De Tand Protheek
Dedemsvaartweg 402, 2545AN Den Haag
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag9:00 - 17:00
-
dinsdag9:00 - 17:00
-
woensdag9:00 - 17:00
-
donderdag9:00 - 17:00
-
vrijdag9:00 - 17:00
-
zaterdag9:00 - 17:00
Bij de Tand Protheek in Den Haag kunt u terecht voor al uw tandheelkundige behandelingen!
Voor uw mondzorg kunt u terecht bij een tandarts, tandprotheticus en mondhygiënist. Voor de patienten werken tandarts, tandprotheticus en mondhygiënist samen, waardoor we u een volledige behandeling binnen de Tand Protheek kunnen bieden.
Een tandprotheticus is een specialist in het vervaardigen van alle uitneembare prothetische voorzieningen. Dit kan zowel een gehele als een partiële (gedeeltelijke) prothese zijn. Als de prothese aan alle wensen voldoet wordt deze in kunsthars omgezet naar de definitieve vorm.
In overleg kunt u altijd uw persoonlijk wensen kenbaar maken.
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Facings
MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)
Nascholing
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Vroege afspraak mogelijk
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Afspraken in weekend mogelijk
- Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
- Spoed
Als het kon had ik halve ster gegeven ze zijn niet vriendelijk ook geen uitzondering maken voor vaste klanten jammer ze zijn wel makelijk om vaste klanten uitschrijven. Verschijnlijk genoeg klanten
Goeie behandelingen, goed advies en vriendelijke personeel. Nemen de tijd om je als klant goed te behandelen.
Zit je dan met kiespijn... moet je 2 weken wachten voor een afspraak! Advies is ga dan maar naar een spoedtandarts.. lachwekkend!
Wij zijn blij met jullie. Rohit is de beste behandelaar ooit. Goeie ervaring.
Uitstekende ervaring bij de mondhygiëniste hier. Vriendelijk, begripvol, kundig en snel geholpen. Ook de controle door de tandarts was vakkundig en goed verlopen. Goede service!
Goede tandarts, geen lange wachttijden, ideaal dat ze ook op zaterdag werken.. tot nu toe geen slechte ervaring gehad sinds 2018
Hartelijk dank voor uw positieve feedback!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Goede tandarts en mondhygiëniste
Goei tandarts praktijk met ervaarde artsen.
IK WIL WAARSCHUWEN!!!!!!!!!! VOOR TANDARTSPRAKTIJKZUID ORVELTESTRAAT 30 MORGENSTOND
TANDARTS BELLA ALIYEVA NU WERKT BIJ SARICAN ZE HEEFT MIJN ALLE TANDEN AFGESNEDEN ZE IS TANDARTS NIET MONDHGYENISTE EN ALS MONDHGYENISTE GEBITSREINIGERS AANGEBODEN EN KOST NU MIJN ALLE TANDEN WEER HERSTELLEN MEER DAN TIEN DUIZEND WURO .
NA DE SLECHTE BEHANDELING VAN BELLA ALIYEVA MANAGER MELEK DELEN HEEFT MIJN ALLE PATIENTGEGEVENS EN ROMTGEN FOTO OPNIEUW GESCHREVEN En MIJN OUDE TANDARTSDOSSIER VERWIJDERD
HEEL SLECHTE ONVERTROUWELIJKE PRAKTIJK IS PRAKTIJKZUID IK ADVIESEERD NOOIT ALS PATIENT NAAR PRAKTIJKZUID GAAN HEEL ONBERTROUWEBARE PRAKTIJK IS PRAKTIJKZUID
(Vertaald door Google) "Aardig en behulpzaam personeel. Ik kan geen Nederlands lezen, maar meid helpt me snel met vraag voor registratie. Tweede bezoek was voor het trekken van een verstandskies, man trekt hem binnen 2 minuten zonder pijn. Eerste keer een kies laten trekken, ik was nergens bang voor ." -dat was een jaar geleden-
De eerste keer dat er een verstandskies werd getrokken, was alles in orde tot het volgende vervolgbezoek. Toen argumenteerde de tandarts met me dat mijn twee extra tanden die ik wil doorbreken nog te redden zijn, ook al wilde ik dat niet. Ze begon me een lezing te geven alsof ik arm was en je kunt zien dat ik het niet kan betalen. Zeer onaangenaam gedrag, het feit dat iemand na het werk naar de tandarts komt, wordt slechter behandeld. Ik raad het niet aan, ik heb me na deze situatie bij hen uitgeschreven en bovendien kreeg ik een rekening voor een bezoek dat ik niet bezocht en ze wilden er 160 e voor !!!
(Origineel)
"Nice and helpful staff. I can't read Dutch but girl help me fast with question for registry. Second visit was for wisdom tooth extraction, guy pull him in 2 min without pain. First time get extracted tooth, I was afraid for nothing."-that was one year ago-
The first time a wisdom tooth was pulled, everything was fine until the next follow-up visit. Then the dentist argued with me that my two more teeth that I want to break out can still be saved, even though I did not want to. She started giving me a lecture as if I was poor and you can see that I can't afford it. Very unpleasant behavior, the fact that someone comes to the dentist after work is treated worse. I do not recommend, I unsubscribed from them after this situation and in addition I got a bill for a visit which I did not visit and they wanted 160e for it !!!
(Vertaald door Google) Beste meneer Kemnic,
Wat een mooie recensie! Wij helpen u graag verder en willen u bedanken voor uw vertrouwen in ons. We hopen je snel te zien.
Vriendelijke groeten,
Team TandProtheek.
(Origineel)
Best mister Kemnic,
What a lovely review! We're more than happy to help you and we want to thank you for your trust in us. We hope to see you soon.
Best Regards,
Team TandProtheek.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Complimenten voor Dr Khadija Arianta: Zeer goed Behandelingen, Begeleiding , Uitgeleg van tanden problemen en Interaction en Communicatie met de patient...Zeer vriendelijk en professioneel ...Many thanks Doctor
Mireille N, hartelijk dank voor uw positieve feedback. Fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad bij ons.
Echt slecht en unprofessional clinic.
Ik raad deze clinic niet aan.
Zelfde tand 2 maal wordt behandeld en nog steeds pijn.
Laatste keer daar geweest, heb ik 30 min extra lang gewacht, geen respect voor klanten.
Ik ga al een aantal jaren bij de Tandprotheek, altijd zeer vriendelijk geholpen en professionele. De laatste paar keren kreeg ik een andere tandarts, zeer ongeïnteresseerd en bin de laatste controle kwam hij met de vraag of ik corona heb of hebt gehad, ik zei van niet, waarop hij antwoordde, "mevr , u gebruikt zoveel medicijnen!" Ik had daarop geen antwoord op dat moment, durven hij met de behandeling. Ik vond het een zeer rare vraag, dus als je veel medicijnen gebruikt, heb je automatisch corona?
Ik heb nog wat besproken over een brug, kronen enzo, maar ik overweeg nu toch naar een ander tandarts over te stappen.
Ik had pijn aan mijn tandvlees. Ik belde en kon direct terecht. Goede service en vriendelijk personeel.
Ben behandeld door de tandarts Rohit bij de TandProtheek.
Zeer professioneel en kundig in zijn vak. Ik had twee vullingen nodig het was binnen no-time gebeurd en heb de gehele behandeling zonder problemen of een verdoving doorlopen. Het personeel is vriendelijk en voorkomend en je kunt snel terecht voor het plannen van een afspraak.
Dus als u opzoek bent naar een goede tandarts en professionele praktijk dan zou ik niet verder zoeken en naar de TandProtheek gaan.
Ik ben er in ieder geval blij mee dat ik de switch heb gemaakt !
Rohit Gobardhan is een intelligente tandarts, maar heeft totaal geen respect of begrip voor klanten. Een levende robot zonder emotie lijkt het wel. Net als vele anderen geen tandprotheek voor mij in ieder geval.
Je kan heel snel terecht als er iets is echt top!
Beste mevrouw Mulder, nog bedankt voor uw positieve review!
Waardelose tandarts het is nu donderdag en heb kiespijn kreeg simpel te horen het is te druk u kunt maandag langskomen
Zojuist behandeld door de meest amateuristische behandelaar ooit! Als je er wat van zegt dan wordt er ook geen tegenspraak geaccepteerd en gedreigd met dat de extra tijd naar mij toe wordt gefactureerd.
Ik ben daar jarenlang fijn geholpen maar het afgelopen anderhalf jaar herken ik het eigenlijk niet meer.
Ik ga in ieder geval naar een ander kliniek. Doe jezelf een plezier en doe hetzelfde of vraag naar de mannelijke behandelaar. Die doet het wel goed, is duidelijk en stelt je gerust.
Geachte meneer/mevrouw Mun Hun,
Wij vinden het zeer spijtig dat u geen positieve ervaring heeft gehad bij ons in de praktijk, echter vinden wij geen patiënt in ons patiënten bestand onder de naam die vermeld staat op Google.
Graag zouden wij samen met u uw ervaring in onze praktijk willen bespreken en willen kijken naar een oplossing.
Graag verzoeken wij u contact op te nemen met onze praktijk op ons telefoon nummer 070 359 99 95.
Wij zien graag uw reactie tegemoet.
Met vriendelijke groeten,
de Tand Protheek.
Tandkunstenaar :)
De Tand Protheek, aan de buitenkant is het lastig te zien dat er een tandarts en tandtechnieker in het pand zitten, wat dichter bij de deur wordt het duidelijker. Binnen keurig en hygiënisch, zeer vriendelijke mensen en erg behulpzaam. Deze ervaring wil je niet missen. Ik ben er perfect geholpen 10+ is te wijnig. Ik heb ook de negatieve reviews gelezen maar daar blijkt met mijn ervaring niets van te kloppen. Iedereen begrijpt dat een ingreep best een moeilijke operatie is. Dus kan je niet iedereen voor duizend procent een tevreden gevoel geven. Maar in deze praktijk doen ze er alles aan om dat wel te bereiken. Mijn ervaringwas er een die nog weken blijft hangen, super gewoon. Een tevreden klant er bij. En alle dagen open van 9 tot 5 zondag rusten ze uit.
Goede en vriendelijke tandartsen waar je ook terecht kan voor kunstgebitten en andere gebitsprotheses
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Haagse Watervrienden,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling!
Met vriendelijke groet,
Team De Tand Protheek
Een hele fijne ervaring met de tandprotheek ontzettend deskundig
en zeer vriendelijk personeel.Dat vind ik ook een klasse apart.Ze maken vakwerk en stellen de mensen heel erg op de gemak.Echt een aanrader
Als ik een cijfer zou kunnen geven geef ik een 10 met een griffel.
Marion van der Zwet.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Vincent de Lange,
Bedankt voor uw positieve beoordeling!
Met vriendelijke groet,
De Tand Protheek
Zeer tevreden over de reparatie.
Goeie ervaring met de Tandproteek. Vriendelijke tandarts en een modern pand. Ik ga er al jaren zonder tegenzin heen... zelfs me kinderen vinden het niet erg om naar de tandarts te gaan.
Ben daar behandeld voor het trekken van al mijn kiezen zowel boven als onder .rechterkant ging wel linker kant was niet goed verdoofd en er zijn vele stukken kies blijven zitten.Tangen die nodig waren om de kiezen te trekken waren niet aanwezig in de behandelkamer nadat de praktijk werd afgespeurd werd de verkeerde tang gevonden.zoveel pijn bij het trekken dat ik bijna flauw viel waarbij de zeer onvriendelijke assistente gewoon weg liep en mijn vrouw maar naast me kwam staan uit angst dat ik uit de stoel zou vallen.
Eigenlijk wilde ik de rekening niet betalen heb dit toch gedaan omdat de tandarts al snel met een incasso buro aan kwam zetten.wij zijn met de rechtsbijstand verzekering bezig om dit bedrag terug te vorderen.
Raad iedereen ten sterkste af deze tandarts te bezoeken
Geachte heer Benmessaud,
Wij vinden het zeer spijtig dat u de behandeling zo heeft ervaren. Doch herkennen wij ons hier niet in. Indien u tijdens de behandeling nog pijn heeft en dit aangeeft zullen wij altijd extra verdoven.
Voor het traject van de deurwaarde ontvangt u eerst driemaal een factuur van het administratie- kantoor; Vervolgens tweemaal van het incassobureau, alvorens de factuur bij de deurwaarder belandt. Ons administratiekantoor hanteert hiervoor standaard tijdsintervallen.
Wat wij spijtig vinden is dat als u een klacht heeft dit niet aan ons te kennen geeft, maar dit plomp verloren op het internet slingert. Aangezien uw behandeling in december 2014 plaats heeft gevonden had u hier voldoende tijd voor.
Mocht u nog naar aanleiding van onze reactie vragen hebben, kunt u contact opnemen met onze praktijk.
Met vriendelijke groet,
De TandProtheek
Dedemsvaartweg 402,
2545 AN, Den Haag
(Vertaald door Google) Nachtmerrie-assistenten, dus alweer een onprofessionele kliniek. Het is beter om een andere in uw omgeving te kiezen.
(Origineel)
Nightmare assistants, so yet another unprofessional clinic. Better to pick some other in your area.
(Vertaald door Google) Het spijt ons te horen over uw negatieve ervaring in onze kliniek.
We hebben je dossier bekeken. U bent een keer in onze kliniek geweest en u kwam te laat op uw afspraak.
Toen de assistente aangaf dat we hierdoor uw afspraak moesten verzetten ging u weg. We hadden je graag geholpen, maar je verliet de kliniek voordat we tot een oplossing konden komen.
(Origineel)
We're sorry to hear about your negative experience at our clinic.
We've looked into your file. You've been to our clinic once and you showed up too late for your appointment.
When the assistent stated that due to this we had to reschedule your appointment you left. We would have loved to help you, but you left the clinic before we could work things out.