Dental Network - Capelle Oostgaarde
De Linie 14, 2905AX Capelle Aan Den Ijssel
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag8:00 - 17:00
-
dinsdag8:00 - 17:00
-
woensdag8:00 - 17:00
-
donderdag8:00 - 17:00
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Protheses-kunstgebit
Team
Nascholing
Nascholing
Faciliteiten
Deze praktijk heeft nog geen faciliteitsinformatie geladen!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor de 5-sterren review. ⭐️
Tandarts A. Odeh heeft me echt goed en snel geholpen tijdens mijn behandeling ging hij goed met mijn angst om, en heeft rustig en aardig alles uitgelegd aan mij zodat ik niet zo bang meer hoefde te zijn, Bedank Tandarts A. Odeh u heeft mijn pijn weg gehaald. Ook bedankt aan de mvr bij de balie die zo lief was voor mijn kinderen en ik
(Translated by Google)
Dentist A. Odeh really helped me well and quickly, during my treatment he dealt with my fear well and explained everything calmly and nicely to me so that I no longer had to be so afraid, Thank you Dentist A. Odeh, you have my pain taken away. Also thank you to the mrs at the counter who was so sweet to my children and I
Bedankt voor je vriendelijke woorden! We zijn trots op de service die we bieden en het is fijn te lezen dat je dit waardeert. 💙
Voor iemand die heel bang was ben ik nu toch echt trots wat het geworden is dankzij Azizyar
(Translated by Google)
For someone who was very scared, I am now really proud of what has become thanks to Azizyar
Wat fijn om te lezen. Bedankt voor de review. 💙
Er was een oude amalgaam (donkergrijze) vulling afgebroken die jaren geleden bij een andere tandarts was gezet. Gelukkig kon ik binnen enkele dagen bij Dental Network in Oostgaarde terecht.
Na een korte inspectie vertelde de tandarts dat ze de oude amalgaam vulling geheel zal vervangen door een nieuwe witte vulling. De behandeling zelf duurde totaal ongeveer 20 minuten. Tijdens het verwijderen van de oude vulling vroeg de tandarts meerdere keren of het niet teveel pijn deed.
Al met al heel tevreden. De nieuwe vulling ziet er ook veel beter uit dan de oude amalgaam vulling. Helemaal top!
(Translated by Google)
An old amalgam (dark gray) filling had broken off that had been placed years ago by another dentist. Fortunately, I was able to visit Dental Network in Oostgaarde within a few days.
After a brief inspection, the dentist said that she will completely replace the old amalgam filling with a new white filling. The treatment itself took about 20 minutes in total. While removing the old filling, the dentist asked several times if it didn't hurt too much.
All in all very satisfied. The new filling also looks much better than the old amalgam filling. Absolutely great!
Bedankt voor je positieve review! We zijn verheugd dat je tevreden bent. 💙
Nooit wachten.rustgevende receptioniste.
(Translated by Google)
Never a wait.soothing receptionist.
Hi Piet, hartelijk dank voor je lovende review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Zou je, gezien je positieve ervaring, het aantal sterren willen aanpassen? Dit zou ons enorm helpen. Bedankt voor je medewerking! - Henri, Praktijkmanager.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Aicha B,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van een review. Uw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn blij om te zien dat u naar tevredenheid bent geholpen.
Met stralende groet,
Henri Vermeulen
Praktijkmanager
Mijn dochter is bij de ortho onder de behandeling. Het is erg lastig om een afspraak te maken voor de controle. Vaak moet je paar maanden van tevoren plannen maar ook weer niet verder dan drie maanden. Als iets mis gaat met je afspraak, kan je voor 2.5 maand geen nieuwe afspraak plannen of moet naar andere lokatie sims niet haalbaar is. Het is onacceptabel vind ik. Normaal gesproken moet je maandelijks voor controle om allesgoed bij te houden. Blijkbaar geen goede verdeling en geen genoeg ruimte voor controle patiënten.
(Translated by Google)
My daughter is being treated by the ortho. It is very difficult to make an appointment for the check-up. You often have to plan a few months in advance, but not further than three months. If something goes wrong with your appointment, you cannot schedule a new appointment for 2.5 months or you will have to go to another location as this is not feasible. I think it's unacceptable. Normally you have to have a monthly check-up to keep everything up to date. Apparently not a good distribution and not enough room for control patients.
Beste Hakim Hekmat,
Hartelijk dank voor uw review.
Wij betreuren het dat u deze negatieve ervaring heeft opgedaan. Uw feedback is van groot belang voor onze hoogwaardige dienstverlening.
Wij vinden het erg vervelend voor u en uw dochter dat het lastig is om op korte termijn een afspraak in te plannen bij de behandelaar door de drukte, waardoor helaas lange wachttijden bestaan. Hier zijn we ons van bewust en proberen de wachttijden in te korten door op de maandagen op locatie Capelle Centrum een extra agenda te openen voor bepaalde afspraken.
De ortho behandeling is vaak een lang traject en daarom adviseren wij u om de afspraken indien mogelijk vooruit te plannen. We nemen deze week contact met u op om de mogelijkheden in onze agenda's te bespreken. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Mary Schweitzer
Praktijkmanager
Prima tandarts
(Translated by Google)
Excellent dentist
Beste Piet Melk,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van een review. Uw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn blij om te zien dat u naar tevredenheid bent geholpen.
Met stralende groet,
Henri Vermeulen
Praktijkmanager
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Marcel Hordijk,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van een review. Uw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn blij om te zien dat u naar tevredenheid bent geholpen.
Met stralende groet,
Henri Vermeulen
Praktijkmanager
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Lizzy Blagdan,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van een review. Uw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn blij om te zien dat u naar tevredenheid bent geholpen.
Met stralende groet,
Henri Vermeulen
Praktijkmanager
Snelle correcte wijze geholpen
(Translated by Google)
Helped quickly and correctly
Beste Peter Been,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van een review. Uw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn blij om te lezen dat u naar tevredenheid bent geholpen.
Met stralende groet,
Henri Vermeulen
Praktijkmanager
Ik vind het leuk dat jullie zo goed werken en deze tandarts gebouw zo gezellig is. Liefs Isaï Smit 8 jaar
(Translated by Google)
I like that you work so well and this dentist building is so cozy. Love Isaï Smit 8 years old
Hi Isaï Smit,
Dankjewel voor je mooie review!
Met stralende groet,
Henri Vermeulen
Praktijkmanager
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Thea ten Wolde,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van een review. Uw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn blij om te zien dat u naar tevredenheid bent geholpen.
Met stralende groet,
Henri Vermeulen
Praktijkmanager
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Sevgi Öztürk,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van een review. Uw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn blij om te zien dat u naar tevredenheid bent geholpen.
Met stralende groet,
Henri Vermeulen
Praktijkmanager
Fijne tandarts & mondhygiënist. Vriendelijk en behulpzaam personeel
(Translated by Google)
Great dentist & dental hygienist. Friendly and helpful staff
Beste Michella Kriens,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van een review. Uw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn blij om te lezen dat u naar tevredenheid bent geholpen.
Met stralende groet,
Henri Vermeulen
Praktijkmanager
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Willem Hoekstra,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van een review. Uw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn blij om te zien dat u naar tevredenheid bent geholpen.
Met stralende groet,
Henri Vermeulen
Praktijkmanager
Geweldige tandarts
(Translated by Google)
Great dentist
Beste Howard Essed,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van een review. Uw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn blij om te lezen dat u naar tevredenheid bent geholpen.
Met stralende groet,
Henri Vermeulen
Praktijkmanager
Hele fijne tandarts!
(Translated by Google)
Very nice dentist!
Beste Femke Vijverberg,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van een review. Uw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn blij om te lezen dat u naar tevredenheid bent geholpen.
Met stralende groet,
Henri Vermeulen
Praktijkmanager
Edit ter reactie op het antwoord van Dental network:
De problematiek word afgeschoven op uitgesteld tandarts bezoek en slechte mondgezondheid.
Dit is niet correct. Ik was een nieuwe klant bij dental network nadat ik recent verhuisd was en een nieuwe tandarts nodig had. Voorheen heb ik de gebruikelijke controles bij de tandarts gehad.
Erg slechte tandarts. Er word gehaast gewerkt en er is geen begrip voor mensen die door fysieke restricties hun mond niet lang open kunnen houden.
Ik kwam hier voor het eerst na verhuisd te zijn en had gelijk hulp nodig omdat een vulling los was gekomen.
Na bijna 100 euro te moeten betalen voor een intake kreeg ik een vervolgafspraak waar ik nog enkele dagen op moest wachten.
Bij deze afspraak bleek het ineens zo te zijn dat ze toch niet gingen vullen maar dat ze eerst een reiniging wilden doen.
10 minuten later werd ik weer naar buiten gestuurd zonder dat een vulling werd gezet. Vervolgens werd er wel voor 20 minuten werk berekend en was ik weer 100+ euro lichter.
Bij het maken van een nieuwe afspraak voor de vulling wilden ze alweer een reiniging inplannen. Hier ben ik toen tegenin gegaan en benadrukt dat ik ondertussen te veel last van het gat begon te krijgen. Hierop heb ik een nieuwe afspraak gekregen om een vulling te laten zetten.
De vulling werd erg gehaast gezet en er werd continu geklaagd dat ik mijn mond niet lang open kon houden, ondanks dat ik meerdere keren heb uitgelegd dat ik dat vanwege medische redenen niet kan.
Ik had na de vulling nog steeds last van de tand maar dit zou een dag later wel weg zijn werd me verteld.
De pijn is blijven aanhouden en inmiddels is de vulling weer los.
Uiteindelijk heb ik honderden euros moeten uitgeven voor een hoop gedoe en ben ik geen stap verder.
(Translated by Google)
Edit in response to Dental network's answer:
The problem is blamed on delayed dental visits and poor oral health.
This is not correct. I was a new customer at Dental Network after I recently moved and needed a new dentist. Previously I had the usual checkups at the dentist.
Very bad dentist. The work is done in a hurry and there is no understanding for people who cannot keep their mouths open for long due to physical restrictions.
I came here for the first time after moving and immediately needed help because a filling had come loose.
After having to pay almost 100 euros for an intake, I was given a follow-up appointment for which I had to wait a few more days.
At this appointment it suddenly turned out that they were not going to fill after all, but that they wanted to do a cleaning first.
10 minutes later I was sent out again without a filling being put in. Then 20 minutes of work was calculated and I was 100+ euros lighter again.
When making a new appointment for the filling, they wanted to schedule another cleaning. I then protested against this and emphasized that the hole was starting to bother me too much. I was then given a new appointment to have a filling done.
The filling was done in a very hasty manner and people continuously complained that I could not keep my mouth open for long, even though I explained several times that I was unable to do so for medical reasons.
After the filling I still had problems with the tooth, but I was told that this would go away a day later.
The pain has persisted and the filling has now loosened again.
In the end I had to spend hundreds of euros for a lot of hassle and I have not made any progress.
Geachte mevrouw Mosshollow,
Hartelijk dank voor uw review. Jammer dat uw ervaring niet naar wens is geweest. Graag lichten wij onze werkwijze onderstaand toe.
We kunnen ons voorstellen dat om diverse redenen een bezoek aan de tandarts jaren wordt uitgesteld. Dit heeft meestal vervelende consequenties voor de mondgezondheid. In een dergelijke situatie voeren wij conform richtlijnen een intake uit en vervaardigen twee röntgenfoto’s (links en rechts). Dit is bedoeld voor het opsporen van verborgen gaatjes. De tarieven voor tandheelkundige behandelingen zijn door de Nederlandse Zorgautoriteit vastgelegd. Het gaat dus om vaste tarieven waar wij niet van af wijken.
Natuurlijk kan het voorkomen dat een vulling binnen afzienbare tijd loskomt, met name als het tandvlees erg ontstoken is en hevig bloedt. Gelukkig zijn dit uitzonderingen. In een dergelijke situatie vervaardigen wij kosteloos een nieuwe vulling. Graag vernemen wij of u hiervan gebruik wenst te maken.
Wij staan voor hoogwaardige kwaliteit en eerlijke zorg. Dit heeft soms wat tijd en aandacht nodig, met name als een tandartsbezoek lange tijd is uitgesteld. Wij nodigen u van harte uit voor een vrijblijvend en kosteloos gesprek om een passende oplossing te bieden.
Met vriendelijke groet,
Henri Vermeulen
Praktijkmanager
Geduldig. Vertelt wat hij gaat doen. Hij werkt snel en goed.
Praktijk is mooi netjes en schoon.
(Translated by Google)
Patient. Tells what he is going to do. It works quickly and well.
The practice is nice and neat.
Beste Lisette van Dijk,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van een review. Uw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn blij om te lezen dat u naar tevredenheid bent geholpen.
Met stralende groet,
Henri Vermeulen
Praktijkmanager
aardige balie medewerker! Goede service! goed in omgang , transparant . lieve medewerkers:)
(Translated by Google)
nice counter employee! Good service! good to deal with, transparent. lovely employees :)
Beste Early Zimmerman,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van een review. Uw mening is erg belangrijk voor ons. Wij zijn blij om te lezen dat u naar tevredenheid bent geholpen.
Met stralende groet,
Henri Vermeulen
Praktijkmanager
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Al vele jaren is tandarts Kuijstermans mijn tandarts. Een Top Tandarts! Hij werkt zorgvuldig, snel, legt alles van te voren uit, houdt rekening met de cliënt én is vóór het behoud van de eigen tanden en kiezen!
(Translated by Google)
Dentist Kuijstermans has been my dentist for many years. A Top Dentist! He works carefully, quickly, explains everything in advance, takes the client into account and is in favor of preserving your own teeth!