Tandgaaf

Tandgaaf
Dubbelstraat 90, 4611GM Bergen Op Zoom
Neemt patiënten aan
Tandarts
9.0
Google
3.3
Zorgkaart
7.9
KV
8.6
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
ISO 9001
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    9:00 - 17:30
  • arrow dinsdag
    9:00 - 17:30
  • arrow woensdag
    9:00 - 17:30
  • arrow donderdag
    9:00 - 17:30
  • arrow vrijdag
    9:00 - 13:00

4 redenen om te kiezen voor Tandgaaf

  • Al onze specialisten zijn hoogopgeleid, zeer ervaren en gekwalificeerd. Ze zijn bij de overheid erkend en geregistreerd onder de Wet BIG voor beroepen in de individuele gezondheidszorg.  Diverse tandartsen zijn aangesloten bij het Kwaliteitsregister Tandartsen (KRT)
  • Voorkomen van gebitsproblemen. We vinden preventie heel belangrijk en besteden daarom veel aandacht aan kinderen en hun poetsgedrag.
  • Krijg je een gebitsprothese, brug, kroon, facing of een frameprothese? We maken alles van hoogwaardige grondstoffen en gebruik van de meest optimale (digitale) technieken. 
  • Hoogstaande kwaliteit en vriendelijke service. Dat vinden we heel belangrijk omdat een gezond en mooi gebit erg belangrijk is voor jouw persoonlijke gezondheid en welzijn
Bezoek website
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Angst behandeling
  • Facings
  • Tanden bleken
  • Orthodontie
  • Onzichtbare beugels/aligners

Team

tandarts
10.0
Implantoloog
BIG nummer: 49921974802
Nascholing
tandarts
Tandarts
BIG nummer: 39929153502
tandarts
Preventieassistent
tandarts
Assistent
tandarts
Assistent
tandarts
Baliemedewerker
tandarts
Baliemedewerker
tandarts
Tandtechnicus
tandarts
Tandtechnicus
tandarts
Assistent

Faciliteiten

  • Mondhygiënist(e) aanwezig
  • Mondhygiënist met voedingsadvies
  • Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
  • Rolstoel vriendelijk
9
3.3
7.9
8.6
waardering icon
AC de Nijs 10 Aug 2024 - 14:34 Review voor de praktijk
Ik kom er al meer dan 25 jaar en nog steeds tevreden!
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
9.0
waardering icon
MSH Willems 31 Jul 2024 - 21:05 Rui Marques Duarte (Implantoloog)
Vlot afspraken kunnen maken. Vanaf afspraak tot en met laatste bezoek klantvriendelijk ervaren.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
waardering icon
MSH Willems 31 Jul 2024 - 21:05 Rui Marques Duarte (Implantoloog)
Vlot afspraken kunnen maken. Vanaf afspraak tot en met laatste bezoek klantvriendelijk ervaren.
waardering
Reactie van/namens: Tandgaaf

Geweldig om te horen! Wij doen ons best om inderdaad vanaf het eerste contact, tot het laatste contact alles goed te regelen voor u. Tot de volgende keer!

Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Marijn Van Den Branden 18 Aug 2024 - 11:10

Vriendelijk - Geruststellend - Denken in oplossingen -

(Translated by Google)
Friendly - Reassuring - Thinking in solutions -

Noortje Kuhlman 16 Aug 2024 - 15:33

Binnen één jaar breken de beugeltjes af van het klikgebit. 'Geen probleem, kunnen we fixen'. Zonder overleg worden er niet alleen nieuwe beugeltjes geplaatst, ook de voortanden worden vernieuwd, in een andere dan de oorspronkelijke kleur, wie daarop let is een kniesoor. Ik snap nu waarom de reparatie een volle dag duurde.

En er volgt, nog steeds zonder overleg, een fikse rekening van bijna 600,-.

Als je een reactie geeft zijn ze niet thuis. 'Nee, we hebben nog nooit een klacht over Patricia gehad'. Misschien moeten jullie beter luisteren naar de klant. Communicatie is zeker niet jullie sterkste kant.

(Translated by Google)
The brackets break off the click dentures within one year. 'No problem, we can fix it'. Not only are new braces placed without consultation, the front teeth are also replaced in a different color than the original, anyone who pays attention to this is a wimp. I now understand why the repair took a full day.

And, still without consultation, a hefty bill of almost €600 follows.

If you respond, they are not at home. "No, we have never had a complaint about Patricia." Maybe you should listen more to the customer. Communication is certainly not your strong suit.

Corrie Horst van der 07 Aug 2024 - 15:27

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Tandgaaf

Hartelijk dank voor de waardering Corrie! Als er nog iets iets wat wij kunnen verbeteren voor die 5e ster, dan horen wij dat graag van u!

Roy Pfaff 05 Aug 2024 - 15:22

Vriendelijke personeel en behulpzaam

(Translated by Google)
Friendly staff and helpful

waardering
Reactie van/namens: Tandgaaf

Nou, dat vinden we hartstikke leuk om te horen! Hartelijk dank!

H NGUYEN 03 Aug 2024 - 14:26

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Tandgaaf

Dank voor de waardering!

Aljosul Villa 03 Aug 2024 - 13:51

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Tandgaaf

Hartelijk bedankt voor de 5 sterren! Wij doen ons best!

P-Jan Hugens 26 Jul 2024 - 17:14

Ben van mening dat de Service niet het enige is, maar de
Kennis & Ervaring als Kwaliteit onovertroffen is.

(Translated by Google)
I believe that the Service is not the only thing, but the
Knowledge & Experience when Quality is unsurpassed.

waardering
Reactie van/namens: Tandgaaf

Wat een geweldig mooi compliment meneer Hugens! Hartelijk dank!

K.b. Rijnbos 25 Jul 2024 - 09:47

Ik kom er al jaren meestal tevreden
De laatste keer kom ik voor belangrijke informatie en eventueel een ingreep
Zij hebben het uitgelegd
( Voor mij ging het te snel )
Heb wel via de mail mogelijkheden gekregen
Kan daar over bellen voor uitleg
Zal dat ook doen anders kom ik er niet uit

(Translated by Google)
I have been coming there for years, mostly satisfied
The last time I come for important information and possibly an intervention
They explained it
(It went too fast for me)
I did receive options via email
Can call about this for an explanation
I'll do that too, otherwise I won't be able to figure it out

waardering
Reactie van/namens: Tandgaaf

Heel fijn dat u contact met ons heeft gezocht. Wilt u ons bellen als u in de gelegenheid bent? Wij willen u graag verder informeren over de eventuele ingreep.

Bas Sebregts 25 Jul 2024 - 08:41

Prima behandeling

(Translated by Google)
Excellent treatment

waardering
Reactie van/namens: Tandgaaf

Kort maar krachtig. Dank meneer Sebregts! Tot een volgende keer.

Nella de Bakker 24 Jul 2024 - 19:55

Vriendelijke kundig personeel. Afspraken lopen praktisch nooit uit

(Translated by Google)
Friendly knowledgeable staff. Appointments practically never run late

waardering
Reactie van/namens: Tandgaaf

Fijn om te horen dat u blij bent met ons team! Wij doen onze uiterste best om de agenda goed in de gaten te houden en iedereen op tijd te helpen. Soms komen wij onverwacht iets tegen en gebeurd dat toch, maar gelukkig is dat minimaal! Dank voor uw review, dat waarderen we enorm.

bas rens 04 Jul 2024 - 18:27

Wordt hier altijd netjes en vakkundig geholpen. Een aanrader.

(Translated by Google)
The service here is always polite and professional. Recommended.

waardering
Reactie van/namens: Tandgaaf

Hartelijk bedankt voor het mooie compliment! Wij zien u graag weer de volgende keer!

Wilma Jonkers 04 Jul 2024 - 15:35

Super geholpen met de aanschaf van een nieuwe prothes.
Heel klantvriendelijk.Luisteren heel goed naar de wensen van de klant. Rustig en geduldig....tijd voor de klant.en mijn protese...boven en onder.....heel goed gemaakt.
Ik ben erg tevreden over Tandgaaf.

(Translated by Google)
Great help with the purchase of new dentures.
Very customer friendly. Listen very carefully to the customer's wishes. Calm and patient....time for the customer.and my prosthesis...above and below.....very well made.
I am very satisfied with Tandgaaf.

waardering
Reactie van/namens: Tandgaaf

Daar maakt u ons heel blij mee mevrouw Jonkers! Fijn dat wij u zo goed hebben kunnen helpen. Hartelijk bedankt voor de complimenten, wij gaan ze delen met het team. Tot een volgende keer!

Theo Vierbergen 17 Feb 2024 - 12:01

Na jaren overgestapt naar deze praktijk. Had ik jaren eerder moeten doen, had me een hoop ellende en kosten gescheeld. Uit foto’s (waren bij de vorige tandarts nooit gemaakt) bleken er meerdere problemen aan mijn gebit te zijn. Tandarts Ines heeft hierin goed geadviseerd. Ik blijf met veel vertrouwen patiënt bij deze praktijk.

(Translated by Google)
Switched to this practice after years. I should have done it years earlier, it would have saved me a lot of misery and costs. Photos (never taken by the previous dentist) showed that there were several problems with my teeth. Dentist Ines has given good advice in this regard. I remain a patient at this practice with great confidence.

Jos van Seters 04 Nov 2023 - 11:28

26 oktober mijn nieuwe gebit- prothese gekregen,,en het is helemaal naar wens, geen drukpunten, en alles gekregen wat ik wilde,, Patricia en haar team bedankt daarvoor, Kathy van Seters.

(Translated by Google)
I received my new dentures on October 26, and they are completely as desired, no pressure points, and I got everything I wanted, Thank you to Patricia and her team, Kathy van Seters.

Joey Oerlemans 24 Okt 2023 - 17:49

Om 15:59uur binnen voor mijn afspraak om 16:00uur, gelijk ben ik proberen in te loggen op het aanmeld-scherm maar dit lukte niet. Krijg ik om 16:01 een mailtje dat ik niet ben verschenen op mijn afspraak. Na minimaal 6x bellen op de service bel komt er iemand kijken en vraagt de naam. De deur gaat uiteindelijk open van de tandarts/praktijkmanager en op ernstig denigrerende wijze met een uiterst neerbuigende blik word mij verweten dat ik te laat ben. Ik zeg daarop op geïrriteerde wijze dat ik tot 3x toe heb geprobeerd om mijzelf netjes aan te melden maar dit niet lukte op het pc-systeem. En dat er nergens vermeld stond dat ik 10 minuten voor tijd aanwezig MOET zijn.
"Nee hoor, jij bent wel degelijk te laat" sprak zei.
De Tandarts/praktijkmanager vond het hierbij nodig om zelfs een patiënte in de wachtkamer te betrekken in het "conflict" wat ontstond, deze vrouw zei me dat ik net nadat de tandarts mij kwam zoeken (á 16:59uur) binnen kwam lopen.

Al zou ik als klant/patient een minuut of 2 later geweest zijn (wat volgens de klok op mijn telefoon wel degelijk onmogelijk was) dan nog is de manier van aanspreken totaal ongepast!! Een warm Welkom als nieuwe klant in de praktijk i.p.v. een vingerwijzende schooljuffrouw had ik wel eerder verwacht.

Ik ben hierop met een andere praktijk manager in gesprek gegaan en hierdoor ook netjes geholpen zonder verwijten naar mijn hoofd te krijgen dat ik te laat zou zijn. Hierdoor nog 1 ster, maar om zo een nieuwe potentiële klant/patiënt te verwelkomen is verre van proffesioneel!!

(Translated by Google)
I arrived at 3:59 PM for my appointment at 4:00 PM, and I immediately tried to log in to the registration screen, but this did not work. I receive an email at 4:01 PM that I have not shown up for my appointment. After ringing the service bell at least 6 times, someone comes to look and asks the name. The door finally opens from the dentist/practice manager and in a seriously derogatory manner with an extremely condescending look I am accused of being late. I then say in an irritated manner that I have tried 3 times to log in properly, but this did not work on the PC system. And that it was not stated anywhere that I MUST be there 10 minutes before time.
"No, you are definitely late," he said.
The dentist/practice manager found it necessary to even involve a patient in the waiting room in the "conflict" that arose, this woman told me that I walked in just after the dentist came looking for me (at 4:59 p.m.).

Even if I, as a customer/patient, would have been a minute or 2 late (which was certainly impossible according to the clock on my phone), the way of addressing me is still completely inappropriate!! I would have expected a warm welcome as a new customer in the practice instead of a finger-pointing school teacher.

I discussed this with another practice manager and was helped promptly without being accused of being late. This leaves 1 star, but to welcome a new potential customer/patient like this is far from professional!!

Johan Vanhee 04 Sep 2023 - 16:58

Deze Google-recensie is zonder tekst

Els van den Berg 01 Sep 2023 - 12:03

Ben zeer te spreken over de implantoloog R. Marques Duarte. Hele rustige man die heel secuur werkt en alles uitlegt wat hij gaat doen. De assistentes, met name Patricia ,Nicole en Kim hebben naar de patiënten een persoonlijke en prettige benadering. Dat ontbreekt er nog weleens aan in de huidige maatschappij en dat is juist heel fijn. Wat ik minder fijn vind is dat ik op mijn toch reeds zeer gevorderde leeftijd het gevoel krijg door Mevr. Wolters als een kleuter toegesproken te worden. Ik wordt door haar ook gebeld met de vraag wanneer ik mijn controle wil inplannen. Dat bepaal ik zelf lijkt me toch. Had ik al eerder in de mail doorgegeven dat ik zelf een afspraak zou maken.

(Translated by Google)
I am very pleased with the implantologist R. Marques Duarte. Very calm man who works very meticulously and explains everything he is going to do. The assistants, especially Patricia, Nicole and Kim, have a personal and pleasant approach to the patients. That is sometimes lacking in today's society and that is actually very nice. What I don't like is that, at my already very advanced age, I get the feeling of being spoken to by Mrs. Wolters like a toddler. She also calls me asking when I want to schedule my check-up. I think I decide that myself. I had previously communicated in the email that I would make an appointment myself.

Sarah Sarah 21 Aug 2023 - 13:37

Ik heb geen fijne ervaring en voel me opgelicht door mevrouw Caroline Wolters. Doet zich voor als orthodontiste, maar is een mondhygiëniste. Ze is alleen uit op het geld.

(Translated by Google)
I have not had a pleasant experience and feel ripped off by Mrs. Caroline Wolters. Pretends to be an orthodontist, but is a dental hygienist. She's only after the money.

Hanneke Joosen 09 Mei 2023 - 14:46

Update:

Na enig aandringen is het probleem opgelost, waarvoor dank.
Mijn 85 jarige moeder krijgt een rekening die haar mantelzorger abusievelijk betaald aan Tandgaaf ipv Infomedics.

Herinnering 20 euro extra kosten. Contact opgenomen met Tand'gaaf' die doorverwezen naar Infomedics. 1 uur aan de telefoon gezeten , we moesten maar bezwaar aantekenen. Tandgaaf had ook niets gemeld dat er per ongeluk een bedrag op hun rekening was gestort.
Zojuist email van Infomedics . Bezwaar AFGEWEZEN!

(Translated by Google)
Update:

After some insistence the problem was solved, thank you.
My 85 year old mother receives a bill that her informal caregiver mistakenly pays to Tandgaaf instead of Infomedics.

Reminder 20 euros extra costs. Contacted Tand'gaaf' who referred to Infomedics. Spent 1 hour on the phone, we had to file an objection. Tandgaaf had also not reported that an amount had been accidentally deposited into their account.
Just received an email from Infomedics. Objection REJECTED!

Almina Benjadi 21 Feb 2023 - 23:25

OPLICHTERS. Vette rotzooi zaak personeel onvriendelijk. Snap niet hoe deze tandartspraktijk nog draait. Weten niet wat het vak inhoud en zijn erg onvriendelijk. Doen alsof je niks vergoed kan krijgen ook al heb je hier recht op bij bepaalde behandelingen. Patricia heeft geen inlevingsvermogen en is erg gemeen en onbeschoft

(Translated by Google)
SCAMMERS. Fat mess, unfriendly staff. I don't understand how this dental practice is still running. They don't know what the job entails and are very unfriendly. Pretending that you cannot get anything reimbursed, even though you are entitled to this for certain treatments. Patricia has no empathy and is very mean and rude

T De Nijs. 17 Jun 2022 - 12:16

Prima tandarts

(Translated by Google)
Excellent dentist

Marleen X 28 Apr 2022 - 22:58

Waardeloos ! Mensen wie er werken zijn prima. de bazin is poen belust wat ze declareren bij de verzekering en je dan bij laten betalen is een grove schande ! Zij wil snel rijk worden ! Pas er mee op

(Translated by Google)
Worthless ! People who work there are fine. the boss is hungry for money, what they declare to the insurance company and then make you pay extra is a shame! She wants to get rich quick! Be careful with it

Dominique van den Broek 23 Jun 2021 - 11:40

Tijdens een ingewikkelde behandeling bij de kaakchirurg (in hetzelfde gebouw als Tandgaaf) heeft de bazin van Tandgaaf onze auto klemgereden. De receptioniste van Tandgaaf gaf aan dat het de auto van haar bazin was die onze auto klem geparkeerd had. Blijkbaar zijn de vakken aan de zijkant van het terrein niet voor gasten gereserveerd, iets dat ons niet bekend was en waar ook geen bordje voor op het terrein staat (was dit het geval geweest, dan hadden wij hier nooit geparkeerd natuurlijk). Na het vriendelijk vragen of degene de auto wil verplaatsen werd mij doorgegeven dat "het is doorgegeven maar zij is bezig met consulten". Na een behandeling bij de kaakchirurg, is bijkomen van de verdoving niet iets dat je op het parkeerterrein wilt doen, je wilt naar huis. Het niet mee werken, expres dwars liggen, dat zit mij dwars en geeft toch een domper op het gevoel als je ergens vertrekt. De auto is weggehaald nadat ik het mevrouw zelf heb gevraagd tussen de consulten door. Deze mevrouw gaf aan dat het op de deur staat (de onderste alinea op het rechter raam naast de deur) dit hadden wij niet gezien. Jammer!

(Translated by Google)
During a complicated treatment at the dental surgeon (in the same building as Tandgaaf), Tandgaaf's owner crashed our car. The receptionist at Tandgaaf indicated that it was her boss's car that had parked our car. Apparently the spaces on the side of the site are not reserved for guests, something that we were not aware of and for which there is no sign on the site (if this had been the case, we would never have parked here, of course). After politely asking if the person wanted to move the car, I was told that "it has been passed on but she is busy with consultations". After treatment with the oral surgeon, recovering from the anesthesia is not something you want to do in the parking lot, you want to go home. Not cooperating, deliberately being obstructive, that bothers me and puts a dampener on the feeling when you leave somewhere. The car was removed after I asked the lady herself between consultations. This lady indicated that it is on the door (the bottom paragraph on the right window next to the door), we had not seen this. Shame!

Bas van der Haar 21 Mei 2021 - 17:55

Onbereikbaar. 2x na een behandeling een ontsteking opgelopen. Beide keren weggestuurd met neem maar een paracetamol. Echt heel jammer. Factureren doen ze wel heel snel.

(Translated by Google)
Unreachable. Suffered an infection twice after treatment. Sent away both times with just a paracetamol. Really a shame. They do invoicing very quickly.

Juliëtte de Preud'homme 19 Mrt 2021 - 19:01

Super!!

Berend Raadschilders 15 Mrt 2021 - 20:43

Deze Google-recensie is zonder tekst

Olaf Pels 17 Sep 2020 - 23:30

Na heel vaak gescheurde prothese zowel onder als boven proberen te bellen voor een "alweer" reparatie. Helaas geen bereikbaarheid meer, alleen tussen 9 en 11. Hoe waardeloos is dit als je begin middag belt. Het antwoord apparaat vraagt om te mailen. Dan zeker afwachten of ze misschien ooit terug mailen.
Gelukkig was een collega bedrijf wel goed bereikbaar . Dus mij zien ze hier niet meer terug.

(Translated by Google)
After many times a torn prosthesis, both above and below, tried to call for an "again" repair. Unfortunately no longer available, only between 9 and 11. How worthless is this if you call early in the afternoon. The answering machine asks to send an email. Then definitely wait and see if they ever email back.
Fortunately, a fellow company was easily accessible. So they won't see me here again.

Abdirahim Aweys Ali 10 Jul 2020 - 11:56

Deze Google-recensie is zonder tekst

Anja Vrins 22 Jan 2020 - 10:22

Na 14 maanden is mijn gebit in een mooie staat . Ik wil iedereen bedanken die zijn bijdrage hieraan geleverd heeft , met zijn of haar deskundigheid, vriendelijkheid en het houden aan de gemaakte afspraken . Top 👍

(Translated by Google)
After 14 months my teeth are in beautiful condition. I would like to thank everyone who contributed to this, with their expertise, friendliness and adherence to the agreements made. Great 👍

Lilian Marijnissen 09 Sep 2019 - 10:17

Deze zogenaamde zorggroep is zeker geen aanrader. Ik kwam bij mevrouw Wolters voor een gratis adviesgesprek. Tijdens dit gesprek gaf zij aan dat voor een juist advies een foto echt nodig was maar daar waren wel kosten aan verbonden. Toen heb ik gezegd dat ik daar niet mee akkoord kon gaan omdat eerder aangegeven was dat het advies gratis zou zijn. Mevrouw Wolters gaf toen aan dat zij de kosten voor de foto op zich zou nemen. Weken later heb ik via e-mail aangegeven dat ik geen gebruik wilde maken van haar diensten omdat ik de prijs te hoog vond. Prompt kreeg ik een rekening voor het maken van de foto! Mevrouw Wolters kon zich natuurlijk niets herinneren van onze afspraak. Na heel wat heen en weer mailen heb ik uiteindelijk de rekening maar betaald maar ik voel me wel opgelicht!

(Translated by Google)
This so-called care group is certainly not recommended. I came to Mrs. Wolters for a free consultation. During this conversation she indicated that a photo was really necessary for correct advice, but there were costs involved. I then said that I could not agree to this because it had previously been indicated that the advice would be free. Mrs. Wolters then indicated that she would pay the costs for the photo. Weeks later I indicated by email that I did not want to use her services because I thought the price was too high. I promptly received an invoice for taking the photo! Of course, Mrs. Wolters could not remember anything about our appointment. After a lot of emails back and forth, I finally paid the bill, but I do feel ripped off!

Jose Szrama 11 Okt 2018 - 19:39

Deze Google-recensie is zonder tekst

Amy vd berg 20 Sep 2018 - 15:40

Absoluut geen aanrader!
Beugel gehad ( bij iemand anders) daarna
Facings laten zetten, tot zover prima.
Nieuwe afdrukken, nieuwe spalk. Gesprekken, controleren ect
Facings laten zetten daarna mijn nieuwe spalk erin
Spalk was losgegaan, en te kort tijd in geplant, hierdoor snel snel, loop de deur uit of hij schiet al los.
Terug naar binnen gegaan en voor noodvast gezet.
Kom je terug voor de volgende afspraak kunnen ze niks doen.. dag erna een gesprek met mvr Wolter, een hoop excuses verzinnen dat het niet anders kan, Wordt geen oplossing gezocht, mag niet uitpraten..
Wolters wist mij zelf te vertellen hoe mij gebit er vroeger uit zag volgens haar.
Dan krijg je het excuus dat hun in een situatie van een ander terecht gekomen zijn en dit niet kunnen oplossen. (Terwijl dit onzin is)Als je het niet kan oplossen, begin er dan niet aan! Want nu is ben ik dus verder van huis!
Gevolg: nog meer kosten, tijd verstiert om iemand anders te zoeken en ongelofelijk veel pijn in mijn mond!
Ik hoop voor hun dat mijn facings een jaar blijven zitten, want wil er nooit meer terug!

(Translated by Google)
Definitely not recommended!
Had braces (from someone else) afterwards
Getting veneers put on, so far so good.
New impressions, new splint. Conversations, checking ect
Had veneers put in and then put in my new splint
The splint had come loose and had been installed for too short a time, so quickly, walk out the door or it will come loose.
Went back inside and secured it for emergency use.
If you come back for the next appointment, they can't do anything.. the next day a conversation with Mrs. Wolter, making up a lot of excuses that there is no other way, no solution is found, no talking is allowed..
Wolters was able to tell me what she thought my teeth used to look like.
Then you get the excuse that they have ended up in someone else's situation and cannot solve it. (While this is nonsense) If you can't solve it, don't start! Because now I am further away from home!
Result: even more costs, time wasted looking for someone else and an incredible amount of pain in my mouth!
I hope for their sake that my veneers last a year, because I never want to go back!

Laurens de Nieuport 08 Jun 2018 - 19:36

Top tent!

(Translated by Google)
Great tent!

coby Hoogstad 17 Jul 2017 - 03:37

Mevrouw Wolters her grote opperhoofd van deze toko is geen implantoloog of tandarts maar mondhygieniste. Blijf hier weg.

(Translated by Google)
Mrs. Wolters, the great head of this shop, is not an implantologist or dentist but a dental hygienist. Stay away from here.

kl ash 05 Okt 2015 - 15:06

zeer slechte service niet te doen

(Translated by Google)
very bad service not to be missed

7
Tevredenheid

Heb geen klachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Nee
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling?
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
10
Een geweldige praktijk!!!!!

Geweldige praktijk, al kom je 10 keer terug ze blijven vriendelijk en servicegericht en alle medewerkers zijn erg vriendelijk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling?
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
8
Prima

Vriendelijk en deskundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling?
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven?
9
Niets op aan te merken

Alles is prima naar wens af gehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Heel goed geholpen

Heel vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
8
heel netjes behandeld

okee

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Het kunstgebit zit geweldig en ik kan sinds jaren weer kauwen

Ik heb het kunstgebit nu 3 volle dagen in. Nog geen drukpunten of irritaties. En, voor het eerst sinds jaren kan ik weer kauwen. Werkelijk iedereen in mijn omgeving vindt dat mij gezicht ook is opgekapt. Kortom ik ben helemaal happy met mij super, super, super nieuwe kunstgebit en dat allemaal dank zij het voortreffelijke werk van Patricia.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
9
zeer goed

Prettig en goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
8
Aandacht

Zeer attent en heeft aandacht bij de uitgebreide controle behandeling uitgevoerd door bij name Patricia. Heeft een zeer professionele aanpak en de controle ervaar ik als prettig ook alsmede het meedenken.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Gewoon goed,Patricia erg vriendelijk en geduldig waarvoor dank.

Ben altijd nerveus om nieuw gebit aan te meten Zie ertegenop om te happen en te wachten met mond vol stinkende pasta, brrr. Erg goed geholpen Een opmerking, zo n modern bedrijf betaling met Qrcode werkt niet. Handmatig intoetsen is lastig.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Kon niet beter

Naar mijn mening professioneel geholpen en te woord gestaan. Goede uitleg over de te nemen stappen tot het komen van een mooi nieuw kunstgebit

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
2
Mevrouw Wolters de directrice

Vreselijke arrogante vrouw die zelf geen tandarts is. Jaar geleden geweest voor gratis consult , maar kreeg wel rekening voor gemaakte foto’s , wat niet verteld was. Nu jaar verder krijg ik mail met offerte. Had die al gehad, en Mevrouw had me gebeld jaar geleden, en ik heb haar verteld dat ik niet van haar diensten gebruik wilde maken. Nu weer mail met offerte met als antwoord na mijn vraag waarom. Omdat u niet gereageerd heeft op offerte, dat had wel zo netjes geweest.

  • Aanbevelen? Nee
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Er wordt naar je wensen geluisterd,

Ik was DOODSBANG om te komen.Werd al snel gerust gesteld,en er werd geluisterd.Werd goed advies gegeven en deze bange patiënt is niet bang meer.Kom graag terug..

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
8
Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
deskundige mensen

Goede service en personeel weet waar ze het over hebben en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Geweldig

Geweldig wordt je behandelt. Goede uitleg wat er gedaan moet worden. Hoe lang de behandeling duurt. De kostenrekening van zijn. De rust die de Patricia uitstraalt. Zij is doet de behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
9
Prima

prettige ontvangst en behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
5
Zeer onpersoonlijk

Ik kom al jaren bij klein Molenbeek en in de oude omgeving was je een cliënt en zag je al de dames en wist je wie er allemaal rond liepen en wie je behandelde en daar was het zeer gemoedelijk. Nu bij Tandgaaf zie je niemand, moet je met een barcode inloggen (die ik nooit bij me heb want alles gaat digitaal) soms zit er iemand achter houten palen die je amper kan zien. Ik voel me meer een kassa dan een cliënt. Elke keer als ik na de mondhygiënist is er een andere wat ontzettend vervelend is en dan blijkt dat ook nog een tandarts te zijn die wel even een gaatje wil vullen, ik heb niet om een tandarts gevraagd ( die heb ik al) maar een mondhygiënist. De enige reden dat ik daar nog kom is Patricia, dat is de enige stabiele factor.

  • Aanbevelen? Nee
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Dik tevreden

Vriendelijke personeel En heel tevreden over hun

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Goede behandeling

Mijn ervaring s dat altijd netjes en correct word geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
2
Nooit bereikbaar telefoon

Telefonisch een ramp

  • Aanbevelen? Nee
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
9
gewldig

totale medewerking in alles , verzoek was in kort termijn ivm werk , top geregeld binnen 14 dagen

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
9
Een fijne praktijk met deskundig, vriendelijk personeel

Vanaf de eerste keer dat ik hier kwam heb ik een prettige relatie met alle betrokkenen. Ik kreeg altijd goede voorlichting en er wordt tijd genomen om dingen uit te leggen. Het resultaat: mooie protheses zonder problemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
8
Goede en duidelijke informatie vooraf

Prettig ontvangst, goede en duidelijke informatie van wat er te wachten staat en wat de mogelijkheden zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Altijd vriendelijk en ben ook altijd goed geholpen !!!!!!

Altijd vriendelijk en goed geholpen !!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
8
Zakelijk goed geregeld, prima behandeling

Snel, correct en vriendelijk. Behandeling is goed uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Goed geregeld en duidelijk .

Deskundige mensen die alles duidelijk uitleggen en zeer vriendelijk zijn. Ben al een paar jaar bij jullie begonnen met implantaten/ klikgebit . Geen pijn en problemen gehad vanaf dag 1 .

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
8
Professionele en klantvriendelijke benadering.

Ook in de zorg moet je klantvriendelijk worden benaderd. Tandgaaf doet dat. Er wordt goed geluisterd naar wat ik wil en verwacht, en in overleg wordt hier gehoor aan gegeven. Ik voel me veilig en vertrouw erop dat mijn tanden de gewenste conditie hebben en houden.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Geweldige service

Voel me in deze praktijk heel prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
top

Lieve mensen, aandacht voor mij en begrip voor mijn situatie

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)