Tandartsenpraktijk Van de Veer - Zuidas
Gustav Mahlerplein zuid 116, 1082MA Amsterdam
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag8:00 - 19:30
-
dinsdag8:00 - 17:00
-
woensdag8:00 - 17:00
-
donderdag8:00 - 17:00
-
vrijdag8:00 - 17:00
Welkom bij Tandartsenpraktijk Van de Veer op de Zuidas in Amsterdam!
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Angst behandeling
- Facings
- Tanden bleken
- Orthodontie
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
- Kaakgewrichtsklachten / gnathologie
- Kleine kaakchirurgische ingrepen
- Lachgas sedatie mogelijk
MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Vroege afspraak mogelijk
- Avond behandeling mogelijk
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Afspraken in weekend mogelijk
- Parkeergelegenheid (Betaald)
- Narcose (intraveneuze sedatie)
- Spoed
(Vertaald door Google) Niet klantgericht
Frequente annulering van afspraken
Vragen worden nauwelijks beantwoord
Veel spam die niets met behandelingen te maken heeft
Moeilijk te bereiken
Facturen zijn niet transparant (werd vorig jaar 2k in rekening gebracht voor routinebehandelingen, zoals controle en schoonmaak, naar verluidt gedekt door mijn verzekering)
Pogingen om iets van het bovenstaande aan te pakken werden genegeerd
(Origineel)
Not customer oriented
Frequent cancellation of appointments
Questions are hardly answered
A lot of spam unrelated to treatments
Hard to reach
Invoices are not transparent (was charged 2k last year for routine treatments, as checkup and cleaning, allegedly covered by my insurance)
Trying to address any of the above was ignored
Beste Tobi,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Graag kom ik met u in contact zodat we de 1 ster beoordeling die we van u hebben ontvangen kunnen bespreken. Voor ons goed om te begrijpen waarom we deze beoordeling hebben gekregen en ons kunnen verbeteren waar nodig.
Met vriendelijke groet,
Germa
Praktijkmanager
Al 37 jaar patiënt bij Van de Veer, de eerste 25 jaar bij vader Gerard en de laatste 12 jaar bij dochter Ilse op de Zuidas. Ilse is een hele zorgvuldige, uiterst kundige maar ook zeer aimabele tandarts die je altijd op gemak stelt en precies vertelt wat ze doet en zal gaan doen. Ik kom er heel graag!
(Vertaald door Google) Ben er 5 jaar geweest en heb uiteindelijk besloten om als klant te vertrekken.
Ik ben meerdere keren bij mijn tandarts gewisseld, en elke keer voor tandsteen was het altijd 110-130 euro, ik kan niet geloven hoeveel ze vragen voor een standaardservice.
Ook al 2 maanden geprobeerd een afspraak te maken voor februari, geen reactie op mails of telefoontjes.
Einde van mijn geduld ):
(Origineel)
Been there for 5 years, and finally decided to leave as a customer.
Got changed with my dentist multiple times, and every time for dental scaling it always made to 110-130 euros, I can't believe how much they charge for a standard service.
Also, been trying to make an appointment for February for 2 months, no response to emails or phone calls.
End of my patience ):
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vriendelijk ontvangst, een goede behandeling waarin alles duidelijk werd uitgelegd. Ik kreeg goede tips wat ik zelf beter kan doen. Kortom, top ervaring!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bij mijn vorige tandarts nooit iets aan de hand, en hier constant moeten terugkomen, vaak voor iets van 2 minuten waar je dan opnieuw weer alle standaardkosten moest betalen terwijl dit makkelijk in 1 afspraak had gepast? Vervolgens werd ik ook nog constant gemaild en gebeld dat ik op afspraak MOEST komen voor controle. Ook meerdere keren problemen (het bedrag klopte niet) met de factuur die mij was toegestuurd. Ik ben maar gewisseld van tandarts :)
Beste Demi, wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. We nemen graag nog even contact met je op, gezien wij ons afvragen of er sprake is van een misverstand. Mocht het geen misverstand zijn, dan vinden we het uiteraard fijn om het probleem te bespreken.
Voor nu wensen we je een fijn weekend en hopen we dat je ondertussen wel een tandarts hebt die onze zorg heeft overgenomen.
Vriendelijke groet,
Ilse van de Veer
Zeer goede behandeling door Michiel (tandarts).
Erg vriendelijk, zoals een ieder in deze praktijk.
Maar belangrijker is; de behandeling is volkomen pijnloos en vakkundig verlopen.
Dank voor de leuke review! Groetjes, Ilse
super tandarts! Altijd op tijd en nauwelijks wachttijd, fijne assistentes, kundige tandartsen, prettige ruimtes, goed advies. En .. ook op de avond mogelijk!
Hi Marjolein, dank voor de super review ;-) We zien je graag weer retour bij de volgende controle. Groetjes namens het hele team.
I like everything about this clinic! always attentive doctors and good service! Thanks
(Vertaald door Google)
Ik vind alles leuk aan deze kliniek! altijd attente artsen en goede service! Bedankt
Geen dank. Het wordt met plezier en zorg gedaan!
Topkwaliteit gecombineerd met uitstekende service.
Dank voor de positieve review, Ignace. Fijn weekend!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Prima praktijk...ben er al 44 jaar patient..eerst bij Gerard en nu bij zijn dochter op de Zuidas..snelle behandeling..altijd vriendelijk..heel frisse praktijk en uitstekend bereikbaar..boj calamiteiten een snelle oplossing!!
Lieve Loes, veel dank weer! Beetje late respons, maar toch fijn weekend! Groetjes van Ilse
Ik ben voor een tandarts altijd gespannen, maar bij van de Veer werd ik perfect geholpen geen pijn en werd op mijn gemak gesteld, afspraak was op tijd. Gewoon fijn geholpen.
Dank voor de positieve review! Ik weet dat je het oprecht meent, ondanks dat je mijn schoonvader bent. In de praktijk ben je gewoon net als iedereen een patiënt en zorgen we zo goed als we kunnen voor je. Liefs, Ilse en Germa
Netjes en een kwalitatief goed tandartsen praktijk
Dank voor de review. Je mag ons ook bedanken met Wafels de volgende keer ;-) Fijn weekend! Vriendelijke groet namens ons hele team
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
altijd vriendelijk / welkom / correct en gezellig
De praktijk biedt een brede en professionele dienstverlening op het gebied van tandheelkundige verzorging. De persoonlijke benadering is zeer vriendelijk.
Geweldig goede tandarts!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Prettige werkwijze en zeer vriendelijke medewerkers van het maken van de afspraak tot aan de nazorg zeer professioneel.
Complimenten voor mondhygiëniste Hilde die ontzettend goed met kinderen is en een behandeling van 30 minuten voor mijn zoontje van 6 tot een feestje wist te maken!
They will charge you for something you did not ask for without informing you
(Vertaald door Google)
Ze brengen kosten in rekening voor iets waar je niet om hebt gevraagd zonder je hiervan op de hoogte te stellen
Dit is geen echte orthodontist maar een tandarts en tandartsen zijn als niet zodanig gediplomeerd. Een ander probleem is dat de behandeling grotendeels door een assistente wordt uitgevoerd terwijl de tandarts niet eens op locatie is. Zoals het plaatsen van de invisalign en de spalk.
Ik kwam in juli 2020 voor een behandeling aan mijn ondertanden. Daarbij is onderzoek gedaan naar de mogelijkheden of in ieder geval daar flink voor gefactureerd. De snelle conclusie was we moeten eerst de boven tanden doen, waar echt helemaal niets mis mee was en waar ik ook niet voor kwam.
Ik heb meerdere malen nadrukkelijk aangegeven dat boven prima is en ik voor mijn ondertanden kom. Maar zij bleven het maar doordrukken totdat ik er, tot mijn grote spijt, mee akkoord ging. Want dat was volgens hen echt nodig om de volledige behandeling te doen. Dat bleek achteraf gewoon een grote leugen.
Nog geen halfjaar later na boven te hebben gedaan ben ik weer op consult gekomen voor ondertanden. De conclusie was nu opeens dat beneden te complex is en toch niet kan.
Echt tandarts onwaardig en een schande voor de beroepsgroep. Dat onder te complex was krijg ik te horen nadat ik ruim € 1.500 heb betaald voor een totaal zinloze behandeling van 12 weken die ook nog eens slecht uitpakt. Ondertussen zit ik nog steeds iedere dag met pijn aan mijn tanden.
Bovendien ben ik bij behandeling aan de boven tanden ben totaal niet ingelicht over de risico’s.
Een half jaar later nogmaals geweest na hevige pijn en reactie van tandarts daar was: ga maar naar je eigen tandarts of mondhygiënist voor een behandeling. Dat heb ik zeker ook gedaan.
Heb nu meerdere onderzoeken elders gehad, ben duizenden euro’s verder, veel tijd, energie en vooral leed omdat zij hun eigen belang laten prevaleren en niet die van de patiënt die erop vertrouwd dat er integer wordt gehandeld.
Ik heb nog iedere dag vreselijke tandpijn en kan vanwege de pijn langer dan een jaar niet meer normaal slapen of eten.
Ze belazeren hier alleen maar de boel. Het draait hier niet om de patiënt maar om eigen belang. Iets wat gezond is moet je niet aan zitten. Maar deze onethische tandartsen kunnen daar blijkbaar goed mee leven!
Dag Mohamed,
Bedankt voor je review en dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen.
Helaas herken ik onze praktijk niet in je verhaal en kan ik je met de informatie die ik heb je ook niet vinden als patiënt bij ons. Ik zie dat je dezelfde review ook heb achtergelaten bij Van de Veer op de locatie in Osdorp. Is je review echt bedoeld voor Van de Veer locatie Zuidas? Mocht dat wel het geval zijn zou je dan contact met ons willen opnemen dan kan ik samen met je kijken naar een oplossing.
Thank you for your review and for taking the time to rate us.
Unfortunately, I do not recognize our practice in your story and with the information I have I cannot find you as a patient with us. I see that you also left the same review with Van de Veer Osdorp. Is your review really intended for Van de Veer location Zuidas? If that is the case, please contact us so we can look for a solution together.
Met vriendelijke groet,
Germa Dikken
Praktijkmanager
Van de Veer Tandartsen
Numbing pain for days.
(Vertaald door Google)
Dagenlang verdovende pijn.
Keurige tandarts. Altijd vriendelijk, goede behandelingen, snel plek in de agenda.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Worst customer experience, go to any other dentist except this one
(Vertaald door Google)
Slechtste klantervaring, ga naar een andere tandarts behalve deze
Deze Google-recensie is zonder tekst
Fijne praktijk. Prettig geholpen door de tandarts en mondhygiëniste.
Terrible
(Vertaald door Google)
Vreselijk
Fijne praktijk, erg aardig en behulpzaam personeel. Aanrader!!
Absolutely terrible and overpriced.
Don't bother call, the receptionist barely works there.
Dentist will convince you that you need to do some change and ruin your teeth forever in the meantime.
In summary: run away
(Vertaald door Google)
Absoluut verschrikkelijk en te duur.
Bel niet, de receptioniste werkt daar nauwelijks.
Tandarts zal je ervan overtuigen dat je in de tussentijd wat moet veranderen en je tanden voor altijd moet ruïneren.
Samengevat: weglopen
the tooth cleaning service was terrible, never before had it caused so much pain, it treated me like an animal or I would say like a machine.
the cleaner is not passionate about her job, a dentist company like this would have to have staff who like to do their job. or that she has a passion for what she does,
the price is high, but with bad service it is not pleasant to pay.
(Vertaald door Google)
de tandenpoetsservice was verschrikkelijk, nooit eerder had het zoveel pijn veroorzaakt, het behandelde me als een dier of ik zou zeggen als een machine.
de schoonmaker heeft geen passie voor haar werk, een tandartsenbedrijf als dit zou personeel moeten hebben dat graag hun werk doet. of dat ze een passie heeft voor wat ze doet,
de prijs is hoog, maar met slechte service is het niet prettig om te betalen.
This dentist clinic provides terrible service and charges you a large sum amount of money.
They cleaned my teeth for 15’ and then charged me for 30’.
Later on, they required me to book another 30’ appointment why only cleaned my teeth in 15’ and then charged me the whole time period again. There is even some amount called ‘pocket register’ amount that I have no idea what is it about. When I complained this via email, they even claimed the second section last more than 45’.
Be aware that every question you asked the dentist will be charged later on, and often more than 50 EUR per question.
I got charged 280 EUR just for check up and teeth cleaning. And they never mentioned about the cost with me.
And now they refused to communication with me to sort things out and force me to pay this unreasonable amount.
Regarding their cleaning practices, that was the most terrible cleaning of my life. My gum felt extremely painful and bleeding for the next week.
(Vertaald door Google)
Deze tandartskliniek biedt vreselijke service en rekent u veel geld aan.
Ze hebben mijn tanden gedurende 15 minuten schoongemaakt en me vervolgens 30 minuten in rekening gebracht.
Later eisten ze dat ik nog een afspraak van 30 minuten maakte, waarom ik mijn tanden pas in 15 minuten poetste en me vervolgens de hele periode opnieuw in rekening bracht. Er is zelfs een bedrag genaamd 'pocket register' bedrag waarvan ik geen idee heb waar het over gaat. Toen ik dit via e-mail klaagde, beweerden ze zelfs dat het tweede deel meer dan 45 'duurde.
Houd er rekening mee dat elke vraag die u aan de tandarts stelt later in rekening wordt gebracht, en vaak meer dan 50 EUR per vraag.
Ik kreeg 280 EUR in rekening gebracht alleen voor controle en tandenpoetsen. En ze hebben het bij mij nooit over de kosten gehad.
En nu weigerden ze om met mij te communiceren om dingen uit te zoeken en me te dwingen dit onredelijke bedrag te betalen.
Wat betreft hun schoonmaakpraktijken, dat was de meest verschrikkelijke schoonmaak van mijn leven. Mijn tandvlees voelde de volgende week extreem pijnlijk en bloedend aan.
Overpriced, and their dental hygienist Sandra is exceptionally bad. Avoid, avoid, avoid.
(Vertaald door Google)
Te duur, en hun mondhygiëniste Sandra is buitengewoon slecht. Vermijd, vermijd, vermijd.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Fijne praktijk!
Dank je wel S! Goed om te horen!
Hele goeie tandarts was bang maar ze hebben me zo op me gemak gesteld en ben ook meteen naar de mondhygiëniste geweest
Absolute scam, ripped off over 2400 euros and my teeth are still not fixed for the long term. They are also very unresponsive and now will not respond to me when I ask them for a solution
(Vertaald door Google)
Absolute oplichterij, voor meer dan 2400 euro opgelicht en mijn tanden zijn nog steeds niet voor de lange termijn gerepareerd. Ze reageren ook erg niet en reageren nu niet op mij als ik ze om een oplossing vraag
Ik ben hier zojuist voor de eerste keer geweest en ik ben overdonderd door de kwaliteit van service. Zowel de tandarts als de mondhygiëniste waren uitstekend! Alles is tot in de puntjes top verzorgd!
Very bad experience. I went there late last year and since I’ve gone to other dentists in Amsterdam from that time, I can say with certainty that my experience here was abnormally bad. They took advantage of the fact one is insured by charging unreasonable prices, adding more hours charged than actual AND the treatment itself was lacking. I had to come twice for cleaning, one visit for each of upper and lower jaw, when I know for a fact my teeth hygiene is not horrible (I do regular cleaning twice a year). At the end of the teeth cleaning, there weren’t any fluoride polishing or disinfectant rinse. Gums were raw and bleeding, and I had to go to Etos to buy a mouth rinse immediately for I feared I would get an infection. Never again.
(Vertaald door Google)
Zeer slechte ervaring. Ik ben daar eind vorig jaar geweest en aangezien ik vanaf die tijd naar andere tandartsen in Amsterdam ben gegaan, kan ik met zekerheid zeggen dat mijn ervaring hier abnormaal slecht was. Ze maakten gebruik van het feit dat men verzekerd is door onredelijke prijzen te rekenen, meer uren toe te voegen dan werkelijk en de behandeling zelf ontbrak. Ik moest twee keer komen om schoon te maken, één bezoek voor elk van de boven- en onderkaak, terwijl ik zeker weet dat mijn gebitshygiëne niet verschrikkelijk is (ik maak twee keer per jaar regelmatig schoon). Aan het einde van de gebitsreiniging was er geen fluoridepolijst- of ontsmettingsspoeling. Het tandvlees was rauw en bloedde, en ik moest meteen naar Etos om een mondspoeling te kopen, omdat ik bang was dat ik een infectie zou krijgen. Nooit meer.
Ik moet twee weken wachten voor een afspraak in pijn. Weigert met een alternatieve oplossing te komen of een voorschrift voor te schrijven. Wijst naar de spoedtandarts wat ver reizen is met deze coronavirus.
Zeer slechte ervaring met deze tandarts. Afspraak gemaakt, ruim op tijd aanwezig. Mijn naam is niet duidelijk omgeroepen in de wachtkamer (was de enige wachtende) en daarna niet meer geholpen, of ik op een ander moment een afspraak wil maken. Zeer slechte service en klantvriendelijkheid. Ik raad deze tandartspraktijk niet aan.
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Alleen voor het controleren van mijn gebit en het geven van een schatting voor de prijsdetails, rekenen ze me ongeveer 180 euro!
(Origineel)
Only for checking my teeth and giving me an estimate for the price details, they charge me about 180 euro!
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Klantgerichtheid is boven de maat :)
(Origineel)
Customer orientation is above the mark :)
(Vertaald door Google) Het was een geweldige gastheer.
Ik ging er gewoon heen om snel mijn tandheelkundige toestand te controleren. De manager heeft een gratis röntgenfoto gemaakt:)) en ze heeft me voldoende informatie gegeven. Ik was erg blij. Ze hebben een afspraak gemaakt om mijn probleem op te lossen. toen ik daarheen ging voor de afspraak, voelde ik me zo op mijn gemak en ze deden hun werk precies en ze gaven me voldoende informatie via de röntgenfoto voor en na het repareren en ik hield in de gaten wat ze voor me deden. Heel erg bedankt voor de geweldige service.
(Origineel)
It was great hosting.
I just went there to quickly check out my dental condition. The manager took a free x-ray :)) and she provided me enough information. I was really happy. They made an appointment to fix my problem. when I went there for the appointment, I felt so comfortable and they did their job precisely and they provided me enough information through the x-ray before and after fixing and I monitored what they did for me. Thank you so much for the great service.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Fantastische tandarts! persoonlijke behandeling en zeer professioneel. Een aanrader voor iedereen !
Tandarts is erg kundig en ontzettend vriendelijk. Balie personeel mag wel een lesje klantvriendelijkheid en pro-activiteit hebben...
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Echt teleurgesteld over de klantenservice ... vooral als je geen Nederlands spreekt.
(Origineel)
Really disappointed with the customer sevice...specially when you dont speak Dutch.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Alleen jammer dat het parkeren zo duur is. Ben gemiddeld 15 euro kwijt aan parkeergarage.
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Personeel was erg onbeleefd. Gaf me het gevoel dat ze helemaal niets om hun patiënten geven.
(Origineel)
Staff was really rude. Made me feel they don't care at all about their patients.
(Vertaald door Google) Goede uitleg bij elke genomen stap, zo comfortabel als comfortabel kan zijn bij de tandarts.
(Origineel)
Good explanation for every step taken, comfortable as comfortable can be at the dentist.
(Vertaald door Google) Ik had vandaag een heel goede ervaring na een sessie waarbij een tand werd getrokken en een andere werd gevuld. Ik werd behandeld door Michiel die aardig genoeg was om me welkom te heten in de praktijk. Omdat hij mijn angst voor tandartsen kende, slaagde hij er op de een of andere manier in om de spanning te verminderen en me te helpen ontspannen. Hij kende mijn medische geschiedenis heel goed, waaruit bleek dat hij mijn dossier vooraf had bestudeerd. Tijdens de behandeling was hij heel zachtaardig en attent, en zorgde ervoor dat ik geen pijn of ongemak had.
(Origineel)
I had a very good experience today after having a session which included extraction of one tooth and filling of another. I was treated by Michiel who was nice enough to welcome me to the practice. Knowing my fear of dentists he managed to somehow decrease the tension and help me relax. He knew my medical history very well, which showed that he had studied my file in advance. During the treatment he was very gentle and attentive, making sure that I was not in pain or discomfort.
Ben erg tevreden! Je hoeft nooit lang te wachten, terwijl ze wel uitgebreid de tijd voor je nemen. Daarnaast wordt alles duidelijk uitgelegd en krijg je veel tips mee. Afspraken wijzigen ging bij mij ook erg flexibel.
Tevreden!
Zeer betrokken professionele en lieve mensen.
Ben al sinds 1977 tevreden klant bij deze praktijk.
(Eerst op de Apollolaan, daarna vanaf opening op de Zuidas)
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Altijd professioneel, vriendelijk en behulpzaam.
(Origineel)
Always professional, friendly and helpful.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Naar de tandarts gaan was nog nooit zo plezierig. Het personeel is aardig en vakkundig.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Prettige ervaring gehad. Ben snel geholpen en voelde me goed om m'n gemak. Fijne tandarts die goed uitlegde wat ze aan het doen was. Wat natuurlijk altijd prettig is.
Super tandarts. Betrouwbaar en weet wat ze doet. Balie medewerkster weet precies wat er speelt en denkt mee.
Aanrader.
Net nieuw hier en zeer tevreden! Ik kreeg een duidelijke uitleg over procedures, kosten en verzekering. Behandelingen worden eerst overlegd en uitgelegd, daarna in overeenkomst uitgevoerd. Vriendelijke service en professionele behandelingen. Michiel; topwerk 👍
Ik ben jaren lang patiënt geweeet van Ilse van der veer toen ze nog in de vestiging in Osdorp werkte . Ze werkt jamergenoeg nu inde vestiging in Amsterdam zuid.
Ik vind Ilse echt een goede professionele tandarts . Ze toont echt welgemeende interesse in haar patiënten en waneer er vragen of problemen zijn dan doet ze haar uiterste best om tot een oplossing te komen.
Verder vind ik de balie medewerkster Danielle super aardig en geduldig .
Ik raad iedereen aan een bezoek te brengen en klant te worden van tandarts van der veer.
The staff is rude and clearly not caring about patients
(Vertaald door Google)
Het personeel is onbeschoft en geeft duidelijk niet om patiënten
Een goede en prettige tandarts
Deze Google-recensie is zonder tekst
I have never felt so uncomfortable as at this dental practice. I only want to focus this review on a specific dentist and that is Leonoor van Marrewijk. She is anything but customer friendly. Besides that she has informed me completely wrong, I closed a high dental insures for a treatment I can’t even do. She talks to me as if I am nobody even till a point I felt discriminated. Very sad, because Mrs. van de Veer is a very nice and professional dentist.
(Vertaald door Google)
Ik heb me nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld als bij deze tandartspraktijk. Ik wil deze review alleen richten op een specifieke tandarts en dat is Leonoor van Marrewijk. Ze is allesbehalve klantvriendelijk. Naast dat ze mij totaal verkeerd heeft geïnformeerd, heb ik een hoge tandartsverzekering afgesloten voor een behandeling die ik niet eens kan. Ze praat tegen me alsof ik niemand ben, zelfs tot ik me gediscrimineerd voelde. Heel jammer, want mevrouw van de Veer is een hele fijne en professionele tandarts.
Een afspraak te maken via de mail ging probleemloos.
Valerie en behandelde me vriendelijk en professioneel. Ze legde mij uit wat er moest gebeuren en dacht met me mee over de betalingen. de kosten vielen ontzettend mee ookal heb ik geen tandartspakket
In 2 behandelingen is mijn gebit getransformeerd tot een stralende glimlach. Valerie en Kim werkten samen. Ze namen de tijd, werkten goed samen en gingen deskundig te werk. Ze namen geen genoegen met een matig resultaat en voor mij gingen ze die extra mijl.
Mijn gebit voelt voor het eerst sinds jaren weer sterk, schoon en gezond.
(Vertaald door Google) Ik had echt een slechte ervaring met hun klantenservice, ik wist niet dat ik mijn adres bij hen moest bijwerken, dus ik moest 40 euro extra betalen voor extra administratiekosten en toen ik hierover klaagde, sympathiseerden ze niet eens met mijn situatie . Ik zal deze praktijk niet aanbevelen vanuit het oogpunt van de klant. Concluderend, mijn indruk is dat er absoluut geen motivatie is om een langdurige relatie met hun patiënten op te bouwen
(Origineel)
I had really a bad experience with their customer service, I did not know that I had to update my address with them so I was charged 40 euro extra for extra administration cost and when i complained about this, they did not even sympathize to my situation. I will not recommend this practice from a customer point of view. Concluding, My impression is, there is absolutely No motivation in building a long standing relationship with their patients
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik kom al decennia lang bij Tandartsenpraktijk Van de Veer. Met het klimmen van de jaren wordt het gebit ouder en de behandelingen gecompliceerder. Welk probleem zich ook voordoet, de tandartsen en mondhygiënisten bij Van de Veer lossen ze op.
vertrouwd. Deskundig.
naar volledige tevredenheid maar dan wel uitsluitend bij Ilse
Ik ben heel tevreden hoe daar behandeling wordt gedaan ik kom daar al 38 jaar eerste bij Gerard en nu bij Ilse
Ik kom al jaren bijna deze praktijk. Heb het een en ander moeten meemaken met mijn gebit. En hier word ik altijd zeer professioneel geholpen en dat nadat ik super bang was voor de tandarts. Ook bij noodgevallen wordt er altijd wel op de een of andere manier een gaatje vrij gemaakt. Van mondhygiënisten tot tandartsen één woord TOP
Van de Veer tandarts verzorgd mijn gebit al meer dan 30 jaar, eerst op de Apollolaan, en nu op de Zuidas. Staan altijd voor je klaar, prima behandelaars, die me elke keer weer uit de nood helpen. Geen gezeur als ik een tijdje wegbleef (bezoek tandarts is niet mijn hobby) en toch op korte termijn helpen.
fijn geholpen, met precisie/ zorgvuldigheid en vriendelijkheid. het resultaat is heel fijn, t probleem is goed opgelost en mooi. tijdstip was goed en duur behandeling ook. heel tevreden over de tandarts, over balie mederkster en ruimte praktijk en wachtkamer. dank je wel
Ik heb een geweldige mondhygiëniste
Persoonlijke aandacht, zeer vriendelijke tandartsen en medewerkers, snel geholpen als er een acuut probleem is, deskundige behandeling, prettige tandartspraktijk.
Ik heb net een kroon vervangen bij Michiel Hentenaar. Ik zag er wel tegenop, gezien mijn verleden bij de tandarts. Het was een verademing! In een ochtend was de klus geklaard! Christina Wallenborg
Kundige en vriendelijke tandarts en mondhygienste
Behandeling gestart op afgesproken tijd, vriendelijke en zeer deskundige behandeling.
De tandarts vertelde mij goed uit wat er ging gebeuren. De stappen die gedaan werden. Het is een prettige manier van werken als je als patient weet wat er gebeurt.
Elk moment dat ik voor een half jaarlijkse behandeling geeft VdV mij een gevoel dat ik als persoon wordt gezien en niet als nummer. Even een praatje maken en dan aan de slag. Kundig personeel die je goed begeleiden bij de stappen die men gaan uitvoeren.
Always feeling to get professional and presized care. I moved away from From Amsterdam and still come back only for the dentist/cleaning.
Goed
I would expect the doctors to understand if a tooth is fractured in the first check, sometimes even with an xray or tomography. However i had to visit the doctor 3 times just for them to assess the situation. I will most probably not use your services anymore.
Gebeld omdat mijn kroon los zat. Ik had verder geen pijnklachten. Spoedafspraak 2 dagen later, passend in mijn agenda, maar wel met de melding dat als ik pijn kreeg ik dezelfde dag langs kon komen. Op kundige, vriendelijke wijze geholpen waarbij rekening werd gehouden met mijn angst voor naalden. Stapte ontspannen en opgelucht naar buiten met een muurvaste (hergebruikte) kroon. Onnodige extra uitgaven door bijvoorbeeld advies nieuwe kroon op deze manier vermeden. Top!
nvt
Prima afspraak, altijd goede service!
Ik ben al 40 jaar patiënt bij tandarts van der Veer, echter de laatste jaren vind ik de service niet meer fijn. Afspraken worden eenzijdig geannuleerd zonder te melden waardoor je onnodig vrij hebt moeten nemen. De nieuwe afspraak wordt dan niet vervolgens met de klant in ogenschouw genomen gemaakt maar hoe het de praktijk op korte termijn past. Al een aantal keer aangegeven dat wij altijd tandarts en mondhygiënist willen. (Die ik al zeker 25 jaar) is zeker 3x achter elkaar niet gebeurd. Als je belt hoor je het duidelijk op de achtergrond of als je in de wachtruimte zit, hoor je de medewerkers uitgebreid hun prive bespreken. De mondhygiënist is zeer hardhandig, ervaring van zowel mijn dochter als ik, en weet dat een ander familielid die patiënt is dat ook last van heeft. Al met al gewoon al een aantal jaar geen fijn gevoel meer. De rode loper hoeft niet uit omdat ik al zolang patiënt/klant ben, of een speciaal praatje, gewoon normaal klantervaring en dat men weet welke klantdossier bij je hoort een niet het gevoel hebben dat je een toevallige expat of passant bent die een keer hier zijn gebit komt laten doen.
All good
Een praktijk die kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan. Er wordt naar je geluisterd, ze opperen ideeën maar dwingen je niet tot een niet noodzakelijke behandeling en ze maken gebruik van de nieuwste technologieën.
Ik heb mijn opmerkingen al aan Ilse doorgegeven, maar voor de volledigheid nog een keer: - ik heb de mail over de nieuwe behandelwijze voor het schoonmaken / tandsteen verwijderen heb ik niet ontvangen. Volgens Sandra zou die in sept verstuurd zijn, nee dus. Vervolgens heb ik wel een mail gekregen, maar deze mail bevatte geen inhoud alleen een afbeelding / plaatje van de naam van het nieuwe apparaat. graag de mail nog een keer sturen aub - verder duurde de verwerking van een bijgestelde rekening lang en pas na tussenkomst van Ilse kreeg ik de bijgestelde factuur - in dec was er nogal wat verwarring over een afspraak: het bleek dat ik en ook mijn man opeens aanwezig zouden moeten zijn bij een afspraak die onze dochter had met haar man en dochtertje. In het computersysteem stonden wij als familie aangemerkt en vandaar werden wij als familie uitgenodigd. We zijn wel familie, maar oik hoef niet bij de afspraak van mijn dochter en haar gezin te zijn. Pas na tussenkomst van Ilse (jan 2023) is dit veranderd terwijl dit al in december doorgegeven is. - de afspraken c.a. het wijzigen is soms lastig, het lijkt er op dat het computer systeem soms zijn eigen programma heeft dat niet helemaal strookt met het programma op de praktijk - ik ben heel tevreden over de behandelingen, en eigenlijk is dat het belangrijkste, maar deze eerdere dingen maken het soms wel iets minder plezierig om naar jullie te komen
Alles wordt duidelijk uitgelegd en er wordt een kostenraming gemaakt dat bij jouw financiele huishouden past. Er wordt meegedacht met jouw wensen en mogelijkheden. De behandelingen zijn zorgvuldig en uitstekend. Er is tijd voor persoonlijke benadering en service.
Ilse heeft mij behandeld en is altijd vriendelijk en voorkomend Dank je wel voor de goede zorg
Fijne tandarts. Je wordt altijd vriendelijk en snel geholpen. Professionele tandartsen.
Service prima, telefonische bereikbaarheid zeer slecht geweest op 30 december en 2 januari.
Heel vriendelijk en heel professioneel. Prettig om naar toe te gaan.
Zowel de mondhygiëniste en tandarts waren super vriendelijk. De nieuwe methode bij de mondhygiënist zorgt voor minder gewroet in je mond al moet tandsteen nog wel gewoon worden weg geschraapt. Enig minpunt was dat er tussen de 2 afspraken teveel tijd zat en de 2e afspraak ook nog uit liep dus heb bijna een uur in de wachtkamer gezeten.
Hij is heel vriendelijk en vertelt duidelijk wat de mogelijkheden zijn en wat hij gaat doen tijdens de behandeling.
Heel prettig en vakkundig
Ik kwam als angst client binnen, een paar jaar geleden, nu ga ik met een prima gevoel naar ze toe, ik ben enorm blij met deze praktijk, zou niets anders meer willen. Ze luisteren goed, zijn soepel in de omgang en houden enorm veel rekening met mijn gevoel en wensen. een echte aanrader!!!!
Prima zorg en behandeling. Al meer dan 40 jaar. Dat zegt genoeg. Hoop nog even er gebruik van te kunnen maken!!
Prima zorg en behandeling. Al meer dan 40 jaar. Dat zegt genoeg. Hoop nog even er gebruik van te kunnen maken!!
Very happy with the service: the quality and friendliness of the people working there.
Very happy with the service: the quality and friendliness of the people working there.
Very happy with the service: the quality and friendliness of the people working there.
De tandarts luisterde goed, was heel duidelijk, voorzichtig maar wel taakgericht. Legde goed uit wat hij deed.
De tandarts luisterde goed, was heel duidelijk, voorzichtig maar wel taakgericht. Legde goed uit wat hij deed.
De tandarts luisterde goed, was heel duidelijk, voorzichtig maar wel taakgericht. Legde goed uit wat hij deed.
Deskundig, zorgvuldig en prettige sfeer
Deskundig, zorgvuldig en prettige sfeer
I was able to register as a new patient and get my in-take appointment fairly quickly. As an expat I was also happy to find a dental center where the staff can speak English.
.
Fijn dat ik na Mondhygieniste direct naar tandarts kon. Aardige ontvangst en ik heb vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverleners in de praktijk.
De behandeling is altijd geruststellend Ik ben altijd heel nerveus en Ilse stelt mij op mijn gemak
Ik vind prima dat de prachtijk nieuwe reiniging technologie geintroduceerd heeft. Sandra is zorgzaam en efficient en lieve. Prima ervaring.
Zoals boven. Zeer goed!
Altijd moment van confrontatie met mijzelf, ondanks goed en vriendelijk advies. Nieuwe apparatuur voor gebitsreiniging goede verbetering, minder gevoelig. Idem recente snelle vervanging van kroon. Goede wijn heeft geen verdere krans nodig.
Mondhygieniste werkte rustig, legde alles heel goed uit en was zeer professioneel.
Vlotte, professionele en vriendelijke bejegening
Vriendelijke behandelaar, zeer nauwgezette behandeling.
Ik was een tijdje niet geweest, dus had me voorbereid op een lange, wat pijnlijke behandeling. De behandeling was echter supersnel en comfortabel, echt heel prettig. Fijne, nieuwe techniek!
Fijne praktijk waar je gemakkelijk terecht kunt voor een afspraak. Professioneel personeel wat je altijd vriendelijk helpt en duidelijk is in de communicatie.
Ik ben erg tevreden over de behandelingen bij de tandarts. Altijd vriendelijk en zijn duidelijk in de communicatie.
Ik werd erg op m’n gemak gesteld, wat ik heel fijn vind omdat ik ontstoken tandvlees heb en af toe met geknepen billen in de stoel heb gezeten. Maar bij Sandra voelde ik me helemaal op mijn gemak en heb ik geen pijn ervaren, top!
Heel vriendelijk en professioneel
I have a great experience and I love the ways the treatments are. Thanks to let me feel important and the dentist are honest towards the patient. Kind regards, Isabel JV Cockfield
Goed verzorgd, veel wit licht op de vroege ochtend in de wachtruimte. Maar is een detail. Behandeling prima
Kwalitatief goed, gezellig en altijd vrolijk. Nooit erg om weer langs te mogen komen.
Zeer vriendelijke tandartsen gebruiken nieuwste technieken voor behandeling
Prettige omgeving, vriendelijke ontvangst, duidelijke informatie.
Zeer vakkundige tandarts, veel kennis van de nieuwste technieken.
Goed
Met het nieuwe apparaat is de behandeling pijnloos en voelt mijn gebit veel schoner aan.
helpful and efficient staff
toelichting nvt gezien beoordeling
Ik kan alleen maar zeggen ben een zeer tevreden cliënt.
De artsen en medewerkers zijn heel professioneel, de uitsturing is schoon en nieuw. Ik ben al 5 jaar klant bij deze praktijk – altijd goed ervaring!
bij de Nieuwe methode toch ook wel pijn gehad. Kreeg verdoving.
Plezierige ontvangst Heldere uitleg Goede professionele behandeling Nieuwste apparatuur.(belangrijk) Schoon en nette praktijk. Duidelijke uitleg over onderhoud gebit. Een dikke 10
al meer dan 40 jaar als patiënt verbonden aan de praktijk. eerst bij Gerard en nu bij dochter Ilse. voelt goed, veilig en vertrouwd.
Tevreden
Hele fijne en goede tandarts en mondhygienst.
Goed
Prettig
Professioneel, vriendelijk, servicegericht
Wonderful dental practice. Clean, professional and expat friendly where english is spoken
Hier kun je terecht voor kwalitatief uitstekende mondzorg. Aardige en betrokken tandartsen en mondhygiënisten die tot de top in hun vakgebied behoren en op de hoogte zijn van alle nieuwe ontwikkelingen en deze vakkundig toepassen. Dezelfde kwaliteit tref je al bij binnenkomst aan, waar je door een zeer aardige receptioniste wordt ontvangen.
Betrof de behandeling van mijn dochtertje van 3. Was snel en zeer adequaat verlopen, met naast het medische de menselijke factor hoog in het vaandel. Ik ben zeer tevreden en beveel Ilse en haar team iedereen aan.
Very good professionals dentistry services. The team is also experienced and I always left from the practice with a smile! Thank you
De Airflow is een apparaat dat gebruik maakt van zogenaamde ‘Guided Biofilm Therapy’, waarbij de biofilm (plak) met luchtdruk, water en speciaal poeder verwijderd wordt. In vergelijking met de handmatige aanpak waarbij tandsteen wordt verwijderd met een zogenaamd 'tandartshaakje' beviel mij deze werkwijze omdat ik nauwelijks druk op het gebit wordt uitgeoefend.
I have been going to the shop for many years now and besides excellent service & care the professional dentists keep on providing top noch treatments.
Op korte termijn kon ik terecht met mijn afgebroken, oude kroon. Na het verwijderen van de oude kroonresten, een 3D scan(ik hoefde niet te “happen”) en een foto ging ik anderhalf uur later huiswaarts met een prachtige nieuwe kroon.
Altijd vriendelijk, heel leuk met onze kinderen. Altijd een feestje om naartoe te gaan. Er wordt door de kinderen altijd naar uitgekeken.
Fijne tandarts praktijk al meer dan 25 jaar tevreden klant.
De technische behandeling en persoonlijke bejegening is prima Door personeelswisselingen is het soms was rommelig met afspraken maken
Profesjonal servis.
Ik had al langer last van mijn verstandskies en wilde deze graag laten trekken. Ik belde voor een afspraak en kon meteen die dag terecht bij Charl. Charl heeft mij super goed geholpen! Ik kon direct mijn verstandskies laten trekken, dus ik was er meteen van af. En voordat het trekken begon heeft hij mij goed geïnformeerd over het hele proces. Het trekken zelf was zo gepiept en pijnloos. Ook nu een dag later heb ik nergens last van. Top gedaan!
prima behasndeling
Een heel prettig en professionele tandarts, erg goed met kinderen
Ik kon zeer snel terecht en er werd uitgebreide persoonlijke aandacht besteed. Super tevreden over de klantvriendelijkheid en zorg over mijn gebit.
Hygienist is always efficient and thorough. Happy with the new cleaning treatment as well.
Prima behandeling met duidelijke communicatie
Fijne ervaring. Uitstekende tandarts
Afspraak op 12okt 10:00 uur Gaat om een dubbel afspraak dus mondhygiënische en tandarts. Na 30 min wachten kan ik eigenlijk niet geholpen worden . Tandarts moet een vulling vernieuwen. Doe dat dan daar ben ik hiervoor. Nee moet een nieuwe afspraak maken . In de hoop dat dit wel een dubbelafspraak gaat worden. Kan gebeuren maar wat mij het meeste stoort is dat als ik een afspraak mis er meteen een factuur van 50 euro ligt.
Sandra neemt je goed mee in het process en legt de behandeling duidelijk uit. Ze werkt nauwkeurig en heeft daarnaast goed advies over hoe zelf thuis de reiniging goed te doen.
Fijne behandeling en uitleg van wat er gebeurt
Was prima en duidelijk
Ik kom hier al 20 jaar en vind het een prettige praktijk
Zodra ik binnen was, was het meteen al goed, goede uitleg en goede service. Ik blijf daar.
In weekend tand afgebroken en kon dinsdag erop geholpen worden door oa het plaatsen van een kroon
Ze leggen alles goed uit wat er gaat gebeuren ze zijn geduldig vragen tussen de behandeling altijd hoe het met je gaat dus mijn evaring bij hun is voor mij geweldig
I had my first appointment for a check up. The reception was really nice and also the doctors are very nice too. They explain you very good what to do and also what is going on with the teeth. I recommend very much this dentist.
xxxx
Altijd wordt ik snel en professioneel behandeld met aandacht voor vragen en persoonlijke omstandigheden. Een deskundige en goede tandarts
Mijn ervaring blijkt uit het cijfer van de vragen
Zowel min mondhegieniste als tandarts zijn erg aardig, houden van een lolletje, en zijn beiden erg professioneel en kundig.
I had a cavity fixed and asked for no anesthesia. The procedure went rather quickly and smoothly.
Als nieuwe patient kon ik de zelfde dag nog komen. Ben uiterst professioneel en kundig behandeld door dr Kouki Zeker een aanrader
Moest een halfuur wachten vanwege uitloop van andere afspraken waar men natuurlijk niet veel aan kan doen. De behandeling (mondhygeniest) was erg fijn en goed. Controle ook prima. De nieuwe dame achter de receptie was ook erg vriendelijk!
Ik werd erg fijn geholpen door Sandra. Ze legde heel goed uit wat ze ging doen, ook over de nieuwe methode van tandsteen verwijderen. Ik werd stap voor stap meegenomen in het process en ze checkte meerdere malen of ik er nog goed bij zat. Ook door de tandarts, Ilse, hielp mij super goed en snel met een afgebroken tand en deze was binnen no-time heel mooi hersteld.
Perfect
De mondhygiëniste vertelde uitgebreid en rustig wat de behandeling inhield. Vervolgens tijdens de behandeling volgde er ook tekst en uitleg. Ik voelde mij zeer op mij gemak en vond de informatie nuttig, zeker de tips die ik heb gekregen.
Bovenstaande ervaring heb ik zowel bij de tandarts als bij de mondhygiëniste. Kom al (samen met mijn echtgenoot) meer dan 40! Jaar bij deze praktijk.
Geweldige ervaring gehad bij van de Veer tandartsen
Ik wil de reviews testen
goed
Prima
de tandarts is zorgvuldig en kundig. ontvangst super vriendelijk en attent
Prettige praktijk met verstand van zaken waar met even verder wordt gekeken dan elders om een goed resultaat tot stand te brengen. Heel fijn!
heel goede behandeling, van begin tot einde. klasse.
First time used new machine to clean the teeth: no pain at all! The hygienist needed to use the manual tool just on few teeth. What an improvement!
Altijd goed geholpen
Ik wordt er, met mijn tandartsangst goed opgevangen en begeleid. Alles wat er gedaan wordt, wordt besproken tijdens de behandeling. De informatie over de vervolgbehandelingen of evt. complicaties kan beter. Ik kwam voor een controle, terwijl ik dacht voor een verdere behandeling te komen. Toen bleek een verwijzing nodig. Na deze verwijzing bleek er eerst een intake plaats te vinden. Dat was mij niet verteld. Ik heb me nu 2 keer voor niets nerveus gemaakt.
Professioneel en prettig behandeld
Zolang ik klant ben bij Van der Veer Tandartsen (en ik behoor tot de oudste klanten), heb ik altijd goed advies gekregen en waren de behandelingen effectief en efficiënt. Voeg daaraan toe de plezierige en informele sfeer in de praktijk aan het Mahlerplein (en daarvoor elders). Oh ja, ik woon niet in Amsterdam of zelfs maar in de buurt. Ik heb nooit overwogen om een tandarts bij mij in de buurt te zoeken.
Ilse Van de Veer is a very special lady and a professional dentist, I am a 67 years old woman and can honestly say Ilse has totaly releived me of unease and anxiety in the dentist chair, After a very bad experience. I would highly recommended her 100%
Er wordt rekening gehouden met persoonlijke omstandigheden en ervaringen.
Ik ben heel tevreden met het resultaat van mijn gebit want zonder deze was een complete prothese onvermijdelijk geweest. Ik voel me meer op mijn gemak nu mijn tanden er weer verzorgd uitzien, beslist de moeite waard!
Onze dochter Nina en Ivana zijn blij met iedereen ! Jullie zijn goed!!!!
From the moment I came in, every step of what she was going to do was explained. I was able to ask questions and I learned quite a lot. If things became sensitive I could easily ask for a small break by just indicating. I really felt that I was considered and not just another patient at the end of the day because of the extra effort put in to explaining and how carefully it was all done.
Ik mocht voor het eerst kennismaken met de nieuw aangeschafte apparatuur voor mondhygiëne en dat is prima bevallen.
Goed
Bij de mondhygiëniste een duidelijke uitleg, stap voor stap uitgevoerd en een opbouwend commentaar over hetgeen werd aangetroffen. Bij de tandarts ook heldere toelichting op wat er ging gebeuren en ook hier een goede toelichting op wat er geconstateerd werd!
Helaas flink moeten wachten in de wachtkamer, circa 30 minuten vertraging in totaal. De behandeling zelf was goed, nieuwe aanpak mondhygiëniste is zeker een verbetering.
Uitstekende service!
W. W. W. W. The text gerr
My 8 yo daughter went to dental hygienist for the 1st time and it couldn’t have been more educative and fun! She learned the lesson very well and is making use of the great advises she got there. Definitely very useful and to repeat!
Fijne praktijk, info over nieuwe behandeling mondhygiëne vooraf gestuurd. Altijd goed overleg over de behandeling.
momenteel een prettige receptioniste aan de balie
Conform bovenstaande omschrijving
ik ben een client van ilse van de veer,ivm mijn half jaar tand/controle en ilse doet het zoner meer goed,en ineens beland ik bij sandra willemstein mondhygieniste zonder mij op de hoogte te informeren. sandra had mijn tanden en tussen mijn tandvlees schoon gemaakt en zij had ook schade op mijn binnenwand aan de linkerkant,ik weet niet of zij dat ook gezien had,onder weg naar huis bloed het heel erg. thuis gekomen moest ik watten/schijf op mijn binnen zetten en nog steeds bloed het door. en na 3dagen begint het minder te gaan worden. en ik vind dit heel erg wat er gebeurt. en wat ik raar vind 1 keer ben ik bij sandra,en na de behandeling zegt sandra,jou verstand moet eruit getrokken. ilse van de veer had dit nooit gezegt dat mijn kies eruit moest en 1 keer bij sandra krijgt ik dit te horen.mooi is dat! ik moest meteen een ziekenhuis kiezen waar het dichtbij is. k had geen tijd om erover na te gaan denken,sandra zegt kies maar een dicht bijzijde zikenhuis. en ik ziet het niet zitten,om mijn verstandkies eruit te gaan trekken. dit is mijn mening,en ik wil u mening graag horen, en voor info kun u mij bellen.0683283117 aub ek wagijo
Sandra en Charl waren vriendelijk en professioneel. Ik heb Sandra - die mij al jaren behandelt - wel meegegeven dat ik de koppeling van 'wellness' aan een tandartspraktijk wat vergezocht vind. Mijn marketing-aanpak zou het niet zijn.
Mijn bezoek was netjes, alleen erg prijzig. Normaal gesproken ben ik ~EUR 60 kwijt voor zowel de mondhygienist als de tandarts (bij elkaar), nu was dat - voor precies dezelfde behandeling in nota bene minder tijd - ruim het dubbele. Dat kwam blijkbaar door een 'nieuw' soort behandeling. Ik vind dat niet netjes en meen dat in zijn algemeenheid je zoveel als mogelijk vooraf over kosten geïnformeerd moet worden, zeker als die - dus - significant afwijken van wat je normaal gesproken betaalt.
Gelukkig nog weinig om handen (tanden) gehad. Mondhygiëne behandeling, controle en bij dochter wat vastzittende melktand eruit gewipt. Voor zover ik kan beoordelen kundig personeel, vriendelijk, prima ruimte, schoon, goede locatie
Very professional, very good communication and result. My dentist Helena is absolutely amazing, she is gentle and always explains what she is doing. I definitely recommend!
Persoonlijk, vriendelijk, voldoende uitleg.
Ik ben bij de tandarts geweest en uitstekend geholpen
Nieuwe apparatuur van mondhygieniste Sandra is echt fantastisch
it really depends on who you get to be treated by. One of your hygiene doctors is quite rude/angry, feels like she is trying to punish you, not trying to prevent pain but making everything rough and painful Other doctors I've visited are different
Altijd heel tevreden in de afgelopen 35 jaar of meer. Vriendelijk en kundig. Eerst bij Gerard (nog op de Apollolaan), nu bij Ilse; praktisch opgegroeid in deze praktijk. Ook de zorg van andere collega’s en bovenal de mondhygienisten als zeer kundig ervaren. Warm aanbevolen!
optimaal al ruim 40 jaar
Mijn familie zijn teverden met deze tandartspraktijk.
gOOD!
Iedere keer weer uitstekend en adequaat behandeld.
Vriendelijk, vakkundig & voortvarend!
Er wordt altijd duidelijk gecommuniceerd en het voelt altijd als een warm welkom bij de praktijk. Men is mega vriendelijk, behulpzaam en werkt ook snel.
Vriendelijk, efficiënt en vakkundig.
Prima en kordate behandeling
Gelukkig een overzicht van de behandeling vooraf, goede verdoving en extractiemethode die heel patientvriendelijk was. Het wrikken aan de kies kan belastend zijn voor de arts. Ikzelf vond het veel en veel prettiger dan de kies er in 1 x uit de kaak gerukt te voelen. De kies kwam er langzaam uit. Ik kreeg extra gaasjes mee in een envelop. Daar bleek ook nog een brief met aanbevelingen aan de patient in te zitten: die vond ik de volgende dag....Misschien niet meer goed geluisterd? Bij een vorige behandeling moest ik nogal onderhandelen over de verdoving. Ik kreeg ook een heel nare verrasssingsprik midden in mijn tong. Dit was ik niet gewend van de tandarts. Daardoor werd ik erg nerveus.
kind and friendly
Ik kom al 35 jaar bij Van de Veer. Liever ga ik niet want ik hou niet van de tandarts en de mondhygiëniste. Zie er altijd een beetje tegenop om te gaan. Peentjes zweten. Maar ze hebben me nooit teleurgesteld. Echte pijn heb ik nooit gehad. Wie er ook in mijn mond zat. Ik ben overtuigd geraakt van het nut van regelmatige controles. Daarom fiets ik nog steeds naar dit vertrouwde adres, ook al woon ik niet meer in de buurt.
The person who called me for an appointment couldn't explain the details. I have asked 3 time whether the fist appointment is mandatory or not and asked if I'm going to pay anything for it. She said this is mandatory and I'm not going to pay anything but at the end they charged for checkup
Afspraak vergeten, zat 30 minuten voor niks te wachten. Was uiteindelijk geholpen, maar de afspraak ging erg gehaaid. Ik voelde me niet op gemak: “dit gaat niet goed” je moet dit je moet dat je moet zus je moet zo. Mond open mond dicht, links rechts voor achter, ze deed aardig maar duidelijk was alles haar te veel. Hele jaar door commerciële mails, ik ga naar een andere tandarts. Ik kan alles hebben ? Maar mensen behandel je niet af vee voor de hoofdprijs. Belachelijk !
Dentist are professionals, I have already done different treatments here. Only the planning could be more flexible: if a quick check concludes that a small filling needs to be changed there should be time remaining for that. Not to call back the client for yet another appointment. Tjis would increase client satisfaction.
From the receptionist to the caregivers, staffs in your clinic are very friendly. I got an attentive treatment from the caregiver, whom unfortunately I don’t know what her name was. Will definitely recommend your clinic to others. Thanks for providing such a wonderful experience!
De mondhygiënisten doen zeer goed hun werk, echter vind ik de prijs kwaliteit verhouding van de tandartsen zeer slecht. Na 3 minuten te hebben gekeken in je mond krijg je een rekening van €60, buiten proportioneel.
Is goed
Ben al 47 jaar bij van de Veer tandartsen. Need i say more??
Fijne ervaring in hoeverre een tandarts fijn kan zijn...;-)
Klantvriendelijk en aardig. Je wordt met een lach ontvangen.
Ik ben erg angstig voor de tandarts En daar houd Ilse heel goed rekening mee Ze stelt mij op mijn gemak
Ik ben zeer tevreden over de kundigheid van de tandartsen en de mondhygiënisten. Tijd voor een praatje en/of duidelijke uitleg van een mogelijke behandeling.
Hoog niveau, betrouwbaar, professioneel. Vriendelijk, snelle afspraak en behandeling.
Charl nam de tijd en heeft me super geholpen! Ik moest meerdere keren mijn afspraak verzetten en ben ieder keer weer opnieuw vriendelijk geholpen. De afspraak wordt per email bevestigt, lekker makkelijk. Top service!
Hier kom je graag naar de tandarts. Hier zie je dat het uitmaakt naar welke tandarts je gaat.
Altijd goede service, vriendelijk en snel
Ilse is zeer vakkundig en loodst je door het hele proces heen met een geruststellende kordaatheid. Iedere handeling wordt kort toegelicht zodat je weet waar je aan toe bent.
Behandelingen zijn altijd uitstekend.
friendly, caring, quick and professional
heb altijd al een trauma gehad bij de tandarts van kleins af aan, maar deze is zo goed!! echt mijn complimenten
Ik kom al 10 jaar naar deze praktijk en heb enkel positieve ervaringen. Altijd vriendelijk, altijd goede service. Mijn zoontje van 9 komt ook met plezier mee en kijkt er zelfs telkens een beetje naar uit omdat hij vaak een beetje mag "helpen" en meekijken als het mijn beurt is. Geweldig hoe ze met de kids omgaan.
tevreden
Ben een angstige patiënt. Keuze verdoven of niet is besproken. Tijdens de procedure werd steeds verteld wat er gedaan werd. Geen enkel moment was het echt onplezierig. Vind een tandarts niet fijn maar als elke behandeling zo is teken ik er voor.
Uitstekend
Kort nadat ik had plaatsgenomen in de wachtkamer kwam de receptioniste me vertellen dat ik helaas een nieuwe afspraak moest maken. Ik was 3 minuten te laat omdat ik de bus had gemist en de tandarts had het nu te druk met een nieuwe patient. Heh? Ik had de dag ervoor gebeld of ik de afspraak kon verzetten omdat ik geen oppas had. Helaas was ik te laat om kosteloos te annuleren dus nam ik mijn dochter mee. Zeer frustrerend als je na een uur reizen met het ov eenmaal in de wachtkamer te horen krijgt dat de tandarts geen tijd heeft. Ondanks de kundigheid van tandarts ga ik door de onvriendelijke service toch op zoek naar een andere praktijk.
Michiel is super kundig en super snel.
Ik ben erg tevreden over deze tandartspraktijk, ook omdat de tandarts en de mondhygiëniste in hetzelfde gebouw zijn. En het zijn erg vriendelijke mensen die er werken.
prima ervaring
Op zich prima praktijk, maar weinig continuïteit, heb elk half jaar een andere, jonge tandarts.
For my last year's treatment a bill was sent to my old address which I did not know about. . When I tried to make an appointment for this year the receptionist told me she would not make an appointment with me since I have an outstanding bill which is with Intermedics now. She was unable to tell me how much and for what. I called another time and another receptionist told me the outstanding bill was 20 euros and she could see it was sent to my old address. We agreed during my next visit I will settle this small outstanding amount. During my visit, I did settle the 20 euros but she also charged me for the new visit and told me I should handle it directly with my insurance. For a clinic with large ex-pat patience, I was surprised that the receptionist was reluctantly speaking English and I found her to be abrupt and not listening, and not willing to find a solution. Rather just instruct me to take care of it myself. This is not the first time I have experienced this form of behavior. I am a patient for 10 years at your clinic.
Echt heel vriendelijk geholpen en duidelijk stappenplan en kostenplaatje. Er wordt echt heel goed geluisterd en meegedacht wat ik ontzettend fijn vindt
Ik word altijd goed geholpen door mijn tandarts en mondhygiëniste. Ik krijg goed altijd goed advies voor het reinigen van mijn tanden
Prettige ontvangst. Zorgvuldige controle en reinigen van het gebit. Goed overleg voor volgende behandeling.
Tijdens een lange treinrit las ik uit verveling wat Google Reviews over deze praktijk en het viel me op dat er veel zeer negatieve reviews waren die ik totaal niet kon plaatsen ("te duur, teveel pijn, slechte service, onbeleefd personeel", etc.). Daarom hier mijn ervaringen die mogen fungeren als tegengeluid. Ik heb in het verleden ernstige problemen met mijn gebit en kaak (en andere tandartsen) gehad en neem daarom alleen met de beste zorg genoegen. Maar hoe moet je als leek beoordelen of een tandarts goed is of niet? Ik heb flink wat onderzoek gedaan alsmede navraag bij vrienden en kennissen die er wel verstand van hebben en ben nog steeds blij dat ik zodoende bij Van de Veer terecht ben gekomen. Ik krijg altijd op een professionele, prettige manier goed advies en een eventuele behandeling gebeurt uiteraard in goed overleg. Graag tot over een half jaar!
Ik was liever niet gegaan maar ja... En achteraf viel het weer mee. Vandaar die 8 maar dat wil niet zeggen dat ik de volgende keer fluitend naar de tandarts ga.
Alles naar verwachting
zeer aandachtig, vriendelijk, persoonlijk en zorgvuldig
Prettig, professioneel.
Uitstekend
Geweldige behandeling
Goed en duidelijk.
heel goed ervaring
Goeie vriendelijke service samen kijken wat de beste optie is. Hele lieve staff
Persoonlijke aandacht, meedenken en een adekwate behandeling
The dental hygienist was not customer friendly, did not make an analysis before the treatment on the anesthesia even though patient’s gums were very sensitive. The whole treatment was conducted with rush, patient was not attended and the over all experience was very rough. Experience I had with another dental hygienist today 19/04 was completely different and of that I have nothing bad to say. Also, the experience with the dentist that has checked up my teeth as well as fixed cavities etc has been wonderful.
goed
Net als Dhr. M. Hentenaar (wegens een vakantie voor het eerst afwezig bij m'n halfjaarlijkse controle) heeft invallende collega Dhr. C. Kouki mij zeer goed geholpen! De kennis en kunde van het personeel bij Tandartsenpraktijk Van de Veer op de Zuidas is van een hoog niveau, en helemaal up to date met de mogelijkheden in de hedendaagse tandheelkunde. Tel hier de tot hun beschikking staande moderne apparatuur bij op, en u weet dat u aan het juiste adres bent voor goede zorg aan uw gebit! Iedere vraag van mijn kant werd rustig, deskundig en volledig beantwoord, en ik kreeg van Dhr. C. Kouki bovendien een zeer gewaardeerde uitleg tijdens de bestudering van de genomen foto's van mijn gebit. Dhr. C. Kouki is (net als Dhr. M. Hentenaar) een aanwinst voor deze tandartsenpraktijk! Ik weet zeker dat ook het vrouwelijk personeel deze kennis en kunde in huis heeft, al hebben zij in mijn geval (nog?) niet eerder hoeven invallen voor Dhr. Hentenaar. Hoe het ook zij: Het geeft mij een fijn gevoel dat ik mijn gebit kan toevertrouwen aan een team van professionals! P.S.: Bij een onverwachtse afspraakannulering vult deze tandartspraktijk ook gaatjes in de agenda!
Kom hier sinds drie jaar en ben tevreden over de tandartsen en behandeling. Zaak ziet er prima uit en ook maken van afspraken etc. gaat soepel. Wel valt het me op dat ik elke keer een andere tandarts krijg.
Very Professional.
Goede behandeling. Praktijk Van Der Veer komt gemaakte afspraken goed na.
Goed
Goed, met de kanttekening dat na de vulling nog wortel pijn blijft
Zeer kundige en vriendelijke mondhygiëniste (Sandra). Alles werd goed uitgelegd en de behandeling verliep vlot.
Fijne praktijk met leuk fris team! Ik keek altijd erg op tegen tandarts/mondhygiëne bezoeken. Maar door de persoonlijke benadering in deze praktijk voel ik mij meer op mijn gemak. Aanrader!
Ik vind het vervelend dat er vaak een andere tandarts wordt toegewezen. Ik vind het zelf prettiger om een vaste tandarts te hebben Bij een nieuw gezicht is het fijn als de persoon zich voorstelt bij naam, dat miste ik tijdens mijn laatste bezoek.
Vervanging van een vulling gebeurde zeer professioneel met duidelijke tekst en uitleg over wat er zou gebeuren.
Mijn ervaring bij Tandarts Felix da Costa is zeer positief. Samen met haar assistent zeer netjes geholpen. Werkt geduldig, zorgvuldig en fijne communicatie.
Helena is super patient and gentile with my daughter. She explains very well what will happen and how which makes my daughter feel comfortable and OK to do the procedures. Really happy to be able to be helped by Helena instead of going to Kindertandarts. Thank you!
Hele vriendelijke en professionele behandeling. Hele fijne tandarts
De tandarts die mij daar behandelt, houdt rekening met mijn angst. Is heel vakkundig, legt alles duidelijk uit wanneer ze mij behandelt. En probeert alternatieven te bedenken wanneer ik iets heel erg onprettig vind, zonder daarbij kwaliteit te verliezen.
Ik kwam binnen en met werd met een lach ontvangen door de mevrouw achter de balie. Daarna werd ik precies op tijd opgehaald door Sandra de mondhygiëniste. Er werd aan mij duidelijk uitgelegd wat er ging gebeuren en Sandra is erg aardig en behulpzaam! Kortom een tevreden klant.
De tandarts legt duidelijk uit wat er gaat gebeuren. Ook onder de behandeling krijg je te horen wat er gebeurt, zodat je voortdurend op de hoogte bent.
Vriendelijke, kundige tandartsen/mondhygiënisten en goede (werk-)sfeer. Ik vind het belangrijk bijvoorbeeld om een mondhygiënist afspraak te combineren met de tandarts erna. Je moet hierdoor wel rekening houden dat je hier per bezoek een andere tandarts of mondhygiënist te zien krijgt bij de check/behandeling, maar als je daar geen problemen mee hebt, het gaat immers om hun expertise, is het een fijne praktijk! Ik woonde tot een jaar geleden naast deze praktijk en zag de collega's onderling leuk met elkaar omgaan en voor de deur borrelen aan het einde van de week. Voor mij belangrijk ankerpunt aangezien een goede werksfeer ook leidt tot betere resultaten op de werkvloer en voor kennisdeling. Dat laatste is met name belangrijk voor een patiënt om te weten. Enige minpuntje, als ik dat al zou willen noemen, is dat toen ik Corona bleek te hebben en niet binnen de gestelde 48 uur voor de afspraak daarvan op de hoogte was, ik een vrij passief agressieve email ontving, waar geen begeleidende tekst in stond, maar wel een pamflet met de policy dat wanneer ik de volgende keer mij nogmaals last minute zou afmelden ik zou moeten opdraaien voor kosten. Deze laatste mededeling lijkt mij meer dan logisch, maar een begeleidende tekst was net wat klantvriendelijker geweest. Het was een gevalletje van overmacht. Ik zou mij kunnen voorstellen dat mensen hierdoor geïntimideerd kunnen raken en dan de volgende keer met een corona besmetting wel naar de praktijk komen om niet voor extra kosten te moeten opdraaien.
The team were able to start with my treatments before my scheduled appointment, and the dentist made time to see me prior to my scheduled time with her.
Er wordt zorgvuldig gecontroleerd en een behandelvoorstel gedaan.
Tevreden
alles is even geweldig in deze test
Goed, tevreden
Bij binnen komst zat er niemand aan de balie. Het was rond 10 uur dat ik binnen kwam. Vind dit wel raar iedereen kan binnenkomen en er werd ook niet achteraf gekeken wie er binnen was.
Prima
Tandarts, de assistent, mondhygieniste en bij de receptie; iedereen is even attent en behulpzaam!
Prettig contakt met mijn tandarts en verdere medewerkers.
Voor het eerst ben ik zeer tevreden over de laatste behandeling
goed
I made tooth-cleaning here several times. The dentist is very nice and professional, and she gave me some practical advices that helpful!
Very nice, quick, pain free and comfortable treatment. Patient centered.
Was echt goed behandeling Vriendelijk Professioneel
nette en correcte ontvangst en tijdens behandeling duidelijke instructies en goede behandeling.
De praktijk straalt een plezierige sfeer uit, is overzichtelijk en schoon. Tandartsen/mondhygenienisten zijn bereid mee te denken en goed advies te geven.
Mijn ervaringen met mevrouw Willemstein kan ik alleen omschrijven als uiterst prettig. Ik ervaar haar als vakbekwaam, vriendelijk en geduldig, kortom, zoals reeds gezegd, niets te klagen. Ik hoop dat ze nog lang deel zal uitmaken van uw team.
Ik kom (met mijn gezin) al jaren bij tandartspraktijk Van de Veer. Vroeger al bij de vader van Ilse van de Veer. Het is naar mijn indruk een goede praktijk met deskundige mensen. Helaas wel wat wisselingen bij de tandartsen en soms, ook door corona enig gerommel met afspraken maken, verplaatsen etc.
Scheiding tussen mondhygienie en tandarts is ok. Tandarts Ilse gaf gaandeweg de behandeling steeds aan wat ze ging doen en wat ik kon verwachten. Dat is heel fijn
Heldere vriendelijke communicatie, efficiënte afspraak, goed geholpen
Very well organized, my visit was n time and the dentist was very gentle! If was a very good visit at short notice
Ik ben altijd zeer tevreden over de hulp die ik krijg leuke mensen werken er
Ik heb alleen maar goede ervaringen met alle tandartsen en mondhysgienisten. Vriendelijk, deskundig en perfectionistisch.
Bij het plaatsen van een kroon ging alles mis: -een bezoek aan een tandtechnisch lab resulteerde in een ziekenhuisopname door ernstige maagklachten en een opening in het middenrif -de kroon bleek niet te passen, werd passend gemaakt door de tandarts maar lekte waardoor altijd gevoelig /pijn want er was geen wortelkanaalbehandeling -tandarts zei dat het zou wennen, ook bij controles nooit iets opgemerkt Ik ben terug omdat ik veel vertrouwen had in tandarts van der Veer op de Apollolaan. Ik hoop nog dat het goed komt. Ik twijfel.
Mijn ervaring is tot nu goed. Nu weer een nieuwe tandarts. Mijn behandeling/ controle heeft hooguit 2 minuten geduurd. Geen uitleg of overleg. Geen meting van pockets. Wel vriendelijk. Zelf heb ik geen verstand van tandheelkunde, maar het lijkt mij niet voldoende tijd en aandacht voor mijn gebit.
Veel begrip voor de patient. De tandarts denk mee met de patient.
Fantastisch praktijk met leuke mensen.
Ben nu 70 jaar en bijna 40 jaar patiënt bij tandartsenpraktijk Van de Veer, eerst op de Apollolaan en nu op de Zuidas. Nog steeds mijn eigen tanden en kiezen.
Ilse van de Veer is een geweldig tandarts , bij wie ik al jaren patient ben. vriendelijk attent en kundig.
Van de Veer is al 20 jaar mijn tandarts. Nu ook van mijn kinderen.
Prima geen opmwrkingen
Met name flexibiliteit
Vriendelijke medewerkers ik kom er met plezier
Al vele jaren tevreden klant
In de ruim 40 jaar dat ik klant ben bij deze relaxte tandartsenpraktijk (en zijn voorganger) ben ik altijd stipt, efficiënt, vakkundig en op een plezierige manier behandeld. Alle behandelingen die ik ooit heb gehad - van mondhygiëniste of tandarts - zijn perfect verlopen zonder enige vervelende na- of bijwerking - zelfs geen financiële :-). Raar als het misschien klinkt, ik ga altijd met plezier naar dit adres, want mondhygiëniste en tandarts hebben niet alleen veel vakkennis, maar ook een royaal en aanstekelijk gevoel voor humor.
Mijn ervaring is dat Van de Veer een zeer deskundige tandartspraktijk is die als zorgaanbieder dienstverlening daadwerkelijk serieus neemt.
Vriendelijke medewerkers, keurig ingericht behandelplekken met de nieuwste apparatuur.
Super behandeling bij een fijne tandartspraktijk
Het was nogal een uitgebreide behandeling, maar van de eerste tot de laatste minuut was er volledige concentratie op mijn gebit en mijn welbevinden. Zowel door de tandarts als ook door zijn assistente. En alles in een zeer relaxte sfeer, zoals ik daar ook gewend ben.
Sinds vorig jaar ben ik bij deze tandarts en mondhygiëniste. Zij doen het fantastisch! Ik ben soms een beetje bang en daar begeleiden zij me goed. Ook fijn dat de rekening via infomed binnen komt (na evt kosten betaald door de zorgverzekeraar en wat er dan nog overblijft). Deze combi maakt het perfect.
Snel, vakkundig en vriendelijk geholpen. De behandeling was voor mijn zoon die de behandeling ook als prettig en duidelijk heeft ervaren.
Ik vond het heel lastig dat er geen verplichting was voor het dragen van mondkapjes. Terwijl dat volgens mij wel de regel is, zeker bij lopen en tekort afstand kunnen bewaren (wat zo was tijdens mijn bezoek). Ik vind dit punt extra belangrijk omdat ik een niertrans. achter d rug heb. Wel bekend bij Ilse en Joanne.
really great
ok
Voordat er een behandeling gestart wordt, worden de kosten en vergoedingen bekeken en besproken. Er wordt besproken wat bij jou past en en niet zomaar behandeld. Hele fijne contacten en prachtige resultaten.
Geoliede machine. Enige puntje van kritiek is, dat behandelingen nog wel eens uitlopen. Meer inzicht daarin voor de wachtende patiënt zou de 'wachttijd-beleving' aanzienlijk kunnen verbeteren. Nog een klein puntje: ik mis tijdens de behandeling in de stoel armleuningen. Ik moet af en toe wat krampachtig de armen en handen bij elkaar houden. Gemakkelijk leunen had wat meer rust kunnen geven...
Zeer goed, geheel volgens de verwachting
Er was een stukje van mn voortand en toen ik belde kon ik binnen 3 kwartier komen. Het stukje is niet alleen aangezet maar ook mijn voortanden zijn estetisch mooier gemaakt. DANK
mijn gebit is weer stralend terwijl het hiervoor veel aanslag en tandsteen had
.
Ik ben zeer tevreden over de behandeling. Zeer kundige tandarts, altijd een aardig woord. Werkt snel en goed, vertelt wat zij tijdens de behandeling doet.
Mijn beiden dochters komen bij mondhygiëniste Nandy Verbeeten voor de verzorging van hun gebit. Mijn oudste dochter heeft sinds een aantal maanden een beugel en dit vergt extra aandacht en verzorging. Zij gaat inmiddels zonder mijn begeleiding naar de afspraken. Nandy weet haar met een goede uitleg en een hele vriendelijke benadering de juiste technieken en informatie te geven. Een verademing en een hele fijne en effectieve benadering. Zeker een aanrader dus!
Zie bovenstaande
Michiel de tandarts en Nandy de mondhygiëniste zijn meelevend en leggen stap voor stap hun handelingen uit. Dat is een geruststelling voor mij en mijn dochter. Heldere uitleg en snel werk met het oog op een goed gebit.
Prima, zorgvuldig, vriendelijk, keurig nette praktijk
She checked my sore back molar, and found it nothing problem.
Een deskundige zorg en duidelijke uitleg over je plan van aan pak en de kosten hiervan .
Het was een beetje pijnlijk omdat er vrij veel tandsteen verwijderd is. En daarna voelde het wat beurs aan. Maar de behandeling was deskundig met goede uitleg over het poetsen van met name de achterste kiezen.
Ilse is een zeer ervaren en vakbekwame tandarts. Tevens ook heel geduldig en professioneel. Bij dentofobie worden de handelingen bij haar aangekondigd en indien nodig uitgelegd. Als patiënt(e) weet je dan wat je kunt verwachten en dit resulteert uiteindelijk in minder angst en meer rust.
Geweldig . Ik was zeer gespannen over het trekken van me verstand kies maar alles verliep prima.
Quick creation and placement of a crown. Perfect experience!
Schoon, gezellig, prima behandeling, efficiënt: alleen nog een glaasje bubbels erbij en je zou er bijna voor de lol naar toe gaan :)
De tandarts was rustig, kundig en vroeg regelmatig hoe het met mij ging.
Ik ben goed snel en duidelijk geholpen en te woord gestaan. De bejegening is vriendelijk en correct. De locatie is verzorgd en centraal gelegen. Kortom: een goede ervaring.
Top
Wanneer ik een behandeling moet ondergaan wordt alles goed uitgelegd. Wanneer het pijnlijk is wordt je gewaarschuwd zodat je voorbereid bent. Ik ben zeer tevreden over mijn tandarts en mondhygiëniste
.
Ik kom al jarenlang bij Ilse. Ze denkt met je mee en we bepalen in goed overleg de benodigde behandeling. Ze laat het evt zien adhv foto’s. Veel vertrouwen in haar.
Altijd beleefd en enthousiast ontvangen. Behandelingen worden altijd keurig netjes uitgelegd.
It was far better a year before. Unstable dentists, each time someone new. We also get a lot of messages regarding changing appointments and changing dentists. Less flexibility as well, despite Corona you require 48h cancellation window now, while it actually should go down, for safety reasons, and people should be able to cancel and move at the moment they suspect to might have Corona. Dentists are nice, all of them different but knowledgable and nice. I don't know if dental chairs are new, but I last timenwas laying with my head below my chest (my own feeling) and I could barely breathe. This was not nice at all. On the other note, in this English form, only 2 questions are in English, while you are suited in the most expat area in Amsterdam. I do speak Dutch, but I know a lot of your clients who don't, since we all got at the same time with the similar reasons to your praktijk. Note: some questions /fields was not possible to answer. I responded there NA.
Zeer op het gemak gesteld en treffende diagnose gesteld.
Snel en persoonlijk.
klant vriendelijk en heel goed behandeld.
kan niet beter.
Vriendelijke en vakbekwame medewerkers. Ik ben altijd 'bang geweest voor de tandarts'. Bij Van de Veer ben ik dat niet.
Ik ben voorheen door verschillende tandartsen behandeld. Maar Ilse van de Veer en haar team zijn echt top. Een praktijk waar je op vertrouwen
Nandy is geweldig!
Kwaliteit gebitsverzorging en klantvriendelijke benadering. Ik kom er al tientallen jaren met plezier.
Had as nice and comfortable of an appointment as possible! Both the doctor and the dental hygienist were excellent, explained every part of the process and made sure I was comfortable the whole time. Genuinely recommended!
goed
Ik ben super goed behandeld en ben zeer tevreden.
Mijn ervaring bij Van de Veer is altijd prima, van receptie tot stoel en de uitgang. Dit keer zat er een andere mevrouw achter de receptie, die voor mij geen prettige uitstraling had. Toen ik zei dat ik de vogelgeluiden op het toilet zo leuk vond keek ze me aan of ik gek was, "meent u dat ECHT?" Sandra zat notabene naast haar. Hiermee ging ze buiten haar boekje, niet alleen naar mij als klant, maar zo toonde zich ook niet loyaal naar de praktijk waar ze werkt en degene die dit bedacht heeft. Het gaf me een heel vervelend gevoel, maar ik bleef toch vriendelijk en wenste haar bij het afscheid nog mooie feestdagen toe. Mijn beloning was dezelfde wens, maar met een spottende blik. Het nare gevoel bleef me nog een hele tijd bij. Een receptioniste die zich zo gedraagt naar relaties. Een slechte match met jullie praktijk.
Op tijd, aardige bejegening door mondhygieniste en later tandarts.
Lieve vrouw, stelt je op je gemak. Word optijd geholpen ondanks drukte.
Goed zorgzaam volledig Kundig
Idem
Ik ben erg tevreden met mijn behandelaar ,Michiel Hentenaar en zijn assistent... toffe kerels ... Vriendelijke ,Professionele ,Attent ,Accuraat,perfectionist ,super...
This year, I am very satisfied about the communication, the handling of my problem and request and least but not last the kindness of the dentist Miss Helena Costa de Felix. As well happy about the flexibility and kindness of the receptionist in particular Sophie. It was not always easy to get quickly somebody at phone and I noticed that in the confirmation email is not always specified the name of the specialist who will treat you. Thank you Helena, Sophie and the assistants.
Een prettige en goede behandeling
Niet goed bereikbaar Niet goed communicatie
Mijn echtgenoot en ikzelf komen al ruim 40 jaar bij de praktijk.
Fijn geholpen door Michiel.
Zeer professioneel, efficiënt, structureel, sfeervol en betrokken. Goede dienstverlening, patiëntenbehandeling met empathie, modern en transparant.
De kroon die ik geplaatst kreeg sloot niet goed, waardoor er vaak eten tussen de kiezen bleef zitten. Deze kroon is vervangen waardoor het probleem zo goed als is opgelost. Blij mee
Mooi om te ervaren dat je in alle vriendelijkheid, kundig wordt behandeld met alle nieuwe technieken van ‘nu’. Daarbij nemen ze de tijd of wordt er een nieuwe afspraak ingepland.
Thank you for your high professionalism. Keep up being top!
Bij mondhygiëniste Nandy Verbeeten kwam ik voor het reinigen van mijn gebit. Normaal vind ik dit geen pretje. Nu was mijn ervaring door haar aanpak heel ontspannen en prettig. Ze was zo vriendelijk en zorgvuldig dat ik meteen voelde dat ik in goede handen was. Ze is zowel super professioneel als buitengewoon vriendelijk! Een absolute aanrader!
al lang patient van de praktijk. prima ervaringen mits ik door mevrouw van de Veer behandeld wordt.
Het was een nare behandeling die mij te wachten stond, maar ik werd goed gerust gesteld en met zorg geholpen. Het was een lange zit dwz lig in de stoel, maar gelukkig kon ik na een lange morgen met een nieuwe tand naar huis! Mijn eerste 3D-ervaring!
Ik ben hier altijd tevreden met mijn behandeling.
Goede uitleg over mogelijke verbeteringen gebit.
Ik zit al 35 jaar bij Tandartsenpraktijk Van de Veer en heb dit zien ontwikkelen van een knusse vestiging aan de Apollolaan naar een moderne lokatie op de Zuidas. Ondanks persoonlijke verhuizing naar Westerpark altijd bij Van de Veer gebleven. Waarom? De deskundige tandartsen en de aanwezigheid van een goede mondhygiënist. Een mogelijk verbeterpunt: beter met de klant bespreken wat er mogelijk aan staat te komen zodat ik daar rekening mee kan houden met mijn verzekering. Een soort meerjarenplanning?
Al langer dan 25 jaar kom ik hier (on)regelmatig, niet met plezier, maar wel tevreden over service en behandeling.
Een perfecte tandarts, aardige mensen, mooie praktijk en je voelt bijna niks van de behandeling.
Niets op aan te merken!
Excellent dentist service !
Vriendelijke en professionele medewerkers
Goed ontvangen, vriendelijk, kundig!!!
Betrouwbaar, accuraat, op tijd en met veel persoonlijke aandacht. En dat ook nog eens in een heel aangename omgeving.