Tandartspraktijk Den Haag Centrum
Ammunitiehaven 317, 2511XL Den Haag
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
ISO 9001
Over
Openingstijden
-
maandag7:45 - 16:30
-
dinsdag7:45 - 20:15
-
woensdag7:45 - 16:30
-
donderdag7:45 - 16:30
-
vrijdag7:45 - 16:30
Voel je thuis bij Tandartspraktijk Den Haag Centrum!
Je kunt bij tandartspraktijk Den Haag Centrum terecht voor alle vormen van tandheelkunde en mondzorg. Van reguliere controles en gebitsreiniging tot kronen en wortelkanaalbehandelingen. En van implantaten en kunstgebitten tot cosmetische behandelingen als facings, bleken en Invisalign beugels. Al jouw specialistische tandzorg onder één dak dus. Wij zijn er voor het hele gezin en voor iedere fase in je leven. We hebben nog ruimte voor nieuwe patiënten. Schrijf je in en maak een afspraak voor een intake. Tot ziens in onze mooie praktijk in centrum van Den Haag!
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Angst behandeling
- Facings
- Tanden bleken
- Onzichtbare beugels/aligners
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
- Geriatrische tandheelkunde/ouderen
- Kleine kaakchirurgische ingrepen
- Gehandicapte patiënten
MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Vroege afspraak mogelijk
- Avond behandeling mogelijk
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Parkeergelegenheid (Betaald)
- Narcose (intraveneuze sedatie)
- Cone beam CT-scan (3D) aanwezig
- Rolstoel vriendelijk
- Spoed
Paginering
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
This is my third time and I always feel happy whenever I leave this place. I am always happy with the results. Great staff and amazing results. Thank you all.
Gisteren een afspraak gehad bij mondhygienist S. Thorabi. Ik kwam 15 min te laat en alleen mijn ondergebit werd schoongemaakt. Dit begrijp ik natuurlijk volkomen. De mondhygienisten hebben een dag planning met patiënten en ik wil niet dat andere patiënten later worden geholpen. Vandaag kwam ik voor het schoonmaken van mijn boven gebit. Ik kwam 08.37 binnen lopen, de afspraak stond om 08.35. Mevrouw thorabi stond al bij de deur en begon heel negatief en geïrriteerd “we lopen gelijk door je bent te laat je moet hier echt op letten.” In het kamertje aangekomen ging ik mij helemaal verontschuldigen en natuurlijk begrijp ik dat het heel nadelig is voor haar. Maar de manier waarop ze sprak was heel vernederend. “Je bent weer te laat. Dit kan niet. Ik zou zelf 10 min eerder aanwezig zijn. Dit is allemaal verspilling van de tijd. Ik heb een schema waar ik mij aan moet houden.” Dus ik: mevrouw als u wilt kunnen we vandaag overslaan?… we hebben het hier over 2 minuten :) mevrouw reageerde daarop met: “nee dat is ook verspilling we moeten beginnen” En dit zei ze allemaal op een hele negatieve toon. Nou toen ik op het stoeltje zat kon ik niet meer stoppen met huilen en zei ik dat k geen afspraak wilde. Mevrouw Thorabi ging heel negatief verder: “ik zet een nieuwe afspraak voor je erin niet meer bij mij, maar iemand anders.” Dit herhaalde ze 2x. Nogmaals, het is natuurlijk niet fijn als een patiënt te laat komt, en het is niet slim van mij geweest om mijn afspraken in een hele drukke week in te plannen. Maar er was alleen maar sprake van negativiteit en irritatie en geen begrip. Ik was enkel 2 minuten te laat. Zij wil mij niet meer als patiënt door het bovenstaande. Heel onproportioneel. Bij de balie moest ik huilen en de baliemedewerker zat aan de bank met mij en ging mij heel lief troosten.
(Translated by Google)
Yesterday I had an appointment with dental hygienist S. Thorabi. I arrived 15 minutes late and only my lower teeth were cleaned. Of course I completely understand this. The dental hygienists have a daily schedule with patients and I don't want other patients to be helped later. Today I came to have my upper teeth cleaned. I walked in at 8:37 am, the appointment was at 8:35 am. Mrs. Thorabi was already standing at the door and started very negatively and irritated: “We are walking straight through, you are late, you really have to pay attention to this.” When I got to the room I apologized completely and of course I understand that it is very detrimental to her. But the way she spoke was very humiliating. “You're late again. This isn't possible. I would be there 10 minutes earlier. This is all a waste of time. I have a schedule that I have to stick to.” So I: Madam, if you want, we can skip today?... we are talking about 2 minutes here :) Madam responded with: "no, that is also a waste, we have to start" And she said all this in a very negative tone. Well when I sat on the chair I couldn't stop crying and I said I didn't want an appointment. Mrs. Thorabi continued very negatively: “I will set up a new appointment for you, no longer with me, but someone else.” She repeated this twice. Again, it is of course not nice if a patient is late, and it was not smart of me to schedule my appointments during a very busy week. But there was only negativity and irritation and no understanding. I was only 2 minutes late. She no longer wants me as a patient because of the above. Very disproportionate. I had to cry at the counter and the desk clerk sat at the couch with me and comforted me very sweetly.
Beste,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. We vinden het spijtig dat u het op deze manier heeft ervaren. Inmiddels heeft onze backoffice manager hierover contact opgenomen en de situatie met u afgerond.
Tandarts zelf is top alleen service van de praktijk verschrikkelijk slecht ze willen alleen op hun manier jou inplannen luisteren totaal niet wat de klant wil met belachelijke blok tijden als je gebit wil laten doen plannen ze je middags in voor 40 min dus dat betekend dat ik als vrachtwagen chauffeur een hele dag vrij kan nemen wens Julie nog veel klanten
(Translated by Google)
The dentist himself is top, only the service from the practice is terribly bad, they only want to schedule you in their own way, they don't listen at all to what the customer wants, with ridiculous block times, if you want to have your teeth done, they schedule your afternoon for 40 minutes, so that means that I as truck driver can take a whole day off, wish Julie many more customers
Beste Tiger,
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring, we waarderen dat enorm.
Wij hebben dit intern opgepakt en nemen spoedig contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Backoffice Tandartspraktijk Den Haag Centrum
Everyone is helpful here, from the hygienist to the dentist to the lovely ladies at the reception. I definitely made the right decision to come to this practice ☺️
Thank you for your review. We are very happy to read your positive experience!
Mijn tandarts is zorgvuldig en professioneel. Ze vertelt duidelijk wat ze gaat doen, waardoor ik ten alle tijden op mijn gemak was. Terwijl ik het ergens wel spannend vind normaal. De tandarts assistente was bovendien heel empatisch. Al met al een prettig bezoek. Als je nog geen tandarts hebt, dan kan ik jou bij deze de mijne aanraden. ;)
(Translated by Google)
My dentist is careful and professional. She clearly explains what she is going to do, which made me feel at ease at all times. While I find it exciting in some ways, normal. The dental assistant was also very empathetic. All in all a pleasant visit. If you don't have a dentist yet, I can recommend mine to you. ;)
Beste Angela, hartelijk dank voor de recensie. Leuk om te horen! Groet, Team Tp Den Haag Centrum
Deze Google-recensie is zonder tekst
goed en vriendelijk personeel
(Translated by Google)
good and friendly staff
Hele begrijpende en geduldige personeel. Als iemand met angst voor de tandart kan ik ze zeker aanraden
(Translated by Google)
Very understanding and patient staff. As someone who has a fear of the dentist, I can definitely recommend them
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik heb tot nu toe de beste ervaringen ooit bij zowel de mondhygiëniste als tandarts. Tandartspraktijk Den Haag Centrum is van harte aan te bevelen voor eenieder jong en oud. Een hartelijke, vriendelijke en empathische ontvangst is er ook als vanzelfsprekend aanwezig.
Jane Huldman
(Translated by Google)
So far I have had the best experiences ever with both the dental hygienist and dentist. Dental practice The Hague Center is highly recommended for everyone, young and old. A warm, friendly and empathetic welcome is also naturally present.
Jane Huldman
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hele vriendelijke mensen. Zowel een fijne tandarts als mondhygiëniste!
(Translated by Google)
Very friendly people. Both a great dentist and dental hygienist!
Uiterst gedreven en vakkundig consult voor deze toch zeer intensieve ingreep om mijn nog overige 7 ondertanden de gzn facetanden en mijn laatste kies te laten verwijderen als opmars voor het Vink kliksysteem indien mijn kaakbot hier goed genoeg voor blijkt te zijn
(Translated by Google)
Extremely passionate and professional consultation for this very intensive procedure to have my remaining 7 lower teeth, the gzn face teeth and my last molar removed as a step up for the Vink click system if my jawbone turns out to be good enough for this
Goede tandartsen en mondhygienisten. Er wordt meegedacht en behandelingen worden vakkundig uitgevoerd.
receptie ook goed bereikbaar en flexibel, waar mogelijk.
(Translated by Google)
Good dentists and dental hygienists. We think along and treatments are carried out professionally.
reception also easily accessible and flexible, where possible.
Fijne praktijk en heel kundig! Altijd blij als ik weer ben geweest
(Translated by Google)
Great practice and very knowledgeable! Always happy when I've been back
Tandarts prima. Een en al miscomunicatie door de miep die achter de balie zit. Arrogante houding. Ben niet meer welkom vanwege een incasso. Dus afspraak wilden ze afzeggen. Ik zou gemaild worden want ze wisten niet hoe of wat er betaald moet worden. Is niet gebeurt. Nog een keer gebeld. Ik zou weer gemaild worden maar weer niet gebeurt. Blijkt er toch betaald te zijn en dan mag ik ineens op het laatste nippertje weer wel komen. Dit is niet de eerste keer. Je kan er slecht parkeren en andere keer was ik hierdoor vijf minuten te laat. Werd ik weg gestuurd terwijl ik normaliter wel een half uur langer kan wachten tot ze tijd hebben. Achteraf wel een rekening gekregen van ze voor een behandeling die ik niet heb ondergaan. Op mijn vraag dat ik vijf minuten te laat was en waarom ik dan niet meer geholpen kon worden, immers de behandeling zou 45 minuten duren, kreeg ik van dezelfde miep te horen dat ik maar op tijd had moeten komen. Bij deze praktijk draait alles om geld. Niet om clienten. Jammer want de tandarts zelf was zeer vriendelijk.
Inmiddels zijn ze een stuk klantvriendelijker geworden. Dus sterren naar boven aangepast.
(Translated by Google)
Dentist fine. Lots of miscommunication by the guy behind the counter. Arrogant attitude. I am no longer welcome due to a collection. So they wanted to cancel the appointment. I would be emailed because they didn't know how or what to pay. Didn't happen. Called again. I was supposed to be emailed again but that didn't happen again. It turns out that payment has been made and then I am suddenly allowed to come again at the last minute. This isn't the first time. Parking is difficult and on other occasions I was five minutes late because of this. I was sent away while normally I can wait half an hour longer until they have time. Afterwards I received a bill from them for a treatment that I did not undergo. When I asked that I was five minutes late and why I could no longer be helped, since the treatment would take 45 minutes, I was told by the same miep that I should have arrived on time. This practice is all about money. Not about clients. Too bad because the dentist himself was very friendly.
They have now become a lot more customer-friendly. So stars adjusted upwards.
Beste Peter,
Wat vervelend dat zo een situatie zich heeft voorgedaan. Het is niet hoe we het graag willen zien.
Wij hebben dit aan onze backoffice doorgegeven en geprobeerd om je naam te achterhalen, helaas zonder succes.
Zou je ons een bericht willen sturen met je volledige naam, zodat we contact kunnen opnemen en dit op een goede manier kunnen oplossen voor je.
Hopelijk tot snel!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Great experience which exceeds my expectations. The care is both very professional and makes me leave with a smile on my face every time.
Zeer vriendelijk personeel, van de balie t/m de assistenten en tandarts/chirurg. Al jaren was ik panisch voor tandartsen maar vandaag volledig op mijn gemak gesteld. Zeker een GROTE aanrader.
(Translated by Google)
Very friendly staff, from the counter to the assistants and dentist/surgeon. For years I was afraid of dentists, but today I was completely put at ease. Definitely a BIG recommendation.
Overstap naar nieuwe tandarts. Eerste indruk was goed en bracht vertrouwen en dit is zo gebleven na de eerste behandeling. Ik ben erg tevreden met het resultaat.
(Translated by Google)
Switch to a new dentist. The first impression was good and brought confidence and this remained the case after the first treatment. I am very satisfied with the result.
I am suffering from some chronic diseases and going to the dentist always stresses me out but not here. It is spacious, they take their time, never feel rushed. Always take their time to listen and understand and have the best equipment and staff. They are evertyhing I wish and need from a dentist.. thank you so much for helping my teeth!
super slecht ervaring
(Translated by Google)
super bad experience
Niet tevreden over tandarts Asadeh, maar dat is niet erg want hoe hoger ze zich voelt hoe harder ze op haar bek valt.
(Translated by Google)
Not satisfied with dentist Asadeh, but that's okay because the higher she feels, the harder she falls on her face.
“Dhr. Bahjan (mondhygiënist) doet zijn werk rustig, niet hardhandig (eerdere ervaringen in andere praktijken leidden altijd tot veel bloed en ongemak), secuur, legt goed uit en geeft alle ruimte om vragen te stellen. Hij stelde me bovendien op een totaal niet overdreven manier om mijn gemak, en heeft me zodoende in één klap over een in lange tijd opgebouwde aversie tegen mondhygiënisten en tandartsen heen geholpen. Ook fijn: totaal niet belerend. Verder heeft hij een verkleurde tand die wat naar achter staat weer helemaal tiptop in orde gekregen. Aanrader dus!”
(Translated by Google)
“Mr. Bahjan (dental hygienist) does his work calmly, not harshly (previous experiences in other practices always led to a lot of blood and discomfort), meticulously, explains well and gives plenty of room to ask questions. Moreover, he put me at ease in a way that was not exaggerated at all, and thus helped me in one fell swoop to overcome an aversion to dental hygienists and dentists that had built up over a long time. Also nice: not pedantic at all. He also got a discolored tooth that is slightly backwards back in tip-top shape. Highly recommended!”
Ik ben ontzettend tevreden. De mondhygiënist dhr. Bhajan was rustig, attent, zorgvuldig, niet betuttelend, luisterde goed en was zeer vakkundig. Hiertegenover stond een heel redelijke rekening. (Er gelden maximumtarieven voor de mondzorg, die vastgesteld worden door de Nederlandse Zorgautoriteit. Hier houden tandartsen en mondhygiënisten zich aan. Dus de tarieven bepalen niet zozeer het verschil tussen rekeningen. Mijn ervaring is echter dat er een groot verschil zit in hoeveel handelingen er door verschillende professionals gedeclareerd worden, in de zin dat je je kunt afvragen of dat wel zo redelijk is. Bijvoorbeeld het in rekening brengen van ongevraagd en onnodig advies of van extra foto's zonder dat daar een duidelijke aanleiding voor is. Daarom vind ik het belangrijk om te benadrukken dat ik nog nooit zo'n redelijke rekening heb ontvangen als bij deze professional.)
(Translated by Google)
I am extremely satisfied. The dental hygienist Mr. Bhajan was calm, attentive, careful, not patronizing, listened well and was very professional. This was offset by a very reasonable bill. (There are maximum rates for oral care, which are determined by the Dutch Healthcare Authority. Dentists and dental hygienists adhere to this. So the rates do not really determine the difference between bills. However, my experience is that there is a big difference in how many actions are required. different professionals are charged, in the sense that you may wonder whether this is reasonable. For example, charging for unsolicited and unnecessary advice or for extra photos without a clear reason for this I would like to emphasize that I have never received such a reasonable bill as from this professional.)
Zeer vriendelijke dames die hen vak verstaan. Praktijk ziet er goed uit moderne apparatuur. Ze stellen je op je gemak als je een beetje tandartsvrees hebt;). Aanrader!
(Translated by Google)
Very friendly ladies who know their trade. Practice looks good modern equipment. They put you at ease if you have a little fear of dentists ;). Recommended!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Gaan grondig te werk! Heel aardig en stellen genoeg vragen zodat je kan uitleggen hoe alles zit. Aardig personeel en heel flexibel. Ze raden wel altijd de mond hygiëniste aan.
(Translated by Google)
Work thoroughly! Very nice and ask enough questions so you can explain everything. Nice staff and very flexible. They always recommend the dental hygienist.
Prima service en hulp bij Tandhygiëne
(Translated by Google)
Excellent service and assistance with Dental Hygiene
Zowel tandarts als mondhygienist zijn heel erg fijn. Jarenlang bang geweest van de tandarts, maar hier kom ik ieder half jaar terug. Opbouwende kritiek heeft me geholpen om mijn moeilijke gebit beter te verzorgen. Echt een aanrader!
(Translated by Google)
Both dentist and dental hygienist are very nice. I've been afraid of the dentist for years, but I come back every six months. Constructive criticism has helped me take better care of my difficult teeth. Highly recommended!
Fijne tandarts ervaring met goede communicatie en vriendelijk personeel
(Translated by Google)
Great dental experience with good communication and friendly staff
Vriendelijk en goed op weg geholpen.
(Translated by Google)
Friendly and well-helped.
Deze Google-recensie is zonder tekst
the receptionist today was not helpful and quite rude. she doesn't know how to explain the services provided (as simple as different cleaning appointments and durations) and didn't try to look for answers. she made a wrong judgement on my insurance, which she only confirmed 2 weeks later on my appointment day. on top of that, she made a dentist appointment instead of cleaning, I guess she didn't pay good attention when I explained why I look for a new dentist. eventually she told me to look for other dental service provider, and of course that's what I am gonna do. what a great employee to deal with clients!
Deze tandartspraktijk beveel ik aan , een hele fijne praktijk
(Translated by Google)
I recommend this dental practice, a very nice practice
Je wordt netjes geholpen en op je gemak gesteld.
(Translated by Google)
You will be helped promptly and put at ease.
I guess these a lot of stars by Their friends.
Mondhygiënist en tandarts super, ik ben heel tevreden 👌👌👌
Mijn naam is G. Niuniavaite
(Translated by Google)
Dental hygienist and dentist great, I am very satisfied 👌👌👌
My name is G. Niuniavaite
Door het bericht op de site maakte ik een afspraak voor een betaalbaar klikgebit in 1 dag met een bijbetaling van €700
Bij de intake kwamen jullie met bedragen van 12 k
Dit is gewoon misleiding mooie lokkertje
(Translated by Google)
Because of the message on the site, I made an appointment for affordable click dentures in 1 day with an additional payment of €700
During the intake you came up with amounts of 12 k
This is simply deception, a nice bait
Een jaar geleden kennis gemaakt met deze tandartspraktijk. Ik word elk bezoek warm ontvangen en vakkundig geholpen. Zo lig ik toch elke 6 maanden ontspannen in die stoel. ;)
Een gezond gebit is goud waard, deze club mensen kunnen je daarbij goed helpen!
Ga zo door!
(Translated by Google)
I was introduced to this dental practice a year ago. Every visit I receive a warm welcome and professional assistance. So every 6 months I lie relaxed in that chair. ;)
Healthy teeth are worth their weight in gold, this group of people can help you with that!
Keep it up!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Heel erg prettige en professionele tandartsenpraktijk met veel aardige mensen. Erg tevreden.
(Translated by Google)
Very pleasant and professional dental practice with many nice people. Very satisfied.
Top mondhygiënist en goede tandarts.Altijd goede ervaring mee!
(Translated by Google)
Top dental hygienist and good dentist. Always a good experience!
Fijne praktijk en meneer Al Asadi is heel professioneel en vriendelijk. Ik kan deze praktijk zeker aanbevelen.
(Translated by Google)
Nice practice and Mr Al Asadi is very professional and friendly. I can definitely recommend this practice.
Mondhygieniste Mevrouw Thenu is uitermate professioneel, en geeft goed advies.
(Translated by Google)
Dental hygienist Mrs. Thenu is extremely professional and gives good advice.
Een hele fijne praktijk! Ik ben vooral erg tevreden over het werk van de mondhygiëniste J. Thenu. Niks op aan te merken.
(Translated by Google)
A very nice practice! I am particularly pleased with the work of dental hygienist J. Thenu. Nothing to complain about.
Wat een fijne praktijk! Altijd fijn geholpen en goede adviezen gekregen.
De mondhygienisten verstaan hun werk goed.
Zeker een aanrader!
(Translated by Google)
What a great practice! Always received great help and good advice.
The dental hygienists understand their work well.
Definitely recommended!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Prettige tandarts die je op je gerust stelt. Ben tevreden
(Translated by Google)
Pleasant dentist who puts your mind at ease. Am satisfied
Deze Google-recensie is zonder tekst
Zeer goede service en vakkundige hulp. Zowel mondhygiënist als tandarts, alles onder één dak in het centrum van Den Haag. Wat wil je nog meer!
(Translated by Google)
Very good service and professional help. Both dental hygienists and dentists, all under one roof in the center of The Hague. What more could you want!
Top! Nu 2x geweest bij de mondhygienst en tandarts. Nemen de tijd voor je en behandelen professioneel en pijnloos.
(Translated by Google)
Top! Have now been to the dental hygienist and dentist twice. They take the time for you and treat you professionally and painlessly.
Een hele goede tandarts, ben heel blij en tevreden!
(Translated by Google)
A very good dentist, I am very happy and satisfied!
goed tandartspraktijk, erg tevreden
(Translated by Google)
good dental practice, very satisfied
Deze Google-recensie is zonder tekst
Super bedankt voor deze 5 sterren beoordeling!
Ik ben blij dat door hun ben geholpen. Ik hen een implantaat gehad en zeer tevreden. Helemaal geen probleem gehad. Ik heb ook geen last meer van mijn tanden. Ze zijn heel vriendelijk.
(Translated by Google)
I'm glad they helped me. I had an implant with them and was very satisfied. Had no problem at all. My teeth no longer bother me. They are very friendly.
(Voorheen praktijk De Joraan)
Slechte ervaring. Ik moest opzoek naar een nieuwe tandarts( en wilde ook opzoek), vanwege dat ik opmerkte dat ik een kwartier langer moest wachten, voordat ik geholpen werd. (Wetend dat ik voorheen ook veel pech had gehad, en toch alles deed om op tijd te komen) Dan krijg je zo een arrogante miep. Afrader tevens staan ze op scherp vanwege regelmatige onvolkomenheden op declaraties. Voornamelijk op jeugdige patiënten.(opvallend dat er een naamsverandering heeft plaatsgevonden) Wat ik overigens niet onvermeld wil laten is dat mevr Torabi (mondhygiënist) uitstekend haar vak beheerst en zeer klantvriendelijk is in tegenstelling tot haar collega.
(Translated by Google)
(Formerly De Joraan practice)
Bad experience. I had to look for a new dentist (and wanted to do so), because I noticed that I had to wait an extra fifteen minutes before I was helped. (Knowing that I had also had a lot of bad luck before, and still did everything to be on time) Then you get such an arrogant wimp. They are also on alert because of regular imperfections on declarations. Mainly on young patients. (It is striking that a name change has taken place). What I would not like to leave unmentioned is that Mrs. Torabi (dental hygienist) has excellent command of her profession and is very customer-friendly, unlike her colleague.
Beste Sanjay, Bedankt voor de review! Wat jammer dat u onze dienstverlening op deze wijze ervaart. Bij mij is het verhaal niet bekend. Kunt u contact met ons opnemen, zodat wij samen met u naar een passende oplossing kunnen kijken? Gr. Bahram (namens ons team van TP Den Haag Centrum)
over priced and poor service.
compare to other dentists and with this quality is really over priced.
Beste Nidal Bedankt voor de review! Wat jammer dat u onze dienstverlening op deze wijze ervaart. Bij mij is het verhaal niet bekend. Kunt u contact met ons opnemen, zodat wij samen met u naar een passende oplossing kunnen kijken? Gr. Bahram (namens ons team van TP Den Haag Centrum)
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hartelijk dank!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor deze mooie 5 sterren!
Ik kom hier al een jaar. Alles is goed geregeld, ze weten wat ze doen. De tandarts en mondhygiënist leggen alles duidelijk uit en ze beantwoorden mijn vragen. Ik ben vaste klant!
(Translated by Google)
I've been coming here for a year. Everything is well organised, they know what they are doing. The dentist and dental hygienist explain everything clearly and answer my questions. I am a regular customer!
Bedankt voor je reactie! Heel erg leuk om te lezen en wij zijn ook blij dat wij jou zo goed kunnen helpen! Groet, Team Tandartspraktijk Den Haag Centrum
Heel handig dat je je afspraak bij tandarts en mondhygiënist kan combineren. Alles wordt goed uitgelegd en iedereen is vriendelijk. Ik ben tevreden!
(Translated by Google)
Very convenient that you can combine your appointment with the dentist and dental hygienist. Everything is well explained and everyone is friendly. I am satisfied!
Ben naar de tandarts geweest afgelopen week en vandaag naar de mond hygienist. Eerste keer in jaren en hun uitleg was duidelijk over hoe ik mn gebit goed kon behouden. Goede praktijk.
(Translated by Google)
I went to the dentist last week and to the dental hygienist today. First time in years and their explanation was clear about how I could keep my teeth well. Good practice.
Zeer tevreden over de behandelingen, uitleg en persoonlijke touch
(Translated by Google)
Very satisfied with the treatments, explanation and personal touch
Uitstekende praktijk! Professioneel en attent.Het is zelfs leuk om naar de tandarts te gaan.
(Translated by Google)
Excellent practice! Professional and attentive.It's even fun to go to the dentist.
Een hele goede tandartspraktijk
De fraude zaak die heeft gespeelt daar kan de nieuwe eigenaar niks aan doen .en ik ben daar zelf ook de dupe van geweest maar de nieuwe eigenaars hebben wel!!! Er alles aan gedaan om dat niet meer te laten gebeuren .en ik ben super te vreden hoe deze mensen werken .alles open. En eerlijk .ik ben daar nog steeds .en ben zeer te vrede hoe deze mensen werken
En ik kan zeggen
Zoek u een goede tandarts
De jordaan .mondzorg
Gr louise
(Translated by Google)
A very good dental practice
The new owner cannot do anything about the fraud case that has occurred and I have been the victim of it myself, but the new owners have!!! We have done everything we can to ensure that this does not happen again and I am very pleased with how these people work. Everything is open. And honestly, I'm still there and I'm very satisfied with how these people work
And I can say
Find a good dentist
The Jordaan .oral care
Gr louise
Deze Google-recensie is zonder tekst
Goede tandartspraktijk. Vooral na de overname zijn er positieve veranderingen gekomen.
(Translated by Google)
Good dental practice. There have been positive changes, especially after the takeover.
Ik zocht een goede tandarts vanwege verhuizing. Hier ben in goed geholpen. Ook een fijne mondhygiënist. Kindvriendelijk.
(Translated by Google)
I was looking for a good dentist because I was moving. I've been helped a lot here. Also a great dental hygienist. Child friendly.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Het nieuwe managementteam pakt het grondig aan. Ik ben uiterst tevreden
(Translated by Google)
The new management team is tackling it thoroughly. I am extremely satisfied
Zorgvuldig behandelingen, helder en duidelijk uitleg en altijd vriendelijk. De ervaring van mijn man en ik is zeer positief - men is nooit te oud om iets nieuw c.q. verstandig te leren want voorkomen is beter dan genezen!
(Translated by Google)
Careful treatments, clear explanations and always friendly. The experience of my husband and I is very positive - one is never too old to learn something new or sensible because prevention is better than cure!
Good care
De receptioniste Wahida is erg onprofessioneel! Beschuldigd mij van iets wat niet waar is!
(Translated by Google)
The receptionist Wahida is very unprofessional! Accuse me of something that isn't true!
Beste Marlon, wat ontzettend jammer dat dit in het verleden is gebeurd. Momenteel heeft de praktijk een nieuwe eigenaar en zijn wij bezig om alle processen te verbeteren. Wij zullen zorgen dat dit niet meer voorkomt in de toekomst. Zou je jouw oude referentie willen verwijderen of aanpassen, omdat dit niet meer van toepassing is? Daar zou je ons en dus de nieuwe eigenaar mee helpen. Alvast vriendelijk bedankt.
Ruime tandartspraktijk vriendelijke medewerkers declareert direct bij verzekering
(Translated by Google)
Spacious dental practice, friendly employees, submit claims directly to insurance
Very unprofessional people and unprofessional service, which also reflects in the unprofessional website.
Dear Darren, thanks for your review. We have a new owner and we updated the website. Can you please remove or change your review. We are try to improve every day! Gr. Bahram