een antibiotica geschreven. De slechtste tandarts van Amsterdam west, denk zelfs heel Amsterdam!

Lara A 21 Mrt 2022 - 12:46

Angelique wat ben jij een topper!!! Zeer tevreden over de ortho behandeling !!

Pennywise It 12 Feb 2022 - 13:32

Erg slechte tandarts en ben de man die der werkt is een beul heb drie weken met een paars gezicht gelopen dus wil je met angst der heen is dit een adress voor jou

Amir Hashemi 07 Feb 2022 - 23:13

Tot nu toe een prettig ervaring gehad, ik ben al bijna bij 5 tandartspraktijken geweest maar dit is de praktijk die ik vanaf nu regelmatig zou willen komen, ik had gebeld om een afspraak te maken voor hygiene en controle en meteen na 3 dagen kon ik al langs komen. Bij de mondhygiënist heb ik een gebitsreiniging gehad en een goed advies gekregen hoe ik mijn tanden beter kon verzorgen ook had de tandarts een gaatje gevonden tijdens de controle en meteen ook op de dag gevuld.

marzouk El Bacha 07 Feb 2022 - 22:34

Bloedzuigers
En hele slechte tandarts Ik kom nooit meer bij hun terug

Robin Limonard 06 Feb 2022 - 17:12

Ik ben al jaren een zeer tevreden patiënt. Mitra de mondhygiëniste is zeer vakkundig en vriendelijk. Marion van de balie is altijd aardig en behulpzaam.

Jessica Tijskens 03 Feb 2022 - 14:37

Ik raadt iedereen hier aan! Zeer goede tandarts. Wordt meteen geholpen en er wordt goed advies mee geven wat je kan verbeteren. Ze zijn eerlijk over alles. Ik ben heel blij bij deze tandarts!

M K 03 Feb 2022 - 13:35

Dit is een omgekeerde tandarts. Je gaat er met een gezond gebit heen en komt met een beschadigd terug.

Norr Norr 30 Jan 2022 - 00:38

Ik kom hier al jaren en ben erg tevreden over de manier van werken van het personeel. De receptioniste is altijd beleefd en bereid je goed en snel te helpen. Verder ook tevreden over de mondhygiëniste Farah Toutouh. Zij gaat heel zorgvuldig te werk. Zeker aan te raden.

Sara Toutouh 27 Jan 2022 - 15:03

Deze Google-recensie is zonder tekst

Jamy Jamjam 23 Jan 2022 - 20:54

Ik zit al jaren bij hun, nooit hoeven klagen. Maar de laatste tijd merk ik dat het een rotzooi is op het praktijk. Vorig jaar last gehad van me kies. Pas na drie afspraken en behandelingen nog steeds last van de zelfde kies , ik weer naar de tandarts, zegt ie ja dan wordt het maar een wortelkanaal behandeling. Vorige week weer naar de tandarts omdat ik last had een andere kies. Gaatje gevuld, en nu is de pijn erger dan voorheen. Gisteren gebeld, zitten ze vol voor de hele week ik kan pas donderdag worden gezien. Intussen loop ik met een pijnlijke kies en hoofd. Sorry echt geen aanrader dit praktijk. Ze zijn met de jaren echt achteruit gegaan!!!

Mohamed 19 Jan 2022 - 12:40

Dit is geen echte orthodontist maar een tandarts en tandartsen zijn als niet zodanig gediplomeerd. Een ander probleem is dat de behandeling grotendeels door een assistente wordt uitgevoerd terwijl de tandarts niet eens op locatie is. Zoals het plaatsen van de invisalign en de spalk.

Ik kwam hier in juli 2020 voor een behandeling aan mijn ondertanden. Daarbij is onderzoek gedaan naar de mogelijkheden of in ieder geval daar flink voor gefactureerd. De snelle conclusie was we moeten eerst de boven tanden doen, waar echt helemaal niets mis mee was en waar ik ook niet voor kwam.

Ik heb meerdere malen nadrukkelijk aangegeven dat boven prima is en ik voor mijn ondertanden kom. Maar zij bleven het maar doordrukken totdat ik er, tot mijn grote spijt, mee akkoord ging. Want dat was volgens hen echt nodig om de volledige behandeling te doen. Dat bleek achteraf gewoon een grote leugen.

Nog geen halfjaar later na boven te hebben gedaan ben ik weer op consult gekomen voor ondertanden. De conclusie was nu opeens dat beneden te complex is en toch niet kan.

Echt tandarts onwaardig en een schande voor de beroepsgroep. Dat onder te complex was krijg ik te horen nadat ik ruim € 1.500 heb betaald voor een totaal zinloze behandeling van 12 weken die ook nog eens slecht uitpakt. Ondertussen zit ik nog steeds iedere dag met pijn aan mijn tanden.

Bovendien ben ik bij behandeling aan de boven tanden ben totaal niet ingelicht over de risico’s.

Een half jaar later nogmaals geweest na hevige pijn en reactie van tandarts daar was: ga maar naar je eigen tandarts of mondhygiënist voor een behandeling. Dat heb ik zeker ook gedaan.

Heb nu meerdere onderzoeken elders gehad, ben duizenden euro’s verder, veel tijd, energie en vooral leed omdat zij hun eigen belang laten prevaleren en niet die van de patiënt die erop vertrouwd dat er integer wordt gehandeld.

Ik heb nog iedere dag vreselijke tandpijn en kan vanwege de pijn langer dan een jaar niet meer normaal slapen of eten.

Ze belazeren hier alleen maar de boel. Het draait hier niet om de patiënt maar om eigen belang. Iets wat gezond is moet je niet aan zitten. Maar deze onethische tandartsen kunnen daar blijkbaar goed mee leven!

Kudret Alkan 21 Sep 2021 - 00:22

Deze Google-recensie is zonder tekst

Yvonne Iesberts 03 Sep 2021 - 12:37

Al 35 jaar patiënt tot meer dan volle tevredenheid!

Winfred de Kater 05 Jul 2021 - 12:24

Bij zowel de tandarts als de mondhyg. belazeren ze de boel structueel. ze gaan eerst een gesprek aan nemen je hele dossier door daarna geeft de mondhyg. aan dat ze geen tijd heeft om je hele gebid te reinigen omdat ze de helft van haar tijd heeft staan verlullen, je gaat dus met een half schoongemaakt gebit naar huis, en mag je een nieuw consult inplannen en ook weer betalen. ze willen ook altijd rontgenfotos maken terwijl daar geen aanleiding toe is. Vandaag 5 juli 2021 een controle bij de tandarts gehad. Ik heb 5 min. in de stoel gezeten en bij declareerd 20 min.

One Plus 20 Apr 2021 - 14:07

Slechte ervaring. Het draait alleen om geld

Jette Koelma 17 Feb 2021 - 22:36

Wij hebben altijd goeie ervaringen gehad met deze praktijk. Aanrader!

waardering
Reactie van/namens: Tandartsenpraktijk Van de Veer

Dank je wel Jette, het is altijd fijn om een compliment te krijgen!

Adje donnie 01 Jan 2021 - 19:41

Deze Google-recensie is zonder tekst

Marie Delagrange-Antzenberger 16 Dec 2020 - 18:02

Very pleased with Tandartsenpraktijk Van de Veer Osdorp. The staff is always nice and helpful. We especially love our dentist doctor Koss! She is pleasant and professional, and extra gentle with my daughters (10 and 7). I also appreciate the fact that there is an orthodontist on the premises, handy. They never 'push' for extra expensive unnecessary treatments and are always transparent on costs. Very happy!

(Vertaald door Google)
Zeer tevreden over Tandartsenpraktijk Van de Veer Osdorp. Het personeel is altijd aardig en behulpzaam. We houden vooral van onze tandarts-dokter Koss! Ze is prettig en professioneel, en extra zacht met mijn dochters (10 en 7). Ik waardeer ook het feit dat er een orthodontist op het terrein is, handig. Ze 'duwen' nooit voor extra dure onnodige behandelingen en zijn altijd transparant over de kosten. Heel gelukkig!

waardering
Reactie van/namens: Tandartsenpraktijk Van de Veer

Merci Marie! Fijn om te lezen dat zowel u als uw dochtertjes met plezier naar onze praktijk komen!

Mesut Aktas 05 Dec 2020 - 09:45

De tandartsen gefixeerd op geld maken. de houding van de medewerkers is erg onbeleefd Ze zien de klant alleen als geld Ik ben helemaal niet tevreden en daarom ga ik van daaruit

Amandine Gasperini 24 Jul 2020 - 09:52

Really disappointing, I subscribed and went for the first time. When calling to make the appointment I clearly said that I was booking a cleaning (which she repeated and confirm on the phone). The reception confirmed a time an date for the cleaning appointment, I guess my mistake was to not ask a confirmation via email but that should be automatic (as mention in there policy).

When I went for the appointment, the lady performing the treatment was really kind only the appointment booked was an intake and not a cleaning. I understand that you need to perform an intake for new client but then be transparent !!! Do not confirm an appointment and book something else instead. now I have to go back and need to take time upon my work again, for a simple cleaning it's a bit much...

(Vertaald door Google)
Echt teleurstellend, ik schreef me in en ging voor de eerste keer. Toen ik belde om de afspraak te maken, zei ik duidelijk dat ik een schoonmaak boekte (wat ze herhaalde en bevestigde aan de telefoon). De receptie bevestigde een tijd en datum voor de schoonmaakafspraak, ik denk dat het mijn fout was om geen bevestiging via e-mail te vragen, maar dat zou automatisch moeten zijn (zoals vermeld in hun beleid).

Toen ik voor de afspraak ging, was de dame die de behandeling uitvoerde erg aardig, alleen de geboekte afspraak was een intake en geen schoonmaak. Ik begrijp dat je een intake moet doen voor een nieuwe klant, maar wees dan transparant !!! Bevestig geen afspraak en boek iets anders. nu moet ik terug en moet ik weer tijd nemen voor mijn werk, voor een simpele schoonmaakbeurt is het een beetje veel...

alielly asdert 17 Jan 2020 - 22:00

Goede tandarts en ook goede mondhygiënist kom er nu ook al een paar jaar

Bren en Dus van den Berg 27 Dec 2019 - 17:08

Zijn in 2019 weer goed geholpen bij deze praktijk, op naar dezelfde goede zorg in 2020…!!!!!!! Groetjes fam van den Berg!

D Berg 27 Dec 2019 - 17:04

Super blij met deze tandarts! Lopen met het hele gezin bij Ben en hebben allemaal nog niet zo'n mooie schone en vriendelijke tandarts praktijk gehad!

Fadila Ahid 18 Dec 2019 - 19:06

Vanmorgen geweest. Helemaal niet tevreden. Nadat Helen weg is gegaan heb ik geen goede ervaring gehad met de huidige tandartsen.

Patrick van der Burg 16 Dec 2019 - 20:31

Beugel binnen 13 maanden klaar met een top resultaat!

Dan Lee 05 Nov 2019 - 10:14

Kies in 2013 bekroond. maar met een veel te grote kroon, niet zichtbaar.
6 Jaar later moest de kies getrokken worden, niet meer te redden.
Praktijk reageert niet op klachten.

Matty Bovenkerk 28 Okt 2019 - 12:54

Eigenlijk ben ik een patiënt van Anaelle Kos, die mij altijd heel plezierig en goed helpt. Maar toen ik belde omdat er een stukje van mijn facing was afgebroken, mocht ik meteen de volgende dag komen, ook al was Mevrouw Kos er zelf niet. Toen ben ik geholpen door Ben Reese ( als ik het goed schrijf), ook heel prettig en vakkundig. Ik was heel blij en dankbaar dat ik zo snel kon komen. Ik heb alleen maar heel goede ervaringen met de Tandartsenpraktijk Van de Veer, en wie je ook spreekt, alle medewerkers zijn even vriendelijk.

Yvonne Kiviet 18 Sep 2019 - 14:06

Ik ben al ruim 30 jaar patiënt bij tandartsenpraktijk Van de Veer. Eerst op de Apollolaan bij Gerard van de Veer en nu bij dochter Ilse van de Veer. Altijd positieve ervaringen gehad. En toen ik laatst met een zeurende zenuwpijn rondliep, werd er gelijk een gaatje in de agenda gezocht. Alles werd door Ben Rese en Mehrnush zorgvuldig in kaart gebracht en uitgelegd zodat ik zonder enige twijfel mijn kies kon laten trekken. Bijzonder in mijn sas met deze tandarts!

Alienor Régis 17 Sep 2019 - 21:58

I went few times for orthodontic problems and for a check up and cleaning . I was really happy each time . A French dentist : Anaëlle took care of me , she was really professional , competent and nice . The office is really clean . I highly recommend !

(Vertaald door Google)
Ik ging een paar keer voor orthodontische problemen en voor een controle en schoonmaak. Ik was elke keer echt blij. Een Franse tandarts: Anaëlle zorgde voor mij, ze was echt professioneel, bekwaam en aardig. Het kantoor is echt schoon. Ik raad ten zeerste aan !

Eva Krief 17 Sep 2019 - 14:31

Deze Google-recensie is zonder tekst

Sandrine Neri 17 Sep 2019 - 14:13

After having tried so many dentist in Amsterdam, I have been so happy to discover this dentist. I always been afraid to go for check up. Since I meet Anaelle Cohen, I can finally go there without any fear. Fantastic address!

(Vertaald door Google)
Na zoveel tandartsen in Amsterdam te hebben geprobeerd, ben ik zo blij deze tandarts te ontdekken. Ik ben altijd bang geweest om op controle te gaan. Sinds ik Anaelle Cohen ontmoet, kan ik er eindelijk zonder angst heen. Fantastisch adres!

Peter van der Helm 17 Sep 2019 - 12:18

Ik vind deze praktijk, waar ik nu een kleine 4 jaar werkzaam ben als tandarts, een prima praktijk. Er zijn altijd wel dingen die beter zouden kunnen, daar wordt dan aan gewerkt. De mensen zijn capabel, spullen en materialen zijn goed, de sfeer onderling is goed en de patienten proberen we zo goed mogelijk te behandelen.

Ahmed el Kaddouri 11 Sep 2019 - 12:47

Heb afgelopen zaterdagmorgen een controle gehad bij tandartspraktijk van der Veer. Ik kom er al 10 jaar maar deze controle was een schandalige vertoning!

Mijn huidige tandarts werd vervangen door een andere tandarts. Ik kwam binnen en het eerst wat men mij vroeg: Wij gaan nieuwe foto's maken. Ik heb aangeven dat deze niet nodig zijn, omdat deze 9 maanden geleden al genomen zijn. Ik kon aan de non-verbale houding van de tandarts zien dat hij er al geen zin in had en ja hoor! Ik mocht liggen en mijn mond open doen er werd met een luchtspuitje in je mijn mond gespoten en er werd aangeven dat alles goed was. Heel bijzonder, daar ik optrekkend tandvlees en gevoelige tanden heb... Er is daadwerkelijk geen enkel controle instrument door de tandarts vastgehouden. Al met al heb ik max 10 sec gelegen. Je voelt je bekocht! Men kan niks aan je verdienen (geen foto's) en dus kun je maar beter gaan.....! dat is het gevoel dat ik aan mijn tandartsbezoek heb overgehouden. Ik heb mijn ongenoegen bij de receptie kenbaar gemaakt en ben vervolgens weggereden maar besloot toch terug te gaan. Het zat mij niet lekker!

Bij de receptie gaf ik vervolgens aan dat ik mij wens uit te schrijven, in de tussentijd was de behandelende tandarts (Ben) bij de receptie, waarop hij zei dat het hem verstandig leek dat ik mij zou uitschrijven. Zoals aangeven kom ik hier al 10 jaar en heb nooit voor een probleem gezorgd en altijd de facturen netjes betaald maar het leek hem verstandig dat ik mij zou uitschrijven. Ipv dat hij zich verdiept in mij ongenoegen en mij als klant enigszins het gevoel probeert te geven dat ik er toe doe...ho maar. Ik ben nog nooit zo onbeschoft behandeld. Dit zegt veel.

Thuis aangekomen heb ik mijn ervaring met mijn buurman besproken. Hij gaf zelf aan dat hij laatst ook een vervelende ervaring heeft gehad bij Van der Veer. De desbetreffende tandarts Ben gaf aan dat hij iets beter moest poetsen. Dat was het. Vervolgens volgende een factuur van 35 euro voor poetsadvies? Hij heeft deze vervolgens betaald om geen incassokosten te krijgen en/of te boek te staan als wanbetaler. Het zijn schandalige maffiapraktijken !

Het bleef aan mij knagen dat ik besloot om hen te bellen voor een gesprek. Ik zou worden teruggebeld en bn benieuwd of men hieraan gehoor geeft.

Ben Middelhoff 02 Sep 2019 - 19:57

Zeer goede tandartsenpraktijk!

Sylvia Honnie 14 Aug 2019 - 01:44

Uur later geholpen dat de afspraak was en Ben Reese weigert te behandelen. Had waarschijnlijk geen tijd voor een wortelkanaalbehandeling dus stuurt hij je weg met antibiotica en Anaelle moest er maar naar kijken een week later. Hij wilde hem wel trekken. Schandalig dat je met zoveel pijn weg gestuurd wordt.

lepelsteeltje 12 Aug 2019 - 12:32

vreselijke praktijk, zowel tandartsen als orthodontie. Angelique de ortho assistente doet maar wat en verpest zo heel je gebit. absoluut geen aanrader. tandarts vd Helm gaat heel raar te werk, zo gehaast en bot tegen de assistent. Alleen positieve ervaring met mondhygieniste Yasaman. Super aardig en geen onverwachte dingen op de rekening. Marion van de balie is ook top. de rest...een drama

Ash Eclecto 16 Mei 2019 - 08:51

(Vertaald door Google) Ik liet een tand trekken en hoewel ik zei dat ik het begin van de procedure nog kon voelen, weigerde de dokter me extra novocaïne te geven. Twee maanden later heb ik nog steeds gevoelloosheid in mijn mond. Het was nogal een traumatische ervaring, ik zal niet terugkeren naar deze praktijk en ik beveel hun invasieve diensten ook niet aan. Schoonmaak en basisverzorging zijn echter oké.

(Origineel)
I had a tooth extracted and despite stating I could still feel the beginning of the procedure, the doctor refused to give me additional novocaine. Two months later I am still experiencing numbness in my mouth. It was quite the traumatic experience, I will not return to this practice nor do I recommend their invasive services. Cleanings and basic care are okay though.

Louis Roy 01 Apr 2019 - 12:07

Zeer slechte ervaring, Na behandeling mondhygiëniste rekening € 65,00 kreeg ik na enkele dagen last van mijn kaak. Gebeld kon behandeld worden maar kreeg rekening van € 21,00 zijnde periodieke controle. Hoezo periodieke controle? Ben geweest voor mondhygiëniste en niet voor "PERIODIEKE CONTROLE" Men kent bij G.A. van der Veer garantie tot de deur. Geen garantie geen coulance etc. Als je daar binnen stapt 100% garantie van een rekening. Mijn conclusie tandarts G.A. van der Veer "STELLETJE OPLICHTERS" Tot slot, heb onder protest de nota voldaan.

Otti K 07 Mrt 2019 - 09:39

Geldklopperij

Sigma Enigma 22 Feb 2019 - 16:15

Deze Google-recensie is zonder tekst

WFTH Meijer 30 Jan 2019 - 15:28

Afgelopen zaterdag een bezoek aan de tandarts,, van de Veer, Tussenmeer 80, waren wij zeer verheugd en over de zeer vakkundig wijze van de behandeling van tandarts Peter en vriendelijke assistentes,
gingen zeer tevreden en gerustgesteld naar huis, bravo voor het hele tiem!!!😁

Met hartelijke groeten,
Mvr. M.A.P. Meijer en brooer Wim Meijer

Vahip Tutucu 10 Jan 2019 - 15:57

Slechte praktijk. Geen goede ervaringen. Er wordt ten onrechte gefactureerd. Voor een behandeling die 10 minuten duurde, bij de mondhygiëniste, werd ik 25 minuten gefactureerd.

H Westerhuis 19 Dec 2018 - 12:51

Deze Google-recensie is zonder tekst

Michael 06 Dec 2018 - 15:52

Deze Google-recensie is zonder tekst

Hakki Spaan 20 Okt 2018 - 15:58

Een hele slechte praktijk, ik heb daar eigenijk geen woordenvoor.De enige positieve uitzondering in het team dat ik heb leren kennen is tandarts Annaelle.

Mir Mukhtar MIR 18 Okt 2018 - 13:42

Helaas geen goede ervaring met tandarts praktijk van der veer na een verkeerde diagnose.
Klantvriendelijkheid is als slecht ervaren

Mees Nijssen 26 Sep 2018 - 11:15

Ze maken super veel onnodige afspraken. de meeste werknemers kunnen slecht Nederlands dus communiceren gaat moeilijk. Niet klantvriendelijk. er wordt onzorgvuldig gewerkt

Marianne Koopman 30 Aug 2018 - 23:40

Zeer goed behandeld, al jaren. Woonde eerst in Osdorp; nu in Zaandam, maar blijf naar deze tandarts gaan. Goed advies, praktische en betaalbare oplossingen voor een paar specifieke problemen. Altijd tijd om vragen te beantwoorden. Opties worden duidelijk uitgelegd.

SMJ Balesteros 20 Aug 2018 - 16:21

Ik kom hier al jaren. Helen Maltha en Anaelle zijn goede tandartsen. Toch heb ik een niet zo leuke ervaring van mijn recente bezoek. Ik ging op controle bij Mitra (mondhygieniste) en Anaelle. Mondhygieniste was in orde, wat tips meegekregen en al. Anaelle was op vakantie en Gezal was haar vervanger die dag. Zij kijkt eventjes in de mond, prikt met een instrument en zegt dat ik 4 gaatjes heb die z.s.m. gevuld moeten worden. Er was een assistent bij die haar hielp om mij uit te leggen hoe de gaatjes kunnen ontstaan en wat het gevolg is maar qua patientvriendelijkheid kwam het van Gezal niet terwijl de intentie van de assistent goed was. Gezal maakte ook de opmerking dat het goed zat met mijn verzekering om de gaatjes te vullen. Dat wekte bij mij de indruk dat ze achter geld aanzitten. Zo een opmerking is niet patientvriendelijk. Bij de balie hoefde ik niks te zeggen: men wist dat ik een afspraak voor het vullen van gaatjes moest hebben. Ik kreeg de indruk dat die afgesproken werk was om geld te vangen.
De gaatjes zijn gedicht door Anaelle die dat vakkundig heeft gedaan. Duimpje omhoog voor haar!

Kawa Saki 12 Mrt 2018 - 17:21

Niet echt vriendelijk. 1 van de tandartsen is ook heel hardhandig, had de hele week last van mijn kaak. Kies is slecht gevuld, nu heb ik niets anders dan last ervan. Heb het idee dat ze hier alleen uit zijn op geld. Klant is geen koning hier.

Y S 17 Feb 2018 - 18:22

slecht
onnodig veel afspraken. niet klantvriendelijk. deze mensen zijn alleen uit op geld. geloof me. hier moet je nooit gaan voor orthodontie. ik ben er geweest en heb geen goede ervaringen.

Justina Natkaitė 03 Jan 2018 - 01:55

So far so good, I lived in Osdorp for awhile, now more than a year in Noord, and I rather spend more than an hour on bike to come than change my dentist. Friendly, explains everything, changes appointments if necessary, reception ladies also cool :)

(Vertaald door Google)
So far so good, ik heb een tijdje in Osdorp gewoond, nu ruim een ​​jaar in Noord, en ik zit liever meer dan een uur op de fiets om te komen dan van tandarts te veranderen. Vriendelijk, legt alles uit, wijzigt afspraken indien nodig, receptiedames ook tof :)

Amar Egmond 09 Dec 2017 - 12:23

Deze Google-recensie is zonder tekst

naz 28 Sep 2017 - 08:37

Geven onnodig veel afspraken en zijn niet klantvriendelijk.

Kisito Zonneveld 04 Mei 2017 - 09:57

Goede ervaring, vriendelijk personeel en professionele behandelingen

Jurriaan van de Veer 04 Mei 2017 - 09:46

Hier werken goede professionals

Redouan loodgieters Loodgieter 03 Feb 2017 - 09:02

Helaas geen goede ervaring met tandarts praktijk van der veer na een verkeerde diagnose.
Klantvriendelijkheid is als slecht ervaren. En na mijn ontevredenheid om over te stappen naar een ander tandarts werd mij direct het antwoord gegeven van mevrouw achter de balie (Mitra) dat het prima is en voor jou toch wel 10 andere terug komen.

Jammer!

Hessel bij de Leij 02 Mei 2016 - 16:28

Slechte ervaringen met Van de Veer.Veel verloop van jong en net afgestuurdeerde personeel met geen tot weinig ervaring..., zoals ik helaas heb ervaren., veel pijn en afgebroken kroon a 700 euries.