Tandartsenpraktijk Jorna
M.C. Escherweg 4b, 7425RJ Deventer
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag8:00 - 17:00
-
dinsdag8:00 - 17:00
-
woensdag8:00 - 17:00
-
donderdag7:00 - 17:00
-
vrijdag9:00 - 11:30
Tandartsenpraktijk Jorna voor Orthodontie en algemene mondzorg
Dé tandarts in Deventer om ...
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Angst behandeling
- Tanden bleken
- Orthodontie
- Kindertandheelkunde
- Kaakgewrichtsklachten / gnathologie
- Kleine kaakchirurgische ingrepen
- Biologische tandheelkunde
- Hypnose
- Snurk specialist
MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
- Spoed
Paginering
Jorna geeft aan nu een "angsttandarts" te zijn. Heel ironisch aangezien zij de oorzaak is van mijn angst voor de tandarts. Jaren geleden (2001/2002) zat jorna in de binnenstad. Ik moest als 11 jarige kiezen laten trekken voor m'n beugel. Totaal onvriendelijke behandeling. Mevrouw had geen tijd voor mij en mijn paniek waardoor ik maar op de gang moest wachten omdat er nog andere patiënten wachten. Nu ben ik 32 en durf ik nog steeds niet naar de tandarts te gaan. Deze vrouw moet stoppen met 'tandarts' zijn.
Beste frustie Fruxy,
Inmiddels heb je - nog steeds anoniem - contact gezocht en sta je helaas niet open voor hulp en zie ik dat je zelf een woningbouwvereniging, een supermarkt en een rij-opleider een ster geeft. Ik kan je helaas niet helpen en heb alleen geleerd dat het heel goed is dat ik orthodontie aanbied, waarbij geen kiezen getrokken hoeven te worden.
Ik betreur het dat je zo om gaat met de mensen en bedrijven om je heen en wens je veel wijsheid toe.
prima tandarts
Dankjewel Geurt !
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dag, waarschijnlijk is dit een vergissing of een valse review: ik heb geen Anique in mijn praktijk.
Goede service!
Dankjewel, Tommy
Ik ben zeer tevreden met de snelle en de behulpzame service van dit bedrijf. Zeker een aanrader!
Dankjewel, Matthijs, ik hoop dat je ongelukje je midweek in ons mooie Deventer niet heeft verziekt.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dankjewel, Frank
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik vind het niet eens de moeite waard om hier het hele verhaal neer te zetten. Pas op voordat je hier heen gaat... hier werken instabiele en onprofessionele gestreste kippen...
Beste Christina Antonova,
Uw tandheelkundige situatie is zeer complex en vraagt veel tijd, concentratie, kennis en studie van de behandelaar. Helaas kon u daar weinig geduld voor opbrengen en wilde u telefonisch op de zaken vooruit lopen.
Inderdaad heeft u ons, daarbij, veel stress bezorgd en bleek uiteindelijk alle moeite voor niets. Wij hebben zorgvuldigheid hoog in het vaandel. We betreuren het dat we u dat uiteindelijk dat niet hebben kunnen laten ervaren. Het spijt ons dat u daarnaast de gevolgen van onderbezetting door de covidcrisis heeft mee moeten maken.
Nadat we u vrijwel direct hebben terug gebeld met excuses en uitleg toonde u begrip, maar besluit u, helaas, om het nodig te vinden om, ondanks dat u ons uiteindelijk nooit bezocht heeft, te belonen met een ster.
Hoogachtend, dr Karma
wat een vreselijk volk werkt er!
Zou u s.v.p. via info@trotsopjetanden.nl willen aangeven wie u bent? Het grootste deel van mijn vaste patiënten en praktijkbezoekers voor Invisalign zijn erg tevreden.
Slechts nieuwe praktijkbezoekers wensen zich wel eens niet aan de voorwaarden te schikken, welke vooraf duidelijk zijn en op schriftelijk, mondeling en op de website worden aangegeven. Voor een perfect en verantwoord behandelresultaat en persoonlijke omgang zijn deze voorwaarden zorgvuldig opgesteld.
Ik vermoed dat u tot deze groep behoort en uw frustratie anoniem op deze manier uit, terwijl u de praktijk niet of slechts een keer hebt bezocht. Wellicht zijn uw verwachtingen te hoog gespannen en kan een zorgverlener met een groot gevoel van verantwoording hieraan niet voldoen.
Wat een tegenvaller....
Ik wilde met mijn gezin overstappen van tandarts omdat ik de personele wisselingen de afgelopen jaren niet als prettig heb ervaren bij mijn huidige tandarts.
Na enig onderzoek kwam ik uit bij de praktijk van tandarts Jorna. Dit leek mij erg handig aangezien de fysio en huisarts in hetzelfde pand zitten.
Na een erg vriendelijke meneer gesproken te hebben was ik overtuigd; ik ga me inschrijven!
Zoals afgesproken netjes het aanmeld formulier ingevuld en hiervan een bevestigingsmail ontvangen; so far so good….
Zojuist door de tandarts zelf gebeld; Mijn aanmelding kon niet definitief gemaakt worden omdat mijn zoontje inmiddels elders al een beugel aangemeten heeft gekregen en deze dus niet door Jorna zelf gedaan kon worden... Toen ik haar vertelde dat de vriendelijke meneer (achteraf blek dit de praktijk manager te zijn) van het eerdere telefoongesprek mij had verteld dat dit geen probleem zou zijn voor de aanmelding van mij dochter en mijzelf werd ik bruut onderbroken... De tandarts zei letterlijk dat ik de waarheid niet sprak en liet mij niet meer uitpraten. Toen ik haar vertelde dat ik de toon en haar boodschap als erg onprettig en niet klantvriendelijk ervoer werd haar toon nog minder prettig. Hierop heb ik de verbinding verbroken en ben ik achteraf erg blij dat ik, net op tijd, de ware aard van deze tandarts heb gezien/ervaren...
Over haar werk als tandarts inhoudelijk kan ik geen oordeel geven maar wel over haar klantvriendelijkheid en communicatiestijl; zwaar onder de maat en teleurstellend...
Reactie op de reactie van Jorna:
Allereerst zal ik de eer aan mezelf houden en hier niet de initiële reactie van Jorna op de hierboven geschreven review plaatsen... Deze eerste reactie van Jorna stond namelijk vol met keiharde onwaarheden, oncollegiale en privacy schendende beweringen richting mijn oude tandarts en richting mij en en mijn gezin....
Gelukkig heeft Jorna deze persoonlijke en kwetsende onwaarheden (net op tijd) verwijderd...
De , volgens Jorna betreurenswaardige, 1 ster beoordeling gaat niet, zoals Jorna claimt, over haar inhoudelijke werk als tandarts en orthodontist maar puur en alleen over haar manier van communiceren en klantvriendelijkheid jegens mij als potentiële nieuwe client... Haar initiële reactie op mijn review bevestigt dit beeld helaas wederom.
Als er een 1-ster-review door iemand wordt gemaakt, die dat niet kan beoordelen, omdat ie nooit in de praktijk is geweest is dat betreurenswaardig en onredelijk.
De Praktijk voor Orthodontie is druk, maar graag besteden we veel aandacht aan patiënten, die hier komen voor de onzichtbare beugel.
Voor de Algemene Mondzorg is er, helaas, een enorme wachtlijst en wij kunnen onmogelijk aangeven hoe lang u op een plekje moet wachten. Alleen vandaag zijn we al 10 keer gebeld door mensen, die zich willen inschrijven. Om patiënten toe te laten, waarbij we aan de verwachtingen kunnen voldoen, stellen wij voorwaarden, welke door de praktijkeigenaar en behandelaars worden bepaald. Zo werd u ook telefonisch geïnformeerd.
Helaas voldoet u niet aan de voorwaarden om u als patiënt aan te nemen. De tandarts nam de moeite om u dat persoonlijk uit te leggen, maar u nam de telefoon niet op. U belde zelf terug en de TandartVoorOrthodontie wist direct waar het over ging en stond u wederom persoonlijk te woord om u uit te leggen dat uw jongste zoon of dochter mogelijk wel, voor de orthodontie, behandeld kan worden. Het is begrijpelijk dat dit niet het antwoord is wat u wilde horen. U reageerde zeer dwingend en manipulatief naar de TandartsVoorOrthodontie. Daar liet ze, terecht, geen ruimte voor, inderdaad. U heeft zeker de mogelijkheid gehad om uw zegje te doen, zelfs nadat u dreigde met een negatieve review. Mensen die dat doen worden sowieso al niet toe gelaten in de praktijk. Vervolgens heeft de praktijkmanager weer terug gebeld en u beaamde dat u inderdaad door hem ook geïnformeerd was over bovenstaande. Toch wilde u uw review, die we nog niet hadden gelezen, niet meer intrekken.
Navraag bij DentalClinics, waar u klachten over had, vanwege vele tandartswissels, leverde als reactie commentaar, welke we voor hun en uw privacy niet zullen vermelden.
Er wordt u veel succes gewenst
Is niet klantvriendelijk. Praat over uitschrijven bij haar praktijk, wanneer er een meningsverschil is. Mist naar mijn idee communicatieve vaardigheden.
Bijzonder is dat zijzelf en haar directe+indirecte naasten zichzelf beoordelen met 5 sterren.
Beste Gino Gino, wat spijtig dat je ons zo hebt ervaren. Zou je contact op willen nemen met info@trotsopjetanden.nl om eventuele misverstanden op te helderen?
Tandarts voor Orthodontie
Specialist Invisalign en iTeroscans
Invisalign is inderdaad een prachtig product, waar we graag mee werken en mooie resultaten mee boeken. De iTeroscanner is mooie methode om een uitkomst van de behandeling, vooraf mee te bespreken. Tevens worden de precieze scans gebruikt voor zeer goed passende oplijners.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Geachte heer van der Stadt,
Inmiddels heb ik op persoonlijk niveau contact met u gezocht om te onderzoeken waar het misverstand is ontstaan. U heeft, omdat u nog niet ingeschreven staat, mijn empathisch vermogen helaas nog niet kunnen ervaren. Ik dat het vervelend is om afgewezen te worden, zeker als u het idee had dat u duidelijke afspraken gemaakt had.
Intern zijn we aan het onderzoeken hoe dit zo heeft kunnen gebeuren. De lijnen zijn zeer kort bij ons, wat over het algemeen een gemoedelijker sfeer geeft, zoals u ook in andere recensies heeft kunnen lezen. Dit gecombineerd met duidelijke protocollen, zodat ik als vakvrouw, tot een goede behandelrelatie en uitstekende behandelresultaten kan komen. Een aanwezige behandelhistorie is, wat mij betreft onontbeerlijk: dat staat duidelijk omschreven in de welkomsbrief, welke u heeft gehad. Het tandheelkundig dossier heeft u niet willen opvragen. Dat is u goed recht.
Waar het is misgegaan is dat er intern vergeten is om daarbij u op terug te komen en dat voet bij stuk had moeten worden gehouden. U had terug gebeld moeten worden dat er helaas niet aan uw wens kon worden tegemoetgekomen. Dat spijt mij echt wel oprecht.
Uw opmerking over het verdienmodel kan ik absoluut niet plaatsen: u heeft geen rekening van mij gehad, terwijl er wel ruim tijd voor u uit was getrokken.
met vriendelijke groet,
Charlotte
Graag deel ik hier mijn prettige ervaringen met de praktijk en de behandelend arts. De afgelopen anderhalf jaar ben ik zeer regelmatig in de praktijk geweest in verband met een complex traject van gebidsherstel, orthodontie, implantaten en kronen. De communicatie verliep erg prettig, de benadering is persoonlijk en de behandeling zeer professioneel. De manier waarop Jorna de spil vormde in de samenwerking tussen mij als patiënt, de specialisten van het Deventer ziekenhuis en haar eigen praktijk is een groot compliment waard. Ik ben erg tevreden over het resultaat en raad de praktijk aan voor iedereen die op zoek is naar een deskundige arts!
Beste Linda, Dankjewel voor je complimenten over de persoonlijke benadering en professionaliteit. De samenwerking met jou, Invisalign voor de transparate orthodontie, het Deventer Ziekenhuis en mijn vaste tandtechnieker Charles Steneger van 4DentalArnhem ( al 23 jaar ! ) was een genot. Bedankt voor je geduld en prachtige lach. Het resultaat mag er zijn. met vriendelijke groet, Charlotte
Wat een slechte tandarts gelijk sluiten die handel gaat alleen maar over geld en je wordt behandeld door een hond wat een slechte Jarno niet normaal raad niemand aan hier heen te gaan
Beste Louisa, wat ontzettend jammer dat je het zo hebt ervaren. Je bent geen ingeschreven patiënte, maar een passant die in de weekenddienst in het spreekuur kwam. Helaas kunnen we onmogelijk inschatten hoe lang het voor iedereen duurt en horen wachttijden bij een spoedspreekuur. Zojuist heb ik je gebeld en alles uitgelegd en kreeg je wat meer begrip. We hebben morgen weer een spreekuur en dan wil ik je alsnog helpen, als je wil, want ik wil je graag helpen, als je er voor open staat. helaas had je er nu zelf voor gekozen om te vertrekken en was ik niet in de gelegenheid om het onderzoek af te ronden alvorens, na uitleg, de behandeling voor je op te starten. Wel wil ik benadrukken dat we juist voor jou de contante betaling achterwege hebben gelaten: iets wat wel bij een spoedspreekuur in het weekend hoort. met vriendelijke groet, Charlotte
Heeft weinig oog voor de mens achter de patiënt. Neerbuigend tegen patiënten. Geld is prioriteit nr.1 bij dit clubje. Beveel deze tandarts absoluut niet aan.
28-09-2019 Toevoeging en waarschuwing! als u een review heeft geplaatst over een negatieve ervaring bij tandarts jorna geldt dit voor u. Jorna checkt uw reviews en gaat willekeurig eigenaars van bedrijven bellen die u gereviewd heeft om achter uw gegevens te komen. 1 van mijn van mijn kennissen die ik gereviewd heb is gebeld vond het een naar en intimiderend gesprek waar constant naar mijn gegevens werd gevraagd. Ze vallen dus andere mensen lastig om achter uw telefoonnr te komen. Hoe laag kun je zinken als je niet tegen kritiek kan.
Beste Yilmaz, we proberen je al heel lang te bereiken, want we hebben geen idee wie je bent en we hebben het vermoeden dat we je nooit hebben gezien in de praktijk, dus dat je mening nergens op gebaseerd is. Ik sta juist heel open voor kritiek en heb je al herhaaldelijk de gelegenheid gegeven om contact op te nemen, maar je blijft er helaas voor deze eenzijdige weg kiezen om je mening te ventileren.
Jorna is zo'n tandarts waar je ook als je geen zin hebt met een glimlach naar binnen stapt. Een fijne sfeer en tijd voor tekst uitleg. Kom je alleen om je kind te brengen dan krijg je van de officemanager een kopje koffie tijdens het wachten, top!
Beste Pieter, bedankt voor je lovende woorden over onze klantvriendelijkheid. Wij zien jou en je familie ook graag en bezorgen jullie graag een mooie lach en tanden. met vriendelijke groeten,
Charlotte Jorna
Deze Google-recensie is zonder tekst
dankjewel nana
Uitstekend geholpen
Bedankt voor je vertrouwen om je die mooie lach bij je te hebben mogen bezorgen, Patrick, we zien je graag en super dat je dit plaatst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dankjewel, Pjotr
Top behandeling gehad. Aanrader!
Dankjewel, Frank
Fijne tandarts!
Dankjewel, Bart
Haha, iedereen beoordeelt met 1 ster behalve Jorna zelf. Ik zou een communicatiecursus volgen en opnieuw beginnen. Succes meid
Zou je willen laten weten wie je bent op info@trotsopjetanden.nl ? Voor goede communicatie hebben we wel tijd nodig en die is me mogelijk nog niet gegund. Ik heb geen idee waar dit over gaat en we willen graag tevreden patiënten. Meestal berust de onvrede op een misverstand en dat neem ik graag uit de weg.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ook ik kan mij vinden in zaken die in de geschreven reviews genoemd worden; (geld is belangrijk, geen persoonlijke aandacht, geen inlevingsvermogen).
Na een niet geslaagde behandeling een nieuwe tandarts gezocht. Die gelukkig het probleem opgelost heeft.
Heb nu een tandarts gevonden die een lange termijn relatie ook belangrijk vindt. Wat een verademing.
Ik wil mijn tandarts vertrouwen en het juiste gevoel bij uit te voeren behandelingen hebben.
Erg hilarisch dat er 2 5*-reviews van mevrouw Jorna zelf en een 5*-review van haar partner over haar eigen praktijk geschreven zijn.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Orthodontie beugel rechte tanden onzichtbare beugel mooie tanden trots op je tanden zonder metaal Invisalign
Rechte tanden betekent een gezondere mond.
Een gezonde mond hoort bij een gezonde leefstijl.
Gelukkig weten we daar steeds meer praktijkbezoekers van te overtuigen
Meerdere slechte dingen meegemaakt bij deze tandarts, komt er op neer dat ze niet erg menselijk ingesteld zijn:
- Tijdens de verhuizing adres vergeten door te geven, had wel doorsturen van post aangezet via postbedrijf. Nooit iets ontvangen of gehoord tot ik bel om het adres aan te laten passen (schoot me te binnen) en ik hoor dat er reeds een incasso loopt. Gelijk betaald natuurlijk (ik betaal altijd alles op tijd) en de situatie uitgelegd, maar mocht niet baten. Moest tegenwoordig maar contant betalen want het vertrouwen was weg (na 1 keer!).
- Aangegeven dat ik op nieuwe woonplaats een nieuwe tandarts zal gaan zoeken, zodat ze weten dat ik wegga (wel zo netjes om even te melden toch?) . Was ik nog niet aan toegekomen ivm verbouwing. Vervolgens breekt een door Jorna geplaatste vulling af maar weigert ze deze te repareren want ik "zou toch een nieuwe tandarts zoeken in Voorst. Dus doe dat dan maar. Ik annuleer deze afspraak". Ondanks dat ik de afspraak reeds gemaakt had met haar assistent. Ze belde speciaal terug hiervoor om hem te annuleren.
- Mijn ex partner is huilend naar huis gestuurd met een half open geboorde kies want het liep uit (ze had pijn en vroeg om time-outs). Lag volgens de tandarts aan haar, ze stelde zich aan en moest gewoon doorbijten (en dat is dan een angsttandarts!). Heb mijn oude tandarts Bueninck in Twello zo gek gekregen dit werk af te maken van Jorna, dezelfde dag nog, ondanks dat ze daar geen patient was. Zoals het hoort, met medeogen voor de medemens.
Ik geloof best dat Jorna best weet wat ze doet vakinhoudelijk (heeft mijn ex met beugel wel weer prima geholpen, eerlijk is eerlijk), maar in de communicatie en qua aandacht voor de mens (ook tijdens behandelingen) schiet ze echt tekort. Ik hoop voor de praktijk dat ze dit ooit nog eens weten te verbeteren.
Goede en kundige tandarts, mijn tanden staan weer netjes recht dmv een doorzichtige beugel, tevens altijd kundig behandeld en op tijd de herinnering ontvangen.
Nou duidelijk dus !!!deze tandarts moet gewoon de boel sluiten ¡!!!!!!!!¡
graag contact om het hier over te hebben; je kan ons bereiken via info@trotsopjetanden.nl
Doorverwijzing van eigen tandarts naar Jorna voor angstbegeleiding zoontje. Geen geduld, zeker geen inlevingsvermogen als het gaat om angst weg te nemen bij patiënten, eerder verergeren. Ik beveel deze tandarts niet aan
Dag Monique, helaas heb je me minder ervaren. Ik begrijp niet wie naar ons heeft doorverwezen, want daar zijn we helemaal niet voor. Er is duidelijk iets mis gegaan bij de praktijk die een verwijsbrief heeft gemaakt. Mogelijk een verkeerd adres opgegeven?
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vreselijke tandarts. Alleen maar zeuren en erg dwingend. Het is duidelijk waarom er genoeg plek is bij deze tandarts. Gebeld worden een paar minuten voor de gemaakte afspraak of ik wel op tijd kwam toen ik bij de ingang stond. Dit terwijl ik nooit te laat ben. Belachelijk.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Geen fijne ervaringen met deze tandarts. Ik miste tijdens de behandeling persoonlijke aandacht. Ik vind het prettig te weten welke stappen tijdens de behandeling gezet worden en kreeg deze niet te horen. Voelde me daardoor tot last. Naar aanleiding van mijn slechte review hier nam Jorna persoonlijk contact met me op en heeft aangegeven mijn kritiek ter harte te nemen. Dat vind ik goed van haar. Ik heb haar verteld dat ik van meer mensen hoor dat je "een klik" hebt of niet. Ik had die in ieder geval niet.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik ben heel blij dat mijn tanden zo mooi recht worden gezet en dat bij de tandarts waar ik vanaf dat ik heel klein was kwam.
na beugel supermooi gebit