Mondzorglinie / tandarts O. Dokman
Openingstijden
-
maandag8:00 - 17:00
-
dinsdag8:00 - 17:00
-
woensdag8:00 - 17:00
-
donderdag8:00 - 17:00
-
vrijdag8:00 - 12:00
Over ons
Mondzorglinie is voortgekomen uit Tandartspraktijk Dokman en wij zijn er trots op om dezelfde vertrouwde tandheelkundige zorg al meer dan 30 jaar te kunnen bieden aan onze patiënten onder een nieuwe naam. Wij zijn gevestigd in Gorinchem en streven naar uitstekende mondzorg voor onze patiënten. Ons team staat bekend om de hoge kwaliteit van onze dienstverlening en ons persoonlijk contact met de patiënt.
Ons team bestaat uit deskundige en ervaren tandheelkundige professionals die zijn opgeleid om u de best mogelijke behandeling te bieden. Op onze website kunt u kennismaken met elk lid van ons team onder “Team”. U kunt bij ons terecht voor de meest voorkomende tandheelkundige behandelingen.
Wij vinden het belangrijk om onze patiënten te begeleiden door middel van informatie en uitleg over mondgezondheid en -verzorging. Onze mondhygiënist/preventieassistent kan u helpen uw gebit schoon te houden en adviseren over het voorkomen van gaatjes en andere tandheelkundige problemen. We geloven dat preventie beter is dan genezen en daarom hechten we veel waarde aan regelmatige controles en mondhygiëne afspraken.
Bij Mondzorglinie kunt u rekenen op dezelfde vertrouwde tandheelkundige zorg die u gewend was bij Tandartspraktijk Dokman, maar onder een nieuwe naam en verbeterde service.
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Angst behandeling
- Facings
- Tanden bleken
- Orthodontie
- Onzichtbare beugels/aligners
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Mondhygiënist met voedingsadvies
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
- Cone beam CT-scan (3D) aanwezig
Nooit verwacht dat ik een positieve review over een tandarts en mondhygiënist zou willen plaatsen. Wat een verademing om hier geholpen te worden.
De behandelingen bij tandarts Onno, netjes en vakkundig geholpen en zeer tevreden. Heb veel nare ervaringen gehad met voorgaande praktijken en hier ging ik vrolijk naar buiten al was de ingreep niet niks, het was een eerste keer dat ik de behandeling niet heb gevoeld, netjes en zeer snel was vergaan.
Over de behandelingen van de mondhygiënist Amin ben ik ook enorm tevreden, ik had behoorlijk diepe pockets en achterstallig onderhoud gehad aan mijn gebit na het stoppen met roken en een burnout. Na slechts een paar behandelingen enorme progressie gemaakt, mijn gebit ziet er gezonder uit dan ooit te voren en ben heel blij deze vakkundige en professionele mensen te hebben gevonden.
Ook de Rhea bij de balie is verwelkomend, erg vriendelijk, luisterd goed en denkt fijn mee.
Voor mij geen andere praktijk meer. Ontzettend bedankt team Mondzorglinie!
(Translated by Google)
I never expected that I would want to post a positive review about a dentist and dental hygienist. What a relief to be helped here.
The treatments at dentist Onno were neat and professional and very satisfied. I had many bad experiences with previous practices and I left here happy, even though the procedure was not nothing, it was the first time that I did not feel the treatment, it was neat and very quick.
I am also extremely satisfied with the treatments provided by dental hygienist Amin, I had quite deep pockets and overdue maintenance on my teeth after quitting smoking and a burnout. After just a few treatments I have made enormous progress, my teeth look healthier than ever before and I am very happy to have found these skilled and professional people.
Rhea at the counter is also welcoming, very friendly, listens well and thinks along well.
No other practice for me anymore. Thank you very much team Mondzorglinie!
Goede tandarts
(Translated by Google)
Good dentist
Al n veel weekend sukkelend met kiespijn. Nadat mijn voormalige tandarts recent is overleden boos tandarts Dokman zijn patiënten een nieuwe plek. Zou bij toeval morgen voor de eerste kennismaking langskomen. Maar door dat de pijn niet te harden was stond ik vandaag onaangekondigd in de praktijk (die overigens hoogwaardig modern en vriendelijk oogt.) Door uiterst een uiterst vriendelijke balie assistente werd er direct adequaat en ad hoc geschakeld en ik kon letterlijk direct worden geholpen. (Deels geluk omdat een patiënt uitviel. Maar vooral een groot deel welwillendheid omdat de tandarts voor dat dit bekend was in between 10 minuutjes had)
Anyway de man die super vriendelijk is en pragmatisch effectief en snap werkt) heeft mij onverwijld goed van de meest dringende klacht afgeholpen. Daarbij deelde hij direct een boodschap over het perspectief en mogelijke vervelende behandel opties. Een van de opties doet nogal wat qua implicaties op emotioneel en financieel ten gevolge
Van de lange kankerbehandeling uit t verleden welke nadelige gevolgen voor t gebit heeft gehad. Hopelijk komen we daar goed uit zodat het eigen gebit toch behouden kan blijven. Maar waar het omgaat is dat de man wel direct duidelijkheid op een eerlijke manier geeft.
Kortom als de rest van de relatie met deze praktijk net zo verloopt als vandaag geeft dat ondanks het verdriet van de staat van het gebit wel hoop. Vooral omdat de man bizar vakkundig en overkomt, vriendelijk is en efficiënt. Zijn assistentes zijn vriendelijk en vandaag sprong de balie assistente er met stip boven uit door zo rap te schakelen ipv zoals op vele plekken gebeurd direct een nee wordt verkondigd. En ja het was n gelukje dat er een afspraak uitviel. Maar dan nog gebeurd het elders vaak dat je direct een nee krijgt zonder in oplossingen te denken.
Ik weet zeker dat zelfs als er niet een patiënt uitviel deze assistente oplossingsgericht is Dat was wel zicht en hoorbaar hoe ze door de praktijk ook hoor (nieuwe) collega’s aan t helpen was.
Aan t einde ook nog tubetje speciale tandpasta meegekregen toen ik vroeg of ze een specifieke tandgel verkochten. .
Anyway het lijkt op een goed begin. En een goed begin is vaak t halve werk.
Chapeau
(Translated by Google)
Been struggling with toothache for many weekends. After my former dentist recently passed away, dentist Dokman is angry and gives his patients a new place. By chance I would come by tomorrow for the first meeting. But because the pain was unbearable, I showed up unannounced in the practice today (which, by the way, looks high-quality, modern and friendly.) An extremely friendly counter assistant immediately provided adequate and ad hoc contact and I could literally be helped immediately. (Partly luck because a patient dropped out. But mainly a large part goodwill because the dentist had in between 10 minutes before this was known)
Anyway, the man who is super friendly and works pragmatically, effectively and quickly) helped me with the most urgent complaint without delay. He immediately shared a message about the perspective and possible unpleasant treatment options. One of the options has quite a significant impact on emotional and financial implications
From the long cancer treatment in the past which has had adverse consequences for the teeth. Hopefully we can resolve this well so that our own teeth can still be preserved. But what matters is that the man immediately provides clarity in an honest way.
In short, if the rest of the relationship with this practice continues as it does today, it will give hope despite the sadness of the state of the teeth. Especially because the man seems bizarrely skilled, friendly and efficient. His assistants are friendly and today the counter assistant really stood out by switching so quickly instead of immediately saying no, as happens in many places. And yes, it was lucky that an appointment fell through. But it often happens elsewhere that you immediately receive a no without thinking in terms of solutions.
I am sure that even if a patient did not drop out, this assistant would be solution-oriented. It was visible and audible how she was also helping (new) colleagues throughout the practice.
At the end I also received a tube of special toothpaste when I asked if they sold a specific tooth gel. .
Anyway it looks like a good start. And a good start is often half the battle.
Cheers
Deze Google-recensie is zonder tekst
Mooie nieuwe praktijk en vakkundige mensen.
(Translated by Google)
Beautiful new practice and skilled people.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Top tandarts met top mondhygiënist en assistent!
(Translated by Google)
Top dentist with top dental hygienist and assistant!
Super tandarts heel aardig en zeer kundig.
Je word goed en snel geholpen en heb je pijn/last dan kun je snel terecht.
Wil geen andere tandarts meer.
(Translated by Google)
Super dentist, very nice and very knowledgeable.
You will receive good and quick help and if you have pain/discomfort, you can go quickly.
Don't want another dentist anymore.
Deze Google-recensie is zonder tekst