Tandartsencentrum Cassandraplein
Cassandraplein 52, 5631BB Eindhoven
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag8:15 - 17:00
-
dinsdag8:15 - 17:00
-
woensdag8:15 - 17:00
-
donderdag8:15 - 17:00
-
vrijdag8:15 - 17:00
Onze tandartspraktijk in Eindhoven is open voor nieuwe patiënten.
U kunt binnen 7 dagen bij ons terecht voor een consult. Voor pijn- en spoedklachten kunt u dezelfde dag nog terecht, belt u dan naar de praktijk.
Wij spreken meerdere talen in de praktijk, zie hiervoor onze website.
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Protheses-kunstgebit
- Facings
- Tanden bleken
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
- Kleine kaakchirurgische ingrepen
MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Vroege afspraak mogelijk
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
- Rolstoel vriendelijk
- Spoed
Paginering
Hier een vulling laten zetten. Van tevoren helemaal geen last en inmiddels heb ik deze vulling al meer dan 2 jaar. Kan nog steeds niet goed eten aan de kant waar ik de vulling heb laten zetten. Ben terug gekomen en heb dat aangegeven, werd aangegeven dat ik beter moet poetsen en dat het daaraan ligt.
Nu ben ik overgestapt naar een andere tandarts en die zegt dat ik daar gewoon goed poets, dus heel jammer dat ik nu levenslange angst heb voor tijdverspilling en vullingen laten zetten bij de tandarts door Tandartsencentrum Cassandraplein.
De reactie hieronder laat hun onkunde om professioneel te zijn zien. Ik ben jaren met mijn ouders en broertje naar deze tandarts gegaan. Alsof ik dit verzin.
(Translated by Google)
Have a filling placed here. No problems at all beforehand and I have had this filling for more than 2 years now. Still can't eat properly on the side where I had the filling put. I came back and indicated this, it was indicated that I need to brush better and that that is the reason.
I have now switched to another dentist and he says that I brush well there, so it is a shame that I now have a lifelong fear of wasting time and having fillings placed at the dentist by Tandartsencentrum Cassandraplein.
The comment below shows their inability to be professional. I have been going to this dentist with my parents and brother for years. Like I'm making this up.
Demi van Casand komt als naam niet voor in ons (oude) patientenbestand.
Zware oplichters denk dat ik al 20 x ben terug gekomen voor 1 voor tandje zware jackpot prijzen betaald en nu moest ik weer bijna 1000 euro betalen van iets van,2019 waar niemand iets van wist
(Translated by Google)
Serious scammers, I think I have already come back 20 times for one or two heavy jackpot prizes and now I had to pay almost 1000 euros again from something from 2019 that no one knew anything about
U bent gewoon welkom. Onze prijzen zijn conform NZa. Helaas heeft u wel voor bijna €1.000 aan openstaande rekeningen bij ons. Dat kunt u ons niet verwijten.
Heel erg tevreden over deze tandartspraktijk, de assistenten zijn erg vriendelijk en de tandartsen behandelen met liefde en geduld. Zelfs nu wij in Eindhoven zuid wonen hebben wij besloten om onder behandeling te blijven bij deze tandarts.
(Translated by Google)
Very satisfied with this dental practice, the assistants are very friendly and the dentists treat with love and patience. Even now that we live in Eindhoven South, we have decided to continue to be treated by this dentist.
Bedankt voor het compliment.
Jeetje wat een slechte tandarts praktijk... altijd bandje aan staan maar nooit terug bellen.. komt afspraken niet na....nog nooit zo slecht behandeld...👎😤😡
(Translated by Google)
Wow, what a bad dental practice... always have the band on but never call back... doesn't keep appointments... never been treated so poorly...👎😤😡
Helaas hebben ook wij last van de arbeidsmarkt en is er geen personeel te vinden. Afspraken kunnen mede daarom ook digitaal gemaakt worden. Dan is de praktijk toch bereikbaar op een tijdstip dat het u uitkomt.
super annoying telephon system, lets you wait for ages during business hours!!!
Dank voor het compliment
Zeer tevreden over Tandarts Zavattaro. Vriendelijk, vakkundig en behandeling in goed overleg. 3 jaar geleden verhuisd, nu pas gekozen om het toch dichter bij huis te zoeken. Bedankt voor de goede zorg.
(Translated by Google)
Very satisfied with Dentist Zavattaro. Friendly, professional and treatment in good consultation. Moved 3 years ago, only now decided to look closer to home. Thank you for the good care.
Bedankt voor het compliment
I am not satified with this company, left them when Ridke left this place. Since then the whole company went downwards. Bad dentists but above all bad communication. I received an invoice of 20 euros a year later with extra costs which was send to the wrong adress. Unbelievable!
Vervelend dat u niet tevreden bent. Tandarts Ridke is al meer dan twee jaar weg, in die tijd bent u niet meer in de praktijk geweest. Interessant om te lezen dat u vindt dat het slechter met het bedrijf gaat, terwijl u er niet geweest bent. Rekeningen dienen gewoon betaald te worden en dat kan geen reden zijn voor ontevredenheid, tenzij de rekening niet klopt of u ontevreden bent over de behandeling.
Zeggen steed a af komen de afspraken niet na terwijl je meteen betaald er beloftes worden gedaan en weer gaat het niet door .vertrouwen gaat weg op deze manier
(Translated by Google)
They keep saying that the agreements are not kept, even though you pay immediately, promises are made and again it does not happen. Trust disappears in this way.
Vervelend, helaas hebben wij ook wel eens last van een zieke tandarts, waardoor een afspraak niet door kan gaan.
Jammer dat er geen 0 sterren te geven zijn, ik wil dan ook alle toekomstige patiënten die overwegen om naar deze 'tandartspraktijk' over te stappen, dat NIET te doen.
Ik kwam al bij deze praktijk sinds ik tanden had, toen was het nog 1 en dezelfde tandarts, genaamd dhr. van Eekeren (tweelingenlaan). Dat was een hele fijne tandarts, echter werd deze een paar jaar geleden overgenomen door een nieuwe eigenaar. Sinds de overname hebben ik, mijn man & onze dochter 4 verschillende tandartsen gehad in nog geen 2 jaar tijd. En daar begon de ellende mee.
Foto hier, foto daar, (op zich prima natuurlijk als er iets onderzocht moet worden), alleen hadden ze dit een half jaar geleden ook al gedaan, en moest het dus weer opnieuw omdat ze dachten iets te zien, dit terwijl ik ook geen pijnklachten had. Advies wat ik daarna kreeg was dat ik naar de mondhygiëniste moest voor een gebitsreiniging. Dit dan ook laten uitvoeren. Paar maanden later zijn we hier half November vorig jaar nog op controle geweest, en kregen we te horen ' prima gepoetst, geen gaatjes, alleen wat tandsteen.
3 maanden later was de enigste optie : extractie (kies laten trekken)
Die kies was dus zo ver heen, dat dit de enigste mogelijkheid was. (Hoe kan je dit in godsnaam missen tijdens de controle?) Zelfs een wortelkanaalbehandeling ging niet meer, zo rot was de kies. En zoiets ontstaat natuurlijk niet in 3 maanden tijd.
Hierop natuurlijk direct een klacht ingediend, en hun antwoord was dat hun geen blaam treft, en ze alles nauwkeurig hebben uitgevoerd.
Om nog maar te zwijgen over hoe ik daarna te woord ben gestaan (geen excuses, het was allemaal mijn eigen schuld etc. etc.
Hierop heb ik mijn rechtsbijstand ingeschakeld, en ben ik ook in mijn gelijk gesteld d.m.v een onderzoek die is gedaan door een medisch tandtechnicus.
Vanaf 2019 hebben ze al nalatig gehandeld is er uit het onderzoek naar voren gekomen.
Excuses? Tot op de dag van vandaag geen 1.
Dus wees een gewaarschuwd mens, als je gebit je lief is!
(Translated by Google)
It's a pity that there are no 0 stars, so I would like all future patients who are considering switching to this 'dental practice' NOT to do so.
I have been coming to this practice since I had teeth, back then it was still one and the same dentist, called Mr. van Eekeren (tweelingenlaan). That was a very nice dentist, but it was taken over by a new owner a few years ago. Since the takeover, myself, my husband & our daughter have had 4 different dentists in less than 2 years. And that's where the trouble started.
Photo here, photo there, (in itself fine of course if something needs to be examined), but they had already done this six months ago, and so had to do it again because they thought they saw something, even though I had no pain complaints. had. The advice I received afterwards was that I had to go to the dental hygienist for a dental cleaning. Then have this carried out. A few months later we had a check-up here in mid-November last year, and we were told 'we brushed well, no cavities, just some tartar.
3 months later the only option was extraction (pulling the tooth).
The tooth was so far gone that this was the only option. (How on earth can you miss this during the check-up?) Even a root canal treatment was no longer possible, the tooth was so rotten. And of course something like this doesn't happen in 3 months.
Of course, I immediately filed a complaint, and their response was that they were not to blame and that they had carried out everything accurately.
Not to mention how I was treated afterwards (no excuses, it was all my own fault etc. etc.
I then contacted legal assistance and was vindicated by an examination carried out by a medical dental technician.
The investigation has revealed that they have acted negligently since 2019.
Apologies? Not one to this day.
So be warned if you love your teeth!
Een tandarts kan weinig doen als je als patiënt meerdere keren erop geattendeerd wordt om een behandeling uit te laten voeren, maar dat vervolgens niet laat doen. Als je als patiënt deze behandeling dan niet laat uitvoeren, is dat de verantwoordelijkheid van een patiënt en niet van de tandarts. Het is jammer dat een in eerste instantie opgelost geschil, waarbij de praktijk excuses heeft aangeboden, vervolgens toch niet opgelost lijkt. De aansprakelijkheidsverzekering zal de zaak nu verder oplossen. Ons streven is om 100% tevreden patiënten te hebben, helaas lukt dat niet altijd, omdat het mensenwerk blijft.
Onprofessioneel
Dat is vervelend. Wij nemen uw opmerking ter harte en pakken het op.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dank voor de positieve waardering.
Wij zijn hier ik denk bijna 10 jaar patient geweest, en ik kan alleen zeggen dat dat altijd prima is geweest met tandarts Zavattaro. We zijn verhuisd buiten Eindhoven, dus het is niet meer praktisch om bij deze praktijk te blijven, anders waren we nooit weggegaan.
(Translated by Google)
We have been patients here for almost 10 years, I think, and I can only say that it has always been great with dentist Zavattaro. We have moved outside Eindhoven, so it is no longer practical to stay with this practice, otherwise we would never have left.
Dank voor uw compliment. Veel woonplezier in uw nieuwe woonplaats.
Ik ga na vandaag overstappen bij deze tandarts. Totaal niet communicatief over wat er gedaan gaat worden, of ik eventuele medicatie slik voor de behandeling start. Een en al slecht!!!! Voor mij nooit!!!
(Translated by Google)
I'm going to switch to this dentist after today. No communication at all about what will be done, or whether I will take any medication before starting the treatment. All bad!!!! Never for me!!!
Jammer dat de ervaringen slecht zijn. Het is een wettelijke plicht voor de tandarts om een aantal vragen te stellen over de gezondheid. M.b.t. de communicatie zullen we de nodige actie ondernemen.
Ik ben inmiddels overgestapt, maar ik voelde me er niet op mijn gemak. O.a. de taal was regelmatig een barrière helaas. Ook hebben zowel ik als de rest van mijn familie in de tijd dat we bij deze praktijk zaten veel hogere kosten gehad. We hadden allen vaak doorverwijzingen of moesten ergens voor terugkomen. Ook met een wortelkanaalbehandeling werden er door twee van de tandartsen tegenstrijdige verhalen verteld. Mijn familie en ik zijn een tijd terug overgestapt en de rekeningen zijn lager en de behandelingen aangenamer.
(Translated by Google)
I have since switched, but I didn't feel comfortable with it. O.a. Unfortunately, language was often a barrier. Both I and the rest of my family also had much higher costs during the time we were with this practice. We all often had referrals or had to come back for something. Two of the dentists also told conflicting stories about root canal treatment. My family and I switched a while ago and the bills are lower and the treatments more pleasant.
Jammer dat u niet tevreden bent. Uw klacht bespreken we intern, zodat wij verbeteringen kunnen doorvoeren.
Een heel goede fijne tandarts! Er wordt goed uitgelegd wat er gaat gebeuren. Ze nemen echt de tijd voor de behandeling en zijn heel secuur en geduldig.
(Translated by Google)
A very good dentist! It is well explained what will happen. They really take the time for the treatment and are very precise and patient.
Bedankt voor het compliment
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor de 5 sterren
Goed advies, professionele tandzorg en vriendelijk personeel
(Translated by Google)
Good advice, professional dental care and friendly staff
Met dank voor de complimenten.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Met dank voor de beoordeling
Mijn oude tandarts is met de noorderzon vertrokken ik kwam al bang binnen bij de nieuwe gelijk ingeschreven en hij is echt heel aardig maar hij zegt halve maan als ik soms mijn mond een beetje open moet doen dat vind heel grappig. Leuke man maar dat beroep he ik ben ook vreselijk bang haha
(Translated by Google)
My old dentist has left with no luck, I was scared when I came in to see the new one who was immediately registered and he is really very nice, but he says half moon when I sometimes have to open my mouth a little, which I find very funny. Nice man, but that profession also scares me terribly haha
Dank voor de reactie. Veel mensen vinden de tandarts niet leuk. Daarom hoort een grap erbij en proberen de mensen in de praktijk u op uw gemak te stellen.
Ik heb jaren bij een tandarts aan de andere kant van Eindhoven gezeten maar ben via een bekende bij tandartsencentrum Cassandraplein terechtgekomen. Het aanmelden ging gemakkelijk en de telefoniste heeft mij goed geholpen. Heel vriendelijk en behulpzaam.
(Translated by Google)
I spent years with a dentist on the other side of Eindhoven, but I ended up at the Cassandraplein dental center through an acquaintance. Registering was easy and the operator helped me well. Very friendly and helpful.
Dank voor uw waardering. Fijn om te horen dat u goed geholpen bent.
Hele fijne, vriendelijke en kundige tandarts. Je wordt snel en goed geholpen.
(Translated by Google)
Very nice, friendly and knowledgeable dentist. You will be helped quickly and well.
Dank voor de positieve beoordeling
Profesionalni i ljubazni, a jedna asistentica govori i moj materinji jezik.
Thank you for your positive comment
Vandaag ingeschreven en meteen dezelfde dag geholpen. Tandarts legt uitgebreid uit hoe het staat met mijn gebit en geeft duidelijke tips voor verbetering.
(Translated by Google)
Registered today and was helped the same day. Dentist explains in detail how my teeth are doing and gives clear tips for improvement.
Dank voor het compliment
tevreden over de tandarts, hopeloos slecht bereikbare administratie. Telefoonsysteem dat na twee minuten voor mij besluit dat ik niet langer wil wachten en daarom de verbinding verbreekt. Nu dus al drie dagen aan het bellen om een afspraak te krijgen voor een gebroken kies, maar nog steeds geen contact en ook geen reactie op email.
(Translated by Google)
satisfied with the dentist, hopelessly difficult to reach administration. Telephone system that decides after two minutes that I no longer want to wait and therefore disconnects the connection. So I've been calling for three days now to get an appointment for a broken tooth, but still no contact and no response to email.
De procedures zijn aangepast en de bezetting aan de balie is verbeterd.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dank voor de beoordeling
Highly skilled and easy-going professionals. Always a pleasant visit.
Thank you for your comment
Tot nu toe geen goede ervaringen kunnen slecht Nederlands ook aan de tel en laten je met pijn naar huis gaan terwijl je toch echt hebt gevraagd om veel tijd met uitleg wat er is..wortel kanaal..niet de eerste x..het is dichtbij maar denk dat ik ga overstappen. Krijgt ook net wie kan geen vaste tandarts.
(Translated by Google)
No good experiences so far, bad Dutch can also count and leave you going home in pain while you really asked for a lot of time to explain what happened...root canal...not the first time...it's close but I think I'll switch. Also available for those who cannot have a permanent dentist.
Jammer dat de ervaring niet goed was. We hebben uw ervaring wel intern opgepakt en verbeteringen doorgevoerd.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Jammer dat u niet tevreden bent. Laat ons weten wat wij kunnen verbeteren.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dank voor de beoordeling
Na 2 uur aan de telefoon hangen nog steeds geen gehoor. Ben al 40 minuten de eerst wachtende. Ik verwacht niet dat er nog iemand de telefoon gaat opnemen....
(Translated by Google)
After 2 hours on the phone still no answer. I've been the first person waiting for 40 minutes. I don't expect anyone to answer the phone anymore....
Jammer dat de ervaring niet goed was. We hebben uw ervaring wel intern opgepakt en verbeteringen doorgevoerd.
Top tandarts, nog nooit zo’n kundig iemand gehad die pijnvrij boort (zonder verdoving he 😉)
Super mooie, lieve & hulpvaardige vrouwen die er werkzaam zijn!
Echt een aanrader!
(Translated by Google)
Top dentist, never had such a skilled person who drills pain-free (without anesthesia 😉)
Super beautiful, sweet & helpful women who work there!
Highly recommended!
Dank voor de beoordeling
Aardige mensen. Afspraken worden echter regelmatig afgezegd. Vervolgens lange wachttijd voor een nieuwe afspraak. Was voor mij de reden om over te stappen naar een andere praktijk.
(Translated by Google)
Nice people. However, appointments are regularly canceled. Then a long wait for a new appointment. This was the reason for me to switch to another practice.
Jammer dat uw ervaring niet goed was. Wij hebben inmiddels verbeteringen doorgevoerd.
Tandartsen zijn OK maar je afspraak wordt op een of andere manier altijd op het laatste moment gecanceld of verzet..
Mijn mening is afpsraak is afspraak, maar dat werkt daar dus niet zo.
(Translated by Google)
Dentists are OK, but your appointment is always canceled or rescheduled at the last minute somehow.
My opinion is that an agreement is an agreement, but it doesn't work that way there.
Dat is spijtig om te horen. Wij werken hieraan, maar soms is sprake van overmacht, zoals ziekte.
Dentists are fine, but the entire assistant crew and secretaries suck. I had to plan my days according to them only to have my appointment cancelled last minute the first time around, and the second time to be told right at the reception desk that my appointment got cancelled again. Unprofessional bunch!
Jammer om te horen. We hebben inmiddels verbeteringen doorgevoerd. Soms is er sprake van overmacht, als bijvoorbeeld de tandarts ziek is.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Jammer dat u niet tevreden was
Bijzonder vakkundige tandarts en even zo goede service.
(Translated by Google)
Very professional dentist and equally good service.
Dank voor de beoordeling
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dank voor de beoordeling