Kaakchirurgisch Centrum Eindhoven
Amundsenlaan 309, 5623PT Eindhoven
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
ISO 9001
Over
Openingstijden
-
maandag8:00 - 17:00
-
dinsdag8:00 - 17:00
-
woensdag8:00 - 17:00
-
donderdag8:00 - 17:00
-
vrijdag8:00 - 17:00
Kaakchirurgisch Centrum Eindhoven (KCE) is een zelfstandig behandelcentrum voor kaakchirurgie, mondziekten, implantologie en slaapgeneeskunde. Als expertisecentrum biedt KCE patiëntvriendelijke mondzorg aan. Dit doen we vanuit onze vijf ankerpunten:
- Expertise: Wij werken enkel met ervaren experts in ons vakgebied, wat garant staat voor hoogwaardige zorg.
- Korte wachttijden: Wij begrijpen het belang van tijdige zorg. Bij ons zijn de wachttijden kort (maximaal 7 weken en altijd ruimte voor spoedgevallen).
- Directe communicatie: Wij hechten waarde aan heldere en begrijpbare communicatie met patiënten en verwijzers. Korte lijntjes stellen ons in staat om goed te overleggen over de behandeling.
- Gelijke kosten: Voor patiënten is een verwijzing naar Kaakchirurgisch Centrum Eindhoven niet anders dan naar het ziekenhuis wat betreft kosten en vergoedingen vanuit de zorgverzekeraars.
- Huiselijkheid: Wij snappen dat een kaakchirurgische ingreep spannend kan zijn. Wij doen er alles aan om de sfeer in de praktijk zo huiselijke en comfortabel mogelijk te houden.
Wij behandelen alleen op verwijzing van een tandarts of huisarts. Patiënten die zijn verwezen door een externe tandarts kunnen geen patiënt worden bij de aangelegen Tandartspraktijk De Oude Toren.
Graag ontvangen wij u in ons Kaakchirurgisch Centrum in Eindhoven.
Informatie
Specialisaties
- Kaakgewrichtsklachten / gnathologie
- Kleine kaakchirurgische ingrepen
- Kaakchirugie
MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)
Faciliteiten
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
- Rolstoel vriendelijk
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik ben erg goed geholpen door Esther aan haar team! Ik was erg zenuwachtig maar ik voelde me toch erg gerustgesteld. Goede communicatie en nazorg.
(Translated by Google)
Esther and her team helped me very well! I was very nervous but I still felt very reassured. Good communication and aftercare.
Heel leuk en gezellig personeel, super fijn en snel 2 verstandskiezen eruit laten trekken. Ook heel precies uitleg gekregen over hoe na te behandelen! Al met al raad ik dit kaakchirurg centrum zeker aan!
(Translated by Google)
Very nice and friendly staff, super nice and quickly had 2 wisdom teeth removed. Also received a very precise explanation of how to treat afterwards! All in all, I definitely recommend this dental surgeon center!
Er werd 90€ gefactureerd voor het beoordelen van een foto die de tandarts onnodig meegestuurd had want de foto was een oude foto van een jaar oud (zie bijlage) en niet relevant. Waarom de tandarts die naar de kaakchirurg gestuurd heeft weet ik niet. Ik heb wel zo mijn vermoedens want ze zitten in hetzelfde pand dus lucratief samenwerken noem ik het maar. De tandarts had voor de time being wel de kies tijdelijk gerepareed (ook weer onnodige extra kosten) maar goed, Ik had een wortelbreuk. De kaakchirurg had door het voelen met een haak geconstateerd dat de tandarts gelijk en dat ik een breuk in mijn wortel had dus een foto was niet nodig zei ze om onnodige kosten te voorkomen. Toch een factuur gekregen van het beoordelen van een foto zoals ze dat noemen. 90€ (verzonnen kosten) en dus boos terug gebeld. Ik kon deze discussie nooit winnen, grote ruzie gehad aan de telefoon. Daarna de tandarts gebeld om verhaal te halen en ze zou een gesprek aangaan met de kaakchirurg en mij terugbellen en ze hebben me nooit meer terug gebeld. Dus al met al. Dubbel betaald voor 1 foto. Kies gevuld die 2 weken later toch getrokken zou worden. Super duur geintje voor mij. Nee voor mij de 1e en meteen de laatste keer.
(Translated by Google)
€90 was invoiced for assessing a photo that the dentist had unnecessarily sent because the photo was an old photo that was one year old (see attachment) and not relevant. I don't know why the dentist sent it to the oral surgeon. I do have my suspicions because they are in the same building, so I call it lucrative collaboration. The dentist had temporarily repaired the tooth for the time being (again, unnecessary extra costs) but anyway, I had a root fracture. By feeling it with a hook, the dental surgeon found that the dentist was right and that I had a fracture in my root, so a photo was not necessary, she said, to avoid unnecessary costs. Still received an invoice for assessing a photo, as they call it. 90€ (invented costs) and so I called back angrily. I could never win this argument, had a big argument on the phone. Then I called the dentist to get a story and she would talk to the dental surgeon and call me back and they never called me back. So all in all. Paid twice for 1 photo. Filled tooth that would be pulled 2 weeks later. Super expensive joke for me. No, the first and last time for me.
Beste meneer Kruizinga, het spijt me voor u dat uw beleving zo is als u beschrijft. De kaakchirurg heeft naar eer en geweten gehandeld, er is juist geen nieuwe foto gemaakt omdat de foto die meegestuurd was, voldoende informatie gaf. De codes en de bijbehorende tarieven zijn door NZa vastgesteld en worden door alle kaakchirurgen gebruikt. Mijn excuses voor het feit dat u niet meer teruggebeld bent door uw tandarts, dat is slordig. U heeft niet dubbel betaald voor de foto, deze is nog steeds erg waardevol voor de tandarts en wordt daar geraadpleegd voor informatie. MA
Fijn, professioneel en mega patiënt-vriendelijk. Ik zeg: Als het dan toch moet, die gebitsingreep, dan graag hier. Mw. Van der Rijt en team: Super bedankt!
(Translated by Google)
Nice, professional and extremely patient-friendly. I say: If you have to have dental surgery, then please do it here. Mrs. Van der Rijt and team: Thank you very much!
Hartelijk dank mevrouw Buisman voor uw review, heel fijn te horen dat u zo tevreden bent! MA
heel goed en vakkundig geholpen ..
zeker een aanrader
(Translated by Google)
very good and professional help...
definitely recommended
Dankjewel meneer Bazelmans, fijn te lezen dat u ons aanbeveelt! MA
Geweldige praktijk! Erg vriendelijke, rustige omgeving met zeer kundige kaakchirurg. Ik zou iedereen haar aanraden.
(Translated by Google)
Great practice! Very friendly, quiet environment with a very skilled oral surgeon. I would recommend her to everyone.
Dankjewel Janneke voor je fijne review, dit zijn mooie woorden voor het team! MA
Deze Google-recensie is zonder tekst
Een fijne en hele goede ontvangst mede door de vakkundigheid van o.a. dr. van de Rijt, en het team. Geen lange wachttijden en bovendien wordt alle tijd en aandacht aan je besteed en mede door voorgaande behandelingen weet ik dat uit ervaring.
I.v.m. de behandelkosten duidelijke informatie over coulance regeling met zorgverzekeraars.
(Translated by Google)
A pleasant and very good reception, partly due to the expertise of, among others, Dr. van de Rijt and the team. No long waiting times and all the time and attention is paid to you, and I know this from experience, partly due to previous treatments.
I.v.m. the treatment costs, clear information about the leniency arrangement with health insurers.
Hartelijk dank voor uw review en fijn te horen dat uw ervaring met de coulance positief is. MA
goede behandeling parkeergelegenheid
(Translated by Google)
good treatment parking
Beste Gerard, hartelijk dank! MA
Heel prettig geholpen door Esther en Jolanda! Heel vriendelijk en deskundig!
(Translated by Google)
Very pleasant help from Esther and Jolanda! Very friendly and knowledgeable!
Dank je wel, enorm vriendelijk van u om dit te laten weten. Een spoedig herstel gewenst! MA
Deze Google-recensie is zonder tekst
Mijn verstandkiezen laten verwijderen. Ondanks mijn angst en spanning super fijn en liefdevol geholpen. Ze nemen echt de tijd voor je. Zelfs een telefoontje naar huis of ik veilig thuis was gekomen. Mijn complimenten!
(Translated by Google)
Had my wisdom teeth removed. Despite my fear and tension, I received super nice and loving help. They really take the time for you. Even a phone call home to ask if I had arrived home safely. My compliments!
Dankjewel Lian voor je erg vriendelijke review! We hopen op een goed herstel voor je. MA
Een bezoek aan de tandarts of kaakchirurg behoort niet tot mijn favorieten. Dus ook dit keer met frisse tegenzin naar de kaakchirurg voor een implantaat. Eenmaal in de stoel was het van begin tot het eind een hele fijne ervaring. Ze praten je rustig door de behandeling heen en ook de nazorg is top. Een geweldig team met heel veel ervaring.
(Translated by Google)
A visit to the dentist or oral surgeon is not one of my favorites. So this time too, with fresh reluctance, I went to the oral surgeon for an implant. Once in the chair it was a very pleasant experience from start to finish. They calmly talk you through the treatment and the aftercare is also top notch. A great team with a lot of experience.
Beste Marco, Hartelijk dank voor je positieve review! MA
Na een zeer slechte ervaring in de zomer van 2023, waarbij de behandeling voor het trekken van twee verstandskiezen in het Jeroen Bosch Ziekenhuis overhaast werd uitgevoerd, was ik een jaar lang terughoudend om de overige kiezen te laten verwijderen. Op advies van mijn tandarts ben ik uiteindelijk geholpen bij het Kaakchirurgisch Centrum Eindhoven, en hier kan ik alleen maar lovend over zijn. De behandeling verliep zo prettig dat mijn angst voor dergelijke ingrepen volledig verdwenen is.
(Translated by Google)
After a very bad experience in the summer of 2023, in which the treatment for the extraction of two wisdom teeth at the Jeroen Bosch Hospital was carried out hastily, I was reluctant to have the remaining molars removed for a year. On the advice of my dentist, I was finally helped at the Oral Surgery Center Eindhoven, and I can only praise this. The treatment went so smoothly that my fear of such procedures has completely disappeared.
Beste Jip, Hartelijk dank voor je mooie review, we zijn blij dat we je een positieve ervaring in de stoel hebben kunnen geven! MA
Vanaf het eerste telefonisch contact tot en met het verlaten van het pand zeer tevreden.
Het maken van een afspraak ging makkelijk, zelfs een keertje verzetten was geen probleem.
Mooie nieuwe locatie, die met de auto erg makkelijk te bereiken is met voldoende parkeergelegenheid.
Op de dag van de behandeling zeer goed en vriendelijk begeleid.
Zelfs bij thuiskomst een mail met richtlijnen en adviezen voor na de behandeling.
(Translated by Google)
Very satisfied from the first telephone contact to leaving the building.
Making an appointment was easy, even rescheduling was no problem.
Beautiful new location, which is very easy to reach by car with ample parking.
Very good and friendly guidance on the day of the treatment.
Even when you return home, you will receive an email with guidelines and advice for after the treatment.
Hartelijk dank Marcel voor deze review, daar worden we erg blij van en is een mooi compliment :) MA
Erg goed geholpen. Vriendelijk personeel en nemen de tijd voor je. Niet lang hoeven wachten en erg blij dat we snel terecht konden. Heel fijn dat er een coulance regeling is.
(Translated by Google)
Very helpful. Friendly staff and take the time for you. Didn't have to wait long and very happy that we were able to get there quickly. Very nice that there is a leniency arrangement.
Hartelijk dank Jorien voor je fijne review! MA
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Verschrikkelijk duur 350.00 voor 20 min werk en heb er nog steeds last van ik ga er niet meer heen
(Translated by Google)
Terribly expensive 350.00 for 20 minutes of work and I still suffer from it I won't go there anymore
Beste,
Helaas is de behandeling voor je tegengevallen, er wordt verteld dat je altijd contact met ons kan opnemen voor advies of evt. een nacontrole bij de kaakchirurg als je last blijft houden en/of als je ongerust bent. Voel je vrij om contact op te nemen voor een afspraak bij het KCE. MA
Deze Google-recensie is zonder tekst
Verrichten goed werk, maar zeer € (87 euro voor BESPREKEN van een röntgenfoto, die niet met mij is besproken (verzonnen kosten), 235 euro voor kies trekken (= standaard prijs, niks speciaals, was blijkbaar heel makkelijke verrichting + ze wisten al dat die getrokken moest worden, dat had de tandarts al vastgesteld...), en 44 euro voor de röntgenfoto zelf). Het is dat ik het kan missen maar vind dit gwn zielig voor mensen die het minder hebben... heel jammer
(Translated by Google)
Do a good job, but very € (87 euros for DISCUSSING an X-ray, which was not discussed with me (invented costs), 235 euros for tooth extraction (= standard price, nothing special, was apparently a very easy procedure + they already knew that which had to be extracted, the dentist had already determined that...), and 44 euros for the x-ray itself). It's that I can do without it, but I think this is sad for people who are less fortunate... very unfortunate
Beste Ivo,
Wat jammer dat je teleurgesteld bent in de factuur die je ontvangen hebt. We hebben geen contract met een zorgverzekeraar, maar willen niet dat de patiënt daar de dupe van is, vandaar dat we werken met de coulance regeling. Je betaalt bij het KCE je eigen risico en de vergoeding van de zorgverzekeraar. De codes die door de kaakchirurg gehanteerd worden zijn de vastgestelde NZa-codes. Dit is voor de patiënt zichtbaar omdat de patiënt de factuur zelf ontvangt en dient in te dienen bij de zorgverzekeraar. Voel je ten alle tijden vrij om contact met ons op te nemen voor uitleg. MA
Deze Google-recensie is zonder tekst
Pas op 💲💲💲💲💲💲
(Translated by Google)
Be careful 💲💲💲💲💲💲
Beste Jurre,
Wat jammer dat je ervaring in het KCE zo voor je voelt. We hebben contact met je proberen op te nemen om hier over te praten. We zouden het fijn vinden als je contact met ons opneemt, hartelijk dank! MA