Tandartspraktijk de Zuidas
Pieter Baststraat 21, 1071TV Amsterdam
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
ISO 9001
Over
Openingstijden
-
maandag8:30 - 17:00
-
dinsdag8:30 - 17:00
-
woensdag8:30 - 17:00
-
donderdag8:30 - 21:00
-
vrijdag8:30 - 17:00
-
zaterdag9:00 - 17:00
Tandarts Amsterdam Zuid
Tandartspraktijk de ZuidAs is een moderne tandheelkundige praktijk, gelegen in het hart van de Amsterdamse wijk Oud-Zuid. Met een gedreven team tandartsen, mondhygiënisten en specialisten verzorgen wij het complete pakket aan tandheelkundige zorg om uw gebit gezond en mooi te houden. Naast algemene tandheelkunde biedt Tandartspraktijk de ZuidAs ook cosmetische tandheelkunde aan.
- Complete pakket tandheelkundige zorg
- Cosmetische tandheelkunde: facings, porseleinen kronen, tanden bleken
- Angstbehandelingen
- Onzichtbare beugels
- Kindertandarts
- Implantaten
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Angst behandeling
- Orthodontie
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
- Geriatrische tandheelkunde/ouderen
- Kleine kaakchirurgische ingrepen
Team
Nascholing
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Avond behandeling mogelijk
- Afspraken in weekend mogelijk
- Parkeergelegenheid (Betaald)
- Spoed
Hele fijne tandartspraktijk, schoon en netjes. Helaas vanwege een verhuizing naar een andere stad moeten switchen van praktijk. Marijn zorgde ervoor dat ik me altijd op mijn gemak voelde. Ook mijn Invisalign traject bij Pauline verliep super! Erg blij met het resultaat.
Na jarenlang zeer grote angst te hebben gehad voor de tandarts, eindelijk bij tandartspraktijk De Zuidas terecht gekomen. En wat een verademing is dat. Mijn tandarts Pepler Engelbrecht is zeer kundig & hij heeft mij vanaf het eerste moment het gevoel gegeven dat ik in goede handen ben. De rest van het team is overigens ook fantastisch, en de dames achter de balie zorgen ook voor een stukje extra geruststelling. Ik ben echt zeer tevreden en te spreken over deze praktijk, en ondanks het feit dat door mijn angst in de stoel liggen bij de tandarts nooit een favoriete bezigheid zal zijn, zorgt mijn tandarts en het team er wel voor dat ik weer naar de tandarts durf. Zeer veel dank hiervoor.
Geweldige mondhygiëne door Marjolein, al jaren vaste patiënt.
Toelichting n.a.v reactie eigenaar:
Ik was een patient bij deze tandartspraktijk. Ik ga onder het mom van privacy uiteraard niet mijn persoonlijk gegevens delen op een openbaar platform.
Mondhygienisten waren allemaal top. Vriendelijke mensen die de tijd nemen en goed uitleg geven. Receptionisten waren ook OK. Tandartsen heel wisselend. Je wordt nogal op een belerende toon aangesproken door bepaalde tandartsen. Heb een keer aangegeven dat een retentiespalkje van een beugel los was geraakt, in eerste instantie werd dat eerst ontkent op nogal ruwe toon en daarna gaf de tandarts toe dat het inderdaad los zat maar werd er vervolgens geen oplossing geboden met alle gevolgen van dien. Een jaar later stond de boel scheef en kreeg ik met moeite een verwijsbrief naar de orthodontist. Ook wordt je zonder aanleiding in het engels aangesproken door een nederlandse tandarts?
Daarentegen wel heel tevreden over het plaatsen van een kroon, was een lange behandeling maar werd goed uitgelegd wat er ging gebeuren. Al met al dus 3 sterren vanwege wisselende ervaring met deze praktijk.
Goedendag ik heb even wat onderzoek gedaan en ik vermoed nu om wie het gaat. Blijft jammer dat je ontevreden bent en dat je geen contact hebt gezocht met mij, de eigenaar. Problemen, kunnen altijd voorkomen en wij lossen deze altijd op. Wij willen altijd feed back omdat wij dit altijd terugkoppelen en bespreken. zowel positief als negatief. Arie
Goede review voor deze praktijk. Hebben me netjes doorverwezen naar een andere praktijk in de buurt toen ik met spoed op zoek was naar een oplossing. De aanbevolen praktijk heeft me perfect geholpen maar deze had ik niet gevonden zonder advies van degene die de telefoon opnam bij De Zuidas. De naam van de vriendelijke meneer ben ik helaas even vergeten.
Ah Michael, that guy was me, the owner, very happy that could solve your problem and very happy with your review. Greetings Arie
(Vertaald door Google)
Ah Michael, die man was ik, de eigenaar, erg blij dat je probleem kon worden opgelost en erg blij met je recensie. Groetjes Ari
I am very happy with Dentist Marijn O.E. Staff is accommodating and professional.
Thank you
(Vertaald door Google)
Ik ben zeer tevreden over Tandarts Marijn O.E. Personeel is behulpzaam en professioneel.
Dank je
Al jaren kom ik bij deze tandartspraktijk en naar volle tevredenheid. Het zal nooit mijn grootste hobby worden, maar de nervositeit die ik vroeg had voor een tandartsbezoek is hier als sneeuw voor de zon verdwenen. Dit jaar heb ik veel 'gedoe' gehad met mijn tandvlees en gebit, altijd kan ik snel terecht! Kewita zorgt voor een schoon gebit en duidelijke uitleg hoe ik mijn tandvlees rustig en ontsteking vrij kan houden. Luke is mijn reddende engel als het gaat om het plaatsen van mooie sterke kronen en restauraties aan mijn gebit. Marlien aan de receptie maakt je bezoek compleet met altijd een vriendelijk woord en grote glimlach.
Ahh daar zijn we blij mee, heel erg dank voor je waardering
Genuis Dentists! love their service, super knowledgeable and friendly!!
(Vertaald door Google)
Geniale tandartsen! hou van hun service, super deskundig en vriendelijk !!
We are very happy for your 5 star rating Thank you very much
(Vertaald door Google)
We zijn erg blij met uw 5-sterrenbeoordeling Heel erg bedankt
Best experience! Excellent staff!
(Vertaald door Google)
Beste ervaring! Uitstekend personeel!
Thank you very much with your review. We have contacted Marscha will let you know greetings arie
(Vertaald door Google)
Hartelijk dank met uw beoordeling. We hebben contact opgenomen met Marscha laat het weten groetjes arie
Al een aantal jaar patiënt bij deze praktijk. Ook al eens gewisseld van tandarts. Heel erg tevreden. Receptie is altijd vriendelijk en behulpzaam met het inplannen van nieuwe afspraken.
Filipe en Luke: vijf sterren zijn niet genoeg!
Blij te horen. We hebben 8 tandartsen en 9 mondhygienisten dus je kunt nog vaker wisselen haha groet en hartelijk dank
Deze Google-recensie is zonder tekst
Jammer dat wij niet weten wie u bent omdat wij graag uw klacht willen weten zodat wij hier iets mee kunnen doen. Verder bestaat de mogelijkheid dat u de verkeerde praktijk een beoordeling geeft. Op dit adres zitten 5 praktijken dus vandaar mijn vraag of u ons per mail kunt contacten op info@tandartsdpraktijkj-dezuidas.nl met vriendelijke groet arie
Al een paar jaar is Pepler mijn tandarts. Vakkundige man waar ik met alle vertrouwen naartoe ga.
Beste Ivo, heel erg leuk om dit te horen. Pepler is er zeer blij mee groet Arie
Prima praktijk, heel efficient, ze werken ook op zaterdag. Endodontoloog bezocht: Filipe: alle credits naar hem! Heb heel Nederland afgebeld voor een endodontoloog gelukkig kon ik vandaag op zaterdag langs bij deze praktijk. Wie deze praktijk niet kent is geen service gewend!
Ah dat is leuk om te horen. Hier worden wij blij van groet Team Zuidas
Als gevolg van m'n beugel had ik helaas 'black triangles' tussen mijn voortanden. Tandarts Luke Bosker heeft dit met wit composiet prachtig opgevuld, niet te onderscheiden van mijn eigen tanden. Zó waanzinnig knap gedaan. Het is nauwelijks voor te stellen hoe belangrijk dit is voor m'n zelfbeeld, ik durf nu weer zelfverzekerd te lachen. Vijf sterren zijn eigenlijk niet genoeg. Het personeel is ook erg vriendelijk!
Dat is erg leuk om te lezen. erg blij dat wij dit verschil kunnen maken. Iedere tandarts heeft bij ons een specialisatie. Doen wat je leuk vindt geeft het beste resultaat.
(Vertaald door Google) Prima praktijk, erg vriendelijk personeel en zeer professioneel. Het gebouw is ook heel duidelijk:) Het personeel deed zijn best om me te helpen met een bepaald probleem dat ik had en hielp het op te lossen. Dank je!!
(Origineel)
Great practice, really friendly staff and very professional. The building is very clearn too :) The staff went out of their way to help me with a particular problem I had and helped to resolve it. Thank you!!
(Vertaald door Google) Ahh dat is leuk om te zien , bedankt voor je snelle reactie Bedankt
(Origineel)
Ahh that's nice to see , thank you for your fast reaction Thank you
(Vertaald door Google) Ik bezoek deze plek nu al een paar jaar; het personeel is altijd beleefd en vriendelijk en de behandelingen zijn op dezelfde manier geprijsd als die van mijn vorige tandarts, maar de kwaliteit van de behandeling zelf is echt een schot in de roos. Sterk aanbevolen.
(Origineel)
I've been visiting this place for a couple of years now; the staff are always courteous and friendly and the treatments are priced similarly to my last dentist but the quality of treatment itself is a real cut above. Thoroughly recommended.
(Vertaald door Google) Ahhh heel leuk om te horen, dankjewel
(Origineel)
Ahhh very nice to hear, thank you
(Vertaald door Google) Kwam 10 minuten te laat aan op een zaterdagochtend en ze weigerden mijn afspraak omdat ze niet wilden "haasten". Ze weten niet dat ze extra tijd tussen patiënten moeten geven.
(Origineel)
Arrived 10min late on a Saturday morning and they denied my appointment because they didn’t want to “rush”. They don’t know that they need to give extra time in between patients..
Goedendag dank voor uw reactie. Jammer dat u geen begrip heeft voor de tandarts. De agenda zit vol met patiënten die ook graag de service ontvangen waar ze recht op hebben. U was 10 minuten te laat voor een 20 minuten afspraak. De tandarts heeft u gevraagd om een nieuwe afspraakje maken om uw behandeling niet te hoeven afraffelen. Wel u helpen had betekent dat hij de patiënten na u, niet de juiste service kon bieden. Nogmaals jammer dat u dit begrip ontbeerd.
zeer goede service dank voor de goede zord
(Vertaald door Google) Ik kom nu al een paar jaar bij deze praktijk en ben altijd zeer tevreden geweest over de service en behandelingen. Iedereen is vriendelijk en neemt de tijd om dingen uit te leggen.
(Origineel)
I’ve been going to this practice for a few years now and I’ve always been very happy with the service and treatments. Everyone is friendly and takes the time to explain things.
Deze Google-recensie is zonder tekst
dank je wel, met vriendelijke groet arie
(Vertaald door Google) in zeer goede handen.
(Origineel)
in very good hands.
Prima praktijk, ook in avond uren en op zaterdag worden er behandelingen uitgevoerd. Mondhygiënist en tandarts prima in 1 bezoek te plannen alle benodigde know how is in huis en beschikbaar.
Goede tandartsenpraktijk, stelt de mij als patiënt gerust, neemt de benodigde tijd en weet meer te restaureren dan ik voor mogelijk hield.
Loop er door hun weer met mooie tandjes bij.
Al 14 jaar klant bij praktijk De Zuidas.
Ik ben zeer tevreden.
(Vertaald door Google) Echt een super praktijk met de leukste tandartsen en mondhygiënisten! Pepler en Natas zorgen ervoor dat ik me altijd helemaal op mijn gemak en op mijn gemak voel!
(Origineel)
Really great practice with the nicest dentists and oral hygienists! Pepler and Natas always make me feel completely comfortable and at ease!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Goede behandeling gehad en heel vriendelijk personeel.
(Vertaald door Google) Mijn tand was zichtbaar!
(Origineel)
Meu dente ficou show!
(Vertaald door Google) Ben er de afgelopen 3 jaar meerdere keren geweest, ik ga zeker 4 keer per jaar tussen tandarts en mondhygiënist, niets dan positieve ervaringen.
(Origineel)
Been there several times in the last 3 years, I go at least 4 times a year between dentist and hygienist, nothing but positive experiences.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
The receptionists were very rude when I tried to make an appointment for the first time. Completely turned me off.. if you want good customer service I would go elsewhere..
(Vertaald door Google)
De receptionisten waren erg onbeleefd toen ik voor het eerst een afspraak probeerde te maken. Ik heb me helemaal uitgeschakeld. . als je een goede klantenservice wilt, zou ik ergens anders heen gaan.
Het is een mooie praktijk maar de receptioniste Kelly is bijzonder onbeleefd. Nadat ik noodgedwongen last minute een afspraak wilde afzeggen i.v.m. covid-19 en daarmee andere mensen niet in besmettingsgevaar wilde brengen kreeg ik een enorme "attitude" van haar dat ik niet zo een toon moest aanslaan. Verder liet zei mij helemaal niet uitpraten en begon meteen over dat het in rekening gebracht zou moeten worden zonder verder in te gaan op de omstandigheden. Wel jammer aangezien ik ook een keer voor niks naar de praktijk ben gekomen en mijn afspraak opeens "verdwenen" was. Daar was is coulant over en had begrip voor. Graag had ik op een wat nettere manier aangesproken geweest. Dan was het ook helemaal geen probleem geweest. Misschien kunnen jullie een cursus manieren aanbieden :) Ik zal in ieder geval op zoek gaan naar een andere praktijk.
Goedendag Ik (eigenaar) zat toevallig naast Kelly toen u 15 minuten voor uw 70 minuten durende afspraak deze annuleerde. U vertelde dat u al een week geleden een Covid test had laten doen. Bevreemdend dat u de uitslag nog steeds niet binnen had. Zij wees u hierop en ik merkte dat u daar niet van gediend was. Verder dient u, in zo een geval, de isolatie regels te volgen. U had gewoon eerder moeten afbellen, dan hadden wij iemand anders kunnen helpen. Kelly was zakelijk en zeker niet onbeleefd. Het zijn vervelende tijden en laten we hopen dat wij snel weer in een normale situatie terecht komen. Jammer dat u ons verlaat en ik wens u veel succes. Met vriendelijke groet
de receptionist kon wel wat aardiger zijn geweest en de wachttijd was echt niet te doen. Ik kom niet meer terug!
Goedendag, jammer dat u uw naam niet doorgeeft dan hadden wij u kunnen benaderen. Helaas is het nu in Covid tijd veel drukker. Patiënten moeten langer te woord worden gestaan omdat er veel vragen zijn over het wel of niet kunnen bezoeken van de tandarts. `Buitensporig veel afspraken moeten verzet worden omdat de patient zich ziek voelt en wij geen risico kunnen nemen dat u, als patient, of wij als behandelaar, besmet worden. Verder is het zo dat duidelijk wordt aangegeven dat u een bericht kunt achterlaten, waarna u door ons wordt terug gebeld, daar heeft u geen gebruik van willen maken. Jammer dat u daar geen begrip voor kunt opbrengen en dan lijkt mij een andere praktijk de beste keus.
Geef uw uitschrijf verzoek even per mail door dan sturen we uw dossier naar u toe. met vriendelijke groet
Beste tandarts praktijk in stad
Zijn wij heel blij mee
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bunch of professionals.
(Vertaald door Google)
Stelletje professionals.
Prettige tandarts (luc) die heel precies werkt, goed vertelt wat hij gaat doen en ook heel zorgzaam is. Aanrader!
Wowww I just have read a reply from my opinion given 1 year ago (Marta uVe Ge) and what can I say? I'm so surprised!! They said that they offered me to go back and I did want it for free. Well, I prefer to think that they are confusing me with another patient because they ONLY called me back once and I DID NOT ANSWER the phone. Never spoke to them since my last visit, so please check again.
(Vertaald door Google)
Wowww Ik heb net een antwoord gelezen van mijn mening van 1 jaar geleden (Marta uVe Ge) en wat kan ik zeggen? Ik ben zo verrast!! Ze zeiden dat ze me aanboden om terug te gaan en ik wilde het gratis. Nou, ik denk liever dat ze me verwarren met een andere patiënt omdat ze me SLECHTS één keer hebben teruggebeld en ik de telefoon NIET heb opgenomen. Ik heb ze nooit meer gesproken sinds mijn laatste bezoek, dus controleer het opnieuw.
No I am correct A new patient asked me about your review as he thought I should have reacted He read the part that you went to the reception to aske not to be invoiced You didnt want to pay So I did one year later and I stand my reaction . Greetings
(Vertaald door Google)
Nee, ik heb gelijk Een nieuwe patiënt vroeg me naar uw beoordeling omdat hij dacht dat ik had moeten reageren Hij las het deel voor dat u naar de receptie ging om te vragen niet te worden gefactureerd U wilde niet betalen Dat deed ik een jaar later en ik sta voor mijn reactie. Hartelijk groeten
Weer goed geholpen. Bij zowel tandarts en mondhygieniste! Al jaren tevreden klant!
Telefoniste was zeer onvriendelijk, kon haast geen info krijgen over wat dan ook.
Beste Casper,
Jij bent GEEN patient bij onze praktijk en ook NOOIT geweest. Ik vind de klacht ook vreemd Het is mogelijk dat je een andere praktijk met de naam ZUIDAS hebt gebeld (wij waren de eerste met deze naam) of een andere in dit pand ( er zijn er 5) jammer om dit langs deze weg te moeten horen . Het is de dagen voor kerst erg druk Te vaak willen patienten van een receptioniste horen , wat eigenlijk een tandarts moet vertellen. Wellicht kun je een mail sturen dan neem ik persoonlijk contact met je op Prettige dagen
De tandarts is wel professioneel en doet zijn werk goed en netjes. De receptie vind ik nogal warrig en rommelig. Het overnemen van een naam uit je paspoort gaat moeizaam. Het overnemen van je van nummer gaat ook niet foutloos.
Uiteindelijk kom ik voor de tandarts en niet voor de receptie.
Mijn feedback
+ De kwaliteit is hoog
+ De tandarts is vriendelijk
+ De tandarts is professioneel
- De wijze waarop foto's worden gemaakt is nogal ouderwets en zeer pijnlijk.
Uiteindelijk heb ik elders nieuwe foto's laten maken en mijn behandelingen afgerond. Daar maakten ze zelfs bij de eerste keer meteen een mal van je gebit en het apparaat dat wordt gebruikt voor foto's van je hele gebit is geavanceerd en geheel pijnloos je hoeft alleen stil te staan met je mond open en het apparaat draait een rondje.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dear Mister Shaw, You are NOT a patient in our practice. So please address the review to the right practice. As I did not recognize your description ( we do not allow mobile phones in our practice) I did som investigation. You have visited the practice KCT. We share the same building with 4 other practices. So please remove this review from our account . greetings Arie Kootwijk
(Vertaald door Google)
Geachte meneer Shaw, U bent GEEN patiënt in onze praktijk. Richt de review daarom alstublieft tot de juiste praktijk. Omdat ik uw beschrijving niet herkende (we staan geen mobiele telefoons toe in onze praktijk) heb ik wat onderzoek gedaan. U heeft de praktijk KCT bezocht. We delen hetzelfde pand met 4 andere praktijken. Verwijder deze review daarom van ons account. groetjes Arie Kootwijk
Luke Boskers is the best dentist I have ever gone to. Professional and nice guy to talk to. The dental hygienists have never disappointed me either. All-in-all 10/10.
(Vertaald door Google)
Luke Boskers is de beste tandarts waar ik ooit ben geweest. Professioneel en fijne vent om mee te praten. Ook de mondhygiënisten hebben mij nog nooit teleurgesteld. Al met al 10/10.
Drs. Thijs is the best dentist in Amsterdam. As a bonus he is fun and you are never bored :) Highly recommended.
(Vertaald door Google)
Drs. Thijs is de beste tandarts van Amsterdam. Als bonus is hij leuk en verveel je je nooit :) Sterk aanbevolen.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Best place to get a dental treatment. Have been there several times, all kind, polite and professional. Not sure why some comments here that the reception is not the best.
Just had once a problem with the alert on the phone, but they have removed the bill as I didn't get the alert. Very efficient.
(Vertaald door Google)
Beste plek voor een tandheelkundige behandeling. Ben er meerdere keren geweest, allemaal vriendelijk, beleefd en professioneel. Ik weet niet zeker waarom sommige opmerkingen hier dat de receptie niet de beste is.
Had net een keer een probleem met de waarschuwing aan de telefoon, maar ze hebben de rekening verwijderd omdat ik de waarschuwing niet kreeg. Zeer efficiënt.
I´ve been 3 times to this place. The first one, the dentist was very nice, no problem. The second time, I have a dental cleaning with a hygienist and no problem either. The problem happened the 3th time with a different hygienist. At first he was very nice but as the time went by, he started to show that he was in a hurry, looking at the clock on the wall all the time and being rough. Finally, he told me that the cleaning had finished although he mentioned that there was still one teeth that still hadn't been cleaned yet but, as per his words: doesn't matter, it is left for the next time!. The truth is that it was not only one but two teeth which were left. Never seen such a thing in my entire life. I have had my tooth cleaned before in another places in Amsterdam and they were done all within the same session and not in parts. And of course, no one has told me before that there was 1 teeth left for the next time. Shocking!. Staff in reception not the most friendly. Not going back anymore. It was recommended to me by someone in the Amsterdam ACTA but already asked the person not recommend it to anyone else, at least the hygiene part. Just to mention that I went to reception to ask not to be invoiced for this session as it has not been finished and the girl informed me that it didn't matter if it was finished or not, the charged for the session or I don't know what, was not very clear to me but I don't mind cause not going back there.
(Vertaald door Google)
Ik ben 3 keer naar deze plek geweest. De eerste, de tandarts was erg aardig, geen probleem. De tweede keer heb ik een gebitsreiniging bij een mondhygiënist en ook geen probleem. Het probleem deed zich de 3e keer voor bij een andere mondhygiënist. In het begin was hij erg aardig, maar naarmate de tijd verstreek, begon hij te laten zien dat hij haast had, de hele tijd naar de klok aan de muur keek en ruw was. Ten slotte vertelde hij me dat het poetsen klaar was, hoewel hij zei dat er nog steeds een tand was die nog niet was schoongemaakt, maar, zoals hij zei: maakt niet uit, het blijft voor de volgende keer!. De waarheid is dat er niet één maar twee tanden over waren. Nog nooit zoiets gezien in mijn hele leven. Ik heb mijn gebit eerder op andere plaatsen in Amsterdam laten poetsen en ze werden allemaal binnen dezelfde sessie gedaan en niet in delen. En natuurlijk heeft niemand me eerder verteld dat er nog 1 tandje over was voor de volgende keer. Schokkend!. Personeel bij de receptie niet de meest vriendelijke. Ik ga niet meer terug. Het werd mij aanbevolen door iemand in de Amsterdamse ACTA maar de persoon vroeg al om het aan niemand anders aan te bevelen, althans het gedeelte hygiëne. Om maar te vermelden dat ik naar de receptie ging om te vragen om niet te worden gefactureerd voor deze sessie, aangezien deze nog niet is voltooid en het meisje vertelde me dat het niet uitmaakte of het was voltooid of niet, de rekening voor de sessie of ik niet ' Ik weet niet wat, was me niet erg duidelijk, maar ik vind het niet erg om daar niet terug te gaan.
Its a pity my discussion with patient was not enough. We always book standard times 45 minutes or 30 minutes. The patient only pays per 5 minutes treatment. Unfortunately the Oral hygienist needed more time to finish treatment. So the patient was advised to make a new short appointment. Instead she wanted the treatment for free. Strange. We could not extend the treatment as the next patient was already waiting. Sad that the patient did not want to accept this.
(Vertaald door Google)
Het is jammer dat mijn gesprek met de patiënt niet genoeg was. Wij boeken altijd standaardtijden 45 minuten of 30 minuten. De patiënt betaalt slechts per 5 minuten behandeling. Helaas had de mondhygiënist meer tijd nodig om de behandeling af te ronden. De patiënte kreeg dus het advies om een nieuwe korte afspraak te maken. In plaats daarvan wilde ze de behandeling gratis. Vreemd. We konden de behandeling niet verlengen omdat de volgende patiënt al stond te wachten. Jammer dat de patiënt dit niet wilde accepteren.
Ik kwam hier om mijn kroon te laten plakken omdat mijn eigen tandarts, gevestigd in hetzelfde pand, op vakantie was. De praktijk is netjes, ik ben daarentegen zeer teleurgesteld in de geboden service. De kroon is als tijdelijke oplossing geplakt waarvoor ik 60 euro betaald heb, maar liet na amper 10 dagen al weer los. Ik heb contact opgenomen met het verzoek de kroon opnieuw te plakken totdat ik weer bij mijn eigen tandarts terecht kon. Dit viel blijkbaar niet onder de service, maar kon alleen tegen betaling.
Update 29-08: Mijn feedback is alsnog adequaat opgepakt door het management van de praktijk. Daarom in plaats van een 2 sterren nu een 5 sterren waardering. Praktijk én service komen nu overeen.
The dentists and hygienists are good. I've not had the best experience with reception.
(Vertaald door Google)
De tandartsen en mondhygiënisten zijn goed. Ik heb niet de beste ervaring met ontvangst.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bizarre reactie, dit wordt niet herkend. Patiënte is tandarts assistente en nam haar eigen foto s mee. Komt te laat en er wordt alleen een controle berekend. Vervolgens maakt zij een vervolg afspraak???? Heb een mail gestuurd voor een reactie, wordt vervolgt.
Fast and efficient dentist - they have multiple dentists so they were able to get me in the same day for a filling repair and I was in and out in 15 minutes.
I came later for a cleaning and that was not as quick - it seemed like they were trying to advertise Oral B electric toothbrushes to me and it took a long time. Remember when you have a cleaning in the NL you're paying per minute.
(Vertaald door Google)
Snelle en efficiënte tandarts - ze hebben meerdere tandartsen, dus ze konden me dezelfde dag nog ophalen voor een vullingreparatie en ik was binnen 15 minuten binnen en buiten.
Ik kwam later voor een schoonmaakbeurt en dat ging niet zo snel - het leek alsof ze reclame probeerden te maken voor Oral B elektrische tandenborstels en het duurde lang. Weet je nog dat je bij een schoonmaakbeurt in NL per minuut betaalt.
Geweldig praktijk
geweldige praktijk heb meteen getracteerd