Tandartspraktijk M.J.T. Kooij

Slochterenweg 222, 6835DZ Arnhem
Neemt geen patiënten aan
Praktijk gegevens aanpassen (Alleen voor praktijk eigenaren)
Tandarts
0.0
Google
4.2
Zorgkaart
0.0
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:00 - 17:00
  • arrow dinsdag
    8:00 - 17:00
  • arrow woensdag
    7:30 - 17:00
  • arrow donderdag
    7:30 - 21:00
  • arrow vrijdag
    8:00 - 17:00
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Protheses-kunstgebit
  • Tanden bleken

MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)

Deze praktijk heeft nog geen teaminformatie geladen!

Faciliteiten

Deze praktijk heeft nog geen faciliteitsinformatie geladen!
3.5
4.2
0.0
waardering icon
Khalil 10 Okt 2024 - 21:39 Review voor de praktijk
Ik wil graag mijn ervaring delen over tandartspraktijk Kooij en specifiek over tandarts Marielle Oosten-Enk. Ik ben al geruime tijd patiënt bij deze praktijk, en er zijn enkele zaken voorgevallen die ik zeer teleurstellend vind. Tijdens mijn controle werd wederom geadviseerd om mijn verstandskies te laten verwijderen, iets wat al acht jaar lang in mijn dossier staat. Ik heb dit echter nog niet laten doen, omdat ik er nooit klachten van heb gehad. De tandarts heeft mij nooit actief benaderd om samen te overleggen of alternatieven te bespreken. Toen ik uiteindelijk besloot om naar een andere praktijk te gaan om de kies te laten verwijderen (omdat ik hoopte dat dit kon zonder ziekenhuisbezoek), kreeg ik te horen dat het verwijderen van de kies niet eens nodig was, tenzij ik klachten zou ervaren. Dit gaf mij het gevoel dat er bij tandarts Kooij niet goed wordt meegedacht met de patiënt. Daarnaast bleek bij een latere controle door een andere tandarts dat ik een ernstig gaatje had, dat bijna een wortelkanaalbehandeling nodig had. Dit gat was blijkbaar al aanwezig bij de controle een maand eerder door Marielle Oosten-Enk, maar werd toen niet opgemerkt. Ik was hier enorm van geschrokken, want ik verwacht dat dit soort problemen tijdens een controle worden opgemerkt. Dit is immers de reden waarom ik een controle bezoek: om gaatjes en andere problemen op tijd te signaleren. Ook bleek later dat de mondhygiëniste in dezelfde praktijk een gaatje had gezien dat de tandarts over het hoofd had gezien en ook niet had genoteerd. De mondhygiëniste moest de tandarts erbij roepen om dit op te merken. Dit wijst er voor mij op dat er niet voldoende aandacht wordt besteed aan mijn gebit tijdens de controles, en dat er sprake is van gebrekkige communicatie en samenwerking tussen het team. Na deze ervaringen heb ik een klacht ingediend bij de praktijk. In mijn klacht heb ik aangegeven dat ik mij niet gehoord voel en dat ik ontevreden ben over de manier waarop de behandelingen zijn uitgevoerd. Ik had gehoopt op een meer klantgerichte benadering en dat de tandarts verantwoordelijkheid zou nemen voor het niet opmerken van het gaatje. Helaas kreeg ik in plaats daarvan een antwoord waarin de tandarts stelde dat het betreffende element stabiel was gebleven en dat er daarom geen nieuwe foto’s werden gemaakt. Dit antwoord vond ik teleurstellend, omdat ik van mening ben dat een tandarts nooit mag aannemen dat een element voor altijd stabiel blijft, zeker niet bij iemand die regelmatig tandplakproblemen heeft en frequent de mondhygiënist bezoekt. Ondanks mijn klachten en mijn verzoek om een terugbetaling van de kosten van zowel de controle als de gebitsreiniging, kreeg ik slechts een gedeeltelijke compensatie aangeboden. Er werd enkel aangeboden om de kosten van de controle terug te betalen, terwijl het voor mij om het principe ging dat er niet goed gehandeld is. Ik wil anderen waarschuwen dat als je een tandarts zoekt die met je meedenkt en zorgt voor zorgvuldige, kwalitatieve behandelingen, je beter een andere praktijk kunt overwegen. Mijn ervaring bij tandarts Kooij en met tandarts Marielle Oosten-Enk heeft mijn vertrouwen in hun professionaliteit en klantgerichtheid ernstig beschadigd.
Deskundigheid
1
Mate van luisteren
1
Algehele ervaring en zorg
1
Hygiene
7
Informatie na behandeling
7
3.5